Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Αγορά νέας τηλεόρασης
Eρώτηση για LG 47LA740S
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="stratigos24" data-source="post: 1057296136" data-attributes="member: 29286"><p>Μετά από κάποια ταλαιπωρία στο Πλαίσιο τελικά έγινε η αντικατάσταση με μια ίδια τηλεόραση που αφού την αγόρασα συμφωνήσαμε να πάω στο τεχνικό τμήμα και να τη βάλουμε σε λειτουργία για να δούμε ότι δεν θα έχει και εκείνη κάποιο θέμα (μην έχω πάλι ταλαιπωρίες με το να την πηγαίνω πέρα δώθε κλπ..) Την βάλαμε σε λειτουργια και δεν είχε κάτι. Και στο σπίτι που την είδα όλα εντάξει. </p><p></p><p>Για την ιστορία. Πήγα στο Πλαίσιο και τους είπα ότι θέλω να μου την αντικαταστήσουν γιατί έχει ένα καμένο έγχρωμο πίξελ. Μου είπαν ότι πρέπει να μιλήσουν με τη Samsung και ότι δεν γίνεται στο DOA αντικατάσταση για πιξελ και τότε τους απάντησα ότι κάνουν λάθος και ότι οι ίδιοι λένε στην απόδειξη ''αντικατάσταση εντός 7 ημερών από την αγόρα μετά απο τεχνικό έλεγχο'' και αφού έχει πιξελ και είναι πρόβλημα πρέπει κανονικά να μου την αλλάξουν και ότι δεν έχει καμία σχέση η εγγύηση του προιόντος απο την εταιρεία του.</p><p></p><p>Με τα πολλά, μίλησαν με τη Samsung και από ότι τους είπε λογικά καλύπτει στην συγκεκριμένη τηλεόραση αντικατάσταση για το πρόβλημα αυτό αλλά θα πρέπει να της στείλουν μια φωτό με το πιξελ να το δουν κλπ.. Εγώ τότε τους ξανα είπα πως δεν έχει να κάνει με τη Samsung και ότι με βάση DOA θέλω αντικατάσταση και δεν φεύγω αν δεν πάρω άλλη. Μου συνέχισαν τα μα μου και ότι η Samsung θα πρέπει να τους πει το οκ, γιατί αν δεν το καλύπτει τι θα την κάνουν αυτοί μετα την τηλεόραση και τότε τους είπα ότι ίσως καλύτερα να έρθω με τον δικηγόρο μου γιατί εγώ ξέρω το νόμο ενω εσείς μάλλον όχι. Είναι δικό σας πρόβλημα που δεν ξέρετε σαν πλαίσιο τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις και τις δικές σας αλλά και των καταναλωτων. Με τα πολλά αφού μίλησαν και με τα κεντρικά μου είπαν ότι θα μου κάνουν αντικαστάσταση και μου ζήτησαν και συγνώμη.</p><p></p><p>Το θέμα είναι ρε παιδία το γιατί να φτάνουμε σε τέτοιες καταστάσεις. Στο τέλος και εγώ αισθάνθηκα άσχημα για τους τεχνικούς εκεί για τον τρόπο που μίλησα ή που μου ζήτησαν συγνώμη κλπ. Αλλά χωρίς να είχα κάνει αυτά ακόμα στο περίμενε θα ήμουνα.</p><p></p><p>Τέλος με τη Samsung ακόμα ψάχνονται γιατί από ότι μου είπαν κάποια μοντέλα (συνήθως πάνω απο 40 ίντσες) τα καλύπτουν και στο 1 πιξελ (έγχρωμο ή γενικά?!?) κάποια άλλα μοντέλα πάλι όχι. Και περιμένουν απο τη Samsung τώρα να τους πει σε ποια μοντέλα να κάνουν αντικαστάσταση στο DOA για πιξελ (που κανονικά δεν έκαναν πριν σε κανένα). Αν πχ μου λένε δεν είχε ήχο η τηλεόραση ή δεν έπιανε κανάλια κλπ θα στην αλλάζαμε γιατί ξέρουμε ότι θα την πάρει πίσω η Samsung. Για το πιξελ δεν είχαμε κάτι για να κάνουμε στο DOA.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="stratigos24, post: 1057296136, member: 29286"] Μετά από κάποια ταλαιπωρία στο Πλαίσιο τελικά έγινε η αντικατάσταση με μια ίδια τηλεόραση που αφού την αγόρασα συμφωνήσαμε να πάω στο τεχνικό τμήμα και να τη βάλουμε σε λειτουργία για να δούμε ότι δεν θα έχει και εκείνη κάποιο θέμα (μην έχω πάλι ταλαιπωρίες με το να την πηγαίνω πέρα δώθε κλπ..) Την βάλαμε σε λειτουργια και δεν είχε κάτι. Και στο σπίτι που την είδα όλα εντάξει. Για την ιστορία. Πήγα στο Πλαίσιο και τους είπα ότι θέλω να μου την αντικαταστήσουν γιατί έχει ένα καμένο έγχρωμο πίξελ. Μου είπαν ότι πρέπει να μιλήσουν με τη Samsung και ότι δεν γίνεται στο DOA αντικατάσταση για πιξελ και τότε τους απάντησα ότι κάνουν λάθος και ότι οι ίδιοι λένε στην απόδειξη ''αντικατάσταση εντός 7 ημερών από την αγόρα μετά απο τεχνικό έλεγχο'' και αφού έχει πιξελ και είναι πρόβλημα πρέπει κανονικά να μου την αλλάξουν και ότι δεν έχει καμία σχέση η εγγύηση του προιόντος απο την εταιρεία του. Με τα πολλά, μίλησαν με τη Samsung και από ότι τους είπε λογικά καλύπτει στην συγκεκριμένη τηλεόραση αντικατάσταση για το πρόβλημα αυτό αλλά θα πρέπει να της στείλουν μια φωτό με το πιξελ να το δουν κλπ.. Εγώ τότε τους ξανα είπα πως δεν έχει να κάνει με τη Samsung και ότι με βάση DOA θέλω αντικατάσταση και δεν φεύγω αν δεν πάρω άλλη. Μου συνέχισαν τα μα μου και ότι η Samsung θα πρέπει να τους πει το οκ, γιατί αν δεν το καλύπτει τι θα την κάνουν αυτοί μετα την τηλεόραση και τότε τους είπα ότι ίσως καλύτερα να έρθω με τον δικηγόρο μου γιατί εγώ ξέρω το νόμο ενω εσείς μάλλον όχι. Είναι δικό σας πρόβλημα που δεν ξέρετε σαν πλαίσιο τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις και τις δικές σας αλλά και των καταναλωτων. Με τα πολλά αφού μίλησαν και με τα κεντρικά μου είπαν ότι θα μου κάνουν αντικαστάσταση και μου ζήτησαν και συγνώμη. Το θέμα είναι ρε παιδία το γιατί να φτάνουμε σε τέτοιες καταστάσεις. Στο τέλος και εγώ αισθάνθηκα άσχημα για τους τεχνικούς εκεί για τον τρόπο που μίλησα ή που μου ζήτησαν συγνώμη κλπ. Αλλά χωρίς να είχα κάνει αυτά ακόμα στο περίμενε θα ήμουνα. Τέλος με τη Samsung ακόμα ψάχνονται γιατί από ότι μου είπαν κάποια μοντέλα (συνήθως πάνω απο 40 ίντσες) τα καλύπτουν και στο 1 πιξελ (έγχρωμο ή γενικά?!?) κάποια άλλα μοντέλα πάλι όχι. Και περιμένουν απο τη Samsung τώρα να τους πει σε ποια μοντέλα να κάνουν αντικαστάσταση στο DOA για πιξελ (που κανονικά δεν έκαναν πριν σε κανένα). Αν πχ μου λένε δεν είχε ήχο η τηλεόραση ή δεν έπιανε κανάλια κλπ θα στην αλλάζαμε γιατί ξέρουμε ότι θα την πάρει πίσω η Samsung. Για το πιξελ δεν είχαμε κάτι για να κάνουμε στο DOA. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Αγορά νέας τηλεόρασης
Eρώτηση για LG 47LA740S
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…