Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Απαράδεκτο Samsung service
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="DiamondK" data-source="post: 1057994569" data-attributes="member: 53967"><p>Λοιπόν, η ιστορία συνεχίζει ως εξής: Μετά από αρνητική αξιολόγηση στο skroutz με πήρε το you.gr και μου ζήτησε συγγνώμη για το "άδειασμα" στην ουσία που μου έριξε όταν τους ανάφερα όταν έχω πρόβλημα με την τηλεόραση μου. Τους είπα μετά την άρνηση να με εξυπηρετήσετε βρήκα τηλέφωνο της samsung και επικοινώνησα με αυτούς. Το you.gr ούτε καν το τηλέφωνο της αντ/πείας δεν φιλοτιμήθηκε να με δώσει... την τηλεόραση την έχει ο τεχνικός της samsung και μου είπε το you να τους δώσω το αριθμό rma που μου έδωσε η samsung για μιλήσει και το ίδιο το κατάστημα με αυτούς. </p><p></p><p>Αφού τους το έδωσα και τους έκραξα και λίγο στο τηλ λόγο της αδιαφορίας που δείξανε την πρώτη κιόλας βδομάδα της αγοράς κλείσαμε το τηλέφωνο και κατά σύμπτωση μετά από 5 λεπτά με πήρε η samsung (όχι λόγο του you.gr γιατί το you με πήρε την επόμενη να με ενημερώσει ότι περιμένει απάντηση από την samsung για την περίπτωση μου, τους έστειλαν mail και αυτοί, αλλά το mail της samsung το μόνο που σε λέει είναι "προωθούμε το πρόβλημα σας στο αρμόδιο τμήμα") Τους λέω για την απαράδεκτη καθυστέρηση και την μη-ενημέρωση μου και μου είπε πως μέχρι το απόγευμα θα έχουμε κλείσει την υπόθεση σίγουρα (τώρα μάλλον θα το βλέπανε...). Όντως το απόγευμα με παίρνουν τηλ και μου λέμε ότι είμαι εντός προδιαγραφών και πως δεν έχει πρόβλημα η τηλεόραση....ΑΛΛΑ χαριστικά κατ'εξαίρεση μπορεί να μου κάνουν αλλαγή πάνελ αλλά όχι αντικατάσταση τηλεόρασης. </p><p>Τους λέω δηλαδή για να είναι εκτός προδιαγραφών μια καινούργια τηλεόραση μιας βδομάδας πρέπει να έχει 10 πιξελς και να μην μπορείς να δεις το μαύρο από το bleeding? Μου λέει όλα τα γράφει στους όρους της εγγύησης και πως δεν μπορεί να κάνει κάτι παραπάνω, ή σε αλλάζουμε το πάνελ ή την παίρνεις όπως είναι πίσω. Μέσα στα νεύρα εγώ του λέω είστε απατεώνες, κλέφτες και απαράδεκτοι άλλαξε μου το πάνελ τότε να τελειώνω με την σάπια εταιρία σας. </p><p></p><p>Μετά από 2 μέρες με παίρνει τηλ το you.gr και μου λέει ότι από την στιγμή που δεν την αλλάζει η samsung αλλά την επισκευάζει, θα μπορούσε να με δώσει 10% δωροεπιταγή, σαν μείωση τιμής δηλαδή, ένα 50αρικο. Της λέω της κυρίας που μιλούσαμε πως δεν θέλω δώρα κτλπ, θέλω τηλεόραση ΧΩΡΙΣ να έχει καμμένο πιξελ και ΧΩΡΙΣ το μαύρο να είναι κίτρινο,πορτοκαλί και άσπρο σε 10 σημεία... είναι τόσο extreme αυτό που ζητάω; Μου πρότεινε όταν την πάρω πίσω να τους ξαναπάρω τηλ να δούνε αν γίνεται να στείλουν κάποιον να την πάρει και σαν κατάστημα να μου δώσει καινούργια... της λέω ΔΕΝ εμπιστεύομαι αυτούς τους απατεώνες, και η καινούργια πρόβλημα μπορεί να έχει, είτε με αλλαγμένο πάνελ είτε καινούργιο τα ίδια σκ@τα πουλάνε, και την εξυπηρέτηση ρίξανε, και την ποιότητα τους από ότι διαπίστωσα με τον άσχημο τρόπο... </p><p></p><p>Αυτά γίνανε. Έχω απογοητευτεί με την Samsung σε βαθμό που ούτε καν καινούργια τηλεόραση θέλω από αυτούς, αν δω ότι είναι ΟΚ το πάνελ που θα μου βάλουν σε αυτήν μάλλον θα την κρατήσω και θα κάνω το σταυρό μου.. αλλιώς έχω και την επιλογή να μου την αλλάξει το you.gr αλλά δεν θέλω να ξαναμπώ πάλι σε αυτόν τον φαύλο κύκλο.. αν έχει κάνα πιξελ και αυτήν ή άθλιο yellow tint ή bleeding...</p><p></p><p>Εσείς τι λέτε να κάνω;; να τους πω να πάρω καμιά LG καλύτερα? Έχουν καλύτερα πάνελ 4Κ αυτοί ρε παιδιά στο mid-range στα 500 ευρώ πάνω κάτω? Sony δεν εχει το you, panasonic, LG και samsung έχει από τους γνωστούς.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DiamondK, post: 1057994569, member: 53967"] Λοιπόν, η ιστορία συνεχίζει ως εξής: Μετά από αρνητική αξιολόγηση στο skroutz με πήρε το you.gr και μου ζήτησε συγγνώμη για το "άδειασμα" στην ουσία που μου έριξε όταν τους ανάφερα όταν έχω πρόβλημα με την τηλεόραση μου. Τους είπα μετά την άρνηση να με εξυπηρετήσετε βρήκα τηλέφωνο της samsung και επικοινώνησα με αυτούς. Το you.gr ούτε καν το τηλέφωνο της αντ/πείας δεν φιλοτιμήθηκε να με δώσει... την τηλεόραση την έχει ο τεχνικός της samsung και μου είπε το you να τους δώσω το αριθμό rma που μου έδωσε η samsung για μιλήσει και το ίδιο το κατάστημα με αυτούς. Αφού τους το έδωσα και τους έκραξα και λίγο στο τηλ λόγο της αδιαφορίας που δείξανε την πρώτη κιόλας βδομάδα της αγοράς κλείσαμε το τηλέφωνο και κατά σύμπτωση μετά από 5 λεπτά με πήρε η samsung (όχι λόγο του you.gr γιατί το you με πήρε την επόμενη να με ενημερώσει ότι περιμένει απάντηση από την samsung για την περίπτωση μου, τους έστειλαν mail και αυτοί, αλλά το mail της samsung το μόνο που σε λέει είναι "προωθούμε το πρόβλημα σας στο αρμόδιο τμήμα") Τους λέω για την απαράδεκτη καθυστέρηση και την μη-ενημέρωση μου και μου είπε πως μέχρι το απόγευμα θα έχουμε κλείσει την υπόθεση σίγουρα (τώρα μάλλον θα το βλέπανε...). Όντως το απόγευμα με παίρνουν τηλ και μου λέμε ότι είμαι εντός προδιαγραφών και πως δεν έχει πρόβλημα η τηλεόραση....ΑΛΛΑ χαριστικά κατ'εξαίρεση μπορεί να μου κάνουν αλλαγή πάνελ αλλά όχι αντικατάσταση τηλεόρασης. Τους λέω δηλαδή για να είναι εκτός προδιαγραφών μια καινούργια τηλεόραση μιας βδομάδας πρέπει να έχει 10 πιξελς και να μην μπορείς να δεις το μαύρο από το bleeding? Μου λέει όλα τα γράφει στους όρους της εγγύησης και πως δεν μπορεί να κάνει κάτι παραπάνω, ή σε αλλάζουμε το πάνελ ή την παίρνεις όπως είναι πίσω. Μέσα στα νεύρα εγώ του λέω είστε απατεώνες, κλέφτες και απαράδεκτοι άλλαξε μου το πάνελ τότε να τελειώνω με την σάπια εταιρία σας. Μετά από 2 μέρες με παίρνει τηλ το you.gr και μου λέει ότι από την στιγμή που δεν την αλλάζει η samsung αλλά την επισκευάζει, θα μπορούσε να με δώσει 10% δωροεπιταγή, σαν μείωση τιμής δηλαδή, ένα 50αρικο. Της λέω της κυρίας που μιλούσαμε πως δεν θέλω δώρα κτλπ, θέλω τηλεόραση ΧΩΡΙΣ να έχει καμμένο πιξελ και ΧΩΡΙΣ το μαύρο να είναι κίτρινο,πορτοκαλί και άσπρο σε 10 σημεία... είναι τόσο extreme αυτό που ζητάω; Μου πρότεινε όταν την πάρω πίσω να τους ξαναπάρω τηλ να δούνε αν γίνεται να στείλουν κάποιον να την πάρει και σαν κατάστημα να μου δώσει καινούργια... της λέω ΔΕΝ εμπιστεύομαι αυτούς τους απατεώνες, και η καινούργια πρόβλημα μπορεί να έχει, είτε με αλλαγμένο πάνελ είτε καινούργιο τα ίδια σκ@τα πουλάνε, και την εξυπηρέτηση ρίξανε, και την ποιότητα τους από ότι διαπίστωσα με τον άσχημο τρόπο... Αυτά γίνανε. Έχω απογοητευτεί με την Samsung σε βαθμό που ούτε καν καινούργια τηλεόραση θέλω από αυτούς, αν δω ότι είναι ΟΚ το πάνελ που θα μου βάλουν σε αυτήν μάλλον θα την κρατήσω και θα κάνω το σταυρό μου.. αλλιώς έχω και την επιλογή να μου την αλλάξει το you.gr αλλά δεν θέλω να ξαναμπώ πάλι σε αυτόν τον φαύλο κύκλο.. αν έχει κάνα πιξελ και αυτήν ή άθλιο yellow tint ή bleeding... Εσείς τι λέτε να κάνω;; να τους πω να πάρω καμιά LG καλύτερα? Έχουν καλύτερα πάνελ 4Κ αυτοί ρε παιδιά στο mid-range στα 500 ευρώ πάνω κάτω? Sony δεν εχει το you, panasonic, LG και samsung έχει από τους γνωστούς. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Απαράδεκτο Samsung service
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…