Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Κλιματική αλλαγή
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="athlon6401" data-source="post: 1058885701" data-attributes="member: 55857"><p>Βλέπετε μονοδιάστατα το πρόβλημα. Μπορούν οι δήμοι να εγκαταστήσουν φορτιστές χαμηλής ισχύος στους δρόμους, όπου υπάρχουν φώτα στο δρόμο θεωρητικά μπορεί να μπει και φορτιστής. Δε χρειάζεται να έχεις μονοκατοικία, και πολυκατοικίες με θέσεις parking μπορούν να εγκαταστήσουν φορτιστές. Στην Ελλάδα έχουμε πολλές πολυκατοικίες χωρίς θέσεις parking, αυτό είναι αλήθεια, εκεί αναγκαστικά θα πρέπει να έχουμε θέσεις φόρτισης από τους δήμους.</p><p></p><p>Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για να παραχθούν εκλείουν περισσότερους ρύπους από ένα θερμικό, αλλά το ισοφαρίζουν από τα 30000 χιλιόμετρα (αν το μείγμα ρεύματος είναι κυρίως από ΑΠΕ) ως τα 80000 (αν το μείγμα ρεύματος είναι κυρίως από λιγνίτη). Ο ηλεκτροκινητήρας είναι απείρως πιο αποδοτικός από το να καις πετρέλαιο ή βενζίνη, ακόμα κι αν το ρεύμα παράγεται από πετρέλαιο ή λιγνίτη.</p><p></p><p>Οι μπαταρίες έχουν εγγύηση τα 8 χρόνια ή τα 160.000 km. Ήδη έχουμε πολλά παραδείγματα από αυτοκίνητα που έφτασαν 1.000.000 km και οι μπαταρίες συνεχίζουν να δουλεύουν, έχοντας χάσει ένα 15-20% max της χωρητικότητάς τους. Και μιλάμε για μπαταρίες πολλών ετών πριν, πλέον οι καινούριες είναι καλύτερες αφού τα BMS (Battery Management System) έχουν εξελιχθεί κατά πολύ. Αυτό που φθείρει κυρίως μια μπαταρία είναι το μεγάλο discharge rate και η θερμοκρασία. Όσο έχεις χαμηλά το discharge rate, μέχρι 1C (δηλαδή για 50KWh μπαταρία, max 50KW power) και δεν υπερθερμαίνεται (ενεργό σύστημα ψύξης κατά τη λειτουργία), ουσιαστικά δε φθείρεται.</p><p></p><p>Οι μπαταρίες των πρώτων EVs που αποσείρονται ήδη χρησιμοποιούνται σε power plants για αποθήκευση, όπου εκεί δεν απαιτείται μεγάλη ισχύ και η πτώση πχ κατά 30% δεν είναι πρόβλημα - ενώ όσο αυξάνεται η χρήση των EVs θα αποκτήσει νόημα και η διαδικασία ανακύκλωσης.</p><p></p><p>Δεν υπάρχει επιστροφή, το μέλλον της αυτοκίνησης είναι τα BEV.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="athlon6401, post: 1058885701, member: 55857"] Βλέπετε μονοδιάστατα το πρόβλημα. Μπορούν οι δήμοι να εγκαταστήσουν φορτιστές χαμηλής ισχύος στους δρόμους, όπου υπάρχουν φώτα στο δρόμο θεωρητικά μπορεί να μπει και φορτιστής. Δε χρειάζεται να έχεις μονοκατοικία, και πολυκατοικίες με θέσεις parking μπορούν να εγκαταστήσουν φορτιστές. Στην Ελλάδα έχουμε πολλές πολυκατοικίες χωρίς θέσεις parking, αυτό είναι αλήθεια, εκεί αναγκαστικά θα πρέπει να έχουμε θέσεις φόρτισης από τους δήμους. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για να παραχθούν εκλείουν περισσότερους ρύπους από ένα θερμικό, αλλά το ισοφαρίζουν από τα 30000 χιλιόμετρα (αν το μείγμα ρεύματος είναι κυρίως από ΑΠΕ) ως τα 80000 (αν το μείγμα ρεύματος είναι κυρίως από λιγνίτη). Ο ηλεκτροκινητήρας είναι απείρως πιο αποδοτικός από το να καις πετρέλαιο ή βενζίνη, ακόμα κι αν το ρεύμα παράγεται από πετρέλαιο ή λιγνίτη. Οι μπαταρίες έχουν εγγύηση τα 8 χρόνια ή τα 160.000 km. Ήδη έχουμε πολλά παραδείγματα από αυτοκίνητα που έφτασαν 1.000.000 km και οι μπαταρίες συνεχίζουν να δουλεύουν, έχοντας χάσει ένα 15-20% max της χωρητικότητάς τους. Και μιλάμε για μπαταρίες πολλών ετών πριν, πλέον οι καινούριες είναι καλύτερες αφού τα BMS (Battery Management System) έχουν εξελιχθεί κατά πολύ. Αυτό που φθείρει κυρίως μια μπαταρία είναι το μεγάλο discharge rate και η θερμοκρασία. Όσο έχεις χαμηλά το discharge rate, μέχρι 1C (δηλαδή για 50KWh μπαταρία, max 50KW power) και δεν υπερθερμαίνεται (ενεργό σύστημα ψύξης κατά τη λειτουργία), ουσιαστικά δε φθείρεται. Οι μπαταρίες των πρώτων EVs που αποσείρονται ήδη χρησιμοποιούνται σε power plants για αποθήκευση, όπου εκεί δεν απαιτείται μεγάλη ισχύ και η πτώση πχ κατά 30% δεν είναι πρόβλημα - ενώ όσο αυξάνεται η χρήση των EVs θα αποκτήσει νόημα και η διαδικασία ανακύκλωσης. Δεν υπάρχει επιστροφή, το μέλλον της αυτοκίνησης είναι τα BEV. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Κλιματική αλλαγή
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…