Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Streaming/DVD/Blu-ray
Νέες κυκλοφορίες ταινιών
Interstellar
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="superfly" data-source="post: 1057222161" data-attributes="member: 13768"><p><strong>Απάντηση: Interstellar (2014)</strong></p><p></p><p>Mια μεγαλοπρεπης μετριοτητα.Και κυριολεκτω γραφοντας "μεγαλοπρεπης".</p><p>Εντυπωσιακη ως κατασκευη,τη λες και ακομα και φουσκα για το περιεχομενο.</p><p>Ο Νολαν ειχε ενα σαφη σκοπο,το να κανει μια προσωπικη ταινια,οπως καθε πραγματικος δημιουργος εχει την αναγκη να το κανει.</p><p>Και ο Νολαν ειναι δημιουργος (auter που λενε και στη Γαλλια).Ή εστω θελει να γινει.Αλλα ενω προκειται για εναν σκηνοθετη που εχει τη φοβερη ικανοτητα να ελεγχει εκπληκτικα το υλικο του,εδω αποτυγχανει γιατι,ενω το ελεγχει σαφως,δεν ξερει τι να το κανει.</p><p>Ο Νολαν εχει το χαρακτηριστικο οτι του αρεσει να παιζει με το φανταστικο,δινοντας του μια ωμα ρεαλιστικη εικονα.Το εκανε στο Dark Knight μετατρεποντας ενα κομικ σε ενα hardcore urban crime thriller,το εκανε και στο Inception μετρεποντας κατι τοσο αφηρημενο και ρευστο οπως τα ονειρα σε σχεδιασμο αστικου τοπιου.</p><p>Η ιδια αισθητικη γραμμη ακολουθειται και εδω.Η garage,σχεδον ντοκυμαντεριστικη εικονα του αποτυπωνει πραγματα αγνωστα οπως η σκουληκοτρυπα ή η μαυρη τρυπα,με ωμο ρεαλισμο ωστε να δωσει μια αληθοφανεια,φερνοντας την επιστημη σε πρωτο πλανο και αφηνοντας παραμερα την ποιηση της εικονας.Βασικα δυο τροποι υπαρχουν στο να προσπαθησεις να απεικονησεις το αγνωστο.Το ενα ειναι η επιστημη (ή ο επιστημονικος τροπος) ο αλλος ειναι η ποιηση.</p><p>Εδω εχουμε σαφεστατα την πρωτη εκδοχη και μαλιστα μας αραδιαζει σωρεια θεωρειων και αποδειξεων (?).</p><p>Ολα καλα,μονο που ο Νολαν μας την κανει γυριστη καποια στιγμη λεγοντας σου οτι ολη την ωρα αυτο που ηθελε να κανει στην ταινια βασικα,ειναι να μιλησει για την αγαπη.</p><p>Το αποτελεσμα ειναι οτι η επιστημη κατανταει επιστημονικο-φανεια,μια ασκηση υφους που ρεπει επικινδυνα προς το πομπωδες,και σου αφηνει μια αισθηση αυταρεσκειας και υπερφυαλου απο τη μερια του σκηνοθετη.Δεν γινεται να βαλεις αλγεβρα και γεωμετρια σε κατι τοσο αφηρημενο οπως η αγαπη.Εδω θες ποιηση και μοιραια η ταινια αυτη θα συγκριθει με την Οδυσσεια.Λιγο αδικο για τον Νολαν (η συγκριση ως δημιουργου,αλλο ο Κιουμπρικ αλλο ο Νολαν) αλλα δεν νομιζω να μην ειχε στο πισω μερος του μυαλου του τον Κιουμπρικ.Οχι ομως στο να τον αντιγραψει ή να τον μιμηθει αλλα στο να καταθεσει τις δικες του ανησυχιες σε ενα παρομοιο περιπου θεμα.</p><p>Η διαφορα με ποιητες οπως ο Κιουμπρικ ή ο Ταρκοφσκι του Solaris ειναι οτι αντι να πολυλογουν προτιμουν να δειχνουν.Γιατι <em>ξερουν</em> να δειχνουν.</p><p>Ο Νολαν πολυλογει συνεχεια αδυνατωντας να δειξει.</p><p>Η ταινια παντως βλεπεται ανετα παρα τη διαρκεια της.Εχει μερικες εντυπωσιακες σκηνες (δεν τις αναφερω καλυτερα να μην περιμενεις τι θα δεις-αν και αισθητικα δεν ειναι ακριβως του γουστου μου),ρυθμο μετρονομο (αναμενομενο για τον Νολαν) και στην τελικη αξιζει να δεις μια προσπαθεια ενος σημαντικου δημιουργου του καιρου μας να κανει κατι προσωπικο,ακομα και αν αποτυγχανει να στο μεταφερει.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="superfly, post: 1057222161, member: 13768"] [b]Απάντηση: Interstellar (2014)[/b] Mια μεγαλοπρεπης μετριοτητα.Και κυριολεκτω γραφοντας "μεγαλοπρεπης". Εντυπωσιακη ως κατασκευη,τη λες και ακομα και φουσκα για το περιεχομενο. Ο Νολαν ειχε ενα σαφη σκοπο,το να κανει μια προσωπικη ταινια,οπως καθε πραγματικος δημιουργος εχει την αναγκη να το κανει. Και ο Νολαν ειναι δημιουργος (auter που λενε και στη Γαλλια).Ή εστω θελει να γινει.Αλλα ενω προκειται για εναν σκηνοθετη που εχει τη φοβερη ικανοτητα να ελεγχει εκπληκτικα το υλικο του,εδω αποτυγχανει γιατι,ενω το ελεγχει σαφως,δεν ξερει τι να το κανει. Ο Νολαν εχει το χαρακτηριστικο οτι του αρεσει να παιζει με το φανταστικο,δινοντας του μια ωμα ρεαλιστικη εικονα.Το εκανε στο Dark Knight μετατρεποντας ενα κομικ σε ενα hardcore urban crime thriller,το εκανε και στο Inception μετρεποντας κατι τοσο αφηρημενο και ρευστο οπως τα ονειρα σε σχεδιασμο αστικου τοπιου. Η ιδια αισθητικη γραμμη ακολουθειται και εδω.Η garage,σχεδον ντοκυμαντεριστικη εικονα του αποτυπωνει πραγματα αγνωστα οπως η σκουληκοτρυπα ή η μαυρη τρυπα,με ωμο ρεαλισμο ωστε να δωσει μια αληθοφανεια,φερνοντας την επιστημη σε πρωτο πλανο και αφηνοντας παραμερα την ποιηση της εικονας.Βασικα δυο τροποι υπαρχουν στο να προσπαθησεις να απεικονησεις το αγνωστο.Το ενα ειναι η επιστημη (ή ο επιστημονικος τροπος) ο αλλος ειναι η ποιηση. Εδω εχουμε σαφεστατα την πρωτη εκδοχη και μαλιστα μας αραδιαζει σωρεια θεωρειων και αποδειξεων (?). Ολα καλα,μονο που ο Νολαν μας την κανει γυριστη καποια στιγμη λεγοντας σου οτι ολη την ωρα αυτο που ηθελε να κανει στην ταινια βασικα,ειναι να μιλησει για την αγαπη. Το αποτελεσμα ειναι οτι η επιστημη κατανταει επιστημονικο-φανεια,μια ασκηση υφους που ρεπει επικινδυνα προς το πομπωδες,και σου αφηνει μια αισθηση αυταρεσκειας και υπερφυαλου απο τη μερια του σκηνοθετη.Δεν γινεται να βαλεις αλγεβρα και γεωμετρια σε κατι τοσο αφηρημενο οπως η αγαπη.Εδω θες ποιηση και μοιραια η ταινια αυτη θα συγκριθει με την Οδυσσεια.Λιγο αδικο για τον Νολαν (η συγκριση ως δημιουργου,αλλο ο Κιουμπρικ αλλο ο Νολαν) αλλα δεν νομιζω να μην ειχε στο πισω μερος του μυαλου του τον Κιουμπρικ.Οχι ομως στο να τον αντιγραψει ή να τον μιμηθει αλλα στο να καταθεσει τις δικες του ανησυχιες σε ενα παρομοιο περιπου θεμα. Η διαφορα με ποιητες οπως ο Κιουμπρικ ή ο Ταρκοφσκι του Solaris ειναι οτι αντι να πολυλογουν προτιμουν να δειχνουν.Γιατι [I]ξερουν[/I] να δειχνουν. Ο Νολαν πολυλογει συνεχεια αδυνατωντας να δειξει. Η ταινια παντως βλεπεται ανετα παρα τη διαρκεια της.Εχει μερικες εντυπωσιακες σκηνες (δεν τις αναφερω καλυτερα να μην περιμενεις τι θα δεις-αν και αισθητικα δεν ειναι ακριβως του γουστου μου),ρυθμο μετρονομο (αναμενομενο για τον Νολαν) και στην τελικη αξιζει να δεις μια προσπαθεια ενος σημαντικου δημιουργου του καιρου μας να κανει κατι προσωπικο,ακομα και αν αποτυγχανει να στο μεταφερει. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Streaming/DVD/Blu-ray
Νέες κυκλοφορίες ταινιών
Interstellar
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…