Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Αυτοκινητιστικά νέα
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Γιώργος Κυριακαράκος" data-source="post: 1058949513" data-attributes="member: 18"><p>Ότι καίνε καίνε και το βλέπω. Και δεν είναι θέμα κυβικών. Και το Peugeot 3008 που έχω που είναι μόνο 1200 κυβικά πάλι το 8.8 είναι συχνά η μέση μου κατανάλωση λόγω SUV...Αλλά το θέμα είναι:</p><p>- Τα δίλιτρα+ έχουν φόρο πολυτελείας από 410 ευρώ το χρόνο.</p><p>- Αν πάρεις εταιρικό αυτοκίνητο εκτός αν το πάρεις σαν ελεύθερος επαγγελματίας έχεις φορολογική επιβάρυνση, που άνετα μπορεί να φτάσει ή ξεπεράσει τα 1000 ευρώ φόρου εξτρά το χρόνο. Αυτό ισχύει και για τα υβριδικά.</p><p>- Αν αγοράσεις όμως ηλεκτρικό ή plug-in hybrid με λιγότερο από 50 g/km ρύπους δεν έχεις φορολογική επιβάρυνση έως 40.000 ευρώ προ φόρων.</p><p>- Μπορείς βέβαια ως ελεύθερος επαγγελματίας να κάνεις leasing με παράδοση του αυτοκινήτου στο τέλος του συμβολαίου και να περάσεις το 100% της αξίας ως έξοδο στο ελεύθερο επάγγελμα.</p><p>- Αν πας για αγορά περνάς τους τόκους και τις αποσβέσεις ως έξοδο στην εταιρία ή ελεύθερο επάγγελμα.</p><p></p><p>Άρα για να κερδίσεις πρέπει να βρεις ένα plug-in hybrid που να είναι μέχρι 1800 κυβικά για να πετύχεις το μέγιστο κέρδος από την εφορεία. Πολλοί λένε ότι που να μπλέκω με το τι πρέπει να πάρω, αλλά όταν σκέφτεσαι ότι τελικά με τα ίδια ακριβώς λεφτά θα μπορούσες να έχεις ένα όχημα 10-15000 ευρώ ακριβότερο ως εταιρικό τότε αρχίζεις να λες προφανώς και αξίζει.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Γιώργος Κυριακαράκος, post: 1058949513, member: 18"] Ότι καίνε καίνε και το βλέπω. Και δεν είναι θέμα κυβικών. Και το Peugeot 3008 που έχω που είναι μόνο 1200 κυβικά πάλι το 8.8 είναι συχνά η μέση μου κατανάλωση λόγω SUV...Αλλά το θέμα είναι: - Τα δίλιτρα+ έχουν φόρο πολυτελείας από 410 ευρώ το χρόνο. - Αν πάρεις εταιρικό αυτοκίνητο εκτός αν το πάρεις σαν ελεύθερος επαγγελματίας έχεις φορολογική επιβάρυνση, που άνετα μπορεί να φτάσει ή ξεπεράσει τα 1000 ευρώ φόρου εξτρά το χρόνο. Αυτό ισχύει και για τα υβριδικά. - Αν αγοράσεις όμως ηλεκτρικό ή plug-in hybrid με λιγότερο από 50 g/km ρύπους δεν έχεις φορολογική επιβάρυνση έως 40.000 ευρώ προ φόρων. - Μπορείς βέβαια ως ελεύθερος επαγγελματίας να κάνεις leasing με παράδοση του αυτοκινήτου στο τέλος του συμβολαίου και να περάσεις το 100% της αξίας ως έξοδο στο ελεύθερο επάγγελμα. - Αν πας για αγορά περνάς τους τόκους και τις αποσβέσεις ως έξοδο στην εταιρία ή ελεύθερο επάγγελμα. Άρα για να κερδίσεις πρέπει να βρεις ένα plug-in hybrid που να είναι μέχρι 1800 κυβικά για να πετύχεις το μέγιστο κέρδος από την εφορεία. Πολλοί λένε ότι που να μπλέκω με το τι πρέπει να πάρω, αλλά όταν σκέφτεσαι ότι τελικά με τα ίδια ακριβώς λεφτά θα μπορούσες να έχεις ένα όχημα 10-15000 ευρώ ακριβότερο ως εταιρικό τότε αρχίζεις να λες προφανώς και αξίζει. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Αυτοκινητιστικά νέα
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…