Κατ' αρχάς, ας ξεκινήσουμε με τα αυταπόδεικτα.
Αφού είσαι κιθαρίστας ότι και να κατασκευάσεις δεν θα σου αρέσει...
Ως γνωστών κιθαρίστας είναι αυτός που περνάει όλη την ώρα ρυθμίζοντας τον ήχο για να καταλήξει να παίζει ξεκούρδιστος και σε λάθος τονικότητα
Πέρα από την πλάκα και τις σπόντες είναι φοβερό έργο αλλά εγώ δεν θα το έκανα, κολώνω.
Όποτε κάθομαι και σετάρω το μπάσο μου χάνομαι. Μόλις μπλέκει το action με το intonation και το radius γίνεται πανικός κι ας κάνω απλώς μαζέματα και μικρορυθμίσεις.
Που να μπλέξεις με μαγνήτες και κατασκευή truss rod ή λιμάρισμα μπράτσου...
Πάντως σίγουρα είναι από τα καλύτερα έργα με τα οποία μπορεί να καταπιαστεί κάποιος και μην σε αποθαρρύνει η δική μου γνώμη.
Υπάρχει πολλή τεχνογνωσία στο διαδύκτιο αλλά και στο ίδιο το noiz υπάρχουν ορισμένοι που το κατέχουν το αντικείμενο οπότε θα βρείς λύσεις για όλα.
Όμως μιλάμε για εργασίες όπου κάποιο εκατοστό χιλιοστού μπορεί να έχει μεγάλη επίδραση στον ήχο.
Και απ' ότι είχα δει παληά σε κάτι diy θέλεις και ορισμένα εξειδικευμένα εργαλεία, δεν ξέρω αν είναι φθηνά ή όχι.
Οπότε κατ' εμέ μείνε στην αγορά έτοιμων μερών και την συναρμολόγηση..
Επίσης, έχε κατά νου οτι σε αυτά οι Αμερικανοί συνήθως έχουν φθηνότερα υλικά οπότε να ρίχνεις μια ματιά μήπως σε συμφέρει να ψωνίσεις από εκεί. Μαζί με τα μεταφορικά πάντα.
Ειδικά αν βρείς κανένα πυροβολημένο γιάνκη χωμένο στους βάλτους της Λουϊζιάνα ή στα ράντσα του Τέξας που ασχολείται με το σπόρ, μπορεί να την κάνεις λαχείο. Υπάρχουν πολλές τέτοιες «βιοτεχνίες» στην Αμερική που κατασκευάζουν μουσικά όργανα και πουλάνε υλικά για αυτά σε φθηνές τιμές.
Εν κατακλείδι, σίγουρα θα σου βγεί ακριβότερη. Πιθανόν να χρειαστεί μια δεύτερη κιθάρα για διορθώσεις. Μπορεί να την "φέρνεις" για πολύ καιρό ακόμα.
Αλλά η αξία της και οι γνώσεις που θα αποκομίσεις θα είναι ανεκτίμητα.
Κι ο μακαρίτης που καθόταν και έφτιαχνε τις κιθάρες του κάτι θα ήξερε: