Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Αυτοκινητιστικά νέα
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="vlad66" data-source="post: 1058959673" data-attributes="member: 53994"><p>Δεν είναι καθόλου ντροπή.</p><p>Τα ακριβά SUV είναι και βαριά..σωστά;;</p><p>Έχεις δει φορτηγάκι με αυτοφερώμενο αμάξωμα;;</p><p>Μιλάω για σοβαρά φορτηγάκια, πόσο μάλλον για φορτηγά...</p><p>Η πολύ σωστή λογική τους βασίζεται στην αντοχή σε διάρκεια χρόνου, αλλά και στην αντοχή στην χρήση.</p><p>Η άνεση και οι επιδόσεις έρχονται σε 2η μοίρα, όπως και το "κράτημα" κλπ...</p><p>Αυτά τα αυτοκίνητα θα έχουν την ίδια γεωμετρία μετά από 30-40 χρόνια, όταν τα ανάλογα αυτοφερώμενα θα έχουν σκεβρώσει από όλες τις πάντες.</p><p>Παρμπρίζ θα πας να αλλάξεις και από την μια μεριά το κενό θα βγάζει μάτι, από την άλλη θα "βρίσκει".</p><p></p><p>Μην πας μακριά... τις προάλλες μου έσπασε εσωτερικό χοντρό τζάμι στο Λ/Φ , όταν απλά πέρασα απαλά και με χαμηλή ταχύτητα από σαμαράκι με κολλητή λακκούβα..</p><p>"Στρεσαρίστηκε" τόσο πολύ το αυτοφερώμενο αμάξωμα του iveco που "ξέσπασε" εκεί.</p><p>Καμία εντύπωση δεν έκανε στους τεχνικούς όταν τους το πήγα.</p><p>Το βλέπουν συχνά πυκνά.</p><p>Αδιανόητο για τα παλιά ikarus , steyr και κάτι άλλα που δεν τα θυμάμαι τώρα..</p><p>Τα μεν αυτοφερώμενα, τα δε με πλαίσιο.</p><p></p><p>Καμία αντίρρηση, έχει απ'όλα ο μπαξές.</p><p>Όμως για βάλε την αντοχή ενός 2,0Τ με αυτή ενός V8...</p><p>Άνοιξε τους μετά από 300-400.000χιλ να δούμε τι θα δεις μέσα...</p><p>Ή μάλλον κάνε μια δυναμομέτρηση στον καθένα μετά από αυτά τα χιλιόμετρα...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vlad66, post: 1058959673, member: 53994"] Δεν είναι καθόλου ντροπή. Τα ακριβά SUV είναι και βαριά..σωστά;; Έχεις δει φορτηγάκι με αυτοφερώμενο αμάξωμα;; Μιλάω για σοβαρά φορτηγάκια, πόσο μάλλον για φορτηγά... Η πολύ σωστή λογική τους βασίζεται στην αντοχή σε διάρκεια χρόνου, αλλά και στην αντοχή στην χρήση. Η άνεση και οι επιδόσεις έρχονται σε 2η μοίρα, όπως και το "κράτημα" κλπ... Αυτά τα αυτοκίνητα θα έχουν την ίδια γεωμετρία μετά από 30-40 χρόνια, όταν τα ανάλογα αυτοφερώμενα θα έχουν σκεβρώσει από όλες τις πάντες. Παρμπρίζ θα πας να αλλάξεις και από την μια μεριά το κενό θα βγάζει μάτι, από την άλλη θα "βρίσκει". Μην πας μακριά... τις προάλλες μου έσπασε εσωτερικό χοντρό τζάμι στο Λ/Φ , όταν απλά πέρασα απαλά και με χαμηλή ταχύτητα από σαμαράκι με κολλητή λακκούβα.. "Στρεσαρίστηκε" τόσο πολύ το αυτοφερώμενο αμάξωμα του iveco που "ξέσπασε" εκεί. Καμία εντύπωση δεν έκανε στους τεχνικούς όταν τους το πήγα. Το βλέπουν συχνά πυκνά. Αδιανόητο για τα παλιά ikarus , steyr και κάτι άλλα που δεν τα θυμάμαι τώρα.. Τα μεν αυτοφερώμενα, τα δε με πλαίσιο. Καμία αντίρρηση, έχει απ'όλα ο μπαξές. Όμως για βάλε την αντοχή ενός 2,0Τ με αυτή ενός V8... Άνοιξε τους μετά από 300-400.000χιλ να δούμε τι θα δεις μέσα... Ή μάλλον κάνε μια δυναμομέτρηση στον καθένα μετά από αυτά τα χιλιόμετρα... [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Αυτοκινητιστικά νέα
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…