Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Εντευκτήριον μουσικών απολαύσεων
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΓΓΟΓΙΑΝΝΗΣ" data-source="post: 1057835497" data-attributes="member: 4971"><p><strong>Re: Απάντηση: Re: Εντευκτήριον μουσικών απολαύσεων</strong></p><p></p><p></p><p></p><p>Πολύ απλά και μπακαλίστικα: Η όπερα είναι ένα είδος που μέχρι τη δεκαετία του '60 (χονδρικά) βασιζόταν στη μουσική. Ο φίλος του είδους πήγαινε για να ακούσει την τάδε τραγουδίστρια ή τον τάδε τραγουδιστή στον τάδε ρόλο. Όλοι μιλούσαν για την Τόσκα της Κάλας, τον Ζιγκφριντ του Λάουριτς Μέλχιορ, και δε συμμαζεύεται. Πολύ φυσιολογικό, γιατί σαν θεατρικό έργο (υπόθεση, χαρακτήρες, διάλογος κλπ.) μια όπερα είναι στην καλύτερη περίπτωση υποφερτή, σπάνια καλή, και συνήθως άθλια. Δεν το λέω εγώ, το λέει η Κάλας, που σε μια συνέντευξή της, τη μοναδική όπου μίλησε διεξοδικά για τον τρόπο που έχτιζε τις ερμηνείες της είπε ότι όταν διάβαζε τους στίχους των ρόλων της έβαζε τα γέλια, ήταν τόσο κακοί. "Η μουσική είναι το Α και το Ω, τα πάντα σε μια όπερα είναι η μουσική". ή κάπως έτσι, δεν την έχω μπροστά μου. </p><p></p><p>Αυτό δυστυχώς άλλαξε μεταπολεμικά, η θεατρική διδασκαλία έπαιρνε όλο και μεγαλύτερη βάρος και φτάσαμε πλέον να μιλάμε για την Κάρμεν, το Λόεγκριν κλπ, του τάδε ή του δείνα σκηνοθέτη. Οι σκηνοθέτες ψάχνουν να βρουν ψυχολογικό και ερμηνευτικό βάθος εκεί που δεν υπάρχει, κόβουν και ράβουν τα έργα κατά τα γούστα τους, παρουσιάζουν αλλοπρόσαλλες διδασκαλίες αλλάζοντας τον τόπο και το χρόνο των έργων κατά το δοκούν, αλλοιώνοντας τους χαρακτήρες, διαστρεβλώνοντας τελικά το νόημα ενός ολοκληρου είδους τέχνης.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΓΓΟΓΙΑΝΝΗΣ, post: 1057835497, member: 4971"] [b]Re: Απάντηση: Re: Εντευκτήριον μουσικών απολαύσεων[/b] Πολύ απλά και μπακαλίστικα: Η όπερα είναι ένα είδος που μέχρι τη δεκαετία του '60 (χονδρικά) βασιζόταν στη μουσική. Ο φίλος του είδους πήγαινε για να ακούσει την τάδε τραγουδίστρια ή τον τάδε τραγουδιστή στον τάδε ρόλο. Όλοι μιλούσαν για την Τόσκα της Κάλας, τον Ζιγκφριντ του Λάουριτς Μέλχιορ, και δε συμμαζεύεται. Πολύ φυσιολογικό, γιατί σαν θεατρικό έργο (υπόθεση, χαρακτήρες, διάλογος κλπ.) μια όπερα είναι στην καλύτερη περίπτωση υποφερτή, σπάνια καλή, και συνήθως άθλια. Δεν το λέω εγώ, το λέει η Κάλας, που σε μια συνέντευξή της, τη μοναδική όπου μίλησε διεξοδικά για τον τρόπο που έχτιζε τις ερμηνείες της είπε ότι όταν διάβαζε τους στίχους των ρόλων της έβαζε τα γέλια, ήταν τόσο κακοί. "Η μουσική είναι το Α και το Ω, τα πάντα σε μια όπερα είναι η μουσική". ή κάπως έτσι, δεν την έχω μπροστά μου. Αυτό δυστυχώς άλλαξε μεταπολεμικά, η θεατρική διδασκαλία έπαιρνε όλο και μεγαλύτερη βάρος και φτάσαμε πλέον να μιλάμε για την Κάρμεν, το Λόεγκριν κλπ, του τάδε ή του δείνα σκηνοθέτη. Οι σκηνοθέτες ψάχνουν να βρουν ψυχολογικό και ερμηνευτικό βάθος εκεί που δεν υπάρχει, κόβουν και ράβουν τα έργα κατά τα γούστα τους, παρουσιάζουν αλλοπρόσαλλες διδασκαλίες αλλάζοντας τον τόπο και το χρόνο των έργων κατά το δοκούν, αλλοιώνοντας τους χαρακτήρες, διαστρεβλώνοντας τελικά το νόημα ενός ολοκληρου είδους τέχνης. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Εντευκτήριον μουσικών απολαύσεων
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…