Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Home Theater
Home Theater PC
Γενικά περί PC και περιφερειακών
Εγγύηση "Πλαίσιο"
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="sakis.kom" data-source="post: 1056464869" data-attributes="member: 1045"><p>Εγώ είμαι χρόνια πελάτης στο Πλαίσιο και έχω δει όλες τις αντιμετωπίσεις σε αντικαταστάσεις χαλασμένων προϊόντων.</p><p>Σκληροί δίσκοι, κάρτες γραφικών, τροφοδοτικό, μητρική, DVDRW, δέκτης Turbo-X, ποντίκι Turbo-X...</p><p></p><p>Γενικά δεν έχει υπάρξει "μεγάλη" αντιπαράθεση και γενικά βρίσκουμε "λογική" λύση...</p><p>αλλά για κάποιον που είναι χρόνια πελάτης στο Πλαίσιο, η αντίληψη είναι πως θέλουν να σε "ρίξουν" και αν δεν ασχοληθείς ή δεν ξέρεις... την πατάς.</p><p></p><p>1) Η πιο περίεργη αντιμετώπιση ήταν πρόσφατα που πήρε ο αδελφός μου έναν δέκτη Turbo-X για τα ψηφιακά.</p><p>Μετά από ώρα λειτουργίας το μηχάνημα έκανε καθυστέρηση στον ήχο και έφευγε το πρόβλημα μόνο όταν άλλαζες κανάλι.</p><p>Το είδε, το ξαναείδε, είδε τα πάντα στις καλωδιώσεις του κλπ και τελικά τον έδωσε για έλεγχο.</p><p></p><p>Στο Πλαίσιο "δεν" βλέπανε το πρόβλημα. Μετά από πίεση του έδωσαν άλλον, ξανά ίδιο μοντέλο... ξανά το ίδιο πρόβλημα!</p><p>Γράφει το πρόβλημα σε DVD! και τους τον πάει ξανά στο service.</p><p>Μετά από μέρες και μετά από πολλά τηλέφωνα που φαινόταν πως τον είχαν αφήσει τον δέκτη σε ένα γραφείο χωρίς να ασχολείται κανείς,</p><p>τελικά η απάντηση ήταν πως δεν έχει πρόβλημα. "Το DVD το είδατε" τους λέω? "Ε... το DVD... εεε... δεν έχει πρόβλημα ο δέκτη" μου λένε.</p><p>Πάμε από εκεί, δεν είδαμε κανένα ενδιαφέρον στο να μας βοηθήσουν, προσπάθησαν ξανά να μας δώσουν άλλον ίδιο δέκτη που φυσικά αρνηθήκαμε</p><p>και στο τέλος τους είπα πως φυσικά θέλουμε πιστωτικό.</p><p></p><p>Η κοροϊδία τους όμως συνεχίστηκε... και στο τέλος μας έφαγαν περίπου 10 ευρώ καθώς με τις αντικαταστάσεις</p><p>η τιμή του δέκτη είχε πέσει, και το πρώτο χαρτί αγοράς το είχαν κρατήσει στην πρώτη αντικατάσταση!</p><p>Ο αδελφός μου μου είπε με νεύρα "παράτα τους, πάρε το πιστωτικό να πάρω κάτι άλλο που θέλω και πάμε να φύγουμε!".</p><p></p><p>Φυσικά όμως υπάρχει και το να πάω HDD αλλά και DVDRW τα οποία αποδεδειγμένα είχαν πρόβλημα και να μου κόψουν πιστωτικό "σχεδόν" άμεσα, χωρίς κανέναν έλεγχο.</p><p></p><p>2) Επίσης, πριν δύο μήνες πήρα μια κάρτα γραφικών, την έβαλα σε ένα PC για αναβάθμιση, το μηχάνημα όμως δεν την έβλεπε καθόλου ενώ άλλο PC την έβλεπε μια χαρά.</p><p>Τους πήρα τηλέφωνο και την πήγα από εκεί. Τους είπα το πρόβλημα, την έβαλαν σε ένα PC τους και όντως δούλεψε.</p><p>Τους είπα να τους πάω και το PC που είχα να την δούνε με τα μάτια τους αλλά ήθελαν υποχρεωτικά 25 ευρώ μόνο και μόνο για την δοκιμή! Η κάρτα έκανε 40 ευρώ!</p><p></p><p>Χωρίς κάτι παραπάνω, αλλά με "πίεση" από μέρους μου που είχα δει κάτι ίχνη πάνω στην κάρτα και ίσως μου την είχαν πουλήσει μεταχειρισμένη,</p><p>μου έδωσαν μία άλλη χωρίς πολλά-πολλά η οποία δεν είχε κανένα πρόβλημα.</p><p></p><p>3) Το κουφό ήταν με ένα ποντίκι Turbo-X που η ρόδα σταμάτησε να δουλεύει και στην αντικατάσταση μου κράτησαν την συσκευασία από το καινούριο!</p><p>Ας είναι καλά το "κορόϊδο" που το αγόρασε μετά!!!</p><p></p><p></p><p>Και στο e-shop πάνω κάτω τα ίδια έχω δει, αλλά και εκεί δεν έχει υπάρξει κάποιο πρόβλημα έως τώρα.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sakis.kom, post: 1056464869, member: 1045"] Εγώ είμαι χρόνια πελάτης στο Πλαίσιο και έχω δει όλες τις αντιμετωπίσεις σε αντικαταστάσεις χαλασμένων προϊόντων. Σκληροί δίσκοι, κάρτες γραφικών, τροφοδοτικό, μητρική, DVDRW, δέκτης Turbo-X, ποντίκι Turbo-X... Γενικά δεν έχει υπάρξει "μεγάλη" αντιπαράθεση και γενικά βρίσκουμε "λογική" λύση... αλλά για κάποιον που είναι χρόνια πελάτης στο Πλαίσιο, η αντίληψη είναι πως θέλουν να σε "ρίξουν" και αν δεν ασχοληθείς ή δεν ξέρεις... την πατάς. 1) Η πιο περίεργη αντιμετώπιση ήταν πρόσφατα που πήρε ο αδελφός μου έναν δέκτη Turbo-X για τα ψηφιακά. Μετά από ώρα λειτουργίας το μηχάνημα έκανε καθυστέρηση στον ήχο και έφευγε το πρόβλημα μόνο όταν άλλαζες κανάλι. Το είδε, το ξαναείδε, είδε τα πάντα στις καλωδιώσεις του κλπ και τελικά τον έδωσε για έλεγχο. Στο Πλαίσιο "δεν" βλέπανε το πρόβλημα. Μετά από πίεση του έδωσαν άλλον, ξανά ίδιο μοντέλο... ξανά το ίδιο πρόβλημα! Γράφει το πρόβλημα σε DVD! και τους τον πάει ξανά στο service. Μετά από μέρες και μετά από πολλά τηλέφωνα που φαινόταν πως τον είχαν αφήσει τον δέκτη σε ένα γραφείο χωρίς να ασχολείται κανείς, τελικά η απάντηση ήταν πως δεν έχει πρόβλημα. "Το DVD το είδατε" τους λέω? "Ε... το DVD... εεε... δεν έχει πρόβλημα ο δέκτη" μου λένε. Πάμε από εκεί, δεν είδαμε κανένα ενδιαφέρον στο να μας βοηθήσουν, προσπάθησαν ξανά να μας δώσουν άλλον ίδιο δέκτη που φυσικά αρνηθήκαμε και στο τέλος τους είπα πως φυσικά θέλουμε πιστωτικό. Η κοροϊδία τους όμως συνεχίστηκε... και στο τέλος μας έφαγαν περίπου 10 ευρώ καθώς με τις αντικαταστάσεις η τιμή του δέκτη είχε πέσει, και το πρώτο χαρτί αγοράς το είχαν κρατήσει στην πρώτη αντικατάσταση! Ο αδελφός μου μου είπε με νεύρα "παράτα τους, πάρε το πιστωτικό να πάρω κάτι άλλο που θέλω και πάμε να φύγουμε!". Φυσικά όμως υπάρχει και το να πάω HDD αλλά και DVDRW τα οποία αποδεδειγμένα είχαν πρόβλημα και να μου κόψουν πιστωτικό "σχεδόν" άμεσα, χωρίς κανέναν έλεγχο. 2) Επίσης, πριν δύο μήνες πήρα μια κάρτα γραφικών, την έβαλα σε ένα PC για αναβάθμιση, το μηχάνημα όμως δεν την έβλεπε καθόλου ενώ άλλο PC την έβλεπε μια χαρά. Τους πήρα τηλέφωνο και την πήγα από εκεί. Τους είπα το πρόβλημα, την έβαλαν σε ένα PC τους και όντως δούλεψε. Τους είπα να τους πάω και το PC που είχα να την δούνε με τα μάτια τους αλλά ήθελαν υποχρεωτικά 25 ευρώ μόνο και μόνο για την δοκιμή! Η κάρτα έκανε 40 ευρώ! Χωρίς κάτι παραπάνω, αλλά με "πίεση" από μέρους μου που είχα δει κάτι ίχνη πάνω στην κάρτα και ίσως μου την είχαν πουλήσει μεταχειρισμένη, μου έδωσαν μία άλλη χωρίς πολλά-πολλά η οποία δεν είχε κανένα πρόβλημα. 3) Το κουφό ήταν με ένα ποντίκι Turbo-X που η ρόδα σταμάτησε να δουλεύει και στην αντικατάσταση μου κράτησαν την συσκευασία από το καινούριο! Ας είναι καλά το "κορόϊδο" που το αγόρασε μετά!!! Και στο e-shop πάνω κάτω τα ίδια έχω δει, αλλά και εκεί δεν έχει υπάρξει κάποιο πρόβλημα έως τώρα. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Home Theater
Home Theater PC
Γενικά περί PC και περιφερειακών
Εγγύηση "Πλαίσιο"
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…