Nova EON TV / EON+

vforvendetta85

Supreme Member
29 December 2012
3,190
Να αναφέρετε και σε τι συσκευή και με τι σύνδεση βλέπετε όταν έχετε θέματα
Lg tv και mi box s.
Στην πρώτη συσκευη vdsl 50 Vodafone και στην δεύτερη με COSMOTE mobile internet τόσο με 4g router tp link (45 Mbps περίπου) όσο και με hotspot iPhone 13 5g (130-170 Mbps).
 
  • Like
Reactions: antonogreg

polakis

AVClub Addicted Member
19 September 2008
2,792
Παιδια εμενα συνεχιζει το eon extra να μην παιζει απο δυο φορητες ταυτοχρονα. Οποιος εχει το εξτρα δεν πρεπει κανονικα να παιζει απο 4 συσκευες ταυτοχρονα; Εον κουτι, μια ακομα μεγαλη οθονη και δυο φορητες; Ή κανω λαθος;
 

georgeol

Established Member
21 October 2014
230
Βλέπω EON μέσω της εφαρμογής σε Sony XR X90J. Αυτό που έχω παρατηρήσει είναι το εξής: Όταν βλέπω premier legue ή euroleague δεν έχω κανένα θέμα, όταν βλέπω κάποιο ντέρμπι στη Ελλάδα (π.χ. εχθές ΠΑΟΚ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ) η εικόνα είναι άθλια με θολούρα και συνεχή κολλήματα. Γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό;
Να σημειώσω ότι έχω Skytelecom 35mbps

 

cinephile

Established Member
7 November 2023
210
Καλησπερα.Το τελευταιο καιρο οταν βλεπω απο tablet eon tv ανεξαρτητα προγραμματος μου κολλαει καθε 2 λεπτα -χανει την εικονα και επανερχεται.Το κανει και σε αλλους αυτο?Δεν μας τα λεει καλα η eon.
 

petros_ksp

Senior Member
1 March 2021
549
Lg tv και mi box s.
Στην πρώτη συσκευη vdsl 50 Vodafone και στην δεύτερη με COSMOTE mobile internet τόσο με 4g router tp link (45 Mbps περίπου) όσο και με hotspot iPhone 13 5g (130-170 Mbps).
Στο mobile Internet να υποθέσω είσαι πίσω από Nat? Δεν έχεις public ip, σωστά ; Πρέπει να το γυρίσεις σε public αλλιώς υπάρχει θέμα με την eon. Το είχα και εγώ αυτό το θέμα παλαιότερα.
 
  • Like
Reactions: vforvendetta85

vforvendetta85

Supreme Member
29 December 2012
3,190
Ευχαριστώ για την ενημέρωση, εννοείται πως είναι cg-Nat,ποτέ δεν μπήκα στην διαδικασία να το αλλάξω.
Και να πω και την αλήθεια, για χάρη της nova δεν θα αλλάξω τίποτα, ούτε θα μπλέξω με το τεχνικό τμήμα της COSMOTE 🤪για αυτό.
Δοκιμαστικά το έβαλα περισσότερο, με ένα φίλο να δούμε πως θα πάει. Και να πω την αλήθεια δεν με ενθουσιάζει η ιδέα.
 

Unok77

New member
20 February 2024
1
Καλημέρα σας

Προχθές το ΕΟΝ Box μου έβγαλε μήνυμα να συγχρονίσω και πάλι το remote control (διαδικασία σύζευξης - BT pairing).
Κρατάω πατημένα για 3 δευτερόλεπτα τα κουμπιά αύξησης της έντασης ήχου και αλλαγής καναλιού προς τα επάνω σύμφωνα με τις υποδείξεις στην οθόνη μου, αλλά το pairing δε λειτουργεί.
Δεν είναι θέμα απόστασης (25 εκατοστά), καθώς σχεδόν ακουμπάω με το remote το Box. Έχω βγάλει και τις μπαταρίες από το remote μήπως και ξεκολλήσει, αλλά τίποτα.
Όσες φορές και να το κάνω, αποτυγχάνει και μετά από λίγο μου δίνει τη δυνατότητα για skip την οποία και επιλέγω.

Δεν καίγομαι να το συγχρονίσω (δε με ενδιαφέρουν οι έξτρα λειτουργίες - Voice etc), αλλά είναι εκνευριστικό, καθώς κάθε φορά που ανοίγω το Box μου το ζητάει.

Καμιά ιδέα; Να επαναφέρω εργοστασιακές ρυθμίσεις στο κουτί, ή είναι κάτι πιο απλό;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 

pirovola

Senior Member
Παιδια εμενα συνεχιζει το eon extra να μην παιζει απο δυο φορητες ταυτοχρονα. Οποιος εχει το εξτρα δεν πρεπει κανονικα να παιζει απο 4 συσκευες ταυτοχρονα; Εον κουτι, μια ακομα μεγαλη οθονη και δυο φορητες; Ή κανω λαθος;
Έχει καταργηθεί σαν δυνατότητα.
 

sakisv

New member
26 November 2017
38
Παιδιά μια ερώτηση. Τον Νοέμβριο λήγει το διετές συμβόλαιο μου με τη nova. Εοn tv + cinema+ 25αρα σύνδεση με 28 ευρώ το μηνα.Επειδή δεν παλεύεται πλέον η σύνδεση ( όχι ότι παλευόταν ποτέ αλλά τώρα είναι τραγική - σταθερά στα 5- 6 ...)και επειδή ήρθε επιτέλους οπτική ίνα στο δρόμο μου (cosmote) λέω να την κάνω με ελαφρά πηδηματάκια. Αλλά επειδή δεν ξέρω πόσο ... "ελαφρά" θα είναι αυτά τα πηδηματάκια λόγω πέναλτι για τους μήνες που απομένουν,μήπως θα μπορούσε κάποιος να με διαφωτίσει σχετικά; Τι θα πληρώσω πάνω κάτω ; Το συμβόλαιο είχε γίνει τηλεφωνικά οπότε δεν το έχω σε έντυπο για να έψαχνα τους όρους. Επίσης το κατάστημα της nova στην πόλη μου είναι κλειστό αυτό το διάστημα λόγω ανακαίνισης για να ρωτούσα. Τηλεφωνικά δεν βασίζομαι καθόλου ότι θα έπαιρνα έγκυρη πληροφόρηση- δεν έχω και την καλύτερη εμπειρία από παλιότερες επικοινωνίες μου με τις τηλεφωνικές τους υπηρεσίες.
Αν μπορούσε κάποιος να με διαφωτίσει θα του ήμουν υπόχρεος. Ευχαριστώ

Στάλθηκε από το RMX2193 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

polakis

AVClub Addicted Member
19 September 2008
2,792
Έχει καταργηθεί σαν δυνατότητα.
Πως εχει καταργηθει αφου καποιοι ποσταραν οτι βλεπουν ταυτοχρονα απο δυο φορητες και μαλιστα το ιδιο καναλι.
 
Παιδιά μια ερώτηση. Τον Νοέμβριο λήγει το διετές συμβόλαιο μου με τη nova. Εοn tv + cinema+ 25αρα σύνδεση με 28 ευρώ το μηνα.Επειδή δεν παλεύεται πλέον η σύνδεση ( όχι ότι παλευόταν ποτέ αλλά τώρα είναι τραγική - σταθερά στα 5- 6 ...)και επειδή ήρθε επιτέλους οπτική ίνα στο δρόμο μου (cosmote) λέω να την κάνω με ελαφρά πηδηματάκια. Αλλά επειδή δεν ξέρω πόσο ... "ελαφρά" θα είναι αυτά τα πηδηματάκια λόγω πέναλτι για τους μήνες που απομένουν,μήπως θα μπορούσε κάποιος να με διαφωτίσει σχετικά; Τι θα πληρώσω πάνω κάτω ; Το συμβόλαιο είχε γίνει τηλεφωνικά οπότε δεν το έχω σε έντυπο για να έψαχνα τους όρους. Επίσης το κατάστημα της nova στην πόλη μου είναι κλειστό αυτό το διάστημα λόγω ανακαίνισης για να ρωτούσα. Τηλεφωνικά δεν βασίζομαι καθόλου ότι θα έπαιρνα έγκυρη πληροφόρηση- δεν έχω και την καλύτερη εμπειρία από παλιότερες επικοινωνίες μου με τις τηλεφωνικές τους υπηρεσίες.
Αν μπορούσε κάποιος να με διαφωτίσει θα του ήμουν υπόχρεος. Ευχαριστώ

Στάλθηκε από το RMX2193 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Λογικα πρεπει να εχει καποιο πινακα με το κοστοϛ προωρηϛ αποδεσμευσηϛ, αναλογα με τουϛ μηνεϛ που απομενουν για τη ληξη του, στο συμβολαιο που υπεγραψεϛ.
 

sakisv

New member
26 November 2017
38
Λογικα πρεπει να εχει καποιο πινακα με το κοστοϛ προωρηϛ αποδεσμευσηϛ, αναλογα με τουϛ μηνεϛ που απομενουν για τη ληξη του, στο συμβολαιο που υπεγραψεϛ.
Στο πρώτο συμβόλαιο που έκανα μαζί τους ( 2016) και το έχω έντυπο δεν βρήκα πάντως κάποιο πίνακα ή κάτι σχετικό . Όπως λες κι εσύ,λογικά θα έπρεπε να υπάρχει κάτι μέσα στους όρους. Απευθύνθηκα στο φόρουμ,εδώ,μήπως κάποιος βρέθηκε σε ανάλογη κατάσταση και το έψαξε ή μπήκε σε διαδικασία διακοπής και ξέρει τι παίζει.

Στάλθηκε από το RMX2193 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
  • Like
Reactions: thiseas

kataras

AVClub Enthusiast
18 October 2011
1,172
Παιδιά μια ερώτηση. Τον Νοέμβριο λήγει το διετές συμβόλαιο μου με τη nova. Εοn tv + cinema+ 25αρα σύνδεση με 28 ευρώ το μηνα.Επειδή δεν παλεύεται πλέον η σύνδεση ( όχι ότι παλευόταν ποτέ αλλά τώρα είναι τραγική - σταθερά στα 5- 6 ...)και επειδή ήρθε επιτέλους οπτική ίνα στο δρόμο μου (cosmote) λέω να την κάνω με ελαφρά πηδηματάκια. Αλλά επειδή δεν ξέρω πόσο ... "ελαφρά" θα είναι αυτά τα πηδηματάκια λόγω πέναλτι για τους μήνες που απομένουν,μήπως θα μπορούσε κάποιος να με διαφωτίσει σχετικά; Τι θα πληρώσω πάνω κάτω ; Το συμβόλαιο είχε γίνει τηλεφωνικά οπότε δεν το έχω σε έντυπο για να έψαχνα τους όρους. Επίσης το κατάστημα της nova στην πόλη μου είναι κλειστό αυτό το διάστημα λόγω ανακαίνισης για να ρωτούσα. Τηλεφωνικά δεν βασίζομαι καθόλου ότι θα έπαιρνα έγκυρη πληροφόρηση- δεν έχω και την καλύτερη εμπειρία από παλιότερες επικοινωνίες μου με τις τηλεφωνικές τους υπηρεσίες.
Αν μπορούσε κάποιος να με διαφωτίσει θα του ήμουν υπόχρεος. Ευχαριστώ

Στάλθηκε από το RMX2193 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
νομιζω οτι αφου εβαλε ινες η κοσμοτε θα μπορουσε να επινοικασει και η νοβα
οποτε θαταν καλυτερα να ρωτησεις ξανα την νοβα και να περιμενεις λιγο
 
  • Like
Reactions: Paris2018

KOSTASKAS

New member
21 February 2024
5
Έσβησα κατά λάθος την κύρια συσκευή του EON TV(τηλεόραση με tv box) στην εφαρμογή NOVA ενώ ήθελα να σβήσω μια παλιά για να βάλω καινούργια σύνδεση πάλι με tv box και τώρα έχω μείνει χωρίς κεντρική τηλεόραση αφού λέει ότι έχω υπερβεί τις συσκευές. Πρέπει να περιμένω 30 ημέρες για να σβήσω την παλιά την οποία όμως μετά την αναβάθμιση εφαρμογής δεν μπορώ να την δω. Μου δείχνει μόνο μια συνδεδεμένη συσκευή αυτήν που προσπαθώ να ξαναβάλω αλλά δεν την δέχεται.
 

Etherovamon

Established Member
13 December 2021
287
Έσβησα κατά λάθος την κύρια συσκευή του EON TV(τηλεόραση με tv box) στην εφαρμογή NOVA ενώ ήθελα να σβήσω μια παλιά για να βάλω καινούργια σύνδεση πάλι με tv box και τώρα έχω μείνει χωρίς κεντρική τηλεόραση αφού λέει ότι έχω υπερβεί τις συσκευές. Πρέπει να περιμένω 30 ημέρες για να σβήσω την παλιά την οποία όμως μετά την αναβάθμιση εφαρμογής δεν μπορώ να την δω. Μου δείχνει μόνο μια συνδεδεμένη συσκευή αυτήν που προσπαθώ να ξαναβάλω αλλά δεν την δέχεται.
Στείλε στο chat να σου τη σβήσουν
Αλλά νομίζω ότι κάπως μπερδεμένα μας τα λες,αν είναι συνδεδεμένη ήδη έπρεπε να παίζει
Ακόμα και αν έσβησες την εφαρμογή, πηγαίνεις στη σύνδεση σε μεγάλη οθόνη και βάζεις τον κωδικό που σου εμφανίζει
 

KOSTASKAS

New member
21 February 2024
5
Στείλε στο chat να σου τη σβήσουν
Αλλά νομίζω ότι κάπως μπερδεμένα μας τα λες,αν είναι συνδεδεμένη ήδη έπρεπε να παίζει
Ακόμα και αν έσβησες την εφαρμογή, πηγαίνεις στη σύνδεση σε μεγάλη οθόνη και βάζεις τον κωδικό που σου εμφανίζεις

Στείλε στο chat να σου τη σβήσουν
Αλλά νομίζω ότι κάπως μπερδεμένα μας τα λες,αν είναι συνδεδεμένη ήδη έπρεπε να παίζει
Ακόμα και αν έσβησες την εφαρμογή, πηγαίνεις στη σύνδεση σε μεγάλη οθόνη και βάζεις τον κωδικό που σου εμφανίζει
Είχα 2 τηλεοράσεις με tv box. Πήρα καινούργιο tv box για την μία τηλεόραση. Έπρεπε να διαγράψω μια συσκευή για να συνδέσω την καινούργια. Μπήκα στην εφαρμογή και αντί να διαγράψω το παλιό tv box που άλλαξα διέγραψα αυτό της κύριας τηλεόρασης. Το παλιό δεν το έχω πλέον στην κατοχή μου. Στην εφαρμογή πριν την αναβάθμιση φαίνονταν 2 συνδέσεις σε τηλεόραση. Το καινούργιο tv box και το παλιό της μίας τηλεόρασης. Όταν προσπάθησα να συνδέσω πάλι την κύρια μου γράφει ότι έχω υπερβεί τις συνδέσεις. Εν τω μεταξύ πλέον στην διαχείριση συσκευών, μετά την αναβάθμιση, φαίνεται μόνο η μία συσκευή (κύρια) που προσπάθησα να την ξαναβάλω αλλά δεν με άφησε.
 

Etherovamon

Established Member
13 December 2021
287
Είχα 2 τηλεοράσεις με tv box. Πήρα καινούργιο tv box για την μία τηλεόραση. Έπρεπε να διαγράψω μια συσκευή για να συνδέσω την καινούργια. Μπήκα στην εφαρμογή και αντί να διαγράψω το παλιό tv box που άλλαξα διέγραψα αυτό της κύριας τηλεόρασης. Το παλιό δεν το έχω πλέον στην κατοχή μου. Στην εφαρμογή πριν την αναβάθμιση φαίνονταν 2 συνδέσεις σε τηλεόραση. Το καινούργιο tv box και το παλιό της μίας τηλεόρασης. Όταν προσπάθησα να συνδέσω πάλι την κύρια μου γράφει ότι έχω υπερβεί τις συνδέσεις. Εν τω μεταξύ πλέον στην διαχείριση συσκευών, μετά την αναβάθμιση, φαίνεται μόνο η μία συσκευή (κύρια) που προσπάθησα να την ξαναβάλω αλλά δεν με άφησε.
Πάλι δεν κατάλαβα
Τώρα το καινούργιο ΒΟΧ το έχεις προσθέσει από τη στιγμή που άνοιξε μια θέση;
Ποια συσκευή είναι ακόμα στο account?
Μιλάμε για third party BOX η της ΕΟΝ;
Έχεις multiroom?Αν όχι,το βασικό ΒΟΧ της ΕΟΝ δεν μπορεί να διαγραφεί
Εσυ θέλεις να βλέπεις σε ένα ΒΟΧ της ΕΟΝ και σε ένα οποιοδήποτε άλλο
Στείλε στο chat να σου σβήσουν οτι μεγάλη οθόνη έχεις καταχωρημένη και πήγαινε βάλε εκ νέου αυτή που θέλεις να χρησιμοποιείς
Αν το ΕΟΝ ΒΟΧ που έχεις και είναι καταχωρημένο στο account δεν λειτουργεί,πάρε στο τεχνικό τμήμα και δωστους το serial του στυλ UGxxxxxxxx να το ορίσουν ως main συσκευή
Μιλάμε πάντα για μεγάλη οθόνη,όχι για φορητές συσκευές που υπάρχουν συνδεδεμένες στο account
 

KOSTASKAS

New member
21 February 2024
5
Πάλι δεν κατάλαβα
Τώρα το καινούργιο ΒΟΧ το έχεις προσθέσει από τη στιγμή που άνοιξε μια θέση;
Ποια συσκευή είναι ακόμα στο account?
Μιλάμε για third party BOX η της ΕΟΝ;
Έχεις multiroom?Αν όχι,το βασικό ΒΟΧ της ΕΟΝ δεν μπορεί να διαγραφεί
Εσυ θέλεις να βλέπεις σε ένα ΒΟΧ της ΕΟΝ και σε ένα οποιοδήποτε άλλο
Στείλε στο chat να σου σβήσουν οτι μεγάλη οθόνη έχεις καταχωρημένη και πήγαινε βάλε εκ νέου αυτή που θέλεις να χρησιμοποιείς
Αν το ΕΟΝ ΒΟΧ που έχεις και είναι καταχωρημένο στο account δεν λειτουργεί,πάρε στο τεχνικό τμήμα και δωστους το serial του στυλ UGxxxxxxxx να το ορίσουν ως main συσκευή
Μιλάμε πάντα για μεγάλη οθόνη,όχι για φορητές συσκευές που υπάρχουν συνδεδεμένες στο acc
 

KOSTASKAS

New member
21 February 2024
5
Πάλι δεν κατάλαβα
Τώρα το καινούργιο ΒΟΧ το έχεις προσθέσει από τη στιγμή που άνοιξε μια θέση;
Ποια συσκευή είναι ακόμα στο account?
Μιλάμε για third party BOX η της ΕΟΝ;
Έχεις multiroom?Αν όχι,το βασικό ΒΟΧ της ΕΟΝ δεν μπορεί να διαγραφεί
Εσυ θέλεις να βλέπεις σε ένα ΒΟΧ της ΕΟΝ και σε ένα οποιοδήποτε άλλο
Στείλε στο chat να σου σβήσουν οτι μεγάλη οθόνη έχεις καταχωρημένη και πήγαινε βάλε εκ νέου αυτή που θέλεις να χρησιμοποιείς
Αν το ΕΟΝ ΒΟΧ που έχεις και είναι καταχωρημένο στο account δεν λειτουργεί,πάρε στο τεχνικό τμήμα και δωστους το serial του στυλ UGxxxxxxxx να το ορίσουν ως main συσκευή
Μιλάμε πάντα για μεγάλη οθόνη,όχι για φορητές συσκευές που υπάρχουν συνδεδεμένες στο account
Είχα 2 box. Ένα της EON και ένα που είχα αγοράσει εγώ. Κάθε ένα ήταν σε μία τηλεόραση. Της EON το έχω στην κύρια τηλεόραση. Για την δεύτερη τηλεόραση αγόρασα καινούργιο box. Για να το συνδέσω έπρεπε να διαγράψω μια συσκευή. Αντί να διαγράψω την σύνδεση της συσκευής της δεύτερης τηλεόρασης διέγραψα την σύνδεση συσκευής της κύριας που έτρεχε με το box της EON. Δεν το κατάλαβα τότε. Είχα ήδη βγάλει το παλιό box της δεύτερης τηλεόρασης και είχα διαγράψει την εφαρμογή EON από αυτό. Δηλώνω στην εφαρμογή το νέο box το οποίο δουλεύει κανονικά. Προσπάθησα να προσθέσω πάλι το box της ΕΟΝ αλλά μου βγάζει ότι έχω συμπληρώσει το όριο των 2 συσκευών. Στην εφαρμογή NOVA φαίνονταν το καινούριο box που παίζει και το παλιό box που άλλαξα και δεν το έχω πλέον. Δεν μπορώ να διαγράψω άλλη συσκευή για τις επόμενες 30 ημέρες. Εκεί κολλάει το πράγμα, καθώς επίσης και στην δυσλειτουργία της ενημερωμένης εφαρμογής της NOVA που δεν μου εμφανίζει πλέον τις συσκευές.
Θα προσπαθήσω μέσω chat να σβήσω όλες τις τηλεοράσεις. Ευχαριστώ!