Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Home Theater
Audio / Video
Ενισχυτές
Η Onkyo αναγνωρίζει πρόβλημα σε AV ενισχυτές που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2009 και 2012
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="svellinis" data-source="post: 1057190820" data-attributes="member: 6923"><p><strong>Re: Η Onkyo αναγνωρίζει πρόβλημα σε AV ενισχυτές που κατασκευάστηκαν μεταξυ 2009 και</strong></p><p></p><p>Ευχαριστουμε για την ενημερωση .</p><p>Μπραβο τους παντως για τον τροπο που λειτουργουν αναλαμβανουν την ευθυνη.</p><p>Το προβλημα δεν αφορα τους tx-sr 876 καθως εβαλα τον σειριακο αριθμο και μου εβγαλε οτι δεν αφορα την συσκευη μου.</p><p>Αλλωστε δεν αντιμετωπισα ποτε κανενα προβλημα με τον ενισχυτη μου (ειπα απλα να τσεκαρω ) .</p><p>Παντως στο site αναγραφει μια σειρα απο προβληματα και οχι μονο το δικτυο αντιγραφω απο το site </p><p><a href="https://repair.onkyousa.com/eu/003_2012_eu.php?country=DEU&lang=en_GB" target="_blank">https://repair.onkyousa.com/eu/003_2012_eu.php?country=DEU&lang=en_GB</a></p><p></p><p>This program is for Onkyo EUROPE customers who are currently experiencing the loss of audio or network capabilities on their receivers.</p><p></p><p>Please select the specific symptoms your unit is experiencing below:</p><p>Loss of sound experienced on a specific channel</p><p>Loss of sound experienced on all channels</p><p>Speaker indicator on display is not showing</p><p>Speaker indicator on display is on</p><p>"Now Initializing..." message on display is showing constantly</p><p>Network settings in Setup Menu is grayed out (unselectable)</p><p>Loss of video on HDMI output</p><p>Noise/crackled audio comes out of speakers (after verifying speaker wires and audio connections are secure)</p><p></p><p>If your unit is not experiencing a loss of audio or network connection, you do not need to take these steps.</p><p>No action is required on your part at this time.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="svellinis, post: 1057190820, member: 6923"] [b]Re: Η Onkyo αναγνωρίζει πρόβλημα σε AV ενισχυτές που κατασκευάστηκαν μεταξυ 2009 και[/b] Ευχαριστουμε για την ενημερωση . Μπραβο τους παντως για τον τροπο που λειτουργουν αναλαμβανουν την ευθυνη. Το προβλημα δεν αφορα τους tx-sr 876 καθως εβαλα τον σειριακο αριθμο και μου εβγαλε οτι δεν αφορα την συσκευη μου. Αλλωστε δεν αντιμετωπισα ποτε κανενα προβλημα με τον ενισχυτη μου (ειπα απλα να τσεκαρω ) . Παντως στο site αναγραφει μια σειρα απο προβληματα και οχι μονο το δικτυο αντιγραφω απο το site [url]https://repair.onkyousa.com/eu/003_2012_eu.php?country=DEU&lang=en_GB[/url] This program is for Onkyo EUROPE customers who are currently experiencing the loss of audio or network capabilities on their receivers. Please select the specific symptoms your unit is experiencing below: Loss of sound experienced on a specific channel Loss of sound experienced on all channels Speaker indicator on display is not showing Speaker indicator on display is on "Now Initializing..." message on display is showing constantly Network settings in Setup Menu is grayed out (unselectable) Loss of video on HDMI output Noise/crackled audio comes out of speakers (after verifying speaker wires and audio connections are secure) If your unit is not experiencing a loss of audio or network connection, you do not need to take these steps. No action is required on your part at this time. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Home Theater
Audio / Video
Ενισχυτές
Η Onkyo αναγνωρίζει πρόβλημα σε AV ενισχυτές που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2009 και 2012
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…