Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Home Theater
Home Theater PC
Γενικά περί PC και περιφερειακών
APC UPS: προιόντα μίας χρήσης.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="lykman" data-source="post: 1343078" data-attributes="member: 656"><p>Να σας ενημερώσω για την εμπειρία μου.</p><p></p><p>Τον 1/2008 αγόρασα ένα UPS της APC, μοντέλο BackUps RS800i, στην τιμή των 183 (από το Πλαίσιο, όχι ότι έχει καμία σημασία)</p><p></p><p>Έκτοτε προστάτευε (πολύ αποτελεσματικά θα έλεγα) τα μηχανήματα μου. Μέχρι την Παρασκευή που μας πέρασε, που γυρνώντας σπίτι το βρήκα "νεκρό" και φυσικά όλα όσα ήταν πάνω του σε κατάσταση off. Οταν το ξανάνοιξα τα led του αναβόσβηναν σαν Χ-μας tree. </p><p></p><p>Επικοινώνησα λοιπόν με το service της APC (00800125924) και τους ανέφερα το πρόβλημα. Μου ζητήθηκε το παραστατικό αγοράς το οποίο και τους έστειλα. Απλά με ρώτησαν αν ανάβει το "overload led" χωρίς φόρτο, και τους είπα ναι. Χωρίς κάτι άλλο, μου ήρθε η εξής απάντηση:</p><p></p><p></p><p></p><p>Τρώω την πρώτη φρίκη, και απαντάω με το παρόν email: </p><p></p><p></p><p></p><p>Και καπάκι την άλλη μέρα το πρωί (σήμερα) τηλεφωνώ όπου και μιλάω με τον Ελληνα εκπρόσωπο αυτή την φορά, στα Ελληνικά.</p><p></p><p><strong>Για να μην πολυλογώ, η πολιτική της APC είναι η εξής: Οσο υπάρχει η εγγύηση (2 χρόνια για μένα), κάνουν αντικατάσταση. Μετά, αν πάθει κάτι, δεν αναλαμβάνουν καμία ευθύνη (δεν επισκευάζουν, δεν ασχολούνται, δεν κάνουν κάποια έκπτωση για αγορά νέας συσκευή αντικατάστασης, δεν κάνουν γενικότερα ΤΙΠΟΤΑ). Κοινώς, το πετάμε.</strong></p><p></p><p>Κρίμα, γιατί όσο δούλευε ήταν πραγματικά καλό σε όλα του. </p><p>Διπλό κρίμα, γιατί το έχω προτείνει και σε άλλους, ακόμα και στο φόρουμ μας.</p><p></p><p>Θα κάνω μια ερώτηση στις καταναλωτικές οργανώσεις κατά πόσο επιτρέπεται αυτή η στάση από εταιρία, και φυσικά θα αγοράσω μηχάνημα άλλης μάρκας.</p><p></p><p>υγ.1 Εχω τροφοδοτικό passive PFC αν κάποιος αναρωτηθεί.</p><p>υγ.2 Από ότι βλέπω (προφανώς αφού τέτοια είναι η πάγια στάση τους) δεν είμαι ο μόνος, π.χ.: <a href="http://e-pcmag.gr/forum/59859" target="_blank">http://e-pcmag.gr/forum/59859</a></p><p>υγ.3 Δυστυχώς δεν μπορώ απλά να το δοκιμάσω και με μια άλλη μπαταρία μήπως και φταίει αυτή, αφού κοστίζει 60 .</p><p></p><p>Αυτά... προς γνώση και συμμόρφωση. :furious3:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lykman, post: 1343078, member: 656"] Να σας ενημερώσω για την εμπειρία μου. Τον 1/2008 αγόρασα ένα UPS της APC, μοντέλο BackUps RS800i, στην τιμή των 183 (από το Πλαίσιο, όχι ότι έχει καμία σημασία) Έκτοτε προστάτευε (πολύ αποτελεσματικά θα έλεγα) τα μηχανήματα μου. Μέχρι την Παρασκευή που μας πέρασε, που γυρνώντας σπίτι το βρήκα "νεκρό" και φυσικά όλα όσα ήταν πάνω του σε κατάσταση off. Οταν το ξανάνοιξα τα led του αναβόσβηναν σαν Χ-μας tree. Επικοινώνησα λοιπόν με το service της APC (00800125924) και τους ανέφερα το πρόβλημα. Μου ζητήθηκε το παραστατικό αγοράς το οποίο και τους έστειλα. Απλά με ρώτησαν αν ανάβει το "overload led" χωρίς φόρτο, και τους είπα ναι. Χωρίς κάτι άλλο, μου ήρθε η εξής απάντηση: Τρώω την πρώτη φρίκη, και απαντάω με το παρόν email: Και καπάκι την άλλη μέρα το πρωί (σήμερα) τηλεφωνώ όπου και μιλάω με τον Ελληνα εκπρόσωπο αυτή την φορά, στα Ελληνικά. [B]Για να μην πολυλογώ, η πολιτική της APC είναι η εξής: Οσο υπάρχει η εγγύηση (2 χρόνια για μένα), κάνουν αντικατάσταση. Μετά, αν πάθει κάτι, δεν αναλαμβάνουν καμία ευθύνη (δεν επισκευάζουν, δεν ασχολούνται, δεν κάνουν κάποια έκπτωση για αγορά νέας συσκευή αντικατάστασης, δεν κάνουν γενικότερα ΤΙΠΟΤΑ). Κοινώς, το πετάμε.[/B] Κρίμα, γιατί όσο δούλευε ήταν πραγματικά καλό σε όλα του. Διπλό κρίμα, γιατί το έχω προτείνει και σε άλλους, ακόμα και στο φόρουμ μας. Θα κάνω μια ερώτηση στις καταναλωτικές οργανώσεις κατά πόσο επιτρέπεται αυτή η στάση από εταιρία, και φυσικά θα αγοράσω μηχάνημα άλλης μάρκας. υγ.1 Εχω τροφοδοτικό passive PFC αν κάποιος αναρωτηθεί. υγ.2 Από ότι βλέπω (προφανώς αφού τέτοια είναι η πάγια στάση τους) δεν είμαι ο μόνος, π.χ.: [url]http://e-pcmag.gr/forum/59859[/url] υγ.3 Δυστυχώς δεν μπορώ απλά να το δοκιμάσω και με μια άλλη μπαταρία μήπως και φταίει αυτή, αφού κοστίζει 60 . Αυτά... προς γνώση και συμμόρφωση. :furious3: [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Home Theater
Home Theater PC
Γενικά περί PC και περιφερειακών
APC UPS: προιόντα μίας χρήσης.
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…