AliExpress dispute.

FINIX

AVClub Fanatic
22 November 2010
11,791
Συνηθως εμφανιζεται η επιλογη αυτη αφου εχει περασει η καταληκτικη μερα παραδοσης.
 
20 June 2006
9,533
Θεσσαλονίκη
Έχω κανει ενημέρωση ότι έχω παραλάβει και παρόλα αυτά δεν υπάρχει επιλογή για dispute.

Μπορείς να δεις αν υπάρχει αυτή η επιλογή ενεργεί σε σένα;
 

Attachments

  • Στιγμιότυπο οθόνης 2023-06-13 204624.jpg
    Στιγμιότυπο οθόνης 2023-06-13 204624.jpg
    5.5 KB · Views: 11
  • Στιγμιότυπο οθόνης 2023-06-13 204609.jpg
    Στιγμιότυπο οθόνης 2023-06-13 204609.jpg
    21.7 KB · Views: 11

djx33

AVClub Addicted Member
26 July 2007
1,712
Tokyo, JP
Τι ακριβώς θες να κάνεις;
Στο Returns/Refunds > Items received in part or whole έχει όλες τις περιπτώσεις και ενέργειες για να ξεκινήσει η αμφισβήτηση...
 
20 June 2006
9,533
Θεσσαλονίκη
Ναι οκ αλλά αυτό είναι απλώς διαδικασία επιστροφής και αναμονή από τον πωλητή για refund.
Το έχουν αλλάξει και δεν υπάρχει εξ αρχής η επιλογή για dispute.
Έχω έναν ενδοιασμό με την αλλαγή αυτή γιατί στο πρόσφατο παρελθόν που επέστρεψα προϊόν ο πωλητής δεν παραλάμβανε το εμπόρευμα του για να αποφύγει την επιστροφή των χρημάτων.
Χρησιμοποιούσε στο dispute που είχα προλάβει να ανοίξω , tracking pages που δεν έδειχναν σαφή τοποθεσία του πακέτου αλλά τελικά το Ali δεν πείστηκε και μου έδωσε την επιστροφή.
Ελπίζω και τώρα με κάποιο τρόπο να παίρνει θέση γιατί εξ αρχής δεν φαίνεται κάτι τέτοιο.
 
  • Like
Reactions: djx33

FINIX

AVClub Fanatic
22 November 2010
11,791
Δεν υπαρχει ουτε σε μενα εξ αρχης η επιλογη.