Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Φυσικά... [J.J. Cale]
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="grio" data-source="post: 1057799022" data-attributes="member: 30418"><p><h3>Μετά τα μεσάνυχτα</h3><p><strong>J.J. Cale - Naturally</strong> (Δεκέμβριος 1971, Shelter Records)</p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH]135324[/ATTACH]</p><p></p><p><span style="color: Indianred">Τραγούδια</span>: A1 Call Me The Breeze - 2:34, A2 Call The Doctor - 2:25, A3 Don't Go To Strangers - 2:26, A4 Woman I Love - 2:40, A5 Magnolia - 3:22, A6 Clyde - 2:27, B1 Crazy Mama - 2:30, B2 Nowhere To Run - 2:24, B3 After Midnight - 2:23, B4 River Runs Deep - 2:41, B5 Bringing It Back - 2:43, B6 Crying Eyes - 3:14</p><p><span style="color: Indianred">Μουσικοί</span>: J.J. Cale (σύνθεση, κιθάρα & τραγούδι) • Mac Gayden (σλάιντ κιθάρα: B1, B4) • Weldon Myrick (στιλ κιθάρα: A1, A2, B1, B4, B6) • Buddy Spiker (A6) / Shorty Lavender (A6) (βιολί) • Walter Haynes (ντόμπρο: A6) • Ed Colis (φυσαρμόνικα: A4 έως A6, B2, B5) • David Briggs (A3, B3) / Jerry Whitehurst (A3, B3) / Bob Wilson (A4 έως A6, B2, B5) (πιάνο) • David Briggs (όργανο: A3, B3) • Carl Radle (A1, A2, B1, B4, B6) / Norbert Putnam (A3, B3) / Tim Drummond (A4 έως A6, B2, B5) (μπάσο) • Karl Himmel (A1, A2, A4 έως B2, B4 έως B6) / Chuck Browning (A3, B3) (τύμπανα) • Diane Davidson (συνοδευτικά φωνητικά: B1, B4)</p><p><span style="color: Indianred">Παραγωγή / Μηχανικοί</span>: Audie Ashworth / James Long, Jim Williamson, Joe Mills</p><p></p><p>Η ηχογράφηση έγινε στις 29 και 30 Σεπτεμβρίου 1970 στο <em>Moss Rose Studio</em>, Νάσβιλ, Τενεσί και στις 2, 3 και 4 Οκτωβρίου 1970 καθώς και στις 9 Ιουνίου 1971 στο <em>Bradley's Barn</em>, Μάουντ Τζούλιετ, Τενεσί</p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH]218015[/ATTACH]</p><p></p><table style='width: 100%'><tr><td><em>Μετά τα μεσάνυχτα, θα πάμε να αράξουμε<br /> Μετά τα μεσάνυχτα, θα πάμε να κατεβάσουμε μπύρες και να φωνάξουμε<br /> ...<br /> Μετά τα μεσάνυχτα, θα πάμε να κουνήσεις το κορμί σου<br /> Μετά τα μεσάνυχτα, θα τη βρούμε όμορφα<br /> Θα προκαλέσουμε συζήτηση και αίσθηση<br /> Δώσε παράσταση<br /> Μάθε τι παίζεται<br /> ...<br /> Μετά τα μεσάνυχτα, θα πάμε να αράξουμε</em> (After Midnight)</td><td><em>Με λένε το αεράκι, συνεχίζω να φυσάω στο δρόμο<br /> Με λένε το αεράκι, συνεχίζω να φυσάω στο δρόμο<br /> <br /> Δεν έχω κανέναν, δεν κουβαλάω φορτίο<br /> <br /> Δεν αλλάζει ο καιρός, δεν υπάρχει καμία αλλαγή σε μένα<br /> Δεν αλλάζει ο καιρός, δεν υπάρχει καμία αλλαγή σε μένα<br /> <br /> Δεν κρύβομαι από κανέναν, δεν μου κρύβεται κανείς<br /> <br /> Πήρα αυτό το πράσινο φως, μωρό μου, πρέπει να συνεχίσω<br /> Πήρα αυτό το πράσινο φως, μωρό μου, πρέπει να συνεχίσω<br /> <br /> Μπορεί να πάω στην Καλιφόρνια<br /> Μπορεί να κατέβω στην Τζόρτζια<br /> Μπορεί να μείνω σπίτι</em> (Call Me The Breeze)</td></tr></table><p></p><p>Μια σημαντική επιρροή στη σόλο καριέρα του Έρικ Κλάπτον και του Μαρκ Νόπφλερ των <em>Dire Straits</em>, μεταξύ άλλων, o μπλούζμαν από την Οκλαχόμα, Τζέι Τζέι Κέιλ είχε καθυστερημένη εξέλιξη, αλλά αμέσως αναπλήρωσε τον χαμένο χρόνο μ' αυτό το καταπληκτικό ντεμπούτο άλμπουμ, που ηχογραφήθηκε όταν ήταν ήδη στα τριάντα του και που προέκυψε μόνο, επειδή ο <em>Eric Clapton</em> είχε ένα χιτ σινγκλ με μια διασκευή προγενέστερης έκδοσης του "<em>After Midnight</em>" του <em>Cale</em>. Ο <em>Cale</em> θυμήθηκε στο περιοδικό <em>Mojo</em>, ότι άκουσε την έκδοση του <em>Clapton</em> να παίζεται στο ραδιόφωνό του, "<em><span style="color: Darkorange">...ήμουν άφραγκος, δεν είχα να φάω και δεν ήμουν νεαρός. Ήμουν γύρω στα τριάντα, έτσι χάρηκα πολύ. Ήταν ωραίο να βγάζω το ψωμί μου</span></em>".</p><p></p><p>Το <strong>Naturally</strong> κυκλοφόρησε στην ετικέτα <strong>Shelter Records</strong> του φίλου του, <em>Leon Russell</em>, αποτελούμενο από εξαιρετικά χαλαρή, ως επί το πλείστο αργή ή μεσαίου τέμπο κάντρι ή/και φολκ-μπλουζ χρωματισμένων ποπ κομματιών. Αν ψάχνετε για ενθουσιασμό, ποικιλία, ή δυνατή μουσική, κοιτάξτε αλλού, αλλά αν θέλετε ένα ήπιο, ατμοσφαιρικό "χαλαρωτικό" άλμπουμ μ' ένα δελεαστικό "βαλτωμένο" ήχο και μια λιτή, σχεδόν σαν ντέμο αίσθηση, τότε αυτό το πρώτο άλμπουμ, που πολλοί θεωρούν ως το καλύτερο του <em>Cale</em> (και αν δεν είναι έτσι, είναι σίγουρα μεταξύ των καλύτερών του), είναι ένα εξαιρετικό σημείο εκκίνησης για τη διερεύνηση της πορείας του <em>Cale</em>, η οποία στη συνέχεια θα αναγνωριστεί περισσότερο για την αξιοθαύμαστη συνοχή της παρά για τις κορυφώσεις της.</p><p></p><p>Είναι αλήθεια, ότι ο Κέιλ δεν υπήρξε σπουδαίος τραγουδιστής, αλλά το σχεδόν ψιθυριστό μουρμούρισμά του ταιριάζει τέλεια σ' αυτά τα κομμάτια και η εφευρετική του χρήση ρυθμών, ενίοτε χορηγούμενων από μια πρώιμη ρυθμομηχανή/<em>drum machine</em>, βιολιών, πνευστών και όλων των σχετικών, δίνει στα περισσότερα από αυτά τα τραγούδια ένα απατηλό βάθος, αν και είναι το σφιχτό, οικονομικό παίξιμο της κιθάρας του, που ικανοποιεί περισσότερο.</p><p></p><p>Ο <em>Cale</em> χρειάστηκε πολύ χρόνο για να ηχογραφήσει το <em>Naturally</em>. Αυτό οφειλόταν εν μέρει στο ότι ήταν ένας λεπτολόγος στούντιο ειδήμονας, αλλά και λόγω του ότι ήταν άφραγκος εκείνη την εποχή και δεν μπορούσε να αντέξει οικονομικά σέσιον μουσικούς, οπότε έπρεπε να κάνει τα πάντα, επιμελώς, μόνος του και σε βάθος χρόνου. Στον <em>Dan Forte</em> του περιοδικού <em>Vintage Guitar</em> εξήγησε το 2004: «<em><span style="color: Darkorange">Όταν κάναμε το πρώτο άλμπουμ, οι περισσότεροι άνθρωποι δεν συνειδητοποίησαν ότι ακουγόταν μια ηλεκτρική ρυθμο-μηχανή –ή ότι υπήρχε καν κάτι τέτοιο. Δεν χρησιμοποίησα πραγματικό ντράμερ γιατί δεν είχα χρήματα. Έτσι έκοψα το "Crazy Mama" και το "Call Me The Breeze", και ο Carl Radle μπήκε και έπαιξε μπάσο και ο Mac Gayden έπαιξε σλάιντ στο "Crazy Mama". Στη συνέχεια, ο Audie προσέλαβε μερικούς μουσικούς, νοίκιασε ένα πραγματικό στούντιο και κόψαμε τα άλλα οκτώ τραγούδια στο Naturally</span></em>».</p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH]218043[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="grio, post: 1057799022, member: 30418"] [HEADING=2]Μετά τα μεσάνυχτα[/HEADING] [B]J.J. Cale - Naturally[/B] (Δεκέμβριος 1971, Shelter Records) [CENTER][ATTACH alt="Naturally.jpg"]135324[/ATTACH][/CENTER] [COLOR=Indianred]Τραγούδια[/COLOR]: A1 Call Me The Breeze - 2:34, A2 Call The Doctor - 2:25, A3 Don't Go To Strangers - 2:26, A4 Woman I Love - 2:40, A5 Magnolia - 3:22, A6 Clyde - 2:27, B1 Crazy Mama - 2:30, B2 Nowhere To Run - 2:24, B3 After Midnight - 2:23, B4 River Runs Deep - 2:41, B5 Bringing It Back - 2:43, B6 Crying Eyes - 3:14 [COLOR=Indianred]Μουσικοί[/COLOR]: J.J. Cale (σύνθεση, κιθάρα & τραγούδι) • Mac Gayden (σλάιντ κιθάρα: B1, B4) • Weldon Myrick (στιλ κιθάρα: A1, A2, B1, B4, B6) • Buddy Spiker (A6) / Shorty Lavender (A6) (βιολί) • Walter Haynes (ντόμπρο: A6) • Ed Colis (φυσαρμόνικα: A4 έως A6, B2, B5) • David Briggs (A3, B3) / Jerry Whitehurst (A3, B3) / Bob Wilson (A4 έως A6, B2, B5) (πιάνο) • David Briggs (όργανο: A3, B3) • Carl Radle (A1, A2, B1, B4, B6) / Norbert Putnam (A3, B3) / Tim Drummond (A4 έως A6, B2, B5) (μπάσο) • Karl Himmel (A1, A2, A4 έως B2, B4 έως B6) / Chuck Browning (A3, B3) (τύμπανα) • Diane Davidson (συνοδευτικά φωνητικά: B1, B4) [COLOR=Indianred]Παραγωγή / Μηχανικοί[/COLOR]: Audie Ashworth / James Long, Jim Williamson, Joe Mills Η ηχογράφηση έγινε στις 29 και 30 Σεπτεμβρίου 1970 στο [I]Moss Rose Studio[/I], Νάσβιλ, Τενεσί και στις 2, 3 και 4 Οκτωβρίου 1970 καθώς και στις 9 Ιουνίου 1971 στο [I]Bradley's Barn[/I], Μάουντ Τζούλιετ, Τενεσί [CENTER][ATTACH alt="JJCaleByMichaelOchs1970-1.jpg"]218015[/ATTACH][/CENTER] [TABLE] [TR] [TD][I]Μετά τα μεσάνυχτα, θα πάμε να αράξουμε Μετά τα μεσάνυχτα, θα πάμε να κατεβάσουμε μπύρες και να φωνάξουμε ... Μετά τα μεσάνυχτα, θα πάμε να κουνήσεις το κορμί σου Μετά τα μεσάνυχτα, θα τη βρούμε όμορφα Θα προκαλέσουμε συζήτηση και αίσθηση Δώσε παράσταση Μάθε τι παίζεται ... Μετά τα μεσάνυχτα, θα πάμε να αράξουμε[/I] (After Midnight)[/TD] [TD][I]Με λένε το αεράκι, συνεχίζω να φυσάω στο δρόμο Με λένε το αεράκι, συνεχίζω να φυσάω στο δρόμο Δεν έχω κανέναν, δεν κουβαλάω φορτίο Δεν αλλάζει ο καιρός, δεν υπάρχει καμία αλλαγή σε μένα Δεν αλλάζει ο καιρός, δεν υπάρχει καμία αλλαγή σε μένα Δεν κρύβομαι από κανέναν, δεν μου κρύβεται κανείς Πήρα αυτό το πράσινο φως, μωρό μου, πρέπει να συνεχίσω Πήρα αυτό το πράσινο φως, μωρό μου, πρέπει να συνεχίσω Μπορεί να πάω στην Καλιφόρνια Μπορεί να κατέβω στην Τζόρτζια Μπορεί να μείνω σπίτι[/I] (Call Me The Breeze)[/TD] [/TR] [/TABLE] Μια σημαντική επιρροή στη σόλο καριέρα του Έρικ Κλάπτον και του Μαρκ Νόπφλερ των [I]Dire Straits[/I], μεταξύ άλλων, o μπλούζμαν από την Οκλαχόμα, Τζέι Τζέι Κέιλ είχε καθυστερημένη εξέλιξη, αλλά αμέσως αναπλήρωσε τον χαμένο χρόνο μ' αυτό το καταπληκτικό ντεμπούτο άλμπουμ, που ηχογραφήθηκε όταν ήταν ήδη στα τριάντα του και που προέκυψε μόνο, επειδή ο [I]Eric Clapton[/I] είχε ένα χιτ σινγκλ με μια διασκευή προγενέστερης έκδοσης του "[I]After Midnight[/I]" του [I]Cale[/I]. Ο [I]Cale[/I] θυμήθηκε στο περιοδικό [I]Mojo[/I], ότι άκουσε την έκδοση του [I]Clapton[/I] να παίζεται στο ραδιόφωνό του, "[I][COLOR=Darkorange]...ήμουν άφραγκος, δεν είχα να φάω και δεν ήμουν νεαρός. Ήμουν γύρω στα τριάντα, έτσι χάρηκα πολύ. Ήταν ωραίο να βγάζω το ψωμί μου[/COLOR][/I]". Το [B]Naturally[/B] κυκλοφόρησε στην ετικέτα [B]Shelter Records[/B] του φίλου του, [I]Leon Russell[/I], αποτελούμενο από εξαιρετικά χαλαρή, ως επί το πλείστο αργή ή μεσαίου τέμπο κάντρι ή/και φολκ-μπλουζ χρωματισμένων ποπ κομματιών. Αν ψάχνετε για ενθουσιασμό, ποικιλία, ή δυνατή μουσική, κοιτάξτε αλλού, αλλά αν θέλετε ένα ήπιο, ατμοσφαιρικό "χαλαρωτικό" άλμπουμ μ' ένα δελεαστικό "βαλτωμένο" ήχο και μια λιτή, σχεδόν σαν ντέμο αίσθηση, τότε αυτό το πρώτο άλμπουμ, που πολλοί θεωρούν ως το καλύτερο του [I]Cale[/I] (και αν δεν είναι έτσι, είναι σίγουρα μεταξύ των καλύτερών του), είναι ένα εξαιρετικό σημείο εκκίνησης για τη διερεύνηση της πορείας του [I]Cale[/I], η οποία στη συνέχεια θα αναγνωριστεί περισσότερο για την αξιοθαύμαστη συνοχή της παρά για τις κορυφώσεις της. Είναι αλήθεια, ότι ο Κέιλ δεν υπήρξε σπουδαίος τραγουδιστής, αλλά το σχεδόν ψιθυριστό μουρμούρισμά του ταιριάζει τέλεια σ' αυτά τα κομμάτια και η εφευρετική του χρήση ρυθμών, ενίοτε χορηγούμενων από μια πρώιμη ρυθμομηχανή/[I]drum machine[/I], βιολιών, πνευστών και όλων των σχετικών, δίνει στα περισσότερα από αυτά τα τραγούδια ένα απατηλό βάθος, αν και είναι το σφιχτό, οικονομικό παίξιμο της κιθάρας του, που ικανοποιεί περισσότερο. Ο [I]Cale[/I] χρειάστηκε πολύ χρόνο για να ηχογραφήσει το [I]Naturally[/I]. Αυτό οφειλόταν εν μέρει στο ότι ήταν ένας λεπτολόγος στούντιο ειδήμονας, αλλά και λόγω του ότι ήταν άφραγκος εκείνη την εποχή και δεν μπορούσε να αντέξει οικονομικά σέσιον μουσικούς, οπότε έπρεπε να κάνει τα πάντα, επιμελώς, μόνος του και σε βάθος χρόνου. Στον [I]Dan Forte[/I] του περιοδικού [I]Vintage Guitar[/I] εξήγησε το 2004: «[I][COLOR=Darkorange]Όταν κάναμε το πρώτο άλμπουμ, οι περισσότεροι άνθρωποι δεν συνειδητοποίησαν ότι ακουγόταν μια ηλεκτρική ρυθμο-μηχανή –ή ότι υπήρχε καν κάτι τέτοιο. Δεν χρησιμοποίησα πραγματικό ντράμερ γιατί δεν είχα χρήματα. Έτσι έκοψα το "Crazy Mama" και το "Call Me The Breeze", και ο Carl Radle μπήκε και έπαιξε μπάσο και ο Mac Gayden έπαιξε σλάιντ στο "Crazy Mama". Στη συνέχεια, ο Audie προσέλαβε μερικούς μουσικούς, νοίκιασε ένα πραγματικό στούντιο και κόψαμε τα άλλα οκτώ τραγούδια στο Naturally[/COLOR][/I]». [CENTER][ATTACH alt="Rewind.jpg"]218043[/ATTACH][/CENTER] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Φυσικά... [J.J. Cale]
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…