Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Απαράδεκτο Samsung service
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="DiamondK" data-source="post: 1057994753" data-attributes="member: 53967"><p>Η δικιά μου λογική λέει ότι τουλάχιστον για τις πρώτες μέρες και out of the box προϊόντα με τέτοια προβλήματα θα έπρεπε να δείχνουν μεγαλύτερη ανοχή, κάτι το οποίο το πληρώνω για καινούργιο θέλω να είναι και καινούργιο όταν το βγάζω από την συσκευασία του ανεξαρτήτως τι λένε οι όροι της εγγύησης. Δεν είναι ότι επιμένω για κάτι το οποίο προέκυψε μετά από κάποια χρήση μηνών ας πούμε, εδώ μιλάμε για καινούργιο προϊόν, το καινούργιο το θέλω να είναι τέλειο την πρώτη μέρα που θα το βάλω σε λειτουργία, οτιδήποτε ελάττωμα να έχει, ακόμα και 1 καμένο πιξελ θεωρώ ότι μου πούλησαν μεταχειρισμένο προϊόν σε συσκευασία καινούργιου...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DiamondK, post: 1057994753, member: 53967"] Η δικιά μου λογική λέει ότι τουλάχιστον για τις πρώτες μέρες και out of the box προϊόντα με τέτοια προβλήματα θα έπρεπε να δείχνουν μεγαλύτερη ανοχή, κάτι το οποίο το πληρώνω για καινούργιο θέλω να είναι και καινούργιο όταν το βγάζω από την συσκευασία του ανεξαρτήτως τι λένε οι όροι της εγγύησης. Δεν είναι ότι επιμένω για κάτι το οποίο προέκυψε μετά από κάποια χρήση μηνών ας πούμε, εδώ μιλάμε για καινούργιο προϊόν, το καινούργιο το θέλω να είναι τέλειο την πρώτη μέρα που θα το βάλω σε λειτουργία, οτιδήποτε ελάττωμα να έχει, ακόμα και 1 καμένο πιξελ θεωρώ ότι μου πούλησαν μεταχειρισμένο προϊόν σε συσκευασία καινούργιου... [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Απαράδεκτο Samsung service
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…