Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Do It Yourself
Ενίσχυση - Tροφοδοσία
Jean Hiraga's class A amplifier
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="vasilis11" data-source="post: 1058067885" data-attributes="member: 1393"><p>Καλημέρα </p><p>Συμφωνώ μαζί σου, άλλωστε έχω γράψει κάτι ανάλογο παραπάνω. </p><p>Σχετικά με την ανάδραση ο Γιώργος εννοούσε ότι απουσιάζει ο πυκνωτής από την ανάδραση και όχι η ανάδραση. Άλλωστε αυτός ο πυκνωτής είναι που βάζει πολλές παραμορφωσεις και είναι το αδύνατο σημείο σε ένα μηχάνημα. </p><p>Σχετικά με την έλλειψη πυκνωτή στην είσοδο, φροντίζουμε να έχει ο προενισχυτής στην έξοδο του, οπότε δεν υπάρχει θέμα. </p><p>Η διαφορά μας είναι ότι αν προσθέσουμε τους πυκνωτές και τα φίλτρα, χάνουμε ένα μεγάλο μέρος από την ηχητική απόδοση του κυκλώματος. Έτσι λοιπόν το αφήνουμε όπως το έφτιαξε ο σχεδιαστής, και προσπαθούμε να είναι τέτοια η υλοποίηση ώστε να αποφύγουμε ταλαντώσεις. </p><p>Άλλωστε προτιμούμε να ρισκάρουμε συνειδητά την ασφάλεια και ακεραιότητα των υπολοίπων μηχανημάτων για να πάρουμε την μέγιστη ηχητική απόδοση. </p><p>Αυτός νομίζω είναι ένας βασικός λόγος που υπάρχουν όλες αυτές οι προστριβές για τον τρόπο κατασκευής. </p><p>Όλα αυτά είναι θέμα προτεραιοτήτων και (αναφερόμενος και στην τροπή που έχει πάρει το νήμα ) κανένας δεν προσπαθεί να πείσει τον άλλο ότι αυτό είναι το σωστό και το άλλο το λάθος.</p><p>Πάντα φιλικά και καλοπροαίρετα.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vasilis11, post: 1058067885, member: 1393"] Καλημέρα Συμφωνώ μαζί σου, άλλωστε έχω γράψει κάτι ανάλογο παραπάνω. Σχετικά με την ανάδραση ο Γιώργος εννοούσε ότι απουσιάζει ο πυκνωτής από την ανάδραση και όχι η ανάδραση. Άλλωστε αυτός ο πυκνωτής είναι που βάζει πολλές παραμορφωσεις και είναι το αδύνατο σημείο σε ένα μηχάνημα. Σχετικά με την έλλειψη πυκνωτή στην είσοδο, φροντίζουμε να έχει ο προενισχυτής στην έξοδο του, οπότε δεν υπάρχει θέμα. Η διαφορά μας είναι ότι αν προσθέσουμε τους πυκνωτές και τα φίλτρα, χάνουμε ένα μεγάλο μέρος από την ηχητική απόδοση του κυκλώματος. Έτσι λοιπόν το αφήνουμε όπως το έφτιαξε ο σχεδιαστής, και προσπαθούμε να είναι τέτοια η υλοποίηση ώστε να αποφύγουμε ταλαντώσεις. Άλλωστε προτιμούμε να ρισκάρουμε συνειδητά την ασφάλεια και ακεραιότητα των υπολοίπων μηχανημάτων για να πάρουμε την μέγιστη ηχητική απόδοση. Αυτός νομίζω είναι ένας βασικός λόγος που υπάρχουν όλες αυτές οι προστριβές για τον τρόπο κατασκευής. Όλα αυτά είναι θέμα προτεραιοτήτων και (αναφερόμενος και στην τροπή που έχει πάρει το νήμα ) κανένας δεν προσπαθεί να πείσει τον άλλο ότι αυτό είναι το σωστό και το άλλο το λάθος. Πάντα φιλικά και καλοπροαίρετα. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Do It Yourself
Ενίσχυση - Tροφοδοσία
Jean Hiraga's class A amplifier
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…