Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Διόδια
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Maestro" data-source="post: 1315725" data-attributes="member: 1746"><p><strong>Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.</strong></p><p></p><p>Να το θέσω λίγο πιο απλά... </p><p></p><p>Το κράτος, είτε επειδή δεν έχει λεφτά, είτε επειδή τα λεφτά του τα προορίζει για αλλού, καλεί τον Αιμίλιο να φτιάξει το κομμάτι Αθήνα - Πύργος. Το κομμάτι αυτό, έχει ένα τμήμα του σχεδόν περατωμένο (Αθήνα - Κόρινθος), και το υπόλοιπο σε κακό χάλι. Εν τω μεταξύ, ακόμα και για το περατωμένο, εκκρεμούν διάφορες "λεπτομέρειες", όπως τα έργα στην κακιά σκάλα, φωτισμός, σήμανση κλπ. Αυτά υποτίθεται ότι θα έπρεπε να έχουν γίνει βάσει άλλης σύμβασης με άλλη εταιρία, αλλά για τους γνωστούς λόγους ,δεν. Το κράτος απ'την πλευρά του, για τους λοιπούς γνωστούς λόγους, δεν διεκδικεί την υπάρχουσα σύμβαση.</p><p></p><p>Ο Αιμίλιος, έχει στην εταιρία του προς διάθεση για το έργο 5 δις ευρώ, και μια και ο προϋπολογισμός του έργου είναι 8 δις, θα χρειαστεί να βρεί επιπλέον κεφάλαια. Το κράτος είτε του δίνει τα 3 επιπλέον δις, υπό τον όρο να αναλάβει την εκμετάλλευση μετά από 20 χρόνια, είτε του τα εγγυάται για δάνειο απ'την τράπεζα, υπό τον όρο να αναλάβει εκμετάλλευση μετά από 40 χρόνια. </p><p></p><p>Ο Αιμίλιος κατασκευάζει το έργο, με αντάλλαγμα την 20ετή ή 40ετή εκμετάλλευση, και μέχρι αυτή τη στιγμή έχει μηδενική απόσβεση, και χοντρά έξοδα, αφού έχει αφαιμαχτεί για να παρέχει τα 5 δις που διαθέτει, και έχει χρεωθεί τα υπόλοιπα. Παράλληλα, είτε για να βελτιώσει την "εικόνα" της εταιρείας, είτε επειδή το ορίζει η σύμβαση, βελτιώνει και το υπάρχον οδικό δίκτυο, με ένα επιπλέον κόστος 1 δις ευρώ, εκτός προϋπολογισμού.</p><p></p><p>Αν λοιπόν ο πολίτης δεν πληρώσει για την εκμετάλλευση που ορίζει η σύμβαση, ο Αιμίλιος πέφτει έξω, και χρεωκοπεί. Χρεωκοπεί πληρώνοντας το μαλλί για τον προηγούμενο ανάδοχο που δεν τήρησε τη σύμβαση, φούσκωσε εξωπραγματικά το κόστος κ.α., και για το ανίκανο κράτος που δεν τον κυνήγησε.</p><p></p><p>Μπορεί αυτή η εξέλιξη εσένα και εμένα να μη μας ενοχλεί, γιατί χεστήκαμε αν θα χρεωκοπήσει ο κάθε Μπόμπολας, ωστόσο ο κάθε Μπόμπολας έτσι δεν ξαναναλαμβάνει έργο. Και δεδομένου ότι η ελληνική κυβέρνηση γνωρίζουμε ήδη ότι δεν θα φιλοτημηθεί αυτή να το αναλάβει, μένουμε χωρίς δίκτυο. </p><p></p><p>Απλοϊκότατη ως προσέγγιση, αλλά νομίζω δεν κάνω κάπου (χοντρά) λάθος.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Maestro, post: 1315725, member: 1746"] [b]Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.[/b] Να το θέσω λίγο πιο απλά... Το κράτος, είτε επειδή δεν έχει λεφτά, είτε επειδή τα λεφτά του τα προορίζει για αλλού, καλεί τον Αιμίλιο να φτιάξει το κομμάτι Αθήνα - Πύργος. Το κομμάτι αυτό, έχει ένα τμήμα του σχεδόν περατωμένο (Αθήνα - Κόρινθος), και το υπόλοιπο σε κακό χάλι. Εν τω μεταξύ, ακόμα και για το περατωμένο, εκκρεμούν διάφορες "λεπτομέρειες", όπως τα έργα στην κακιά σκάλα, φωτισμός, σήμανση κλπ. Αυτά υποτίθεται ότι θα έπρεπε να έχουν γίνει βάσει άλλης σύμβασης με άλλη εταιρία, αλλά για τους γνωστούς λόγους ,δεν. Το κράτος απ'την πλευρά του, για τους λοιπούς γνωστούς λόγους, δεν διεκδικεί την υπάρχουσα σύμβαση. Ο Αιμίλιος, έχει στην εταιρία του προς διάθεση για το έργο 5 δις ευρώ, και μια και ο προϋπολογισμός του έργου είναι 8 δις, θα χρειαστεί να βρεί επιπλέον κεφάλαια. Το κράτος είτε του δίνει τα 3 επιπλέον δις, υπό τον όρο να αναλάβει την εκμετάλλευση μετά από 20 χρόνια, είτε του τα εγγυάται για δάνειο απ'την τράπεζα, υπό τον όρο να αναλάβει εκμετάλλευση μετά από 40 χρόνια. Ο Αιμίλιος κατασκευάζει το έργο, με αντάλλαγμα την 20ετή ή 40ετή εκμετάλλευση, και μέχρι αυτή τη στιγμή έχει μηδενική απόσβεση, και χοντρά έξοδα, αφού έχει αφαιμαχτεί για να παρέχει τα 5 δις που διαθέτει, και έχει χρεωθεί τα υπόλοιπα. Παράλληλα, είτε για να βελτιώσει την "εικόνα" της εταιρείας, είτε επειδή το ορίζει η σύμβαση, βελτιώνει και το υπάρχον οδικό δίκτυο, με ένα επιπλέον κόστος 1 δις ευρώ, εκτός προϋπολογισμού. Αν λοιπόν ο πολίτης δεν πληρώσει για την εκμετάλλευση που ορίζει η σύμβαση, ο Αιμίλιος πέφτει έξω, και χρεωκοπεί. Χρεωκοπεί πληρώνοντας το μαλλί για τον προηγούμενο ανάδοχο που δεν τήρησε τη σύμβαση, φούσκωσε εξωπραγματικά το κόστος κ.α., και για το ανίκανο κράτος που δεν τον κυνήγησε. Μπορεί αυτή η εξέλιξη εσένα και εμένα να μη μας ενοχλεί, γιατί χεστήκαμε αν θα χρεωκοπήσει ο κάθε Μπόμπολας, ωστόσο ο κάθε Μπόμπολας έτσι δεν ξαναναλαμβάνει έργο. Και δεδομένου ότι η ελληνική κυβέρνηση γνωρίζουμε ήδη ότι δεν θα φιλοτημηθεί αυτή να το αναλάβει, μένουμε χωρίς δίκτυο. Απλοϊκότατη ως προσέγγιση, αλλά νομίζω δεν κάνω κάπου (χοντρά) λάθος. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Διόδια
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…