Ναι οκ αλλά αυτό είναι απλώς διαδικασία επιστροφής και αναμονή από τον πωλητή για refund.
Το έχουν αλλάξει και δεν υπάρχει εξ αρχής η επιλογή για dispute.
Έχω έναν ενδοιασμό με την αλλαγή αυτή γιατί στο πρόσφατο παρελθόν που επέστρεψα προϊόν ο πωλητής δεν παραλάμβανε το εμπόρευμα του για να αποφύγει την επιστροφή των χρημάτων.
Χρησιμοποιούσε στο dispute που είχα προλάβει να ανοίξω , tracking pages που δεν έδειχναν σαφή τοποθεσία του πακέτου αλλά τελικά το Ali δεν πείστηκε και μου έδωσε την επιστροφή.
Ελπίζω και τώρα με κάποιο τρόπο να παίρνει θέση γιατί εξ αρχής δεν φαίνεται κάτι τέτοιο.