Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Computer Audio
Computer Audio Software
Isochronous – Asynchronous usb και Spdif
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="dinos" data-source="post: 1056963049" data-attributes="member: 92"><p>Μια απόπειρα για ερμηνεία των όσων παραδόξων ακούμε νομίζω πως προέρχεται από τους αστάθμητους παράγοντες κατα τη λειτουργία του υπολογιστή. Έστω ότι έχουμε υπό εξέταση δύο διαφορετικούς software players με bit perfect έξοδο, στον ίδιο υπολογιστή, με το ίδιο DAC, ώστε να είναι δυνατή η εναλλαγή τους. </p><p>Τότε έχουμε δύο βασικά προβλήματα να αντιμετωπίσουμε.</p><p> </p><p>Πρώτο να διαπιστώσουμε αν πράγματι ακούμε διαφορές. Αυτό μπορεί να το ισχυριζόμαστε και έχουμε κάθε δικαίωμα, αλλά για να γίνει παραδεκτό πρέπει να το αποδείξουμε. Κάτι τέτοιο όμως χρειάζεται μελέτη και προετοιμασία ώστε να προκύψει αποτέλεσμα με στατιστική επάρκεια. </p><p></p><p>Δεύτερο έστω ότι υπάρχει στατιστικά επιβεβαιωμένη διαφορά (πολύ πιθανό, κάνοντας καλό και στον διαγνωστικό εγωισμό μας). Κατά τη γνώμη μου πρέπει να σκεφτούμε πως ο κάθε player παρά το bit perfect που μας στέλνει, φορτίζει με αρκετά διαφορετικά καθήκοντα τον υπολογιστή π.χ χρήση μνήμης, δίσκων, CPU, χρήση interface και γραφικών (δείτε στο task manager πως αυξάνει η χρήση της CPU όταν ο Foobar είναι εμφανής στο desktop και όταν είναι minimized). Κανένας δεν εγγυάται πως η χρήση των πόρων του υπολογιστή θα είναι ίδια και με τους δυο players, ασχέτως αν δίνουν τα ίδια bit perfect δεδομένα. Και διαφορετική χρήση πόρων σημαίνει διαφορετική κατά περίπτωση, ενεργοποίηση ή/και απενεργοποίηση, των τοπικών τροφοδοσιών που παράγουν αθροιστικά αρκετό θόρυβο. Με τη σειρά του ο ηλεκτρικός αυτός θόρυβος (με αρμονικές συχνά ισχυρές και εντός του ακουστικού φάσματος) περνά στο DAC, παρέα με τα bit perfect δεδομένα (μέσω ανεπαρκών γειώσεων και τροφοδοσιών ή και επαγωγικά στις γραμμές των data) και αυτό με τη σειρά του έχει επίπτωση στο ρόλοι του DAC (jitter). </p><p>Θα μου πείτε υπάρχει και η γαλβανική απομόνωση. Σίγουρα είναι μια λύση αλλά δυστυχώς ακόμα δεν εφαρμόζεται πλήρως διότι δεν υπάρχουν έτοιμες αξιόπιστες λύσεις γαλβανικής απομόνωσης στο USB 2 High Speed και USB 3. Μέχρι τότε οι διαφορές (αν είναι ανιχνεύσιμες από του ακροατές) μπορούν αν αντιμετωπιστούν με προσεκτικό σχεδιασμό των κατά τόπους τροφοδοσιών του DAC, εφ’ όσο στις Motherboard των Η/Υ δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι, πέρα από το να διαλέξουμε αυτές που είναι ...σχετικά ήσυχες. Φυσικά υπάρχουν και άλλα σχήματα απομόνωσης, κυρίως στο επίπεδο του I2S, αλλά επάγουν επίσης jitter.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dinos, post: 1056963049, member: 92"] Μια απόπειρα για ερμηνεία των όσων παραδόξων ακούμε νομίζω πως προέρχεται από τους αστάθμητους παράγοντες κατα τη λειτουργία του υπολογιστή. Έστω ότι έχουμε υπό εξέταση δύο διαφορετικούς software players με bit perfect έξοδο, στον ίδιο υπολογιστή, με το ίδιο DAC, ώστε να είναι δυνατή η εναλλαγή τους. Τότε έχουμε δύο βασικά προβλήματα να αντιμετωπίσουμε. Πρώτο να διαπιστώσουμε αν πράγματι ακούμε διαφορές. Αυτό μπορεί να το ισχυριζόμαστε και έχουμε κάθε δικαίωμα, αλλά για να γίνει παραδεκτό πρέπει να το αποδείξουμε. Κάτι τέτοιο όμως χρειάζεται μελέτη και προετοιμασία ώστε να προκύψει αποτέλεσμα με στατιστική επάρκεια. Δεύτερο έστω ότι υπάρχει στατιστικά επιβεβαιωμένη διαφορά (πολύ πιθανό, κάνοντας καλό και στον διαγνωστικό εγωισμό μας). Κατά τη γνώμη μου πρέπει να σκεφτούμε πως ο κάθε player παρά το bit perfect που μας στέλνει, φορτίζει με αρκετά διαφορετικά καθήκοντα τον υπολογιστή π.χ χρήση μνήμης, δίσκων, CPU, χρήση interface και γραφικών (δείτε στο task manager πως αυξάνει η χρήση της CPU όταν ο Foobar είναι εμφανής στο desktop και όταν είναι minimized). Κανένας δεν εγγυάται πως η χρήση των πόρων του υπολογιστή θα είναι ίδια και με τους δυο players, ασχέτως αν δίνουν τα ίδια bit perfect δεδομένα. Και διαφορετική χρήση πόρων σημαίνει διαφορετική κατά περίπτωση, ενεργοποίηση ή/και απενεργοποίηση, των τοπικών τροφοδοσιών που παράγουν αθροιστικά αρκετό θόρυβο. Με τη σειρά του ο ηλεκτρικός αυτός θόρυβος (με αρμονικές συχνά ισχυρές και εντός του ακουστικού φάσματος) περνά στο DAC, παρέα με τα bit perfect δεδομένα (μέσω ανεπαρκών γειώσεων και τροφοδοσιών ή και επαγωγικά στις γραμμές των data) και αυτό με τη σειρά του έχει επίπτωση στο ρόλοι του DAC (jitter). Θα μου πείτε υπάρχει και η γαλβανική απομόνωση. Σίγουρα είναι μια λύση αλλά δυστυχώς ακόμα δεν εφαρμόζεται πλήρως διότι δεν υπάρχουν έτοιμες αξιόπιστες λύσεις γαλβανικής απομόνωσης στο USB 2 High Speed και USB 3. Μέχρι τότε οι διαφορές (αν είναι ανιχνεύσιμες από του ακροατές) μπορούν αν αντιμετωπιστούν με προσεκτικό σχεδιασμό των κατά τόπους τροφοδοσιών του DAC, εφ’ όσο στις Motherboard των Η/Υ δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι, πέρα από το να διαλέξουμε αυτές που είναι ...σχετικά ήσυχες. Φυσικά υπάρχουν και άλλα σχήματα απομόνωσης, κυρίως στο επίπεδο του I2S, αλλά επάγουν επίσης jitter. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Computer Audio
Computer Audio Software
Isochronous – Asynchronous usb και Spdif
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…