Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Αυτοκινητιστικά νέα
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="athlon6401" data-source="post: 1058949506" data-attributes="member: 55857"><p>Δεν είναι ακριβώς έτσι, για αρχή ακόμα και με φόρτιση σε δημόσιο AC φορτιστή το κόστος μετακίνησης είναι φθηνότερο από τη βενζίνη και από το πετρέλαιο. Με τιμές από 0,32 ως 0,42 και με μέση κατανάλωση 18KWh/100km (κάποιοι πετυχαίνουν πολύ χαμηλότερες - αναφέρομαι σε μένα) η τιμή είναι αντίστοιχη με 3,5 lt ως 4,6 lt/100km πετρέλαιο ή 3 lt ως 4 lt/100km βενζίνη. Με αντίστοιχο diesel αυτοκίνητο είχα 5,5 με 6 lt/100km κατανάλωση.</p><p></p><p>Από κει και πέρα, δε πάμε σε ηλεκτροκίνηση για να γλυτώσουμε χρήματα αλλά για να βελτιώσουμε τη ποιότητα ζωής στα αστικά κέντρα και για να ανεβάσουμε το βαθμό απόδοσης στη κατανάλωση ενέργειας. Είναι πολύ πιο αποδοτικό να καις ακόμα και φυσικό αέριο για να παράγεις ρεύμα που θα χρησιμοποιείται σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το να έχεις κινητήρες εσωτερικής καύσης με φυσικό αέριο ή ακόμα χειρότερα με πετρέλαιο/βενζίνη. Πόσο μάλλον στη χώρα μας που έχουμε καταφέρει να φτάσουμε το 50% των αναγκών μας να είναι από ΑΠΕ, ποσοστό που μπορεί να αυξηθεί ακόμα περισσότερο αν περάσουμε σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Θα ανέφερα και τη κλιματική αλλαγή αλλά η επίδραση της Ελλάδας σε αυτό το ζήτημα είναι τόσο μικρή που δε το αναφέρω.</p><p></p><p>Τα ηλεκτρικά θα αρχίσουν να πέφτουν σε τιμή μετά το 2027, έπρεπε να οδηγήσουν τις αποσβέσεις των R&D και των νέων γραμμών παραγωγής τα ακριβότερα οχήματα, συν ότι οι επιδοτήσεις ουσιαστικά πήγαν όλες στις κατασκευάστριες εταιρείες για τον ίδιο σκοπό. Όταν πέσουν οι τιμές και βγουν πιο φθηνά ηλεκτρικά δε θα υπάρχουν επιδοτήσεις και η αγορά θα έχει ομαλοποιηθεί.</p><p></p><p>Η ταλαιπωρία είναι κάτι το σχετικό, η απόλαυση της οδήγησης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου στη καθημερινότητα ισοφαρίζει και ξεπερνάει την όποια ταλαιπωρία μπορεί να έχεις στις φορτίσεις. Αθόρυβο, χωρίς κραδασμούς και συντονισμούς, πάντα στη σωστή θερμοκρασία καμπίνας, είτε έξω έχει -10 είτε +40, ακαριαία επιτάχυνση που εξασφαλίζει μεγαλύτερη ασφάλεια, και πολλά πολλά ακόμα.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="athlon6401, post: 1058949506, member: 55857"] Δεν είναι ακριβώς έτσι, για αρχή ακόμα και με φόρτιση σε δημόσιο AC φορτιστή το κόστος μετακίνησης είναι φθηνότερο από τη βενζίνη και από το πετρέλαιο. Με τιμές από 0,32 ως 0,42 και με μέση κατανάλωση 18KWh/100km (κάποιοι πετυχαίνουν πολύ χαμηλότερες - αναφέρομαι σε μένα) η τιμή είναι αντίστοιχη με 3,5 lt ως 4,6 lt/100km πετρέλαιο ή 3 lt ως 4 lt/100km βενζίνη. Με αντίστοιχο diesel αυτοκίνητο είχα 5,5 με 6 lt/100km κατανάλωση. Από κει και πέρα, δε πάμε σε ηλεκτροκίνηση για να γλυτώσουμε χρήματα αλλά για να βελτιώσουμε τη ποιότητα ζωής στα αστικά κέντρα και για να ανεβάσουμε το βαθμό απόδοσης στη κατανάλωση ενέργειας. Είναι πολύ πιο αποδοτικό να καις ακόμα και φυσικό αέριο για να παράγεις ρεύμα που θα χρησιμοποιείται σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το να έχεις κινητήρες εσωτερικής καύσης με φυσικό αέριο ή ακόμα χειρότερα με πετρέλαιο/βενζίνη. Πόσο μάλλον στη χώρα μας που έχουμε καταφέρει να φτάσουμε το 50% των αναγκών μας να είναι από ΑΠΕ, ποσοστό που μπορεί να αυξηθεί ακόμα περισσότερο αν περάσουμε σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Θα ανέφερα και τη κλιματική αλλαγή αλλά η επίδραση της Ελλάδας σε αυτό το ζήτημα είναι τόσο μικρή που δε το αναφέρω. Τα ηλεκτρικά θα αρχίσουν να πέφτουν σε τιμή μετά το 2027, έπρεπε να οδηγήσουν τις αποσβέσεις των R&D και των νέων γραμμών παραγωγής τα ακριβότερα οχήματα, συν ότι οι επιδοτήσεις ουσιαστικά πήγαν όλες στις κατασκευάστριες εταιρείες για τον ίδιο σκοπό. Όταν πέσουν οι τιμές και βγουν πιο φθηνά ηλεκτρικά δε θα υπάρχουν επιδοτήσεις και η αγορά θα έχει ομαλοποιηθεί. Η ταλαιπωρία είναι κάτι το σχετικό, η απόλαυση της οδήγησης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου στη καθημερινότητα ισοφαρίζει και ξεπερνάει την όποια ταλαιπωρία μπορεί να έχεις στις φορτίσεις. Αθόρυβο, χωρίς κραδασμούς και συντονισμούς, πάντα στη σωστή θερμοκρασία καμπίνας, είτε έξω έχει -10 είτε +40, ακαριαία επιτάχυνση που εξασφαλίζει μεγαλύτερη ασφάλεια, και πολλά πολλά ακόμα. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Αυτοκινητιστικά νέα
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…