Η δικιά μου λογική λέει ότι τουλάχιστον για τις πρώτες μέρες και out of the box προϊόντα με τέτοια προβλήματα θα έπρεπε να δείχνουν μεγαλύτερη ανοχή, κάτι το οποίο το πληρώνω για καινούργιο θέλω να είναι και καινούργιο όταν το βγάζω από την συσκευασία του ανεξαρτήτως τι λένε οι όροι της...
Γιατί άμα αλλάξουν το πάνελ στο τηλ τους λέω να δουν άμα έχει καμένο πιξελ και θα το τσεκάρω και εγώ οταν μου το φέρει σπίτι ο τεχνικός τους και άμα έχει θα του το δώσω πίσω μέχρι να με βάλουν πάνελ χωρίς καμένο πιξελ. Στην "κουτάτη" είναι ρίσκο ότι θα ξαναέχει καμένο πιξελ και πρέπει να...
Λοιπόν, η ιστορία συνεχίζει ως εξής: Μετά από αρνητική αξιολόγηση στο skroutz με πήρε το you.gr και μου ζήτησε συγγνώμη για το "άδειασμα" στην ουσία που μου έριξε όταν τους ανάφερα όταν έχω πρόβλημα με την τηλεόραση μου. Τους είπα μετά την άρνηση να με εξυπηρετήσετε βρήκα τηλέφωνο της samsung...
Καλησπέρα σας,
Αποφάσισα να γράψω στο forum σας για την απογοήτευση μου για την εξυπηρέτηση της Samsung σχετικά με μια τηλεόραση που αγόρασα πρόσφατα. Δεν με δίνουν σημασία και με έχουν στην αναμονη και δεν ξέρω τι άλλο να κάνω πραγματικά...
Πείρα από το κατάστημα you.gr μια τηλεόραση samsung...
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.