Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Do It Yourself
Εργαστήριο - Ανακοινώσεις
DIYer’s corner - Οfftopic DIY projects and chat
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="In My Humble" data-source="post: 763090" data-attributes="member: 12127"><p><strong>Re: Horns & OB</strong></p><p></p><p>Για την ταξη</p><p>Η ασπρη η Αλφασουντ μου ειχε μεινει 18 χρονια σε ενα σημειο ακριβως σε ζεστο γκαραζ, ειχε 75.000 χιλ οταν την αγορασα για 100 Ευ και ηταν αυτη που μεσα σε 8 μηνες εκανε 26.000χλμ. Με αυτην ημουν και στην Ελλαδα πριν 3 χρονια αν θυμαμαι καλα. </p><p>Αυτη που εχω τωρα ειναι η κοκκινη, ειχε 50.000 χιλ οταν την αγορασα πριν 3 χρονια και εχει κανει αισιως 97.000 σημερα. εχει περασει 3 φορες απο ΜΟΤ χωρις προβλημα, εκτος απο μια φορα που καποιος βρηκε τον ενα προβολεα λιγο ποιο θαμπο. Αλλαχτηκε φυσικα με NOS.</p><p>Επειδη σε συτην την κοκκινη πηρα και ολα τα χαρτια με ολους τους ετησιους ελεγχους που ειχε περασει μεχρι και το 1998 που ο γερος(πρωτος ιδιοκτητης, εχω την αποδειξη αγορας) εγινε σενιλ σε ηλικια 87 ετων και ολα τα χαρτια απο τα σερβις που εκανε και μπορω να δω τι αλλαχτηκε στο περασμα του χρονου. Μου εκανε εντυπωση που δεν εγραφε πουθενα για αλλαγη ιμαντων εκεντροφωρων και φυσικα το ελεγξα και ειδα οτι μαλλον οι ιμαντες αυτοι ηταν αυτοι που εβαλε το εργοστασιο, πριν 30 τοσα χρονια, γραφανε και καλλιγραφικα alfasud πανω τους! Ηταν ακομα σε αριστη κατασταση και δεν δειχνανε σημεια φθορας, εχω κρατησει τον εναν για ενθυμιο.</p><p>Απο τις αποδειξεις των σερβις βλεπουμε οτι ακομα δεν εχει γινει καθαρισμα και γρασσαρισμα στις σιαγωνες των φραινων και τωρα εχει αρχισει να τραβαει λιγακι το ενα(εντος οριων, καμμια παρατηρηση στο τελευταιο ΜΟΤ τον Μαιο που μας περασε). Δεν εχω δει αποδειξη οτι εχει γινει ευθυγραμμιση τροχων και ο γερος ειχε εκατομυρια αποδειξεις ακομα και το σπριτ που εβαζε για τους υαλοκαθαριστηρες. Ακομα βρηκα και καμμια 400αρια αποκοματα απο διαφορα περκινγκ, το ποιο παλαιο απο το 1976! Ολα ταξινομιμενα σε διαφορετικους φακελους. Δισκους αλλαξα εγω, οχι γιατι ηταν φαγωμενοι, αλλα γιατι ειχα NOS, ο ενας μονο πισω ηταν λιγακι στραβος(καμμια παρατηρηση στο ΜΟΤ ομως) </p><p>Επιμενω οτι οι πρωτες, σειρα 1 και 2 ειναι οι καλυτερες Αλφασουντ και οχι η σειρα 3, απο το 82 και μετα, γιατι ηδη εκει την κανανε ποιο ευγενικια με αντιστρεπτικη μπρος μικρωτερης διαμετρου, μαλακωτερες αναρτησεις και τα μπροστα αμορτισερ πλεον ανεστραμενα κατι που χαλασε αυτην την περιφημη αισθηση. Αν διαβασεις το λινκ που εβαλα για αυτην την πρασινη Αλφασουντ απο την Δανια, θα δεις οτι αυτος εβαλε αντιστρεπτικη απο την πρωτη σειρα 1.</p><p>η απολυτη Αλφασουντ ειναι η πρωτη ΤΙ, 1974, οταν η ιπποδυναμη ανεβηκε στους 68 ιππους και μπηκαν αυτα τα συγκεκριμενα ελατηρια αμορτισερ. Θελω να πιστευω οτι αυτο το σεταπ μπηκε και στις 4πορτες αμεσως μετα, επειδη η κοκκινη μου μου θυμιζει την μπλε ΤΙ του 75 που ειχα μια εποχη. </p><p>Κοιταξε αυτην την φωτογραφια οταν ελατηρια/αμορτισερ/ελαστικα παρεμβασματα στις αναρτησεις ηταν καινουργια και πες μου ποσα σημερινα αυτοκινητα κατορθωνουν να μην γερνουν τοσο πολυ πριν βαλουν μαγνητικες αναρτησεις και coilcovers, σαν την Μιτο πχ. Ξεχασα, ελατηρια/αμορτισερ και οτι εχει σχεση με αναρτηση δεν εχει αλαχτει, ακομα εχω και τα λαστιχα που ειχε οταν βγηκε απο το εργοστασιο, ακομα δεν ειχαν αλλαχτει και ακομα ειναι νομιμα στο πελμα!(firestone)</p><p>και με αυτα τελειωνω με αυτα που ειχα να γραψω για αυτο το αυτοκινητο.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="In My Humble, post: 763090, member: 12127"] [b]Re: Horns & OB[/b] Για την ταξη Η ασπρη η Αλφασουντ μου ειχε μεινει 18 χρονια σε ενα σημειο ακριβως σε ζεστο γκαραζ, ειχε 75.000 χιλ οταν την αγορασα για 100 Ευ και ηταν αυτη που μεσα σε 8 μηνες εκανε 26.000χλμ. Με αυτην ημουν και στην Ελλαδα πριν 3 χρονια αν θυμαμαι καλα. Αυτη που εχω τωρα ειναι η κοκκινη, ειχε 50.000 χιλ οταν την αγορασα πριν 3 χρονια και εχει κανει αισιως 97.000 σημερα. εχει περασει 3 φορες απο ΜΟΤ χωρις προβλημα, εκτος απο μια φορα που καποιος βρηκε τον ενα προβολεα λιγο ποιο θαμπο. Αλλαχτηκε φυσικα με NOS. Επειδη σε συτην την κοκκινη πηρα και ολα τα χαρτια με ολους τους ετησιους ελεγχους που ειχε περασει μεχρι και το 1998 που ο γερος(πρωτος ιδιοκτητης, εχω την αποδειξη αγορας) εγινε σενιλ σε ηλικια 87 ετων και ολα τα χαρτια απο τα σερβις που εκανε και μπορω να δω τι αλλαχτηκε στο περασμα του χρονου. Μου εκανε εντυπωση που δεν εγραφε πουθενα για αλλαγη ιμαντων εκεντροφωρων και φυσικα το ελεγξα και ειδα οτι μαλλον οι ιμαντες αυτοι ηταν αυτοι που εβαλε το εργοστασιο, πριν 30 τοσα χρονια, γραφανε και καλλιγραφικα alfasud πανω τους! Ηταν ακομα σε αριστη κατασταση και δεν δειχνανε σημεια φθορας, εχω κρατησει τον εναν για ενθυμιο. Απο τις αποδειξεις των σερβις βλεπουμε οτι ακομα δεν εχει γινει καθαρισμα και γρασσαρισμα στις σιαγωνες των φραινων και τωρα εχει αρχισει να τραβαει λιγακι το ενα(εντος οριων, καμμια παρατηρηση στο τελευταιο ΜΟΤ τον Μαιο που μας περασε). Δεν εχω δει αποδειξη οτι εχει γινει ευθυγραμμιση τροχων και ο γερος ειχε εκατομυρια αποδειξεις ακομα και το σπριτ που εβαζε για τους υαλοκαθαριστηρες. Ακομα βρηκα και καμμια 400αρια αποκοματα απο διαφορα περκινγκ, το ποιο παλαιο απο το 1976! Ολα ταξινομιμενα σε διαφορετικους φακελους. Δισκους αλλαξα εγω, οχι γιατι ηταν φαγωμενοι, αλλα γιατι ειχα NOS, ο ενας μονο πισω ηταν λιγακι στραβος(καμμια παρατηρηση στο ΜΟΤ ομως) Επιμενω οτι οι πρωτες, σειρα 1 και 2 ειναι οι καλυτερες Αλφασουντ και οχι η σειρα 3, απο το 82 και μετα, γιατι ηδη εκει την κανανε ποιο ευγενικια με αντιστρεπτικη μπρος μικρωτερης διαμετρου, μαλακωτερες αναρτησεις και τα μπροστα αμορτισερ πλεον ανεστραμενα κατι που χαλασε αυτην την περιφημη αισθηση. Αν διαβασεις το λινκ που εβαλα για αυτην την πρασινη Αλφασουντ απο την Δανια, θα δεις οτι αυτος εβαλε αντιστρεπτικη απο την πρωτη σειρα 1. η απολυτη Αλφασουντ ειναι η πρωτη ΤΙ, 1974, οταν η ιπποδυναμη ανεβηκε στους 68 ιππους και μπηκαν αυτα τα συγκεκριμενα ελατηρια αμορτισερ. Θελω να πιστευω οτι αυτο το σεταπ μπηκε και στις 4πορτες αμεσως μετα, επειδη η κοκκινη μου μου θυμιζει την μπλε ΤΙ του 75 που ειχα μια εποχη. Κοιταξε αυτην την φωτογραφια οταν ελατηρια/αμορτισερ/ελαστικα παρεμβασματα στις αναρτησεις ηταν καινουργια και πες μου ποσα σημερινα αυτοκινητα κατορθωνουν να μην γερνουν τοσο πολυ πριν βαλουν μαγνητικες αναρτησεις και coilcovers, σαν την Μιτο πχ. Ξεχασα, ελατηρια/αμορτισερ και οτι εχει σχεση με αναρτηση δεν εχει αλαχτει, ακομα εχω και τα λαστιχα που ειχε οταν βγηκε απο το εργοστασιο, ακομα δεν ειχαν αλλαχτει και ακομα ειναι νομιμα στο πελμα!(firestone) και με αυτα τελειωνω με αυτα που ειχα να γραψω για αυτο το αυτοκινητο. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Do It Yourself
Εργαστήριο - Ανακοινώσεις
DIYer’s corner - Οfftopic DIY projects and chat
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…