Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Διόδια
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="gordonas" data-source="post: 1321765" data-attributes="member: 2932"><p><strong>Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.</strong></p><p></p><p>Τα ποσοστά συμμετοχής δεν είναι ακριβώς όπως περιγράφονται παραπάνω. </p><p></p><p>Όπως και να έχει όμως τα τραπεζικά δάνεια τα επιβαρύνεται η κοινοπραξία οπότε και σε αυτή πρέπει να υπολογίζονται τα χρήματα του τραπεζικού δανεισμού.</p><p></p><p>Ακόμα σημαντικότερο είναι ότι το δημόσιο έχει μερίδιο στα έσοδα από τα διόδια. Τα πρώτα χρόνια μηδενικό το οποίο σταδιακά θα αυξάνεται. Μέχρι το τέλος της παραχώρησης το μερίδιο του δημοσίου είναι σημαντικό.</p><p></p><p>Αν βάλουμε αυτά τα δυο στην εξίσωση θα δούμε ότι δεν είναι ακριβώς όπως παρουσιάζεται ότι οι ιδιώτες παίρνουν κάτι με ελάχιστα χρήματα και θησαυρίζουν. </p><p></p><p>Ήδη σε δυο κοινοπραξίες έχουν ενδιαφερθεί εταιρίες να αποχωρήσουν γιατί φοβούνται μήπως μπουν μέσα. Πρόσφατα μερίδιο εταιρίας που συμμετέχει στην Αττικό Οδό πουλήθηκε σε Τράπεζα για συμψηφισμό οφειλών ενώ οι άλλες δύο εταιρίες που συμμετέχουν στην κοινοπραξία τελικά αποσύρθηκαν από την αγορά του. </p><p></p><p>Στην Αττική Οδό η κίνηση των οχημάτων έχει μειωθεί και αυτό προβλέπεται να συνεχιστεί και τα επόμενα δυο χρόνια τουλάχιστον. Αυτό έχει άμεση συνέπεια στα έσοδα από τα διόδια όπως είναι προφανές. </p><p></p><p>Κανείς δεν έχει αναφέρει ότι τα έργα κοστίζουν περισσότερο από τον μ.ο. Κάποιοι έχουν συγκρίνει κατασκευή πεδινών αυτοκινητοδρόμων με ορεινά κομμάτια εδώ. Αυτό φυσικά είναι παράλογο. Δείτε πόσα χιλιόμετρα τούνελ και γέφυρες κατασκευάζονται μόνο από την Κόρινθο μέχρι την Πάτρα. Στο Κόρινθος-Τρίπολη λειτουργούν αυτή την στιγμή σήραγγες συνολικού μήκους 3 χιλιομέτρων ανά κατεύθυνση. </p><p></p><p>Υπάρχει ένας παραλογισμός όσο αφορά την κατασκευή του οδικού δικτύου. Για να κατανοήσει κάποιος την πραγματικότητα χρειάζεται σοβαρή ενασχόληση και στην Ελληνική πραγματικότητα όπου η ενημέρωση της μάζας διαμορφώνεται από blogs της πλάκας αυτό φαντάζει ουτοπικό.</p><p></p><p>Την μέρα που θα σταματήσουν να λειτουργούν τα διόδια, την επομένη θα σταματήσει και η κατασκευή των νέων αυτοκινητόδρομων. Οι εταιρίες θα αποζημιωθούν καθώς αυτό προβλέπεται από τις συμβάσεις και ο μόνος χαμένος θα είναι ο οδηγός των Ελληνικών δρόμων που δεν πρόκειται να γίνουν ποτέ σύγχρονοι κλειστοί αυτοκινητόδρομοι.</p><p></p><p>Ο λόγος είναι απλός. Οι δρόμοι και τα έργα γίνονται με λεφτά και όχι με πορδές...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gordonas, post: 1321765, member: 2932"] [b]Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.[/b] Τα ποσοστά συμμετοχής δεν είναι ακριβώς όπως περιγράφονται παραπάνω. Όπως και να έχει όμως τα τραπεζικά δάνεια τα επιβαρύνεται η κοινοπραξία οπότε και σε αυτή πρέπει να υπολογίζονται τα χρήματα του τραπεζικού δανεισμού. Ακόμα σημαντικότερο είναι ότι το δημόσιο έχει μερίδιο στα έσοδα από τα διόδια. Τα πρώτα χρόνια μηδενικό το οποίο σταδιακά θα αυξάνεται. Μέχρι το τέλος της παραχώρησης το μερίδιο του δημοσίου είναι σημαντικό. Αν βάλουμε αυτά τα δυο στην εξίσωση θα δούμε ότι δεν είναι ακριβώς όπως παρουσιάζεται ότι οι ιδιώτες παίρνουν κάτι με ελάχιστα χρήματα και θησαυρίζουν. Ήδη σε δυο κοινοπραξίες έχουν ενδιαφερθεί εταιρίες να αποχωρήσουν γιατί φοβούνται μήπως μπουν μέσα. Πρόσφατα μερίδιο εταιρίας που συμμετέχει στην Αττικό Οδό πουλήθηκε σε Τράπεζα για συμψηφισμό οφειλών ενώ οι άλλες δύο εταιρίες που συμμετέχουν στην κοινοπραξία τελικά αποσύρθηκαν από την αγορά του. Στην Αττική Οδό η κίνηση των οχημάτων έχει μειωθεί και αυτό προβλέπεται να συνεχιστεί και τα επόμενα δυο χρόνια τουλάχιστον. Αυτό έχει άμεση συνέπεια στα έσοδα από τα διόδια όπως είναι προφανές. Κανείς δεν έχει αναφέρει ότι τα έργα κοστίζουν περισσότερο από τον μ.ο. Κάποιοι έχουν συγκρίνει κατασκευή πεδινών αυτοκινητοδρόμων με ορεινά κομμάτια εδώ. Αυτό φυσικά είναι παράλογο. Δείτε πόσα χιλιόμετρα τούνελ και γέφυρες κατασκευάζονται μόνο από την Κόρινθο μέχρι την Πάτρα. Στο Κόρινθος-Τρίπολη λειτουργούν αυτή την στιγμή σήραγγες συνολικού μήκους 3 χιλιομέτρων ανά κατεύθυνση. Υπάρχει ένας παραλογισμός όσο αφορά την κατασκευή του οδικού δικτύου. Για να κατανοήσει κάποιος την πραγματικότητα χρειάζεται σοβαρή ενασχόληση και στην Ελληνική πραγματικότητα όπου η ενημέρωση της μάζας διαμορφώνεται από blogs της πλάκας αυτό φαντάζει ουτοπικό. Την μέρα που θα σταματήσουν να λειτουργούν τα διόδια, την επομένη θα σταματήσει και η κατασκευή των νέων αυτοκινητόδρομων. Οι εταιρίες θα αποζημιωθούν καθώς αυτό προβλέπεται από τις συμβάσεις και ο μόνος χαμένος θα είναι ο οδηγός των Ελληνικών δρόμων που δεν πρόκειται να γίνουν ποτέ σύγχρονοι κλειστοί αυτοκινητόδρομοι. Ο λόγος είναι απλός. Οι δρόμοι και τα έργα γίνονται με λεφτά και όχι με πορδές... [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Διόδια
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…