Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Αυτοκινητιστικά νέα
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="vlad66" data-source="post: 1058958064" data-attributes="member: 53994"><p>το τορνίρισμα στους δίσκους είναι μια άποψη που ασπάζονται αρκετοί.</p><p>εγώ δεν την θέλω γιατί το θεωρώ περιττό έξοδο.. 1ον γιατί το νέο τακάκι θα πάρει την "φόρμα" του δίσκου μετά από 100-150χιλ και 2ον γιατί το κόστος του τορναδόρου θα πλησιάσει την αγορά νέων δίσκων.. άσε που ο τόρνος θα φάει και το νύχι και έτσι θα με ξεγελάει η "παλαιότητά" του γιατί θα φαίνεται σαν καινούργιος.</p><p>προσωπικά αλλάζω δίσκους μετά από αρκετά σετ τακάκια, εκτός αν μου τύχει καμιά στραβή με νερά και απότομη συστολή..</p><p>πχ στο baleno μου μια φορά άλλαξα δίσκους γιατί κάποιος στράβωσε ενώ ήταν νωρίς.. είχα κάπου 80.000χιλ;;;</p><p>σήμερα έχω 213.000χιλ και είμαι ακόμα με εκείνους.. ναι, θέλουν αλλαγή γιατί έχουν κάνει "νυχάκι", αλλά όχι πολύ βαθύ ακόμα.</p><p></p><p>τα ταμπούρα τρώγονται πολύ αργά (αφού το βάρος του φρένου πέφτει μπροστά) και τα συνεργεία υποχρεωτικά θα κάνουν το ρεγουλάρισμα γιατί κάποια στιγμή θα "αδυνατίσει" πολύ το χειρόφρενο και ο πελάτης θα φωνάζει...</p><p>στο δικό μου μια φορά τα ρεγουλάρισα (μόνος μου φυσικά) και ακόμα δεν θέλουν αλλαγή σε τίποτα</p><p></p><p>ακόμα και στο μηχανάκι τα πίσω τακάκια είναι του εργοστασίου με 97.500χιλ , μόνο λίγα υγρά συμπλήρωσα για να κρατηθεί αρκετά ψηλά το ποδόφρενο γιατί με βολεύει έτσι.</p><p>τα μπροστά φυσικά είναι το σετ Νο ...δεν θυμάμαι πια... (ενώ και η τρόμπα είναι η 3η στην σειρά και πάλι θέλει πέταμα.. αυτό το "γυάλινο" μάτι που βάζουν για να βλέπεις την στάθμη είναι η αιτία)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vlad66, post: 1058958064, member: 53994"] το τορνίρισμα στους δίσκους είναι μια άποψη που ασπάζονται αρκετοί. εγώ δεν την θέλω γιατί το θεωρώ περιττό έξοδο.. 1ον γιατί το νέο τακάκι θα πάρει την "φόρμα" του δίσκου μετά από 100-150χιλ και 2ον γιατί το κόστος του τορναδόρου θα πλησιάσει την αγορά νέων δίσκων.. άσε που ο τόρνος θα φάει και το νύχι και έτσι θα με ξεγελάει η "παλαιότητά" του γιατί θα φαίνεται σαν καινούργιος. προσωπικά αλλάζω δίσκους μετά από αρκετά σετ τακάκια, εκτός αν μου τύχει καμιά στραβή με νερά και απότομη συστολή.. πχ στο baleno μου μια φορά άλλαξα δίσκους γιατί κάποιος στράβωσε ενώ ήταν νωρίς.. είχα κάπου 80.000χιλ;;; σήμερα έχω 213.000χιλ και είμαι ακόμα με εκείνους.. ναι, θέλουν αλλαγή γιατί έχουν κάνει "νυχάκι", αλλά όχι πολύ βαθύ ακόμα. τα ταμπούρα τρώγονται πολύ αργά (αφού το βάρος του φρένου πέφτει μπροστά) και τα συνεργεία υποχρεωτικά θα κάνουν το ρεγουλάρισμα γιατί κάποια στιγμή θα "αδυνατίσει" πολύ το χειρόφρενο και ο πελάτης θα φωνάζει... στο δικό μου μια φορά τα ρεγουλάρισα (μόνος μου φυσικά) και ακόμα δεν θέλουν αλλαγή σε τίποτα ακόμα και στο μηχανάκι τα πίσω τακάκια είναι του εργοστασίου με 97.500χιλ , μόνο λίγα υγρά συμπλήρωσα για να κρατηθεί αρκετά ψηλά το ποδόφρενο γιατί με βολεύει έτσι. τα μπροστά φυσικά είναι το σετ Νο ...δεν θυμάμαι πια... (ενώ και η τρόμπα είναι η 3η στην σειρά και πάλι θέλει πέταμα.. αυτό το "γυάλινο" μάτι που βάζουν για να βλέπεις την στάθμη είναι η αιτία) [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Αυτοκινητιστικά νέα
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…