Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Ειδικές Κατηγορίες
Apple Corner
Mac Hardware
Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="kpapasteriadis" data-source="post: 1391624" data-attributes="member: 5293"><p>Είναι αναφαίρετο δικαίωμα σου να απαιτείς την αντικατάσταση ενός μηχανήματος όταν αυτό είναι ελαττωματικό ή δεν μπορεί να επισκευαστεί.</p><p></p><p>Είναι καθαρός <strong>παραλογισμός</strong> να το απαιτείς από κάποιον που απλώς εμπορεύεται ή έχει service Apple. <strong>Η systemgraph έκανε το αυτονόητο:</strong> αρνήθηκε να σου αντικαταστήσει ένα μηχάνημα που δεν είχε πουλήσει.</p><p></p><p>Το πρόβλημα με τις σκιές στις οθόνες των iMac το ξέρουν και τα σαλιγκάρια. Καλά έκαναν και σου πρότειναν Apple Care. Έπρεπε να το πάρεις. </p><p></p><p>Αν κοιτάξεις λίγο στο internet</p><p><a href="http://imac.squeaked.com/results.php?func=c&id=10-07" target="_blank">http://imac.squeaked.com/results.php?func=c&id=10-07</a> </p><p><a href="http://boards.cityofheroes.com/showthread.php?t=214151" target="_blank">http://boards.cityofheroes.com/showthread.php?t=214151</a></p><p>θα δεις ότι υπάρχουν macusers στο εξωτερικό (εκεί που όλα είναι σωστά και ρόδινα) που έχουν κάνει τρεις φορές αλλαγή στην οθόνη τους.</p><p></p><p>Το άρθρο 540 για το οποίο μιλάς, αναφέρεται στις υποχρεώσεις του πωλητή προς αγοραστή. Επομένως στο <strong>Public έπρεπε να κάνεις</strong> την αγωγή σου και όχι στους άλλους δύο. Εσύ έκανες το ακριβώς αντίθετο. Μήπως σου ερχόταν πιο βολικό;</p><p></p><p>Αντιπροσωπεία της Apple υπάρχει στην Ελλάδα και είναι η iSquare (πρώην Rainbow). Apple στην Ελλάδα δεν υπάρχει! Γι' αυτό πριν από τέσσερα χρόνια είχε ξεκινήσει ένα petition που έλεγε We want Apple Greece. Είχε μαζέψει 5000 υπογραφές.</p><p></p><p>Το 00800 είναι τηλεφωνικό κέντρο της Apple που εξυπηρετεί όλη την Ευρώπη (και νομίζω όχι μόνο). Είναι πάνω από 500 άτομα δεν είναι μόνο ο κύριος Στάθης.</p><p></p><p>Στο maga.gr εξαπολύεις χαρακτηρισμούς του τύπου: απατεώνες, αλήτες, λαμόγια κα. <strong>Τι είναι αυτά!!!!!</strong></p><p>Μιλάς για μια εταιρία της οποίας είμαστε πελάτες πολλοί εδώ μέσα, και η οποία μας στήριξε σε δύσκολες εποχές. <strong>Είναι άψογοι επαγγελματίες και βοηθούν πάντα.</strong> Όπως παραδέχεσαι και εσύ (στο maga.gr) δεν αρνήθηκαν να σου ξαναλλάξουν* την οθόνη. <strong>Σου αρνήθηκαν το παράλογο. Μην τους μηδενίζεις, γι'αυτό.</strong></p><p></p><p>Παρεμπιπτόντως: Γράφεις ότι παρέδωσες τον iMac την Τετάρτη 29-9-10 και το παρέλαβες την Δευτέρα 4-10-10. Είναι 2 εργάσιμες (και όχι μια βδομάδα όπως λες).*</p><p>Αν το είχες αφήσει και την 2η φορά τώρα δεν θα κάναμε αυτή τη συζήτηση και θα ήσουν μπροστά σε ένα iMac με καινούργια οθόνη.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kpapasteriadis, post: 1391624, member: 5293"] Είναι αναφαίρετο δικαίωμα σου να απαιτείς την αντικατάσταση ενός μηχανήματος όταν αυτό είναι ελαττωματικό ή δεν μπορεί να επισκευαστεί. Είναι καθαρός [B]παραλογισμός[/B] να το απαιτείς από κάποιον που απλώς εμπορεύεται ή έχει service Apple. [B]Η systemgraph έκανε το αυτονόητο:[/B] αρνήθηκε να σου αντικαταστήσει ένα μηχάνημα που δεν είχε πουλήσει. Το πρόβλημα με τις σκιές στις οθόνες των iMac το ξέρουν και τα σαλιγκάρια. Καλά έκαναν και σου πρότειναν Apple Care. Έπρεπε να το πάρεις. Αν κοιτάξεις λίγο στο internet [url]http://imac.squeaked.com/results.php?func=c&id=10-07[/url] [url]http://boards.cityofheroes.com/showthread.php?t=214151[/url] θα δεις ότι υπάρχουν macusers στο εξωτερικό (εκεί που όλα είναι σωστά και ρόδινα) που έχουν κάνει τρεις φορές αλλαγή στην οθόνη τους. Το άρθρο 540 για το οποίο μιλάς, αναφέρεται στις υποχρεώσεις του πωλητή προς αγοραστή. Επομένως στο [B]Public έπρεπε να κάνεις[/B] την αγωγή σου και όχι στους άλλους δύο. Εσύ έκανες το ακριβώς αντίθετο. Μήπως σου ερχόταν πιο βολικό; Αντιπροσωπεία της Apple υπάρχει στην Ελλάδα και είναι η iSquare (πρώην Rainbow). Apple στην Ελλάδα δεν υπάρχει! Γι' αυτό πριν από τέσσερα χρόνια είχε ξεκινήσει ένα petition που έλεγε We want Apple Greece. Είχε μαζέψει 5000 υπογραφές. Το 00800 είναι τηλεφωνικό κέντρο της Apple που εξυπηρετεί όλη την Ευρώπη (και νομίζω όχι μόνο). Είναι πάνω από 500 άτομα δεν είναι μόνο ο κύριος Στάθης. Στο maga.gr εξαπολύεις χαρακτηρισμούς του τύπου: απατεώνες, αλήτες, λαμόγια κα. [B]Τι είναι αυτά!!!!![/B] Μιλάς για μια εταιρία της οποίας είμαστε πελάτες πολλοί εδώ μέσα, και η οποία μας στήριξε σε δύσκολες εποχές. [B]Είναι άψογοι επαγγελματίες και βοηθούν πάντα.[/B] Όπως παραδέχεσαι και εσύ (στο maga.gr) δεν αρνήθηκαν να σου ξαναλλάξουν* την οθόνη. [B]Σου αρνήθηκαν το παράλογο. Μην τους μηδενίζεις, γι'αυτό.[/B] Παρεμπιπτόντως: Γράφεις ότι παρέδωσες τον iMac την Τετάρτη 29-9-10 και το παρέλαβες την Δευτέρα 4-10-10. Είναι 2 εργάσιμες (και όχι μια βδομάδα όπως λες).* Αν το είχες αφήσει και την 2η φορά τώρα δεν θα κάναμε αυτή τη συζήτηση και θα ήσουν μπροστά σε ένα iMac με καινούργια οθόνη. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Ειδικές Κατηγορίες
Apple Corner
Mac Hardware
Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…