Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Ειδικές Κατηγορίες
Apple Corner
Mac Hardware
Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="systemgraph" data-source="post: 1391595" data-attributes="member: 26501"><p>Στις 7-10-10, ο κος Δημήτρης Παπαδημητριάδης έφερε στο service της εταιρίας μας έναν υπολογιστή iMac 27”, για 2η φορά.</p><p></p><p>Το αίτημά του ήταν σαφές και διατυπώθηκε με τρόπο κατά την γνώμη μου αγενή και επιθετικό: <strong>να του αντικαταστήσουμε τον υπολογιστή που είχε αγοράσει από το Public, με ένα καινούργιο</strong>, καθώς παρουσίαζε το ίδιο πρόβλημα.</p><p></p><p>Προσπάθησα να του εξηγήσω πως <strong>έχω κάθε διάθεση συνεργασίας</strong> και πως θέλω να μείνει ικανοποιημένος από την τελική λύση της υπόθεσής του. Του έκανα σαφές <strong>ότι θα αλλάζαμε και πάλι το ελαττωματικό panel </strong>(εφόσον πράγματι ήταν) και του πρότεινα να διαβιβάσω το αίτημά του και να τον βοηθήσω να διεκδικήσει την αλλαγή που επιθυμούσε από την κατασκευάστρια Apple.</p><p></p><p>Του εξήγησα πως το άρθρο 540 του Αστικού κώδικα, το οποίο επικαλέστηκε κατ’ επανάληψη, αφορά τις υποχρεώσεις του πωλητή προς τον αγοραστή. Επομένως το αίτημά του για αντικατάσταση θα έπρεπε να <strong>το απευθύνει στο κατάστημα Public</strong> από όπου αγόρασε τον iMac.</p><p></p><p>Δυστυχώς απέρριπτε ότι του έλεγα με εκφράσεις του τύπου <strong>"όλοι ίδιοι είστε, ο ένας τα ρίχνει στον άλλο αλλά θα σας φτιάξω εγώ"</strong>.</p><p></p><p><strong>Του ζήτησα συγγνώμη</strong> και ανέλαβα την ευθύνη για την αποτυχημένη επισκευή (στο βαθμό που αυτή ήταν, αφού δεν είχαμε προλάβει να δούμε το πρόβλημα).</p><p></p><p>Χωρίς να ακούει καν τα παραπάνω, άρχισε τις απειλές για τον Συνήγορο του Καταναλωτή και το Ινστιτούτο Καταναλωτών και μου παρέδωσε χειρόγραφο "γραπτό αίτημα" στο οποία ζητούσε ρητά αντικατάσταση από εμάς, του υπολογιστή με καινούργιο. Του απάντησα πως δεν παραλαμβάνω τον iMac, γιατί δεν αποδέχομαι το συγκεκριμένο αίτημα , παρέλαβα όμως το χαρτί, χωρίς να το διαβάσω.</p><p></p><p>Αμέσως μετά το περιστατικό, επιδόθηκε σε μία οργανωμένη προσπάθεια δυσφήμισης και ύβρεων κατά της εταιρείας μας SystemGraph <strong>(με εκφράσεις τύπου λαμόγια, απατεώνες, αλήτες, κα)</strong>, της iSquare και της Apple μέσω του διαδικτύου, μοιράζοντας καταγγελίες σε blogs, social media και forums. </p><p>Είμαστε 15 χρόνια στον χώρο της Apple και δεν δώσαμε ποτέ δικαιώματα για αρνητικά σχόλια ή παράπονα. Αντίθετα βλέπουμε τους περισσότερους πελάτες μας σαν συνεργάτες και φίλους, γιατί γνωρίζουμε ότι η δική μας επιτυχία (και επιβίωση) εξαρτάται από αυτούς.</p><p></p><p>Και επειδή άλλο η διαμαρτυρία και άλλο η δυσφήμιση και συκοφαντία δεν θα αρκεστούμε στην παρούσα επιστολή. </p><p></p><p>Για την System Graph Technologies</p><p></p><p>Μίνωας Θεοδωράκης</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="systemgraph, post: 1391595, member: 26501"] Στις 7-10-10, ο κος Δημήτρης Παπαδημητριάδης έφερε στο service της εταιρίας μας έναν υπολογιστή iMac 27”, για 2η φορά. Το αίτημά του ήταν σαφές και διατυπώθηκε με τρόπο κατά την γνώμη μου αγενή και επιθετικό: [B]να του αντικαταστήσουμε τον υπολογιστή που είχε αγοράσει από το Public, με ένα καινούργιο[/B], καθώς παρουσίαζε το ίδιο πρόβλημα. Προσπάθησα να του εξηγήσω πως [B]έχω κάθε διάθεση συνεργασίας[/B] και πως θέλω να μείνει ικανοποιημένος από την τελική λύση της υπόθεσής του. Του έκανα σαφές [B]ότι θα αλλάζαμε και πάλι το ελαττωματικό panel [/B](εφόσον πράγματι ήταν) και του πρότεινα να διαβιβάσω το αίτημά του και να τον βοηθήσω να διεκδικήσει την αλλαγή που επιθυμούσε από την κατασκευάστρια Apple. Του εξήγησα πως το άρθρο 540 του Αστικού κώδικα, το οποίο επικαλέστηκε κατ’ επανάληψη, αφορά τις υποχρεώσεις του πωλητή προς τον αγοραστή. Επομένως το αίτημά του για αντικατάσταση θα έπρεπε να [B]το απευθύνει στο κατάστημα Public[/B] από όπου αγόρασε τον iMac. Δυστυχώς απέρριπτε ότι του έλεγα με εκφράσεις του τύπου [B]"όλοι ίδιοι είστε, ο ένας τα ρίχνει στον άλλο αλλά θα σας φτιάξω εγώ"[/B]. [B]Του ζήτησα συγγνώμη[/B] και ανέλαβα την ευθύνη για την αποτυχημένη επισκευή (στο βαθμό που αυτή ήταν, αφού δεν είχαμε προλάβει να δούμε το πρόβλημα). Χωρίς να ακούει καν τα παραπάνω, άρχισε τις απειλές για τον Συνήγορο του Καταναλωτή και το Ινστιτούτο Καταναλωτών και μου παρέδωσε χειρόγραφο "γραπτό αίτημα" στο οποία ζητούσε ρητά αντικατάσταση από εμάς, του υπολογιστή με καινούργιο. Του απάντησα πως δεν παραλαμβάνω τον iMac, γιατί δεν αποδέχομαι το συγκεκριμένο αίτημα , παρέλαβα όμως το χαρτί, χωρίς να το διαβάσω. Αμέσως μετά το περιστατικό, επιδόθηκε σε μία οργανωμένη προσπάθεια δυσφήμισης και ύβρεων κατά της εταιρείας μας SystemGraph [B](με εκφράσεις τύπου λαμόγια, απατεώνες, αλήτες, κα)[/B], της iSquare και της Apple μέσω του διαδικτύου, μοιράζοντας καταγγελίες σε blogs, social media και forums. Είμαστε 15 χρόνια στον χώρο της Apple και δεν δώσαμε ποτέ δικαιώματα για αρνητικά σχόλια ή παράπονα. Αντίθετα βλέπουμε τους περισσότερους πελάτες μας σαν συνεργάτες και φίλους, γιατί γνωρίζουμε ότι η δική μας επιτυχία (και επιβίωση) εξαρτάται από αυτούς. Και επειδή άλλο η διαμαρτυρία και άλλο η δυσφήμιση και συκοφαντία δεν θα αρκεστούμε στην παρούσα επιστολή. Για την System Graph Technologies Μίνωας Θεοδωράκης [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Ειδικές Κατηγορίες
Apple Corner
Mac Hardware
Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…