Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
3play προσθήκη VDSL
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="AKISKDG" data-source="post: 1058217134" data-attributes="member: 32778"><p>Καλησπέρα σε όλους,</p><p>Έχω το ακόλουθο ζήτημα και θα ήθελα τις αποψεις σας.</p><p>Ενώ έχω σύνδεση 3playVDSL από την παρασκευή έχω πρόβλημα με τις ταχύτητες του ίντερνετ, καθώς από 43 που έδειχνε το ρουτερ τώρα είμαι γύρω στο 31. Σε επικοινωνία μου με το τεχνικό τμήμα δεν μπόρεσε να γίνει κάτι και θα στείλουν τεχνικό να ελέγξει την γραμμή, για την οποία με ενημέρωσαν πως αν το πρόβλημα είναι εκτός σπιτιού δεν θα χρεωθώ κάτι, ενώ αν είναι εντός θα έχω κόστος 30 , για να το φτιάξουν. Δεδομένου λοιπόν ότι δεν έχω τις ταχύτητες για τις οποίες πληρώνω και πλέον δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν ταυτόχρονα όλοι οι υπολογιστές του σπιτιού, δεν δικαιούμαι να γίνει πίστωση στον λογαριασμό μου, για τις ημέρες που υπάρχει το συγκεκριμένο θέμα? Σας ρωτάω γιατί η εταιρεία δεν δέχεται ότι υπάρχει τέτοιο ζήτημα καθώς "...πίστωση πραγματοποιείται σε περιπτώσεις ολικής ή μερικής διακοπής της υπηρεσίας. Στην δική σου περίπτωση δεν υπάρχει διακοπή παρά μόνο ζήτημα απόδοσης το οποίο και θα ελεγχθεί από τον τεχνικό μας..." </p><p>Το θεωρώ το απαράδεκτο και μη αποδεκτό εκ'μέρους μου. Νομίζετε ότι έχω λάθος ή να διεκδικήσω τα δικαιώματά μου.</p><p>Σας ευχαριστώ</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AKISKDG, post: 1058217134, member: 32778"] Καλησπέρα σε όλους, Έχω το ακόλουθο ζήτημα και θα ήθελα τις αποψεις σας. Ενώ έχω σύνδεση 3playVDSL από την παρασκευή έχω πρόβλημα με τις ταχύτητες του ίντερνετ, καθώς από 43 που έδειχνε το ρουτερ τώρα είμαι γύρω στο 31. Σε επικοινωνία μου με το τεχνικό τμήμα δεν μπόρεσε να γίνει κάτι και θα στείλουν τεχνικό να ελέγξει την γραμμή, για την οποία με ενημέρωσαν πως αν το πρόβλημα είναι εκτός σπιτιού δεν θα χρεωθώ κάτι, ενώ αν είναι εντός θα έχω κόστος 30 , για να το φτιάξουν. Δεδομένου λοιπόν ότι δεν έχω τις ταχύτητες για τις οποίες πληρώνω και πλέον δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν ταυτόχρονα όλοι οι υπολογιστές του σπιτιού, δεν δικαιούμαι να γίνει πίστωση στον λογαριασμό μου, για τις ημέρες που υπάρχει το συγκεκριμένο θέμα? Σας ρωτάω γιατί η εταιρεία δεν δέχεται ότι υπάρχει τέτοιο ζήτημα καθώς "...πίστωση πραγματοποιείται σε περιπτώσεις ολικής ή μερικής διακοπής της υπηρεσίας. Στην δική σου περίπτωση δεν υπάρχει διακοπή παρά μόνο ζήτημα απόδοσης το οποίο και θα ελεγχθεί από τον τεχνικό μας..." Το θεωρώ το απαράδεκτο και μη αποδεκτό εκ'μέρους μου. Νομίζετε ότι έχω λάθος ή να διεκδικήσω τα δικαιώματά μου. Σας ευχαριστώ [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
3play προσθήκη VDSL
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…