Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Αυτοκινητιστικά νέα
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="vlad66" data-source="post: 1058958008" data-attributes="member: 53994"><p>το "νύχι" είναι το σημείο που δεν "πιάνει" το τακάκι , άρα δεν φθείρεται και διατηρεί το αρχικό πάχος.</p><p>όσο πιο μεγάλο είναι το "νύχι" τόσο πιο λεπτό είναι το υπόλοιπο τμήμα της δισκόπλακας.</p><p>είναι φυσιολογική φθορά και η "αναλογία" αλλαγής τακάκια/δίσκοι δεν είναι στάνταρ</p><p></p><p>κανονικά όταν κατεβαίνει πολύ η "πάστα" στα τακάκια , κατεβαίνουν και τα υγρά των φρένων.. μαζί τους κατεβαίνει και ένα μικρό φλοτέρ και ενεργοποιεί μια ηλεκτρική σύνδεση για να ανάψει το λαμπάκι των φρένων (σε κάποια αυτοκίνητα είναι κοινό με αυτό του χειρόφρενου)</p><p>όμως πολλές φορές οι μηχανικοί συμπληρώνουν υγρά για να ανέβει το φλοτέρ για να μην ανάβει το λαμπάκι μιας και τα τακάκια έχουν ακόμα "ψωμί"..</p><p>όχι δεν θα έχεις τριξίματα, τραντάγματα , παρά μόνο ένα μικρό (στην αρχή) "χςςςςς" που δύσκολα θα καταλάβαινες αν δεν είσαι "ψυχάκιας" ή κάτι ανάλογο.. αργότερα θα άκουγες κάτι διαφορετικό, αλλά θα είχες πάει ήδη για σέρβις σύμφωνα με τους υπολογισμούς των μηχανικών. </p><p></p><p>ζεις όντως στην Μπρατισλάβα όπως λες στο Location ;;</p><p>από το πολύ χιόνι ή αλάτι έχουν αρπάξει επιφανειακή σκουριά τα άκρα που βλέπω στις φωτός;;</p><p>αυτό θα "έδειχνε" αυτοκίνητο 10ετίας και βάλε εδώ στην Ελλάδα , ή αυτοκίνητο που παρκάρει συχνά σε λιμάνι και βρέχεται από θάλασσα</p><p></p><p>στην περιέγραψα πιο πάνω..</p><p>μια λαμογιά χωρίς " " (εισαγωγικά), θα ήταν να σου έβαζαν μεταχειρισμένα τακάκια , ή πολύ φθηνά (δλδ κακής ποιότητας) , ή πολύ σκληρά με αποτέλεσμα (αν είσαι "λάτρης" του φρένου) να τσακίσεις τις δισκόπλακες νωρίς νωρίς....</p><p></p><p>πως το ξέρεις αφού είναι (όπως λες) 1η επιλογή του εργοστασίου;;</p><p>μήπως οδηγάς "νευρικά" και πιέζεις πολύ τα φρένα σου;;</p><p></p><p>θυμίζω ότι "βασίζομαι" σε φωτογραφίες.. άρα μπορεί να πέφτω έξω σε σχέση με την πραγματική κατάσταση των δίσκων, πόσο μάλλον όταν δεν βλέπω το τακάκι που πάντα "λέει" περισσότερα.</p><p>μπορείς να βάλεις το δάκτυλό σου στην τρύπα της ζάντας και να ψηλαφίσεις τον δίσκο στην άκρη της γυαλιστερής πλευράς.. θα καταλάβεις το "νύχι" αν υπάρχει και πόσο "βαθύ" είναι.</p><p></p><p>περιττό να πω , πριν ξεκινήσεις διαδρομή και όχι μετά γιατί μπορεί να έχουν σηκώσει θερμοκρασία οι δίσκοι!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vlad66, post: 1058958008, member: 53994"] το "νύχι" είναι το σημείο που δεν "πιάνει" το τακάκι , άρα δεν φθείρεται και διατηρεί το αρχικό πάχος. όσο πιο μεγάλο είναι το "νύχι" τόσο πιο λεπτό είναι το υπόλοιπο τμήμα της δισκόπλακας. είναι φυσιολογική φθορά και η "αναλογία" αλλαγής τακάκια/δίσκοι δεν είναι στάνταρ κανονικά όταν κατεβαίνει πολύ η "πάστα" στα τακάκια , κατεβαίνουν και τα υγρά των φρένων.. μαζί τους κατεβαίνει και ένα μικρό φλοτέρ και ενεργοποιεί μια ηλεκτρική σύνδεση για να ανάψει το λαμπάκι των φρένων (σε κάποια αυτοκίνητα είναι κοινό με αυτό του χειρόφρενου) όμως πολλές φορές οι μηχανικοί συμπληρώνουν υγρά για να ανέβει το φλοτέρ για να μην ανάβει το λαμπάκι μιας και τα τακάκια έχουν ακόμα "ψωμί".. όχι δεν θα έχεις τριξίματα, τραντάγματα , παρά μόνο ένα μικρό (στην αρχή) "χςςςςς" που δύσκολα θα καταλάβαινες αν δεν είσαι "ψυχάκιας" ή κάτι ανάλογο.. αργότερα θα άκουγες κάτι διαφορετικό, αλλά θα είχες πάει ήδη για σέρβις σύμφωνα με τους υπολογισμούς των μηχανικών. ζεις όντως στην Μπρατισλάβα όπως λες στο Location ;; από το πολύ χιόνι ή αλάτι έχουν αρπάξει επιφανειακή σκουριά τα άκρα που βλέπω στις φωτός;; αυτό θα "έδειχνε" αυτοκίνητο 10ετίας και βάλε εδώ στην Ελλάδα , ή αυτοκίνητο που παρκάρει συχνά σε λιμάνι και βρέχεται από θάλασσα στην περιέγραψα πιο πάνω.. μια λαμογιά χωρίς " " (εισαγωγικά), θα ήταν να σου έβαζαν μεταχειρισμένα τακάκια , ή πολύ φθηνά (δλδ κακής ποιότητας) , ή πολύ σκληρά με αποτέλεσμα (αν είσαι "λάτρης" του φρένου) να τσακίσεις τις δισκόπλακες νωρίς νωρίς.... πως το ξέρεις αφού είναι (όπως λες) 1η επιλογή του εργοστασίου;; μήπως οδηγάς "νευρικά" και πιέζεις πολύ τα φρένα σου;; θυμίζω ότι "βασίζομαι" σε φωτογραφίες.. άρα μπορεί να πέφτω έξω σε σχέση με την πραγματική κατάσταση των δίσκων, πόσο μάλλον όταν δεν βλέπω το τακάκι που πάντα "λέει" περισσότερα. μπορείς να βάλεις το δάκτυλό σου στην τρύπα της ζάντας και να ψηλαφίσεις τον δίσκο στην άκρη της γυαλιστερής πλευράς.. θα καταλάβεις το "νύχι" αν υπάρχει και πόσο "βαθύ" είναι. περιττό να πω , πριν ξεκινήσεις διαδρομή και όχι μετά γιατί μπορεί να έχουν σηκώσει θερμοκρασία οι δίσκοι! [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Αυτοκινητιστικά νέα
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…