Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Απαράδεκτο Samsung service
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="DiamondK" data-source="post: 1057994727" data-attributes="member: 53967"><p>Γιατί άμα αλλάξουν το πάνελ στο τηλ τους λέω να δουν άμα έχει καμένο πιξελ και θα το τσεκάρω και εγώ οταν μου το φέρει σπίτι ο τεχνικός τους και άμα έχει θα του το δώσω πίσω μέχρι να με βάλουν πάνελ χωρίς καμένο πιξελ. Στην "κουτάτη" είναι ρίσκο ότι θα ξαναέχει καμένο πιξελ και πρέπει να ξαναμπλέξω με όλη την διαδικασία από την αρχή και αυτήν την φορά μπορεί να μην θέλουν να αλλάξουν πάνελ... Θέλω κάπως να είμαι σίγουρος ότι θα πάρω πάνελ χωρίς καμένο πιξελ και τρελό bleed/cloud, και επιπλέον το you.gr δεν νομίζω να αλλάζει συνεχώς καινούργιες τηλεοράσεις μέχρι να βρεθεί κάποια χωρίς καμένο pixel. Ξέρω ίσως ακούγομαι υπερβολικός αλλά προσωπικά δεν την εμπιστεύομαι πλέον την Samsung ώστε να είμαι σίγουρος ότι οι τηλεοράσεις της έχουν σωστό quality control και ότι θα με υποστηρίξουν μελλοντικά μετά την αγορά με αυτήν την συμπεριφορά που αντιμετώπισα. Έτσι θέλω να τελειώνω με αυτούς με trial and error στις αλλαγές πάνελ ή να πιέσω το you.gr να αλλάξουμε τελείως τηλεόραση και να πάω σε καμιά LG και να στείλω την Samsung σαν brand στον καιάδα μια για πάντα.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DiamondK, post: 1057994727, member: 53967"] Γιατί άμα αλλάξουν το πάνελ στο τηλ τους λέω να δουν άμα έχει καμένο πιξελ και θα το τσεκάρω και εγώ οταν μου το φέρει σπίτι ο τεχνικός τους και άμα έχει θα του το δώσω πίσω μέχρι να με βάλουν πάνελ χωρίς καμένο πιξελ. Στην "κουτάτη" είναι ρίσκο ότι θα ξαναέχει καμένο πιξελ και πρέπει να ξαναμπλέξω με όλη την διαδικασία από την αρχή και αυτήν την φορά μπορεί να μην θέλουν να αλλάξουν πάνελ... Θέλω κάπως να είμαι σίγουρος ότι θα πάρω πάνελ χωρίς καμένο πιξελ και τρελό bleed/cloud, και επιπλέον το you.gr δεν νομίζω να αλλάζει συνεχώς καινούργιες τηλεοράσεις μέχρι να βρεθεί κάποια χωρίς καμένο pixel. Ξέρω ίσως ακούγομαι υπερβολικός αλλά προσωπικά δεν την εμπιστεύομαι πλέον την Samsung ώστε να είμαι σίγουρος ότι οι τηλεοράσεις της έχουν σωστό quality control και ότι θα με υποστηρίξουν μελλοντικά μετά την αγορά με αυτήν την συμπεριφορά που αντιμετώπισα. Έτσι θέλω να τελειώνω με αυτούς με trial and error στις αλλαγές πάνελ ή να πιέσω το you.gr να αλλάξουμε τελείως τηλεόραση και να πάω σε καμιά LG και να στείλω την Samsung σαν brand στον καιάδα μια για πάντα. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Απαράδεκτο Samsung service
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…