Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Διόδια
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Maestro" data-source="post: 1319966" data-attributes="member: 1746"><p><strong>Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.</strong></p><p></p><p></p><p></p><p>Άρα, σε περίπτωση που το κειμενάκι αυτό είναι αληθινό και όχι αρβύλα κάποιου... blogger, και πάλι μου λες ότι τα διόδια που πληρώνουμε πληρώνονται για να καλύψουν έξοδα του οδικού δικτύου που κατασκευάζεται μπροστά στα μάτια μας (936 εκατομμύρια ευρώ), το κομμάτι που έχει πληρώσει το κράτος (550 εκατομμύρια ευρώ), ενώ έχει δωθεί προσωρινή εκμετάλλευση στην "Ολυμπία οδό" των διοδίων αφού αυτά πρέπει να τους κάνουν απόσβεση (και κέρδος φυσικά) στα 200 εκατομμύρια που πλήρωσαν απ'την τσέπη τους, όπως και στα 204 εκατομμύρια που χρωστάνε σαν κοινοπραξία στην τράπεζα. </p><p></p><p>Αν δεχτούμε ότι σε μια μέρα αιχμής περνάνε 100 χιλιάδες αυτοκίνητα, με 2 ευρώ διόδια έχουν έσοδα 200 χιλάδες ευρώ. Άρα για να καλύψουν τα 400 εκατομμύρια χρειάζονται να παρέλθουν 200 μέρες αιχμής. Με 5-6 τέτοιες το χρόνο (2 χριστούγεννα, 2 πασχα , 2 15αυγουστο) χρειαζόμαστε σχεδόν 40 χρόνια. Προφανώς βέβαια μετράει και η κίνηση τις καθημερινές που είναι αμελητέα σε σχέση με τις μέρες αιχμής, αλλά επίσης προφανώς στη σύμβαση προβλέπεται και κάποιο σεβαστό κέρδος, νομίζω ούτε εγώ ούτε εσύ θα βάζαμε σε ρίσκο 200 μύρια απ'την τσέπη μας και θα δανειζόμασταν άλλα 200 χωρίς να προβλέπεται κέρδος.</p><p></p><p>Όσο για το έξτρα κόστος των 90 εκατομμυρίων, σίγουρα θα έχεις κάποιον γνωστό μηχανικό, ρώτησέ τον πόσο αξιόπιστη είναι η προμελέτη στο 90% των περιπτώσεων. Όχι επειδή θέλουν να κλέψουν, αλλά επειδή το έδαφος είναι ένα τεράστιο κέρατο, για το οποίο πριν σκάψεις έχεις μόνο κάποιες προβλέψεις, ποτέ την αλήθεια. Όταν σηκώνεις μεζονέτα, αυτό δε σε ενοχλεί. Όταν σηκώνεις γέφυρα, μπορεί να σου τινάξει το κόστος και στο 200% πολύ εύκολα, απλά επειδή δε γίνεται αλλιώς.</p><p></p><p>Άρα εξαιρετικά λογικά όλα αυτά, οπότε πάλι δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να μην πληρώσουμε ένα αγαθό που μας προσφέρεται όσο το πληρώνουμε. Ας ξεκινήσουμε από τόσα άλλα που τα πληρώνουμε χωρίς να απολαμβάνουμε τίποτα, ούτε καν σαν υπόσχεση για το μέλλον.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Maestro, post: 1319966, member: 1746"] [b]Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.[/b] Άρα, σε περίπτωση που το κειμενάκι αυτό είναι αληθινό και όχι αρβύλα κάποιου... blogger, και πάλι μου λες ότι τα διόδια που πληρώνουμε πληρώνονται για να καλύψουν έξοδα του οδικού δικτύου που κατασκευάζεται μπροστά στα μάτια μας (936 εκατομμύρια ευρώ), το κομμάτι που έχει πληρώσει το κράτος (550 εκατομμύρια ευρώ), ενώ έχει δωθεί προσωρινή εκμετάλλευση στην "Ολυμπία οδό" των διοδίων αφού αυτά πρέπει να τους κάνουν απόσβεση (και κέρδος φυσικά) στα 200 εκατομμύρια που πλήρωσαν απ'την τσέπη τους, όπως και στα 204 εκατομμύρια που χρωστάνε σαν κοινοπραξία στην τράπεζα. Αν δεχτούμε ότι σε μια μέρα αιχμής περνάνε 100 χιλιάδες αυτοκίνητα, με 2 ευρώ διόδια έχουν έσοδα 200 χιλάδες ευρώ. Άρα για να καλύψουν τα 400 εκατομμύρια χρειάζονται να παρέλθουν 200 μέρες αιχμής. Με 5-6 τέτοιες το χρόνο (2 χριστούγεννα, 2 πασχα , 2 15αυγουστο) χρειαζόμαστε σχεδόν 40 χρόνια. Προφανώς βέβαια μετράει και η κίνηση τις καθημερινές που είναι αμελητέα σε σχέση με τις μέρες αιχμής, αλλά επίσης προφανώς στη σύμβαση προβλέπεται και κάποιο σεβαστό κέρδος, νομίζω ούτε εγώ ούτε εσύ θα βάζαμε σε ρίσκο 200 μύρια απ'την τσέπη μας και θα δανειζόμασταν άλλα 200 χωρίς να προβλέπεται κέρδος. Όσο για το έξτρα κόστος των 90 εκατομμυρίων, σίγουρα θα έχεις κάποιον γνωστό μηχανικό, ρώτησέ τον πόσο αξιόπιστη είναι η προμελέτη στο 90% των περιπτώσεων. Όχι επειδή θέλουν να κλέψουν, αλλά επειδή το έδαφος είναι ένα τεράστιο κέρατο, για το οποίο πριν σκάψεις έχεις μόνο κάποιες προβλέψεις, ποτέ την αλήθεια. Όταν σηκώνεις μεζονέτα, αυτό δε σε ενοχλεί. Όταν σηκώνεις γέφυρα, μπορεί να σου τινάξει το κόστος και στο 200% πολύ εύκολα, απλά επειδή δε γίνεται αλλιώς. Άρα εξαιρετικά λογικά όλα αυτά, οπότε πάλι δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να μην πληρώσουμε ένα αγαθό που μας προσφέρεται όσο το πληρώνουμε. Ας ξεκινήσουμε από τόσα άλλα που τα πληρώνουμε χωρίς να απολαμβάνουμε τίποτα, ούτε καν σαν υπόσχεση για το μέλλον. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Διόδια
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…