Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Φωτογραφικός Εξοπλισμός - Παρουσιάσεις
Διάθεση ρετρό
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="chris73" data-source="post: 1058921705" data-attributes="member: 46474"><p><strong><span style="font-size: 22px"><u>Wirgin</u>:</span><span style="font-size: 18px"> Διότι στο Wiesbaden δεν έφθαναν μόνο για ιαματικά λουτρά…</span></strong></p><p></p><p>[ATTACH=full]224362[/ATTACH]</p><p></p><p>Ο εβραϊκής καταγωγής Chaim Iziel Wirgin είχε γεννηθεί το 1897 στο Radom της Πολωνίας, και ήταν ακόμη μικρός όταν η οικογένειά του μετεγκαταστάθηκε στη Γερμανία. Κατόπιν, στη νέα αυτή πατρίδα, ίσως για να ταιριάζει περισσότερο με το περιβάλλον ο Chaim Iziel άλλαξε το όνομά του σε Heinrich.</p><p></p><p>Μερικά χρόνια και κάποιες σπουδές αργότερα, το 1920 ο Heinrich μαζί με τον αδελφό του Josef πρωτοτύπησαν κατά ένα τρόπο, ανοίγοντας ένα κατάστημα πώλησης οπτικών συσκευών και επιστημονικών οργάνων στη κάπως άσχετη με τα θέμα λουτρόπολη του Wiesbaden.</p><p></p><p>[ATTACH=full]224363[/ATTACH]</p><p></p><p>Σύντομα τους 2 αδελφούς Wirgin θα ακολουθήσουν σε αυτή τη περιπέτεια άλλοι 2 αδελφοί Wirgin, o Max και ο Wolf, και ως τετράδα πλέον δεν θα αργήσουν να στρέψουν το ενδιαφέρον τους αποκλειστικά προς τη κατασκευή φωτογραφικών μηχανών.</p><p></p><p>Με τον Heinrich στο γενικό πρόσταγμα, τον Josef υπεύθυνο του τεχνικού τμήματος, τον Wolf στα χρηματοοικονομικά, και τον Max στις δημόσιες σχέσεις και την ανάπτυξη του δικτύου εξαγωγών, τα πράγματα μπήκαν σύντομα σε ένα πολύ καλό δρόμο, με αποτέλεσμα πριν το 1930 η Wirgin να έχει αποκτήσει ένα καλό όνομα όχι μόνο στην εγχώρια, αλλά και στην παγκόσμια αγορά.</p><p></p><p>[ATTACH=full]224364[/ATTACH]</p><p></p><p>Μπορεί βέβαια να ήταν μια περιφερειακή εταιρία, αλλά η Wirgin φρόντισε να ακολουθήσει τους καιρούς. Πέρα από τις τυπικές κατασκευές της εποχής, στη νέα δεκαετία –αυτή του 1930- θα παρουσιάσει αρχικά τη μικρή<a href="http://camera-wiki.org/wiki/Gewirette" target="_blank"> Gewirette</a> ως ένα ακόμη μέλος της οικογένειας των half frame μικρών φωτογραφικών που φόρτωναν φιλμ 127 και ήταν αρκετά της μόδας τα πρώτα χρόνια του 30, ενώ αμέσως μετά την παρουσίαση της πρώτης <a href="https://avclub.gr/index.php?threads/diathesi-retro.116119/page-8#post-1057929678" target="_blank">Kodak Retina</a> (1934) η οποία όπως έχουμε δει έφερε μαζί της και το φορμά των 135 για πρώτη φορά στο φως, η Wirgin θα μπει και σε αυτό το χορό, με την εξίσου μικρή<a href="http://camera-wiki.org/wiki/Edinex" target="_blank"> Edinex</a>.</p><p></p><p>… η οποία Edinex, μια από τις φωτογραφικές του baby boom των 135 κατάφερε με κάποιες αλλαγές στην πάροδο των χρόνων να φθάσει μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 50 - για κάποιο καιρό βέβαια κάτω από το όνομα Adrette της Adox.</p><p></p><p>… και αυτό διότι, το 1938 η Wirgin επωλήθη με το ζόρι αντί συμβολικού ποσού στην Adox ώστε το ιδιοκτησιακό της καθεστώς να συμβαδίζει με το κλίμα της εποχής.</p><p></p><p>[ATTACH=full]224365[/ATTACH]</p><p></p><p>Αποτέλεσμα αυτής της αναταραχής ήταν οι αδελφοί Wirgin να σκορπίσουν αριστερά και δεξιά. Ο Max άνοιξε μια σχετική επιχείρηση στην Αμερική -που είχε και τις άκρες λόγω εξαγωγών-, ενώ ο Heinrich κατέφερε να φύγει τελευταίος και καταϊδρωμένος, ώσπου μετά από μακρά περιπλάνηση σε Πολωνία, Ελβετία, Ισπανία και Κούβα (με αυτή τη σειρά), κατέληξε στο τέλος και αυτός στην Αμερική, -όπου εξαμερικανίστηκε σύντομα, και πλέον τον αποκαλούσαν Henry.</p><p></p><p>Με το τέλος του πολέμου ο Max κάθισε στα αυγά του, αλλά ο Henry το αποφάσισε, δε θα άφηνε έτσι τη Wirgin! Οπότε επέστρεψε στο Wiesbaden αρχικά για εμπορικούς λόγους, αλλά επίσης κατάφερε να ανακτήσει και την εταιρία του το 1948.</p><p></p><p>[ATTACH=full]224366[/ATTACH]</p><p></p><p>Με την είσοδο της δεκαετίας του 1950 η Wirgin φρόντισε και πάλι να ακολουθήσει τις εξελίξεις στο χώρο, έως και να βρεθεί μπροστά από πολλούς (μάλλον θα έλεγα καλύτερα όλους) για κάποιο διάστημα. Στο δυναμικό της είχε ήδη προστεθεί ο νεαρός, ταλαντούχος -και με κάποιο παρελθόν στην Telefunken, Heinz Waaske που σύντομα ανελίχθηκε στον chief σχεδιαστή της εταιρίας, όπως επίσης και αρκετοί άλλοι προερχόμενοι από τις <a href="https://avclub.gr/index.php?threads/diathesi-retro.116119/page-2#post-1057250605" target="_blank">KW</a> και <a href="https://avclub.gr/index.php?threads/diathesi-retro.116119/page-4#post-1057481189" target="_blank">Ihagee</a> της Δρέσδης, που κοίταξαν να αφήσουν πίσω το ανατολικό μπλοκ στη πρώτη ευκαιρία.</p><p></p><p>Μεταξύ αυτών και ο Otto Helfricht, παλιός λύκος που είχε ξεκινήσει από την <a href="https://avclub.gr/index.php?threads/diathesi-retro.116119/#post-1057055610" target="_blank">Ernemann</a>, και στη συνέχεια μεταπηδώντας στην Ihagee έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη δημιουργία της προπολεμικής Exakta, της πρώτης επιτυχημένης SLR 35 χιλιοστών και αντίστοιχου φωτογραφικού συστήματος στην ιστορία.</p><p></p><p>[ATTACH=full]224367[/ATTACH]</p><p><em>1947: O Max στην Αμερική είχε γίνει και εισαγωγέας της Exakta, και πουλούσε και διάφορα με το όνομα της οικογένειας από άλλους κατασκευαστές.</em></p><p></p><p>Αν εστιάσουμε στον χρόνο βρισκόμαστε στα πρώτα χρόνια της δεκαετίας, και στην ουσία ακόμη δεν υπήρχαν στον κόσμο οι SLR, τουλάχιστον έτσι όπως τις γνωρίσαμε αργότερα.</p><p></p><p>Τον μικρό συγκεκριμένο αυτό χώρο εξουσίαζε σε παγκόσμιο επίπεδο η ανατολική πλέον Exakta της Ihagee, με την Praktina της KW και Contax S της <a href="https://avclub.gr/index.php?threads/palies-kinimatografikes-michanes.115807/page-2#post-1057052609" target="_blank">Zeiss Ikon</a> να ακολουθούν από μακριά -όλες φωτογραφικές που είχαν αρχίσει την καριέρα τους με τον ένα ή τον άλλο τρόπο πριν από τον πόλεμο στη Δρέσδη. Την ίδια στιγμή οι γιαπωνέζοι ουσιαστικά ήταν ακόμη ανύπαρκτοι, αλλά αν κάποιος φρόντιζε να κάνει τον κόπο να ανέβει σε ένα ψηλότερο σημείο, ίσως τους έβλεπε στο βάααααθος του ορίζοντα. Μα κανένας δεν έκανε τον κόπο τότε…</p><p></p><p>Τέλος πάντων, τότε ήταν που εμφανίστηκε κουβαλώντας ένα νέο αέρα η Edixa Reflex από τη Wirgin.</p><p></p><p>[ATTACH=full]224368[/ATTACH]</p><p></p><p>Ξεκίνησε τη ζωή της ως Komet το 1953, αλλά σχεδόν αμέσως μετονομάστηκε σε Edixa λόγω πνευματικών δικαιωμάτων. Η νέα αυτή φωτογραφική, δημιούργημα των Waaske-Helfricht και της παρέας τους συνδύαζε τα καλύτερα χαρακτηριστικά από τις 3 προϋπάρχουσες φωτογραφικές της Δρέσδης, (και δεν είναι ίσως τυχαίο που σε μερικά σημεία είναι μια Exakta σε “mirror” εκδοχή). Ήταν μέρος ενός ολοκληρωμένου συστήματος όπως και η Exakta, είχε μοντούρα Μ42 όπως η Contax S, και ερχόταν με σκόπευτρο για χρήση από το ύψος της μέσης ή εναλλακτικά ως έξτρα, πεντάπρισμα όπως η Praktina της KW.</p><p></p><p>Όλα αυτά σε πολύ ανταγωνιστική τιμή και ένα μικρό και μοντέρνο περιτύλιγμα, με το κουμπί απελευθέρωσης του κλείστρου σε ένα πολύ βολικό σημείο καθώς και τον μοχλό προώθησης του φιλμ στα δεξιά. Με όλα τα παραπάνω εκείνη την εποχή, η μικρή Wirgin ουσιαστικά είχε πρώτη κατασκευάσει ότι ακριβώς αρκετά αργότερα οι γιαπωνέζοι ανταγωνιστές θα επέβαλαν ως τον ορισμό μιας SLR.</p><p></p><p>[ATTACH=full]224369[/ATTACH]</p><p></p><p>Μετά την αρχική της εμφάνιση στη αγορά, σύντομα θα προστεθούν επιπλέον δυνατότητες όπως οι αργοί χρόνοι, παρόντες και στη φωτογραφική που βλέπετε εδώ από το 1954, αυτόματη επαναφορά του καθρέπτη που δεν διαθέτει η υποφαινόμενη, αυτόματο κλείσιμο του διαφράγματος πριν τη λήψη (που ούτε και αυτό διαθέτει η υποφαινόμενη) και μερικά ακόμη.</p><p></p><p>Η αρχή της περιπέτειας αυτής υπήρξε πολλά υποσχόμενη, αλλά το μέλλον δεν θα έχει την ίδια φόρα. Στα επόμενα περίπου 15 χρόνια η εξέλιξη θα είναι απελπιστικά αργή, ενώ και οι υπόλοιποι Γερμανοί από ανατολή και δύση κάπου θα χαθούν στη μετάφραση με αποτέλεσμα οι γιαπωνέζοι να επικρατήσουν εύκολα στο χώρο αφού οι υπόλοιποι είχαν επαναπαυθεί στις δάφνες τους, τους έφαγε η έπαρση, ενίοτε η μιζέρια, η γραφειοκρατία, και ο κακός τους ο καιρός σε διάφορες δόσεις έκαστο.</p><p></p><p><em><strong><span style="font-size: 15px"><u>Μα αφού …«δεν υπάρχουν λεφτά, δεν υπάρχουν λεφτά!»</u></span></strong></em></p><p></p><p>Ειδικά στη μικρή Wirgin που πρώτη βρέθηκε με αυτό που αργότερα θα καθιερωθεί ως μια «κανονική» SLR, τα πράγματα ίσως και να ήταν αντικειμενικά στενά, οι μέθοδοι παραγωγής τύπου βιοτεχνίας χωρίς κανένα εξαιρετικό επίπεδο κατασκευής -του στυλ «λίγο τρίψε το ένα και το άλλο για να δουλέψει», αν και τελικά σαν σύνολο δουλεύει εξαιρετικά καλά και με πολύ θετική αίσθηση, άσχετα με το τι συμβαίνει κάτω από το «καπό».</p><p></p><p>[ATTACH=full]224370[/ATTACH]</p><p></p><p>Επίσης, οι κακές οι γλώσσες λένε πως ο θείος Henry όποτε κάποιος τολμούσε να του πει να επενδύσουν σε νέο εξοπλισμό, αυτός αμέσως αποκρινόταν «δεν υπάρχουν λεφτά, δεν υπάρχουν λεφτά!», ή ακόμη, όταν του έλεγαν να βελτιώσουν κάποια σχετικά προβλήματα στο προϊόν, ο θείος έλεγε «αφού τις αγοράζουν και έτσι, δεν χρειάζεται να κάνουμε τίποτα»</p><p></p><p>Με αυτά και εκείνα, τα μοντέλα διαδεχόταν το ένα το άλλο χωρίς καμιά ουσιαστική διαφορά για τα επόμενα 15 χρόνια, παρά με μικρές παραλλαγές στο όνομα. Τόσο μπερδεμένο είναι το πράγμα σχετικά με το σύνολο των «διαφορετικών» μοντέλων της σειράς, που αν κάποιος θα ήθελε να το ξεμπερδέψει και να τα βάλει όλα σε κάποια τάξη, αμφιβάλω πως θα του αρκούσε το προσδόκιμο ζωής.</p><p></p><p>[ATTACH=full]224371[/ATTACH]</p><p><em>Mr. No Money!</em></p><p><em></em></p><p><em>...</em></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chris73, post: 1058921705, member: 46474"] [B][SIZE=6][U]Wirgin[/U]:[/SIZE][SIZE=5] Διότι στο Wiesbaden δεν έφθαναν μόνο για ιαματικά λουτρά…[/SIZE][/B] [ATTACH type="full" width="690px" alt="P3860682.JPG"]224362[/ATTACH] Ο εβραϊκής καταγωγής Chaim Iziel Wirgin είχε γεννηθεί το 1897 στο Radom της Πολωνίας, και ήταν ακόμη μικρός όταν η οικογένειά του μετεγκαταστάθηκε στη Γερμανία. Κατόπιν, στη νέα αυτή πατρίδα, ίσως για να ταιριάζει περισσότερο με το περιβάλλον ο Chaim Iziel άλλαξε το όνομά του σε Heinrich. Μερικά χρόνια και κάποιες σπουδές αργότερα, το 1920 ο Heinrich μαζί με τον αδελφό του Josef πρωτοτύπησαν κατά ένα τρόπο, ανοίγοντας ένα κατάστημα πώλησης οπτικών συσκευών και επιστημονικών οργάνων στη κάπως άσχετη με τα θέμα λουτρόπολη του Wiesbaden. [ATTACH type="full" width="696px" alt="P3860679.JPG"]224363[/ATTACH] Σύντομα τους 2 αδελφούς Wirgin θα ακολουθήσουν σε αυτή τη περιπέτεια άλλοι 2 αδελφοί Wirgin, o Max και ο Wolf, και ως τετράδα πλέον δεν θα αργήσουν να στρέψουν το ενδιαφέρον τους αποκλειστικά προς τη κατασκευή φωτογραφικών μηχανών. Με τον Heinrich στο γενικό πρόσταγμα, τον Josef υπεύθυνο του τεχνικού τμήματος, τον Wolf στα χρηματοοικονομικά, και τον Max στις δημόσιες σχέσεις και την ανάπτυξη του δικτύου εξαγωγών, τα πράγματα μπήκαν σύντομα σε ένα πολύ καλό δρόμο, με αποτέλεσμα πριν το 1930 η Wirgin να έχει αποκτήσει ένα καλό όνομα όχι μόνο στην εγχώρια, αλλά και στην παγκόσμια αγορά. [ATTACH type="full" width="712px" alt="prospekt_edixa_reflex_50er_page-0001.jpg"]224364[/ATTACH] Μπορεί βέβαια να ήταν μια περιφερειακή εταιρία, αλλά η Wirgin φρόντισε να ακολουθήσει τους καιρούς. Πέρα από τις τυπικές κατασκευές της εποχής, στη νέα δεκαετία –αυτή του 1930- θα παρουσιάσει αρχικά τη μικρή[URL='http://camera-wiki.org/wiki/Gewirette'] Gewirette[/URL] ως ένα ακόμη μέλος της οικογένειας των half frame μικρών φωτογραφικών που φόρτωναν φιλμ 127 και ήταν αρκετά της μόδας τα πρώτα χρόνια του 30, ενώ αμέσως μετά την παρουσίαση της πρώτης [URL='https://avclub.gr/index.php?threads/diathesi-retro.116119/page-8#post-1057929678']Kodak Retina[/URL] (1934) η οποία όπως έχουμε δει έφερε μαζί της και το φορμά των 135 για πρώτη φορά στο φως, η Wirgin θα μπει και σε αυτό το χορό, με την εξίσου μικρή[URL='http://camera-wiki.org/wiki/Edinex'] Edinex[/URL]. … η οποία Edinex, μια από τις φωτογραφικές του baby boom των 135 κατάφερε με κάποιες αλλαγές στην πάροδο των χρόνων να φθάσει μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 50 - για κάποιο καιρό βέβαια κάτω από το όνομα Adrette της Adox. … και αυτό διότι, το 1938 η Wirgin επωλήθη με το ζόρι αντί συμβολικού ποσού στην Adox ώστε το ιδιοκτησιακό της καθεστώς να συμβαδίζει με το κλίμα της εποχής. [ATTACH type="full" width="721px" alt="P3860688.JPG"]224365[/ATTACH] Αποτέλεσμα αυτής της αναταραχής ήταν οι αδελφοί Wirgin να σκορπίσουν αριστερά και δεξιά. Ο Max άνοιξε μια σχετική επιχείρηση στην Αμερική -που είχε και τις άκρες λόγω εξαγωγών-, ενώ ο Heinrich κατέφερε να φύγει τελευταίος και καταϊδρωμένος, ώσπου μετά από μακρά περιπλάνηση σε Πολωνία, Ελβετία, Ισπανία και Κούβα (με αυτή τη σειρά), κατέληξε στο τέλος και αυτός στην Αμερική, -όπου εξαμερικανίστηκε σύντομα, και πλέον τον αποκαλούσαν Henry. Με το τέλος του πολέμου ο Max κάθισε στα αυγά του, αλλά ο Henry το αποφάσισε, δε θα άφηνε έτσι τη Wirgin! Οπότε επέστρεψε στο Wiesbaden αρχικά για εμπορικούς λόγους, αλλά επίσης κατάφερε να ανακτήσει και την εταιρία του το 1948. [ATTACH type="full" width="721px" alt="Καταγραφή c.JPG"]224366[/ATTACH] Με την είσοδο της δεκαετίας του 1950 η Wirgin φρόντισε και πάλι να ακολουθήσει τις εξελίξεις στο χώρο, έως και να βρεθεί μπροστά από πολλούς (μάλλον θα έλεγα καλύτερα όλους) για κάποιο διάστημα. Στο δυναμικό της είχε ήδη προστεθεί ο νεαρός, ταλαντούχος -και με κάποιο παρελθόν στην Telefunken, Heinz Waaske που σύντομα ανελίχθηκε στον chief σχεδιαστή της εταιρίας, όπως επίσης και αρκετοί άλλοι προερχόμενοι από τις [URL='https://avclub.gr/index.php?threads/diathesi-retro.116119/page-2#post-1057250605']KW[/URL] και [URL='https://avclub.gr/index.php?threads/diathesi-retro.116119/page-4#post-1057481189']Ihagee[/URL] της Δρέσδης, που κοίταξαν να αφήσουν πίσω το ανατολικό μπλοκ στη πρώτη ευκαιρία. Μεταξύ αυτών και ο Otto Helfricht, παλιός λύκος που είχε ξεκινήσει από την [URL='https://avclub.gr/index.php?threads/diathesi-retro.116119/#post-1057055610']Ernemann[/URL], και στη συνέχεια μεταπηδώντας στην Ihagee έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη δημιουργία της προπολεμικής Exakta, της πρώτης επιτυχημένης SLR 35 χιλιοστών και αντίστοιχου φωτογραφικού συστήματος στην ιστορία. [ATTACH type="full" width="602px" alt="content 1947.jpg"]224367[/ATTACH] [I]1947: O Max στην Αμερική είχε γίνει και εισαγωγέας της Exakta, και πουλούσε και διάφορα με το όνομα της οικογένειας από άλλους κατασκευαστές.[/I] Αν εστιάσουμε στον χρόνο βρισκόμαστε στα πρώτα χρόνια της δεκαετίας, και στην ουσία ακόμη δεν υπήρχαν στον κόσμο οι SLR, τουλάχιστον έτσι όπως τις γνωρίσαμε αργότερα. Τον μικρό συγκεκριμένο αυτό χώρο εξουσίαζε σε παγκόσμιο επίπεδο η ανατολική πλέον Exakta της Ihagee, με την Praktina της KW και Contax S της [URL='https://avclub.gr/index.php?threads/palies-kinimatografikes-michanes.115807/page-2#post-1057052609']Zeiss Ikon[/URL] να ακολουθούν από μακριά -όλες φωτογραφικές που είχαν αρχίσει την καριέρα τους με τον ένα ή τον άλλο τρόπο πριν από τον πόλεμο στη Δρέσδη. Την ίδια στιγμή οι γιαπωνέζοι ουσιαστικά ήταν ακόμη ανύπαρκτοι, αλλά αν κάποιος φρόντιζε να κάνει τον κόπο να ανέβει σε ένα ψηλότερο σημείο, ίσως τους έβλεπε στο βάααααθος του ορίζοντα. Μα κανένας δεν έκανε τον κόπο τότε… Τέλος πάντων, τότε ήταν που εμφανίστηκε κουβαλώντας ένα νέο αέρα η Edixa Reflex από τη Wirgin. [ATTACH type="full" width="627px" alt="ft weiling wirgin edixa reflex1955 1.jpg"]224368[/ATTACH] Ξεκίνησε τη ζωή της ως Komet το 1953, αλλά σχεδόν αμέσως μετονομάστηκε σε Edixa λόγω πνευματικών δικαιωμάτων. Η νέα αυτή φωτογραφική, δημιούργημα των Waaske-Helfricht και της παρέας τους συνδύαζε τα καλύτερα χαρακτηριστικά από τις 3 προϋπάρχουσες φωτογραφικές της Δρέσδης, (και δεν είναι ίσως τυχαίο που σε μερικά σημεία είναι μια Exakta σε “mirror” εκδοχή). Ήταν μέρος ενός ολοκληρωμένου συστήματος όπως και η Exakta, είχε μοντούρα Μ42 όπως η Contax S, και ερχόταν με σκόπευτρο για χρήση από το ύψος της μέσης ή εναλλακτικά ως έξτρα, πεντάπρισμα όπως η Praktina της KW. Όλα αυτά σε πολύ ανταγωνιστική τιμή και ένα μικρό και μοντέρνο περιτύλιγμα, με το κουμπί απελευθέρωσης του κλείστρου σε ένα πολύ βολικό σημείο καθώς και τον μοχλό προώθησης του φιλμ στα δεξιά. Με όλα τα παραπάνω εκείνη την εποχή, η μικρή Wirgin ουσιαστικά είχε πρώτη κατασκευάσει ότι ακριβώς αρκετά αργότερα οι γιαπωνέζοι ανταγωνιστές θα επέβαλαν ως τον ορισμό μιας SLR. [ATTACH type="full" width="737px" alt="P3860703.JPG"]224369[/ATTACH] Μετά την αρχική της εμφάνιση στη αγορά, σύντομα θα προστεθούν επιπλέον δυνατότητες όπως οι αργοί χρόνοι, παρόντες και στη φωτογραφική που βλέπετε εδώ από το 1954, αυτόματη επαναφορά του καθρέπτη που δεν διαθέτει η υποφαινόμενη, αυτόματο κλείσιμο του διαφράγματος πριν τη λήψη (που ούτε και αυτό διαθέτει η υποφαινόμενη) και μερικά ακόμη. Η αρχή της περιπέτειας αυτής υπήρξε πολλά υποσχόμενη, αλλά το μέλλον δεν θα έχει την ίδια φόρα. Στα επόμενα περίπου 15 χρόνια η εξέλιξη θα είναι απελπιστικά αργή, ενώ και οι υπόλοιποι Γερμανοί από ανατολή και δύση κάπου θα χαθούν στη μετάφραση με αποτέλεσμα οι γιαπωνέζοι να επικρατήσουν εύκολα στο χώρο αφού οι υπόλοιποι είχαν επαναπαυθεί στις δάφνες τους, τους έφαγε η έπαρση, ενίοτε η μιζέρια, η γραφειοκρατία, και ο κακός τους ο καιρός σε διάφορες δόσεις έκαστο. [I][B][SIZE=4][U]Μα αφού …«δεν υπάρχουν λεφτά, δεν υπάρχουν λεφτά!»[/U][/SIZE][/B][/I] Ειδικά στη μικρή Wirgin που πρώτη βρέθηκε με αυτό που αργότερα θα καθιερωθεί ως μια «κανονική» SLR, τα πράγματα ίσως και να ήταν αντικειμενικά στενά, οι μέθοδοι παραγωγής τύπου βιοτεχνίας χωρίς κανένα εξαιρετικό επίπεδο κατασκευής -του στυλ «λίγο τρίψε το ένα και το άλλο για να δουλέψει», αν και τελικά σαν σύνολο δουλεύει εξαιρετικά καλά και με πολύ θετική αίσθηση, άσχετα με το τι συμβαίνει κάτω από το «καπό». [ATTACH type="full" width="740px" alt="P3860695.JPG"]224370[/ATTACH] Επίσης, οι κακές οι γλώσσες λένε πως ο θείος Henry όποτε κάποιος τολμούσε να του πει να επενδύσουν σε νέο εξοπλισμό, αυτός αμέσως αποκρινόταν «δεν υπάρχουν λεφτά, δεν υπάρχουν λεφτά!», ή ακόμη, όταν του έλεγαν να βελτιώσουν κάποια σχετικά προβλήματα στο προϊόν, ο θείος έλεγε «αφού τις αγοράζουν και έτσι, δεν χρειάζεται να κάνουμε τίποτα» Με αυτά και εκείνα, τα μοντέλα διαδεχόταν το ένα το άλλο χωρίς καμιά ουσιαστική διαφορά για τα επόμενα 15 χρόνια, παρά με μικρές παραλλαγές στο όνομα. Τόσο μπερδεμένο είναι το πράγμα σχετικά με το σύνολο των «διαφορετικών» μοντέλων της σειράς, που αν κάποιος θα ήθελε να το ξεμπερδέψει και να τα βάλει όλα σε κάποια τάξη, αμφιβάλω πως θα του αρκούσε το προσδόκιμο ζωής. [ATTACH type="full" width="541px" alt="Portrait-Henry-Wirgin-Quelle-Hessisches-Haupststaatsarchiv-Wiesbaden-Signatur-3008-2-24055-002...jpg"]224371[/ATTACH] [I]Mr. No Money! ...[/I] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Φωτογραφικός Εξοπλισμός - Παρουσιάσεις
Διάθεση ρετρό
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…