Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Do It Yourself
Ηχεία
ΗΧΕΙΑ ΓΡΑΜΜΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ 3,5-ΔΡΟΜΩΝ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="STENTOR" data-source="post: 1058767331" data-attributes="member: 11592"><p>[ATTACH=full]197010[/ATTACH]</p><p>Ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις, οι οποίες είναι πάντοτε ευπρόσδεκτες. Αυτός άλλωστε είναι κι ο σκοπός του DIY-forum, η κατάθεση τεχνικών+πρακτικών εμπειριών και ο γόνιμος διάλογος μέχρι να επιτευχθεί το "ποθούμενο" (ακουστική απόλαυση) για όλους μας!</p><p>Τέλος, εκτός από μύθους+απομυθοποιήσεις υπάρχει -δυστυχώς- πάντα "χώρος" και για την απομυθοποίηση της νεόκοπης απομυθοποίησης.</p><p></p><p>[ATTACH=full]197011[/ATTACH]</p><p>Χάριν διάκρισης, "φυσικά" όργανα χαρακτηρίζω αυτά που παράγουν ήχο με μηχανικές ταλαντώσεις και μπορώ να τον ακούσω άμεσα στο χώρο. Μαζί τους χέρι-χέρι και η ανθρώπινη φωνή.</p><p>"Ηλεκτρικά-ηλεκτρονικά" όργανα χαρακτηρίζω αυτά που παράγουν ήχο με ηλεκτρικές-ηλεκτρονικές ταλαντώσεις και μπορώ να τον ακούσω μόνο μέσω ηλεκτρονικής ενίσχυσης και μεγαφώνου.</p><p>Για την πρώτη κατηγορία, υπάρχει "ακουστική αναφορά" στη μνήμη, που επιτρέπει να διακρίνουμε ακόμα και τους ήχους που παράγουν όμοια (αλλά από διαφορετικούς κατασκευαστές) μουσικά όργανα (βιολί Yamaha - βιολί Stradivarius). Και φυσικά, αν δύο ή περισσότεροι τραγουδιστές ερμηνεύσουν το ίδιο τραγούδι, συνοδευόμενοι από την ίδια ορχήστρα και στο ίδιο studio εγγραφής, θα διακρίνουμε μ' ευχέρεια ποιος τραγούδησε κάθε φορά.</p><p>Για την δεύτερη κατηγορία, δεν υπάρχει "ακουστική αναφορά" στη μνήμη μας, οπότε ακούμε ό,τι (αυτούσιο δίχως "αναφορά") αναπαράγει η εκάστοτε "αλυσίδα" ηλεκτρική/ηλεκτρονική "πηγή" + ηλεκτρονικά εφέ + προενισχυτής + ενισχυτής + μεγάφωνο. Κάθε "κρίκος" εισάγει τη δική του "ηχητική υπογραφή" και το σύνολο των "υπογραφών" αξιολογείται αθροιστικά, τόσο από τον δημιουργό, όσο κι από τον τελικό ακροατή.</p><p>Εν κατακλείδι, και τα μεν και τα δε, παράγουν ήχο ...... μουσική!</p><p></p><p>[ATTACH=full]197013[/ATTACH]</p><p>Αντί μιας εύπεπτης απάντησης στα περί των "δυσνόητων" της ηχοληψίας, επιτρέψτε μου να θέσω δύο πρακτικά ερωτήματα. </p><p>1) Ένας δεξιοτέχνης, με την κιθάρα και τον ενισχυτή του, "κουμπώνει" σ' έξι διαφορετικά ηχεία, επαναλαμβάνοντας διαδοχικά την ίδια συγχορδία. Κάθε καμπίνα "φορτώνει" κάθε διαφορετικό μεγάφωνο σε κοινή και σταθερή συχνότητα συντονισμού κι έχει "στρατηγικά" κατάλληλο" όγκο (Thiel-Small) . </p><p>Τα μεγάφωνα έχουν όμοια διάμετρο, όμοια συνθ. αντίσταση (Ω), όμοια ευαισθησία (SPL) και όμοια ισχύ (Watt/RMS). </p><p>Η κιθάρα θα δώσει έξι φορές τον ίδιο κι απαράλλαχτο ήχο ή έξι, διαφορετικής "υπογραφής", ήχους ;</p><p>[ATTACH=full]197028[/ATTACH]</p><p>2) H ίδια κιθάρα παίζει την ίδια συγχορδία στον ίδιο χώρο, διαδοχικά, με τους τέσσερις παρακάτω τρόπους. Με σταθερή μέση-στάθμη έστω 65dB, σε κάθε περίπτωση. Θ' ακουστούν τέσσερις πανομοιότυποι ήχοι ή τέσσερις, ευδιάκριτα διαφορετικοί μεταξύ τους, ήχοι ;</p><p>[ATTACH=full]197029[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="STENTOR, post: 1058767331, member: 11592"] [ATTACH type="full"]197010[/ATTACH] Ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις, οι οποίες είναι πάντοτε ευπρόσδεκτες. Αυτός άλλωστε είναι κι ο σκοπός του DIY-forum, η κατάθεση τεχνικών+πρακτικών εμπειριών και ο γόνιμος διάλογος μέχρι να επιτευχθεί το "ποθούμενο" (ακουστική απόλαυση) για όλους μας! Τέλος, εκτός από μύθους+απομυθοποιήσεις υπάρχει -δυστυχώς- πάντα "χώρος" και για την απομυθοποίηση της νεόκοπης απομυθοποίησης. [ATTACH type="full"]197011[/ATTACH] Χάριν διάκρισης, "φυσικά" όργανα χαρακτηρίζω αυτά που παράγουν ήχο με μηχανικές ταλαντώσεις και μπορώ να τον ακούσω άμεσα στο χώρο. Μαζί τους χέρι-χέρι και η ανθρώπινη φωνή. "Ηλεκτρικά-ηλεκτρονικά" όργανα χαρακτηρίζω αυτά που παράγουν ήχο με ηλεκτρικές-ηλεκτρονικές ταλαντώσεις και μπορώ να τον ακούσω μόνο μέσω ηλεκτρονικής ενίσχυσης και μεγαφώνου. Για την πρώτη κατηγορία, υπάρχει "ακουστική αναφορά" στη μνήμη, που επιτρέπει να διακρίνουμε ακόμα και τους ήχους που παράγουν όμοια (αλλά από διαφορετικούς κατασκευαστές) μουσικά όργανα (βιολί Yamaha - βιολί Stradivarius). Και φυσικά, αν δύο ή περισσότεροι τραγουδιστές ερμηνεύσουν το ίδιο τραγούδι, συνοδευόμενοι από την ίδια ορχήστρα και στο ίδιο studio εγγραφής, θα διακρίνουμε μ' ευχέρεια ποιος τραγούδησε κάθε φορά. Για την δεύτερη κατηγορία, δεν υπάρχει "ακουστική αναφορά" στη μνήμη μας, οπότε ακούμε ό,τι (αυτούσιο δίχως "αναφορά") αναπαράγει η εκάστοτε "αλυσίδα" ηλεκτρική/ηλεκτρονική "πηγή" + ηλεκτρονικά εφέ + προενισχυτής + ενισχυτής + μεγάφωνο. Κάθε "κρίκος" εισάγει τη δική του "ηχητική υπογραφή" και το σύνολο των "υπογραφών" αξιολογείται αθροιστικά, τόσο από τον δημιουργό, όσο κι από τον τελικό ακροατή. Εν κατακλείδι, και τα μεν και τα δε, παράγουν ήχο ...... μουσική! [ATTACH type="full"]197013[/ATTACH] Αντί μιας εύπεπτης απάντησης στα περί των "δυσνόητων" της ηχοληψίας, επιτρέψτε μου να θέσω δύο πρακτικά ερωτήματα. 1) Ένας δεξιοτέχνης, με την κιθάρα και τον ενισχυτή του, "κουμπώνει" σ' έξι διαφορετικά ηχεία, επαναλαμβάνοντας διαδοχικά την ίδια συγχορδία. Κάθε καμπίνα "φορτώνει" κάθε διαφορετικό μεγάφωνο σε κοινή και σταθερή συχνότητα συντονισμού κι έχει "στρατηγικά" κατάλληλο" όγκο (Thiel-Small) . Τα μεγάφωνα έχουν όμοια διάμετρο, όμοια συνθ. αντίσταση (Ω), όμοια ευαισθησία (SPL) και όμοια ισχύ (Watt/RMS). Η κιθάρα θα δώσει έξι φορές τον ίδιο κι απαράλλαχτο ήχο ή έξι, διαφορετικής "υπογραφής", ήχους ; [ATTACH type="full"]197028[/ATTACH] 2) H ίδια κιθάρα παίζει την ίδια συγχορδία στον ίδιο χώρο, διαδοχικά, με τους τέσσερις παρακάτω τρόπους. Με σταθερή μέση-στάθμη έστω 65dB, σε κάθε περίπτωση. Θ' ακουστούν τέσσερις πανομοιότυποι ήχοι ή τέσσερις, ευδιάκριτα διαφορετικοί μεταξύ τους, ήχοι ; [ATTACH type="full"]197029[/ATTACH] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Do It Yourself
Ηχεία
ΗΧΕΙΑ ΓΡΑΜΜΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ 3,5-ΔΡΟΜΩΝ
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…