Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Τηλεπικοινωνίες
Σταθερή, Κινητή, xDSL και WiFi
ΕΕΤΤ: Νέα διαδικασία για την ακύρωση αιτημάτων φορητότητας
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Δημήτρης Δημητρακούδης" data-source="post: 1058137976" data-attributes="member: 146"><p>Βασικά μέχρι τώρα η "διαδικασία" ήταν ως εξής:</p><p></p><p>1) Σε έπαιρνε τηλ. μια ανταγωνιστική εταιρεία και σου έκανε μια πρόταση, η οποία ήταν καλύτερη από το τρέχον οικονομικό πακέτο σου.</p><p>2) Την αποδεχόσουν, έκανες τα χαρτιά, ξεκίναγε η διαδικασία.</p><p>3) Πήγαινε η αίτηση φορητότητας στον τρέχον πάροχό σου.</p><p>4) Έβλεπε την αίτηση ο πάροχος, σε έπαιρνε τηλέφωνο κάνοντάς σου αντιπροσφορά.</p><p>5) Την αντιπροσφορά είτε την δεχόσουν και ακύρωνες το αίτημα φορητότητας και το νέο συμβόλαιο με τον νέο πάροχο είτε δεν τη δεχόσουν οπότε συνέχιζε η διαδικασία και άλλαζες πάροχο.</p><p></p><p>Από εδώ και πέρα η διαδικασία θα είναι αυτή που αναφέρεται στο #13.</p><p></p><p>Οπότε, όπως το βλέπω εγώ, το αποτέλεσμα (οικονομικά) για τους παρόχους και τους καταναλωτές θα είναι δυνητικά το ίδιο, αλλά ο καταναλωτής θα αναγκάζεται να ταλαιπωρείται περισσότερο.</p><p></p><p>Το κέρδος για τους παρόχους θα προέλθει από την φύση του Έλληνα καταναλωτή, ο οποίος δεν φημίζεται ακριβώς για την καταναλωτική του συνείδηση, οπότε αρκετοί καταναλωτές δεν θα ασχοληθούν τόσο ώστε να πετύχουν καλύτερες τιμές.</p><p></p><p>Οπότε η συγκεκριμένη νομοθεσία είναι ξεκάθαρα "δωράκι" της κυβέρνησης στου παρόχους, με σκοπό να τους προστατέψει από τους ίδιους τους εαυτούς τους.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Δημήτρης Δημητρακούδης, post: 1058137976, member: 146"] Βασικά μέχρι τώρα η "διαδικασία" ήταν ως εξής: 1) Σε έπαιρνε τηλ. μια ανταγωνιστική εταιρεία και σου έκανε μια πρόταση, η οποία ήταν καλύτερη από το τρέχον οικονομικό πακέτο σου. 2) Την αποδεχόσουν, έκανες τα χαρτιά, ξεκίναγε η διαδικασία. 3) Πήγαινε η αίτηση φορητότητας στον τρέχον πάροχό σου. 4) Έβλεπε την αίτηση ο πάροχος, σε έπαιρνε τηλέφωνο κάνοντάς σου αντιπροσφορά. 5) Την αντιπροσφορά είτε την δεχόσουν και ακύρωνες το αίτημα φορητότητας και το νέο συμβόλαιο με τον νέο πάροχο είτε δεν τη δεχόσουν οπότε συνέχιζε η διαδικασία και άλλαζες πάροχο. Από εδώ και πέρα η διαδικασία θα είναι αυτή που αναφέρεται στο #13. Οπότε, όπως το βλέπω εγώ, το αποτέλεσμα (οικονομικά) για τους παρόχους και τους καταναλωτές θα είναι δυνητικά το ίδιο, αλλά ο καταναλωτής θα αναγκάζεται να ταλαιπωρείται περισσότερο. Το κέρδος για τους παρόχους θα προέλθει από την φύση του Έλληνα καταναλωτή, ο οποίος δεν φημίζεται ακριβώς για την καταναλωτική του συνείδηση, οπότε αρκετοί καταναλωτές δεν θα ασχοληθούν τόσο ώστε να πετύχουν καλύτερες τιμές. Οπότε η συγκεκριμένη νομοθεσία είναι ξεκάθαρα "δωράκι" της κυβέρνησης στου παρόχους, με σκοπό να τους προστατέψει από τους ίδιους τους εαυτούς τους. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Τηλεπικοινωνίες
Σταθερή, Κινητή, xDSL και WiFi
ΕΕΤΤ: Νέα διαδικασία για την ακύρωση αιτημάτων φορητότητας
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…