Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Διόδια
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="VaSiLiS-T" data-source="post: 1319163" data-attributes="member: 2093"><p><strong>Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.</strong></p><p></p><p>NAI NAI είδαμε τις αποικοιοκρατικές συμβάσεις από την Αττική οδό </p><p></p><p></p><p>οι κακομοίρηδες ιδιώτες .... </p><p></p><p>ο άγιος μπομπολας ....</p><p></p><p></p><p>Ποιοι είναι η Κοινοπραξία «ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ» ;</p><p></p><p>ΕΤΑΙΡΊΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΠΟΣΟΣΤΟ</p><p>Vinci Concessions SA γαλλική πολυεθνική 36%</p><p>Hochtief PPP Solutions γερμανική πολυεθνική 25%</p><p>ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις Α.Ε συμφερόντων Μπόμπολα 18%</p><p>J&P Άβαξ ΑΕ συμφερόντων Ιωάννου-Παρασκευαΐδη 18%</p><p>ΑΘΗΝΑ ΑΤΕ διάφοροι μεγαλοεργολάβοι 3%</p><p></p><p>Η σύμβαση προβλέπει την κατασκευή λειτουργία και εκμετάλλευση της εθνικής οδού από τον κόμβο της Ελευσίνας μέχρι την Τσακώνα δηλαδή αυτοκινητόδρομου μήκους 365 χλμ. Από αυτά θα κατασκευαστούν πλήρως τα 283 χλμ.</p><p>Τα 63 χλμ Ελευσίνα - Αρχαία Κόρινθος και ο περιφερειακός της Πάτρας (18 χλμ) έχουν ήδη κατασκευαστεί και θα χρειαστούν μόνο μικρές παρεμβάσεις.</p><p></p><p>ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΡΓΟΥ - ΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ;</p><p>Σύνολο προϋπολογισμού έργου: 2.8 δισεκατομμύρια Ευρώ χωρίς ΦΠΑ</p><p></p><p>ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΠΟΣΟ (σε εκατομμ. Ευρώ) ΠΟΣΟΣΤΟ</p><p>ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ 550 29%</p><p>ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ 200 11%</p><p>ΤΡΑΠΕΖΙΚΑ ΔΑΝΕΙΑ 204 11,5%</p><p>ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ 936 50%</p><p></p><p>Από τα παραπάνω φαίνεται ξεκάθαρα ότι το μάρμαρο το πληρώνει πάλι ο λαός, μιας και μόνο το 11% είναι τα χρήματα που βάζει η κοινοπραξία. Το υπόλοιπο 89% , είναι κεφάλαια, που άμεσα (Δημόσιο, Διόδια) ή έμμεσα (τραπεζικά δάνεια- ας θυμηθούμε τα 28 δις που μας έχουν πάρει και τα έδωσαν στις τράπεζες) τα βάζουν από την τσέπη τους οι κάτοικοι, οι πολίτες και οι εργαζόμενοι αυτής της χώρας.</p><p>Αξίζει να σημειωθεί, όπως έχει καταγγελθεί, ότι στην Ελλάδα, ένα χιλιόμετρο εθνικής οδού στοιχίζει στον πολίτη 60 εκατομμύρια ευρώ, ενώ στις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης τρεις φορές λιγότερο, δηλαδή 20 εκατομμύρια ευρώ !!</p><p>Η σύμβαση επικυρώθηκε με νόμο τον Νοέμβριο του 2007 από την βουλή.</p><p>Τα πρώτα συννεφάκια φάνηκαν , με την ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟ να μην ξεκινά το έργο παρά μόνο αφού ζήτησε και πήρε επιπλέον 90 εκ ευρώ με το πρόσχημα ότι το έργο δεν ήταν δυνατόν να κατασκευαστεί, από τεχνικής άποψης, σύμφωνα με την αρχική μελέτη δημοπράτησης..</p><p><a href="http://epitropesdiodiastop.blogspot.com/2010/02/blog-post_21.html" target="_blank">http://epitropesdiodiastop.blogspot.com/2010/02/blog-post_21.html</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="VaSiLiS-T, post: 1319163, member: 2093"] [b]Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.[/b] NAI NAI είδαμε τις αποικοιοκρατικές συμβάσεις από την Αττική οδό οι κακομοίρηδες ιδιώτες .... ο άγιος μπομπολας .... Ποιοι είναι η Κοινοπραξία «ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ» ; ΕΤΑΙΡΊΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΠΟΣΟΣΤΟ Vinci Concessions SA γαλλική πολυεθνική 36% Hochtief PPP Solutions γερμανική πολυεθνική 25% ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις Α.Ε συμφερόντων Μπόμπολα 18% J&P Άβαξ ΑΕ συμφερόντων Ιωάννου-Παρασκευαΐδη 18% ΑΘΗΝΑ ΑΤΕ διάφοροι μεγαλοεργολάβοι 3% Η σύμβαση προβλέπει την κατασκευή λειτουργία και εκμετάλλευση της εθνικής οδού από τον κόμβο της Ελευσίνας μέχρι την Τσακώνα δηλαδή αυτοκινητόδρομου μήκους 365 χλμ. Από αυτά θα κατασκευαστούν πλήρως τα 283 χλμ. Τα 63 χλμ Ελευσίνα - Αρχαία Κόρινθος και ο περιφερειακός της Πάτρας (18 χλμ) έχουν ήδη κατασκευαστεί και θα χρειαστούν μόνο μικρές παρεμβάσεις. ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΡΓΟΥ - ΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ; Σύνολο προϋπολογισμού έργου: 2.8 δισεκατομμύρια Ευρώ χωρίς ΦΠΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΠΟΣΟ (σε εκατομμ. Ευρώ) ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ 550 29% ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ 200 11% ΤΡΑΠΕΖΙΚΑ ΔΑΝΕΙΑ 204 11,5% ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ 936 50% Από τα παραπάνω φαίνεται ξεκάθαρα ότι το μάρμαρο το πληρώνει πάλι ο λαός, μιας και μόνο το 11% είναι τα χρήματα που βάζει η κοινοπραξία. Το υπόλοιπο 89% , είναι κεφάλαια, που άμεσα (Δημόσιο, Διόδια) ή έμμεσα (τραπεζικά δάνεια- ας θυμηθούμε τα 28 δις που μας έχουν πάρει και τα έδωσαν στις τράπεζες) τα βάζουν από την τσέπη τους οι κάτοικοι, οι πολίτες και οι εργαζόμενοι αυτής της χώρας. Αξίζει να σημειωθεί, όπως έχει καταγγελθεί, ότι στην Ελλάδα, ένα χιλιόμετρο εθνικής οδού στοιχίζει στον πολίτη 60 εκατομμύρια ευρώ, ενώ στις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης τρεις φορές λιγότερο, δηλαδή 20 εκατομμύρια ευρώ !! Η σύμβαση επικυρώθηκε με νόμο τον Νοέμβριο του 2007 από την βουλή. Τα πρώτα συννεφάκια φάνηκαν , με την ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟ να μην ξεκινά το έργο παρά μόνο αφού ζήτησε και πήρε επιπλέον 90 εκ ευρώ με το πρόσχημα ότι το έργο δεν ήταν δυνατόν να κατασκευαστεί, από τεχνικής άποψης, σύμφωνα με την αρχική μελέτη δημοπράτησης.. [url]http://epitropesdiodiastop.blogspot.com/2010/02/blog-post_21.html[/url] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Διόδια
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…