Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Εντευκτήριον μουσικών απολαύσεων
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Δημοκηδής" data-source="post: 1057868141" data-attributes="member: 522"><p>Πήγα, αλλά ο κάματος της ημέρας ίσως δεν μου επέτρεψε να είναι καθαρές οι προσλαμβάνουσες ... όπως και το γεγονός ότι οι κύριες θέσεις καταλαμβάνονταν από όλο το παλιό πασοκ, τα μέλη του οποίου αλληλεχαριεντίζονταν μεταξύ τους με μανία, πριν, στο διάλειμμα αλλά και μετά ... ίσως και κατά την διάρκεια, απλά δεν μπορούσες να τους δεις ...</p><p></p><p>Στα μουσικά, ο άνθρωπος είναι ροκ σταρ και θεωρεί πως πρέπει να το προβάλει με κάθε τρόπο ... τον Μάλερ προλόγισε το έργο του Μπεργκ, και θεωρώ πως ο Θοδωρής έπαιξε Μάλερ με σαφή στόχο να αναδείξει πως ο τελευταίος έσπειρε ότι η σχολή της Βιέννης, χρόνια μετά, κάρπισε -θέρισε ... </p><p></p><p>Ήταν υπεραναλυτική η προσέγγιση, με αποτέλεσμα να αντιλαμβάνεσαι κάποια δρώμενα (στα οποία δεν έτυχε μέχρι τώρα να δώσεις την πρέπουσα προσοχή), αλλά από την άλλη το έργο έχανε σε συνεκτικότητα, τα θέματα έχαναν την ''χορευτικότητα'' τους... πχ, στο αριστουργηματικό τρίτο μέρος, όπου το δραματικό και θείο στοιχείο συγχωνεύονται με απαράμιλλο τρόπο με το μπουρλέσκ, δεν υπήρξε αμαλγαματοποίηση αλλά διαχωρισμός ... Don't get me wrong, η ερμηνεία ήταν πολύ ενδιαφέρουσα ... Η ορχήστρα είναι πάνω από εξαιρετική (πως αλλιώς άλλωστε αφού τους διαλέγει έναν έναν από μια αφρόκρεμα που εθελοντικά καταθέτει γη και ύδωρ στον Κουρετζή) και το όλον απέδωσε εκπληκτικά στον εκτός προγράμματος '' χορό των 7 πέπλων'' από την Σαλώμη, όπου η εμπειρία ήταν κυριολεκτικά διονυσιακή ... Σε κάθε περίπτωση ο Θοδωρής είναι δοσμένος, και αξίζει να παρακολουθήσει κάποιος την μέλλουσα πορεία και επιλογές του ... θα κυκλοφορήσει σύντομα 6η Μάλερ πακέτο με 6η Τσαϊκόφσκι...</p><p></p><p>Και τελικά, τώρα που το ξανασκέπτομαι καλά κάνει και είναι και λίγο εκκεντρικός και ψωνισμένος ... εδώ το κάνουν άλλοι και άλλοι που δεν έχουν το 1/10 από το ταλέντο και την αφοσίωση του ...</p><p></p><p>ΥΓ 1. : Στο Μπεργκ η Κοπανσίσκαγια ήταν πραγματικά παρμένη ... αν και αυτά τα έργα δεν μου αρέσουν , [δεν μπορώ να κοινωνήσω όσο και αν προσπαθώ, άλλωστε έκοψα χρόνια πριν και την προσπάθεια], εντάξει η τύπισσα είναι η Μπιοργκ της κλασσικής ... σε παίρνει μαζί της ... ίσως λόγω attitude είναι που ταιριάζει τόσο με τον Currentzis ... </p><p></p><p>YG 2.: Στον Μπεργκ ήταν όλοι καθιστοί ... λέω, οκ, τα έκοψε τα κολπάκια για την ευχαρίστηση των You Tubers ... αμ δε, στον Μάλερ, τα βιολιά, βιόλες, και για όσα όργανα είναι εφικτό, όλοι όρθιοι ... τελικά δεν είναι κακό ... τους κρατάει όλους στην τσίτα ...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Δημοκηδής, post: 1057868141, member: 522"] Πήγα, αλλά ο κάματος της ημέρας ίσως δεν μου επέτρεψε να είναι καθαρές οι προσλαμβάνουσες ... όπως και το γεγονός ότι οι κύριες θέσεις καταλαμβάνονταν από όλο το παλιό πασοκ, τα μέλη του οποίου αλληλεχαριεντίζονταν μεταξύ τους με μανία, πριν, στο διάλειμμα αλλά και μετά ... ίσως και κατά την διάρκεια, απλά δεν μπορούσες να τους δεις ... Στα μουσικά, ο άνθρωπος είναι ροκ σταρ και θεωρεί πως πρέπει να το προβάλει με κάθε τρόπο ... τον Μάλερ προλόγισε το έργο του Μπεργκ, και θεωρώ πως ο Θοδωρής έπαιξε Μάλερ με σαφή στόχο να αναδείξει πως ο τελευταίος έσπειρε ότι η σχολή της Βιέννης, χρόνια μετά, κάρπισε -θέρισε ... Ήταν υπεραναλυτική η προσέγγιση, με αποτέλεσμα να αντιλαμβάνεσαι κάποια δρώμενα (στα οποία δεν έτυχε μέχρι τώρα να δώσεις την πρέπουσα προσοχή), αλλά από την άλλη το έργο έχανε σε συνεκτικότητα, τα θέματα έχαναν την ''χορευτικότητα'' τους... πχ, στο αριστουργηματικό τρίτο μέρος, όπου το δραματικό και θείο στοιχείο συγχωνεύονται με απαράμιλλο τρόπο με το μπουρλέσκ, δεν υπήρξε αμαλγαματοποίηση αλλά διαχωρισμός ... Don't get me wrong, η ερμηνεία ήταν πολύ ενδιαφέρουσα ... Η ορχήστρα είναι πάνω από εξαιρετική (πως αλλιώς άλλωστε αφού τους διαλέγει έναν έναν από μια αφρόκρεμα που εθελοντικά καταθέτει γη και ύδωρ στον Κουρετζή) και το όλον απέδωσε εκπληκτικά στον εκτός προγράμματος '' χορό των 7 πέπλων'' από την Σαλώμη, όπου η εμπειρία ήταν κυριολεκτικά διονυσιακή ... Σε κάθε περίπτωση ο Θοδωρής είναι δοσμένος, και αξίζει να παρακολουθήσει κάποιος την μέλλουσα πορεία και επιλογές του ... θα κυκλοφορήσει σύντομα 6η Μάλερ πακέτο με 6η Τσαϊκόφσκι... Και τελικά, τώρα που το ξανασκέπτομαι καλά κάνει και είναι και λίγο εκκεντρικός και ψωνισμένος ... εδώ το κάνουν άλλοι και άλλοι που δεν έχουν το 1/10 από το ταλέντο και την αφοσίωση του ... ΥΓ 1. : Στο Μπεργκ η Κοπανσίσκαγια ήταν πραγματικά παρμένη ... αν και αυτά τα έργα δεν μου αρέσουν , [δεν μπορώ να κοινωνήσω όσο και αν προσπαθώ, άλλωστε έκοψα χρόνια πριν και την προσπάθεια], εντάξει η τύπισσα είναι η Μπιοργκ της κλασσικής ... σε παίρνει μαζί της ... ίσως λόγω attitude είναι που ταιριάζει τόσο με τον Currentzis ... YG 2.: Στον Μπεργκ ήταν όλοι καθιστοί ... λέω, οκ, τα έκοψε τα κολπάκια για την ευχαρίστηση των You Tubers ... αμ δε, στον Μάλερ, τα βιολιά, βιόλες, και για όσα όργανα είναι εφικτό, όλοι όρθιοι ... τελικά δεν είναι κακό ... τους κρατάει όλους στην τσίτα ... [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Εντευκτήριον μουσικών απολαύσεων
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…