Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Streaming/DVD/Blu-ray
Νέες κυκλοφορίες ταινιών
Κυνόδοντας – Dogtooth
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="karavan" data-source="post: 1056005215" data-attributes="member: 24201"><p><strong>Re: ΚΥΝΟΔΟΝΤΑΣ — Dogtooth</strong></p><p></p><p></p><p> </p><p><span style="color: black"><span style="font-family: 'Comic Sans MS'">...το οποίο copy/paste δεν έγινε αντιληπτό σε μητροπόλεις του κινηματογράφου όπως οι Κάννες, το Λονδίνο, το Los Angeles και τόσες άλλες. Προφανώς το πανίσχυρο υπουργείο εξωτερικών με τις πολλές επιτυχίες του στο παρελθόν, η πολυεθνική Boo Productions με τα χιλιάδες γραφεία σε όλο τον κόσμο και το επιδραστικότατο ελληνικό λόμπι κατάφεραν να επιβάλλουν τη συνωμοσία της σιωπής παγκοσμίως! </span></span></p><p> </p><p><span style="color: black"><span style="font-family: 'Comic Sans MS'">Αλλά φευ! Ορισμένοι ηρωϊκοί Έλληνες ενάντια στο πέπλο σιωπής και τις σκοτεινές δυνάμεις που το επέβαλαν, κατάφεραν να ανακαλύψουν το φρικτό μυστικό. Και αφού είχαν λύσει όλα τα προβλήματα της χώρας, επιδόθηκαν σε αποστολή ανώνυμων επιστολών και δημιουργία ομάδων στο Facebook για να ξεβρωμίσει η κόπρος του Αυγείου! Μπράβο τους!!!</span></span></p><p> </p><p><span style="color: black"><span style="font-family: 'Comic Sans MS'">Και τώρα στα σοβαρά:</span></span></p><p> </p><p><span style="color: black"><span style="font-family: 'Comic Sans MS'">Πόσοι άραγε έχουν δει το <strong><em>Κάστρο της Αγνότητας</em></strong> με ψυχραιμία; Οι περισσότεροι άκουσαν, διάβασαν, υπέθεσαν, φαντάστηκαν, αλλά δεν...είδαν! Η συγκεκριμένη ταινία βρίσκεται αναρτημένη στο youtube σε 12 μέρη (παρά τις...απεγνωσμένες προσπάθειες της Boo productions). Έκατσα χθες και την είδα χωρίς να γνωρίζω ισπανικά και χωρίς υπότιτλους. Επομένως, οι κρίσεις που ακολουθούν αφορούν τις σκηνές και ουχί τους διαλόγους για τους οποίους δεν μπορώ να διαμορφώσω άποψη. </span></span></p><p> </p><p><span style="color: black"><span style="font-family: 'Comic Sans MS'">Είναι η ιδέα του <em><strong>Κυνόδοντα</strong></em> αυθεντική; Προφανώς-προφανέστατα όχι. Θα όφειλε να κάνει μία αναφορά; Θα όφειλε!</span></span><span style="color: black"><span style="font-family: 'Verdana'"> <span style="font-family: 'Comic Sans MS'">Επομένως δεν υπάρχει κάποια πρωτοτυπία στο σενάριο και ας πίστευα αρχικά το αντίθετο χωρίς να γνωρίζω. </span></span></span></p><p> </p><p><span style="color: black"><span style="font-family: 'Comic Sans MS'">Είναι ο <em><strong>Κυνόδοντας</strong></em> copy/paste; Αυτό που είδα, είναι μία ταινία με έντονη τη φθορά του χρόνου, αρκετά συμβατική στην κινηματογράφησή της, κουραστική και η οποία αν επαναπροβαλλόταν τώρα θα περνούσε μάλλον απαρατήρητη χωρίς να ανοίξει μύτη. Σίγουρα όχι η καλύτερη στιγμή στη σπουδαία καριέρα του Αρτούρο Ριπστάιν. Εύστοχα ο Ηλίας Φραγκούλης (με τον οποίο στα περισσότερα δε συμφωνώ) το χαρακτηρίζει "νυσταλέα σεβεντίλα". Αυτό που έκανε ο Λάνθιμος ήταν να πάρει ένα γνωστό μύθο, να τον ντύσει με μία σύγχρονη κινηματογραφική γλώσσα (γελάτε!), καταφέρνοντας ταυτόχρονα να τον διαποτίσει με μία υποβόσκουσα ένταση που σου κάνει κόμπο το στομάχι (γελάτε!). Από τη μία πλευρά είδα μία μετριότατη ταινία και από την άλλη μία εξαιρετική ταινία. Ο Λάνθιμος πήρε χαλκό και τον έκανε χρυσό (βαράτε!). Μη πρωτότυπο το σενάριο μεν, πρωτότυπος ο τρόπος διαχείρισής του δε.</span></span></p><p> </p><p><span style="color: black"><span style="font-family: 'Comic Sans MS'">Το copy/paste αγαπητοί είναι πολύ βαριά κατηγορία για να εκστομίζεται έτσι εύκολα. Copy/paste ήταν το <em><strong>Ψυχώ</strong></em> του Γκας Βαν Σαντ όπου ανηπαρήγαγε καρέ προς καρέ το αυθεντικό αποτίνοντας τον ανάλογο φόρο τιμής στον τρισμέγιστο Χιτς. Copy/paste ήταν το αμερικανικό <strong><em>Funny Games</em></strong> του Χάνεκε όπου αναπαρήγαγε πλάνο προς πλάνο τον...εαυτό του! Έτσι εγώ το αντιλαμβάνομαι και κάτι τέτοιο δεν είδα.</span></span></p><p> </p><p><span style="color: black"><span style="font-family: 'Comic Sans MS'">Ακόμα:</span></span></p><p> </p><p><span style="color: black"><span style="font-family: 'Comic Sans MS'">Στην εξαιρετική έρευνα που έκανε ο συμφορουμίτης Modis σε άλλο σχετικό νήμα που έχει ανοίξει, αλλά και στο link που παραθέτει ο Ecodrifter, αναφέρονται πολλές πηγές από το εξωτερικό όπου ναι μεν διαπιστώνεται η ομοιότητα της ιδέας, αλλά πουθενά μα πουθενα δε γίνεται λόγος για κλοπή. Και όχι μόνο αυτό, αλλά η όποια σεναριακή ομοιότητα, δε φαίνεται να επηρεάζει ούτε κατ´ελάχιστο την τουλάχιστον θετική εκτίμηση των κριτικών (είπαμε το πανίσχυρο ελληνικό λόμπι). Για του λόγου το αληθές, παραθέτω αυτούσια αποσπάσματα από τα links που παρέθεσαν τα προαναφερθέντα μέλη. Οι υπογραμμίσεις δικές μου:</span></span></p><p> </p><p><span style="color: black"><span style="font-family: 'Verdana'">"The unbelievable story of <em>Dogtooth</em>, we’ve already seen it filmed a few times: the parents who lock their children inside the house, fearing that the contact with the exterior can be harmful to them has been already been told by Samira Makhmalbaf’s <em>The Apple</em> in 1998, is featured, with a few mystical nuances, in Tarkovsky’s <em>Nostalghia</em> (there, the children freed watch naively the outside world and ask if this is the way the end of the world should look like) and is similar to <em>El Castillo de la Pureza</em>, a film made by the Mexican director Arturo Ripstein in 1973. Even the first part of Rushdie’s <em>Shame</em> has a similar story. But the thing that makes Yorgos Lanthimos’s film <em>Dogtooth</em> <strong><u>brilliant</u></strong> is, besides a meticulous direction and a sense for staged brutality, the underlining of the vulnerability of the characters. </span></span></p><p> </p><p><span style="color: black"><span style="font-family: 'Verdana'"><span style="font-family: 'Comic Sans MS'">Παρατηρούμε ότι δε γίνεται λόγος μόνο για την ταινία του Ριπστάιν, αλλά και για πολλές άλλες που έχουν καταπιαστεί με αυτό το θέμα. Συνεχίζουμε:</span></span></span></p><p> </p><p><span style="color: black"><span style="font-family: 'Verdana'"><span style="font-family: 'Comic Sans MS'">The film somehow reminds me of a Dogme 95 film - the camera-work, the </span></span></span></p><p><span style="color: black"><span style="font-family: 'Verdana'"><span style="font-family: 'Comic Sans MS'">narrative structure - and in its candidness is occasionally </span></span></span></p><p><span style="color: black"><span style="font-family: 'Verdana'"><span style="font-family: 'Comic Sans MS'">reminiscent of Lars von Trier's IDIOTERNE (THE IDIOTS). In fact, I </span></span></span></p><p><span style="color: black"><span style="font-family: 'Verdana'"><span style="font-family: 'Comic Sans MS'">would bet that von Trier would very much approve and enjoy this film, </span></span></span></p><p><span style="color: black"><span style="font-family: 'Verdana'"><span style="font-family: 'Comic Sans MS'">and people who like von Trier's films will also very much enjoy it. </span></span></span></p><p><span style="color: black"><span style="font-family: 'Verdana'"><span style="font-family: 'Comic Sans MS'">Storywise, though, <strong><u>this film is fairly unique</u></strong>, though of course we </span></span></span></p><p><span style="color: black"><span style="font-family: 'Verdana'"><span style="font-family: 'Comic Sans MS'">have seen similar premises in M. Night Shyamalan's THE VILLAGE and </span></span></span></p><p><span style="color: black"><span style="font-family: 'Verdana'"><span style="font-family: 'Comic Sans MS'">Ripstein's EL CASTILLO DE LA PUREZA (CASTLE OF PURITY). </span></span></span></p><p><span style="color: black"><span style="font-family: 'Verdana'"><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"></span></span></span></p><p><span style="color: black"><span style="font-family: 'Verdana'"><span style="font-family: 'Comic Sans MS'">Παρομοίως, και άλλες ταινίες έχουν θίξει αυτό το θέμα.</span></span></span></p><p> </p><p><span style="color: black"><span style="font-family: 'Verdana'"><span style="font-family: 'Comic Sans MS'">Ειλικρινά πιστεύει κανείς (ρητορική η ερώτηση) ότι οι Έλληνες παράγοντες - όποιο και αν είναι το μετερύζι τους, πολιτικό ή καλλιτεχνικό - κατάφεραν να ξεγελάσουν την παγκόσμια κινηματογραφική κοινότητα; Εδώ δεν τα έχει καταφέρει κοτζάμ Αγγελόπουλος που τα τελευταία χρόνια έχει φάει το σπρώξιμο της αρκούδας προκειμένου να πάρει τη Χρυσή Άρκτο, το τελευταίο μεγάλο βραβείο που του έχει απομείνει. Και είναι και γαλλοτραφής. Και έχει και ξένα κεφάλαια στην παραγωγή του. Έλεος!</span></span></span></p><p> </p><p><span style="color: black"><span style="font-family: 'Verdana'"><span style="font-family: 'Comic Sans MS'">Αυτά από μένα. Δεν πρόκειται να επανέλθω άλλο για ένα θέμα που έχει κουράσει και με έχει κουράσει. Είδα, έκρινα, διαμόρφωσα άποψη και σε αυτό με βοήθησε τα μέγιστα το forum. Αντίο νήμα!</span></span></span></p><p> </p><p><span style="color: black"><span style="font-family: 'Verdana'"><span style="font-family: 'Comic Sans MS'">Υ.Γ. Εξυπακούεται ότι όλα τα παραπάνω δεν αναφέρονται σε όσους δεν άρεσε η ταινία και, κατά πως βλέπω, είναι και η πλειοψηφία του forum. Ο Κυνόδοντας είναι κλασική περίπτωση love it or hate it ταινίας. Επομένως, η άποψή τους απολύτως σεβαστή. </span></span></span></p><p> </p><p><span style="color: black"><span style="font-family: 'Verdana'"><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"> </span></span></span></p><p><span style="color: black"><span style="font-family: 'Verdana'"><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"></span></span></span></p><p><span style="color: black"><span style="font-family: 'Verdana'"><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"></span></span></span></p><p><span style="color: black"><span style="font-family: 'Verdana'"><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"></span></span></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="karavan, post: 1056005215, member: 24201"] [b]Re: ΚΥΝΟΔΟΝΤΑΣ — Dogtooth[/b] [COLOR=black][FONT=Comic Sans MS]...το οποίο copy/paste δεν έγινε αντιληπτό σε μητροπόλεις του κινηματογράφου όπως οι Κάννες, το Λονδίνο, το Los Angeles και τόσες άλλες. Προφανώς το πανίσχυρο υπουργείο εξωτερικών με τις πολλές επιτυχίες του στο παρελθόν, η πολυεθνική Boo Productions με τα χιλιάδες γραφεία σε όλο τον κόσμο και το επιδραστικότατο ελληνικό λόμπι κατάφεραν να επιβάλλουν τη συνωμοσία της σιωπής παγκοσμίως! [/FONT][/COLOR][COLOR=black][FONT=Verdana][/FONT][/COLOR] [COLOR=black][FONT=Verdana] [/FONT][/COLOR] [COLOR=black][FONT=Comic Sans MS]Αλλά φευ! Ορισμένοι ηρωϊκοί Έλληνες ενάντια στο πέπλο σιωπής και τις σκοτεινές δυνάμεις που το επέβαλαν, κατάφεραν να ανακαλύψουν το φρικτό μυστικό. Και αφού είχαν λύσει όλα τα προβλήματα της χώρας, επιδόθηκαν σε αποστολή ανώνυμων επιστολών και δημιουργία ομάδων στο Facebook για να ξεβρωμίσει η κόπρος του Αυγείου! Μπράβο τους!!![/FONT][/COLOR][COLOR=black][FONT=Verdana][/FONT][/COLOR] [COLOR=black][FONT=Verdana] [/FONT][/COLOR] [COLOR=black][FONT=Comic Sans MS]Και τώρα στα σοβαρά:[/FONT][/COLOR] [COLOR=black][FONT=Comic Sans MS][/FONT][/COLOR] [COLOR=black][FONT=Comic Sans MS]Πόσοι άραγε έχουν δει το [B][I]Κάστρο της Αγνότητας[/I][/B] με ψυχραιμία; Οι περισσότεροι άκουσαν, διάβασαν, υπέθεσαν, φαντάστηκαν, αλλά δεν...είδαν! Η συγκεκριμένη ταινία βρίσκεται αναρτημένη στο youtube σε 12 μέρη (παρά τις...απεγνωσμένες προσπάθειες της Boo productions). Έκατσα χθες και την είδα χωρίς να γνωρίζω ισπανικά και χωρίς υπότιτλους. Επομένως, οι κρίσεις που ακολουθούν αφορούν τις σκηνές και ουχί τους διαλόγους για τους οποίους δεν μπορώ να διαμορφώσω άποψη. [/FONT][/COLOR] [COLOR=black][FONT=Verdana] [/FONT][/COLOR] [COLOR=black][FONT=Comic Sans MS]Είναι η ιδέα του [I][B]Κυνόδοντα[/B][/I] αυθεντική; Προφανώς-προφανέστατα όχι. Θα όφειλε να κάνει μία αναφορά; Θα όφειλε![/FONT][/COLOR][COLOR=black][FONT=Verdana] [FONT=Comic Sans MS]Επομένως δεν υπάρχει κάποια πρωτοτυπία στο σενάριο και ας πίστευα αρχικά το αντίθετο χωρίς να γνωρίζω. [/FONT][/FONT][/COLOR] [COLOR=black][FONT=Verdana] [/FONT][/COLOR] [COLOR=black][FONT=Comic Sans MS]Είναι ο [I][B]Κυνόδοντας[/B][/I] copy/paste; Αυτό που είδα, είναι μία ταινία με έντονη τη φθορά του χρόνου, αρκετά συμβατική στην κινηματογράφησή της, κουραστική και η οποία αν επαναπροβαλλόταν τώρα θα περνούσε μάλλον απαρατήρητη χωρίς να ανοίξει μύτη. Σίγουρα όχι η καλύτερη στιγμή στη σπουδαία καριέρα του Αρτούρο Ριπστάιν. Εύστοχα ο Ηλίας Φραγκούλης (με τον οποίο στα περισσότερα δε συμφωνώ) το χαρακτηρίζει "νυσταλέα σεβεντίλα". Αυτό που έκανε ο Λάνθιμος ήταν να πάρει ένα γνωστό μύθο, να τον ντύσει με μία σύγχρονη κινηματογραφική γλώσσα (γελάτε!), καταφέρνοντας ταυτόχρονα να τον διαποτίσει με μία υποβόσκουσα ένταση που σου κάνει κόμπο το στομάχι (γελάτε!). Από τη μία πλευρά είδα μία μετριότατη ταινία και από την άλλη μία εξαιρετική ταινία. Ο Λάνθιμος πήρε χαλκό και τον έκανε χρυσό (βαράτε!). Μη πρωτότυπο το σενάριο μεν, πρωτότυπος ο τρόπος διαχείρισής του δε.[/FONT][/COLOR] [COLOR=black][FONT=Comic Sans MS][/FONT][/COLOR] [COLOR=black][FONT=Comic Sans MS]Το copy/paste αγαπητοί είναι πολύ βαριά κατηγορία για να εκστομίζεται έτσι εύκολα. Copy/paste ήταν το [I][B]Ψυχώ[/B][/I] του Γκας Βαν Σαντ όπου ανηπαρήγαγε καρέ προς καρέ το αυθεντικό αποτίνοντας τον ανάλογο φόρο τιμής στον τρισμέγιστο Χιτς. Copy/paste ήταν το αμερικανικό [B][I]Funny Games[/I][/B] του Χάνεκε όπου αναπαρήγαγε πλάνο προς πλάνο τον...εαυτό του! Έτσι εγώ το αντιλαμβάνομαι και κάτι τέτοιο δεν είδα.[/FONT][/COLOR] [COLOR=black][FONT=Comic Sans MS][/FONT][/COLOR] [COLOR=black][FONT=Comic Sans MS]Ακόμα:[/FONT][/COLOR] [COLOR=black][FONT=Verdana] [/FONT][/COLOR] [COLOR=black][FONT=Comic Sans MS]Στην εξαιρετική έρευνα που έκανε ο συμφορουμίτης Modis σε άλλο σχετικό νήμα που έχει ανοίξει, αλλά και στο link που παραθέτει ο Ecodrifter, αναφέρονται πολλές πηγές από το εξωτερικό όπου ναι μεν διαπιστώνεται η ομοιότητα της ιδέας, αλλά πουθενά μα πουθενα δε γίνεται λόγος για κλοπή. Και όχι μόνο αυτό, αλλά η όποια σεναριακή ομοιότητα, δε φαίνεται να επηρεάζει ούτε κατ´ελάχιστο την τουλάχιστον θετική εκτίμηση των κριτικών (είπαμε το πανίσχυρο ελληνικό λόμπι). Για του λόγου το αληθές, παραθέτω αυτούσια αποσπάσματα από τα links που παρέθεσαν τα προαναφερθέντα μέλη. Οι υπογραμμίσεις δικές μου:[/FONT][/COLOR] [COLOR=black][FONT=Comic Sans MS][/FONT][/COLOR] [COLOR=black][FONT=Comic Sans MS][/FONT][/COLOR][COLOR=black][FONT=Verdana]"The unbelievable story of [I]Dogtooth[/I], we’ve already seen it filmed a few times: the parents who lock their children inside the house, fearing that the contact with the exterior can be harmful to them has been already been told by Samira Makhmalbaf’s [I]The Apple[/I] in 1998, is featured, with a few mystical nuances, in Tarkovsky’s [I]Nostalghia[/I] (there, the children freed watch naively the outside world and ask if this is the way the end of the world should look like) and is similar to [I]El Castillo de la Pureza[/I], a film made by the Mexican director Arturo Ripstein in 1973. Even the first part of Rushdie’s [I]Shame[/I] has a similar story. But the thing that makes Yorgos Lanthimos’s film [I]Dogtooth[/I] [B][U]brilliant[/U][/B] is, besides a meticulous direction and a sense for staged brutality, the underlining of the vulnerability of the characters. [/FONT][/COLOR] [COLOR=black][FONT=Verdana][/FONT][/COLOR] [COLOR=black][FONT=Verdana][FONT=Comic Sans MS]Παρατηρούμε ότι δε γίνεται λόγος μόνο για την ταινία του Ριπστάιν, αλλά και για πολλές άλλες που έχουν καταπιαστεί με αυτό το θέμα. Συνεχίζουμε:[/FONT][/FONT][/COLOR] [COLOR=black][FONT=Verdana][FONT=Comic Sans MS][/FONT][/FONT][/COLOR] [COLOR=black][FONT=Verdana][FONT=Comic Sans MS]The film somehow reminds me of a Dogme 95 film - the camera-work, the narrative structure - and in its candidness is occasionally reminiscent of Lars von Trier's IDIOTERNE (THE IDIOTS). In fact, I would bet that von Trier would very much approve and enjoy this film, and people who like von Trier's films will also very much enjoy it. Storywise, though, [B][U]this film is fairly unique[/U][/B], though of course we have seen similar premises in M. Night Shyamalan's THE VILLAGE and Ripstein's EL CASTILLO DE LA PUREZA (CASTLE OF PURITY). [/FONT][/FONT][/COLOR] [COLOR=black][FONT=Verdana][FONT=Comic Sans MS]Παρομοίως, και άλλες ταινίες έχουν θίξει αυτό το θέμα.[/FONT][/FONT][/COLOR] [COLOR=black][FONT=Verdana][FONT=Comic Sans MS][/FONT][/FONT][/COLOR] [COLOR=black][FONT=Verdana][FONT=Comic Sans MS]Ειλικρινά πιστεύει κανείς (ρητορική η ερώτηση) ότι οι Έλληνες παράγοντες - όποιο και αν είναι το μετερύζι τους, πολιτικό ή καλλιτεχνικό - κατάφεραν να ξεγελάσουν την παγκόσμια κινηματογραφική κοινότητα; Εδώ δεν τα έχει καταφέρει κοτζάμ Αγγελόπουλος που τα τελευταία χρόνια έχει φάει το σπρώξιμο της αρκούδας προκειμένου να πάρει τη Χρυσή Άρκτο, το τελευταίο μεγάλο βραβείο που του έχει απομείνει. Και είναι και γαλλοτραφής. Και έχει και ξένα κεφάλαια στην παραγωγή του. Έλεος![/FONT][/FONT][/COLOR] [COLOR=black][FONT=Verdana][FONT=Comic Sans MS][/FONT][/FONT][/COLOR] [COLOR=black][FONT=Verdana][FONT=Comic Sans MS]Αυτά από μένα. Δεν πρόκειται να επανέλθω άλλο για ένα θέμα που έχει κουράσει και με έχει κουράσει. Είδα, έκρινα, διαμόρφωσα άποψη και σε αυτό με βοήθησε τα μέγιστα το forum. Αντίο νήμα![/FONT][/FONT][/COLOR] [COLOR=black][FONT=Verdana][FONT=Comic Sans MS][/FONT][/FONT][/COLOR] [COLOR=black][FONT=Verdana][FONT=Comic Sans MS]Υ.Γ. Εξυπακούεται ότι όλα τα παραπάνω δεν αναφέρονται σε όσους δεν άρεσε η ταινία και, κατά πως βλέπω, είναι και η πλειοψηφία του forum. Ο Κυνόδοντας είναι κλασική περίπτωση love it or hate it ταινίας. Επομένως, η άποψή τους απολύτως σεβαστή. [/FONT][/FONT][/COLOR] [COLOR=black][FONT=Verdana][FONT=Comic Sans MS][/FONT][/FONT][/COLOR] [COLOR=black][FONT=Verdana][FONT=Comic Sans MS] [/FONT][/FONT][/COLOR] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Streaming/DVD/Blu-ray
Νέες κυκλοφορίες ταινιών
Κυνόδοντας – Dogtooth
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…