Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Ειδικές Κατηγορίες
Apple Corner
Mac Hardware
Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="papadimi" data-source="post: 1392426" data-attributes="member: 4486"><p>Προς όλους τους αναγνώστες και ιδιαίτερα εκείνους που νιώθουν ότι θίγονται από την αρχική τοποθέτησή μου. </p><p></p><p>Επιστρέψτε μου να υπογραμμίσω ότι <strong>κανένας φιλήσυχος πολίτης δεν ξυπνάει ένα πρωί και αποφασίζει να τα βάλει με κάποιους</strong> επιχειρηματίες, επώνυμες και ανώνυμες εταιρείες στα καλά καθούμενα. Ούτε ασφαλώς έχω προσωπικά με τον κύριο που εκπροσωπεί τη systemgraph, ούτε τον γνώριζα μέχρι την ατυχή συγκυρία της 8ης Οκτωβρίου. </p><p></p><p>Μου κάνει εντύπωση καταρχήν το εξής, αναφέρει ο εκπρόσωπος επιχειρηματίας ότι τον απείλησα με τον Συνήγορο του Καταναλωτή, το internet κτλ. Οφείλει να γνωρίζει ότι <strong>ο Συνήγορος του Καταναλωτή είναι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ</strong>, επομένως επεμβαίνει όταν κρίνει ΣΚΟΠΙΜΟ και ΝΟΜΙΜΟ ότι πρέπει να επεμβαίνει. Ουδείς φρόνιμος και σύννομος πολίτης, ή εταιρεία, δεν μπορεί λοιπόν να νιώθει απειλούμενος από μια ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ. Ούτε από blogs κτλ, εκτός κι αν …ο ουρανός δεν είναι καθαρός. Εν προκειμένω όλες οι αναφορές τεκμηριώνονται γραπτά, γιαυτό εξάλλου ελήφθησαν υπόψη από τους αρμόδιους φορείς.</p><p></p><p>Ευχαριστώ για την <strong>όψιμη συγγνώμη</strong> της Systemgraph Technologies ΕΠΕ. Τους θυμίζω όμως ότι στο κατάστημά τους δεν πήγα μόνος μου, αλλά συνοδευόμενος... </p><p>Όμως, με απλά ελληνικά: με ρώτησαν, κατόπιν της πρώτης επισκευής, αν αγόρασα από αυτούς και κατόπιν του γραπτού αιτήματός μου μου ζήτησαν <u>να πάρω το μηχάνημα και να πάω ΑΛΛΟΥ</u> (…). </p><p>Είστε όμως <strong>ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ κέντρο</strong> τεχνικής υποστήριξης με πιστοποιημένους από την APPLE τεχνικούς. Κάνατε πράγματι μια αλλαγή στην οθόνη και <strong>η επισκευή σας απέτυχε</strong>. Αυτό τεκμηριώνεται στην από 14ης Οκτωβρίου <u>Αναφορά Επισκευής του επίσης εξουσιοδοτημένου κέντρου INFOQUEST</u>. Σε αυτή την αναφορά της INFOQUEST, όπως εξάλλου και στην αναφορά ανεξάρτητου πραγματογνώμονα μηχανικού ηλεκτρονικών υπολογιστών (μέλους ΤΕΕ), αναγράφεται αναλυτικά η βλάβη στην οθόνη (μεταξύ άλλων, "φωτεινότερη γραμμή πλάτους 3 εκατοστών κατά μήκος της οθόνης") η οποία <strong>απουσιάζει</strong> εντελώς από τη δική σας τεχνική αναφορά, στην οποία αναγράφετε ότι "έγινε <u>εκτεταμένος </u>έλεγχος, έλεγχος για καμμένα pixels κτλ". Κάτι σας διέφυγε. </p><p>Αυτό <strong>το κάτι που σας διέφυγε</strong>, κοστίζει στη δουλειά μου ΩΡΕΣ εργασίας, ΧΡΟΝΟ και ΚΟΠΟ για τις επισκέψεις στα SERVICE. Κοστίζει επίσης την υπομονή μου και του καθενός στη θέση μου. Επίσης, <strong>αποτελεί ΔΙΚΟ ΣΑΣ σφάλμα και όχι σφάλμα του PUBLIC</strong>.</p><p></p><p>Δεν κάνει η APPLE και όποιος την εκπροσωπεί λιγότερο ή περισσότερο στη χώρα αυτή, ΧΑΡΗ σε όσους αγοράζουν προϊόντα της. Ο καταναλωτής τιμά την εταιρεία APPLE και ΕΣΑΣ που βγάζετε το ψωμί σας από αυτά, με την προτίμησή του στα <strong>ακριβά προϊόντα APPLE και στην ποιότητα της υποστήριξης </strong>που διαφημίζεται ότι τα συνοδεύει. </p><p></p><p><strong>Λάθη ασφαλώς και γίνονται. </strong>Και με χαρά μου να αποδώσω σε λάθος και κακή συννενόηση την πρώτη αποτυχημένη επισκευή που επιτελέσατε. Όμως ο <strong>νόμος 2251 παρ.5 </strong>(που κανείς από όσους "διαμαρτύρονται" εκ μέρους σας εδώ και αλλού, δεν αναφέρει…, παρά μόνο τον 540A/K), είναι πολύ σαφής. Υπαγορεύει ότι μια επισκευή που βραδύνει, δίνει στον καταναλωτή εντός εγγύησης ορισμένα δικαιώματα. Ακριβώς επειδή είναι γνωστό το πρόβλημα της οθόνης στα IMAC, ανακύπτει μια ΜΗ ΣΥΝΟΜΟΛΟΓΗΜΕΝΗ ΙΔΙΟΤΗΤΑ. Το δε μηχάνημα μετά από μια αποτυχημένη επισκευή είναι ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ. Δεν πρόκειται για μια βλαβούλα αλλά για ελάττωμα του σημαντικότερου χαρακτηριστικού αυτού του iMAC.. της <strong>27 ιντσών</strong> αναπόσπαστης οθόνης του. Ειδικά στην περίπτωσή μου σε ότι αφορά στην πιστότητα της οθόνης, όταν κοιτάς σε αυτήν αξονικές και μαγνητικές τομογραφίες. ΠΟΣΕΣ ΔΗΛΑΔΗ ΦΟΡΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΟΘΟΝΗ; Δεν έχουμε άλλη δουλειά να κάνουμε; </p><p></p><p>Εγώ ΔΕΝ εξύβρισα την Systemgraph. Αναφέρθηκα στο σύνολο της APPLE. Απλώς εσείς ενοχληθήκατε περισσότερο (?). Πουθενά δεν έγραψα τη λέξη "ΑΠΑΤΑΙΩΝΕΣ, ΑΛΗΤΕΣ" που αναφέρετε. Στο maga.gr αναγράφεται μόνο η φράση "σαν δεν ντρέπεστε λαμόγια". </p><p>Για αυτή τη φράση νιώθω ανάμικτα συναισθήματα. Αφενός γιατί είναι <strong>πράγματι μια ατυχής έκφραση</strong>, αφετέτου γιατί εκφράζει -παρόλαυτά- <strong>το αίσθημα που μου προκάλεσε η συνεργασία</strong> μαζί σας και με την ISQUARE (όπου μου τόνισαν επίσης πολλές φορές το "Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ της APPLE να μην αντικαθιστά" και η "ΠΟΛΙΤΙΚΗ της APPLE.. το ένα και το άλλο", και χρειάστηκε να θυμίσω ξανά και ξανά ότι υπάρχει και η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ που προστατεύει τον καταναλωτή, ειδικά εντός εγγύησης. Στην iSQUARE προσπάθησαν αρχικά να με πείσουν ότι το ελάττωμα είναι κοινό στα iMAC και πειράζει...(!!!). Θα μου πείτε, γιατί αλλάξατε όμως την οθόνη την πρώτη φορά αφού δεν πειράζει... Μετά τον πραγματογνώμονα όμως τα έγραψαν αλλιώς στην αναφορά απ' ό,τι μου τα είπαν προφορικά. Τα έγραψαν ΣΩΣΤΑ! Και υπέγραψαν 2 τεχνικοί. </p><p></p><p>Όπως γράφετε και ο ίδιος στο μήνυμά σας εδώ, παραλάβατε το γραπτό αίτημά μου προς την APPLE που εκπροσωπείτε ως ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ κέντρο και το οποίο αίτημα <strong>ΕΣΕΙΣ μου ζητήσατε να υποβάλω γραπτώς</strong> και <strong>ΔΕΝ το διαβάσατε -όπως γράφετε-.</strong> Αντ'αυτού, μου υποδείξατε την έξοδο, σκίζοντας μπροστά μας το δελτίο παραλαβής που είχε ετοιμάσει η συνεργάτιδά σας. Υποθέτω ότι χάσατε κι εσείς την ψυχραιμία σας όπως την έχασα κι εγώ που ταλαιπωρήθηκα και ταλαιπωρούμαι. </p><p></p><p>Κατά πόσον έχετε λόγο, αν όχι υποχρέωση, να αξιολογείτε ή να διαβιβάζετε ένα αίτημα προς την APPLE ως ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΣ εκπρόσωπος, το αφήνω στη κρίση του αναγνώστη. </p><p></p><p>Το κατάστημα PUBLIC ήταν ενήμερο πριν φθάσω σε εσάς, αλλά μας έδειξε με το δάκτυλο εσάς και την iSQUARE. Τι μου επισημαίνετε λοιπόν, ότι το μηχάνημα που έχει βλάβει <strong>δεν το πάμε στο εξουσιοδοτημένο service;</strong> τότε γιατί υπάρχετε; <strong>γιατί το παραλάβατε την πρώτη φορά;</strong> <strong>που ζητάμε τα ρέστα</strong> όταν αποτυγχάνετε στην επισκευή του και μου δίνετε μια <strong>ΨΕΥΔΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ;</strong> </p><p></p><p>Επίσης το <a href="http://www.apple.com/support" target="_blank">www.apple.com/support</a> έχει σαφείς οδηγίες για τις ενέργειες που πρέπει να ακολουθήσει ο καταναλωτής APPLE. Δεν αποτελεί επομένως δείγμα καλής γραφής υποστήριξης στη χώρα μας να γίνεται ο καταναλωτής ΜΠΑΛΑΚΙ. Έφτασε σε έναν εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπο, αυτό θα έπρεπε να είναι αρκετό. Έτσι αρέσει στην APPLE (αυτά υπάρχουν online στο site της!). Ή ξαφνικά εδώ δεν ισχύει η ΠΟΛΙΤΙΚΗ της APPLE; Αν άραγε είχε χαλάσει ΕΚΤΟΣ εγγύησης θα κάναμε αυτή τη συζήτηση; </p><p></p><p>Τέλος, με την ευκαιρία του μηνύματος αυτού, αναφέρω χωρίς να υπαινίσσομαι ο,τιδήποτε περί των εταιρειών, ότι δέχτηκα ΑΠΕΙΛΗΤΙΚΑ και ΧΥΔΑΙΑ μηνύματα μέσω ανώνυμης email διεύθυνσης (που έχουν αναφορές σε προσωπικά δεδομένα μου αποθηκευμένα στον ελαττωματικό η/υ), το static IP της οποίας ανώνυμης διεύθυνσης ωστόσο έχει καταγραφεί και υπάρχει στη μηνυτήρια αναφορά μου που κατατέθεσα στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος την περασμένη βδομάδα και έχει πάρει το δρόμο για τον εισαγγελέα, όπως έχουν πάρει το δρόμο τους και οι αξιώσεις μου επί των δικαιωμάτων μου που απορρέουν από το νόμο για την υπόθεση που σχολιάζουμε εδώ.</p><p></p><p>Λυπάμαι αν στεναχωρώ ορισμένους. Πιστεύω και ο ίδιος, με βεβαιότητα, ότι οι εν λόγω εταιρείες είχαν και καλύτερες στιγμές με τους πελάτες τους στα χρόνια, και καλή φήμη. Αλλά στη δική μου δουλειά ισχύει ότι <strong>και Ο ΕΝΑΣ έχει σημασία</strong>. Μην υποτιμάτε παρακαλώ τη νοημοσύνη αυτού του ΕΝΑ, όποιος κι αν είναι, γιατί ενδέχεται να γνωρίζει πολύ καλά τα δικαιώματά του και ενδέχεται να μην κάτσει στα αυγά του αλλά να τα διεκδικήσει επίσης. </p><p></p><p>Προσωπικά, δεν θα ήθελα να συνεχίσω περαιτέρω γιατί το ζήτημα αυτό θα απαντηθεί και θα τακτοποιηθεί εκεί που πρέπει, όπως πρέπει.</p><p></p><p>Με τιμή, </p><p>Δημήτρης Παπαδημητριάδης</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="papadimi, post: 1392426, member: 4486"] Προς όλους τους αναγνώστες και ιδιαίτερα εκείνους που νιώθουν ότι θίγονται από την αρχική τοποθέτησή μου. Επιστρέψτε μου να υπογραμμίσω ότι [B]κανένας φιλήσυχος πολίτης δεν ξυπνάει ένα πρωί και αποφασίζει να τα βάλει με κάποιους[/B] επιχειρηματίες, επώνυμες και ανώνυμες εταιρείες στα καλά καθούμενα. Ούτε ασφαλώς έχω προσωπικά με τον κύριο που εκπροσωπεί τη systemgraph, ούτε τον γνώριζα μέχρι την ατυχή συγκυρία της 8ης Οκτωβρίου. Μου κάνει εντύπωση καταρχήν το εξής, αναφέρει ο εκπρόσωπος επιχειρηματίας ότι τον απείλησα με τον Συνήγορο του Καταναλωτή, το internet κτλ. Οφείλει να γνωρίζει ότι [B]ο Συνήγορος του Καταναλωτή είναι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ[/B], επομένως επεμβαίνει όταν κρίνει ΣΚΟΠΙΜΟ και ΝΟΜΙΜΟ ότι πρέπει να επεμβαίνει. Ουδείς φρόνιμος και σύννομος πολίτης, ή εταιρεία, δεν μπορεί λοιπόν να νιώθει απειλούμενος από μια ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ. Ούτε από blogs κτλ, εκτός κι αν …ο ουρανός δεν είναι καθαρός. Εν προκειμένω όλες οι αναφορές τεκμηριώνονται γραπτά, γιαυτό εξάλλου ελήφθησαν υπόψη από τους αρμόδιους φορείς. Ευχαριστώ για την [B]όψιμη συγγνώμη[/B] της Systemgraph Technologies ΕΠΕ. Τους θυμίζω όμως ότι στο κατάστημά τους δεν πήγα μόνος μου, αλλά συνοδευόμενος... Όμως, με απλά ελληνικά: με ρώτησαν, κατόπιν της πρώτης επισκευής, αν αγόρασα από αυτούς και κατόπιν του γραπτού αιτήματός μου μου ζήτησαν [U]να πάρω το μηχάνημα και να πάω ΑΛΛΟΥ[/U] (…). Είστε όμως [B]ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ κέντρο[/B] τεχνικής υποστήριξης με πιστοποιημένους από την APPLE τεχνικούς. Κάνατε πράγματι μια αλλαγή στην οθόνη και [B]η επισκευή σας απέτυχε[/B]. Αυτό τεκμηριώνεται στην από 14ης Οκτωβρίου [U]Αναφορά Επισκευής του επίσης εξουσιοδοτημένου κέντρου INFOQUEST[/U]. Σε αυτή την αναφορά της INFOQUEST, όπως εξάλλου και στην αναφορά ανεξάρτητου πραγματογνώμονα μηχανικού ηλεκτρονικών υπολογιστών (μέλους ΤΕΕ), αναγράφεται αναλυτικά η βλάβη στην οθόνη (μεταξύ άλλων, "φωτεινότερη γραμμή πλάτους 3 εκατοστών κατά μήκος της οθόνης") η οποία [B]απουσιάζει[/B] εντελώς από τη δική σας τεχνική αναφορά, στην οποία αναγράφετε ότι "έγινε [U]εκτεταμένος [/U]έλεγχος, έλεγχος για καμμένα pixels κτλ". Κάτι σας διέφυγε. Αυτό [B]το κάτι που σας διέφυγε[/B], κοστίζει στη δουλειά μου ΩΡΕΣ εργασίας, ΧΡΟΝΟ και ΚΟΠΟ για τις επισκέψεις στα SERVICE. Κοστίζει επίσης την υπομονή μου και του καθενός στη θέση μου. Επίσης, [B]αποτελεί ΔΙΚΟ ΣΑΣ σφάλμα και όχι σφάλμα του PUBLIC[/B]. Δεν κάνει η APPLE και όποιος την εκπροσωπεί λιγότερο ή περισσότερο στη χώρα αυτή, ΧΑΡΗ σε όσους αγοράζουν προϊόντα της. Ο καταναλωτής τιμά την εταιρεία APPLE και ΕΣΑΣ που βγάζετε το ψωμί σας από αυτά, με την προτίμησή του στα [B]ακριβά προϊόντα APPLE και στην ποιότητα της υποστήριξης [/B]που διαφημίζεται ότι τα συνοδεύει. [B]Λάθη ασφαλώς και γίνονται. [/B]Και με χαρά μου να αποδώσω σε λάθος και κακή συννενόηση την πρώτη αποτυχημένη επισκευή που επιτελέσατε. Όμως ο [B]νόμος 2251 παρ.5 [/B](που κανείς από όσους "διαμαρτύρονται" εκ μέρους σας εδώ και αλλού, δεν αναφέρει…, παρά μόνο τον 540A/K), είναι πολύ σαφής. Υπαγορεύει ότι μια επισκευή που βραδύνει, δίνει στον καταναλωτή εντός εγγύησης ορισμένα δικαιώματα. Ακριβώς επειδή είναι γνωστό το πρόβλημα της οθόνης στα IMAC, ανακύπτει μια ΜΗ ΣΥΝΟΜΟΛΟΓΗΜΕΝΗ ΙΔΙΟΤΗΤΑ. Το δε μηχάνημα μετά από μια αποτυχημένη επισκευή είναι ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ. Δεν πρόκειται για μια βλαβούλα αλλά για ελάττωμα του σημαντικότερου χαρακτηριστικού αυτού του iMAC.. της [B]27 ιντσών[/B] αναπόσπαστης οθόνης του. Ειδικά στην περίπτωσή μου σε ότι αφορά στην πιστότητα της οθόνης, όταν κοιτάς σε αυτήν αξονικές και μαγνητικές τομογραφίες. ΠΟΣΕΣ ΔΗΛΑΔΗ ΦΟΡΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΟΘΟΝΗ; Δεν έχουμε άλλη δουλειά να κάνουμε; Εγώ ΔΕΝ εξύβρισα την Systemgraph. Αναφέρθηκα στο σύνολο της APPLE. Απλώς εσείς ενοχληθήκατε περισσότερο (?). Πουθενά δεν έγραψα τη λέξη "ΑΠΑΤΑΙΩΝΕΣ, ΑΛΗΤΕΣ" που αναφέρετε. Στο maga.gr αναγράφεται μόνο η φράση "σαν δεν ντρέπεστε λαμόγια". Για αυτή τη φράση νιώθω ανάμικτα συναισθήματα. Αφενός γιατί είναι [B]πράγματι μια ατυχής έκφραση[/B], αφετέτου γιατί εκφράζει -παρόλαυτά- [B]το αίσθημα που μου προκάλεσε η συνεργασία[/B] μαζί σας και με την ISQUARE (όπου μου τόνισαν επίσης πολλές φορές το "Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ της APPLE να μην αντικαθιστά" και η "ΠΟΛΙΤΙΚΗ της APPLE.. το ένα και το άλλο", και χρειάστηκε να θυμίσω ξανά και ξανά ότι υπάρχει και η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ που προστατεύει τον καταναλωτή, ειδικά εντός εγγύησης. Στην iSQUARE προσπάθησαν αρχικά να με πείσουν ότι το ελάττωμα είναι κοινό στα iMAC και πειράζει...(!!!). Θα μου πείτε, γιατί αλλάξατε όμως την οθόνη την πρώτη φορά αφού δεν πειράζει... Μετά τον πραγματογνώμονα όμως τα έγραψαν αλλιώς στην αναφορά απ' ό,τι μου τα είπαν προφορικά. Τα έγραψαν ΣΩΣΤΑ! Και υπέγραψαν 2 τεχνικοί. Όπως γράφετε και ο ίδιος στο μήνυμά σας εδώ, παραλάβατε το γραπτό αίτημά μου προς την APPLE που εκπροσωπείτε ως ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ κέντρο και το οποίο αίτημα [B]ΕΣΕΙΣ μου ζητήσατε να υποβάλω γραπτώς[/B] και [B]ΔΕΝ το διαβάσατε -όπως γράφετε-.[/B] Αντ'αυτού, μου υποδείξατε την έξοδο, σκίζοντας μπροστά μας το δελτίο παραλαβής που είχε ετοιμάσει η συνεργάτιδά σας. Υποθέτω ότι χάσατε κι εσείς την ψυχραιμία σας όπως την έχασα κι εγώ που ταλαιπωρήθηκα και ταλαιπωρούμαι. Κατά πόσον έχετε λόγο, αν όχι υποχρέωση, να αξιολογείτε ή να διαβιβάζετε ένα αίτημα προς την APPLE ως ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΣ εκπρόσωπος, το αφήνω στη κρίση του αναγνώστη. Το κατάστημα PUBLIC ήταν ενήμερο πριν φθάσω σε εσάς, αλλά μας έδειξε με το δάκτυλο εσάς και την iSQUARE. Τι μου επισημαίνετε λοιπόν, ότι το μηχάνημα που έχει βλάβει [B]δεν το πάμε στο εξουσιοδοτημένο service;[/B] τότε γιατί υπάρχετε; [B]γιατί το παραλάβατε την πρώτη φορά;[/B] [B]που ζητάμε τα ρέστα[/B] όταν αποτυγχάνετε στην επισκευή του και μου δίνετε μια [B]ΨΕΥΔΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ;[/B] Επίσης το [url]www.apple.com/support[/url] έχει σαφείς οδηγίες για τις ενέργειες που πρέπει να ακολουθήσει ο καταναλωτής APPLE. Δεν αποτελεί επομένως δείγμα καλής γραφής υποστήριξης στη χώρα μας να γίνεται ο καταναλωτής ΜΠΑΛΑΚΙ. Έφτασε σε έναν εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπο, αυτό θα έπρεπε να είναι αρκετό. Έτσι αρέσει στην APPLE (αυτά υπάρχουν online στο site της!). Ή ξαφνικά εδώ δεν ισχύει η ΠΟΛΙΤΙΚΗ της APPLE; Αν άραγε είχε χαλάσει ΕΚΤΟΣ εγγύησης θα κάναμε αυτή τη συζήτηση; Τέλος, με την ευκαιρία του μηνύματος αυτού, αναφέρω χωρίς να υπαινίσσομαι ο,τιδήποτε περί των εταιρειών, ότι δέχτηκα ΑΠΕΙΛΗΤΙΚΑ και ΧΥΔΑΙΑ μηνύματα μέσω ανώνυμης email διεύθυνσης (που έχουν αναφορές σε προσωπικά δεδομένα μου αποθηκευμένα στον ελαττωματικό η/υ), το static IP της οποίας ανώνυμης διεύθυνσης ωστόσο έχει καταγραφεί και υπάρχει στη μηνυτήρια αναφορά μου που κατατέθεσα στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος την περασμένη βδομάδα και έχει πάρει το δρόμο για τον εισαγγελέα, όπως έχουν πάρει το δρόμο τους και οι αξιώσεις μου επί των δικαιωμάτων μου που απορρέουν από το νόμο για την υπόθεση που σχολιάζουμε εδώ. Λυπάμαι αν στεναχωρώ ορισμένους. Πιστεύω και ο ίδιος, με βεβαιότητα, ότι οι εν λόγω εταιρείες είχαν και καλύτερες στιγμές με τους πελάτες τους στα χρόνια, και καλή φήμη. Αλλά στη δική μου δουλειά ισχύει ότι [B]και Ο ΕΝΑΣ έχει σημασία[/B]. Μην υποτιμάτε παρακαλώ τη νοημοσύνη αυτού του ΕΝΑ, όποιος κι αν είναι, γιατί ενδέχεται να γνωρίζει πολύ καλά τα δικαιώματά του και ενδέχεται να μην κάτσει στα αυγά του αλλά να τα διεκδικήσει επίσης. Προσωπικά, δεν θα ήθελα να συνεχίσω περαιτέρω γιατί το ζήτημα αυτό θα απαντηθεί και θα τακτοποιηθεί εκεί που πρέπει, όπως πρέπει. Με τιμή, Δημήτρης Παπαδημητριάδης [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Ειδικές Κατηγορίες
Apple Corner
Mac Hardware
Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…