Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
LG και απαράδεκτο after sales support
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="zounds" data-source="post: 1057910140" data-attributes="member: 26693"><p>Αγόρασα πριν από 3 μήνες μια LG τηλεόραση, συγκεκριμένα την LG 60UH770V.</p><p>Από την αρχή δεν ήμουν ιδιαίτερα ευχαριστημένος. Πάλεψα λίγες μέρες με τη διάχυση φωτός, μέχρι που βρήκα την επιλογή για Local Dimming και διορθώθηκε αρκετά.</p><p>Συνέχιζα όμως να βλέπω έντονο clouding (έτσι νομίζω πως λέγεται), ενώ παρατήρησα και μια οριζόντια γραμμή με διαφορά σε χρωματισμό και φωτισμό.</p><p>Τελικά μίλησα με την LG και έκανα αίτημα για service. Μίλησα με την εταιρία που έχει αναλάβει το service, ήρθε τεχνικός, είδε την τηλεόραση και την επόμενη μέρα ήρθαν και την πήραν. </p><p>Η παραλαβή έγινε στις 3/5/2017.</p><p>Μετά από μια βδομάδα, πήρα στην εταιρία και μου είπαν πως έχουν κάνει αίτηση αντικατάστασης, από την πρώτη μέρα κιόλας, και αν θέλω να μιλήσω απευθείας με την LG.</p><p> Πήρα, λοιπόν, στην LG και (ο ευγενικός, στα όρια της ειρωνείας, υπάλληλος) με ενημέρωσε πως εντός 15 εργάσιμων ημερών (!!!) θα έχω απάντηση!!! Όχι θα γίνει αντικατάσταση κλπ, αλλά θα έχω απάντηση.</p><p>Έχω ήδη μείνει δηλαδή 2 βδομάδες χωρίς τηλεόραση και θα πρέπει να περιμένω κι άλλη μια για να μου απαντήσουν. Το πότε θα γίνει η αντικατάσταση, τρέχα γύρευε. Και βέβαια δεν περιμένω η καινούργια τηλεόραση να είναι εντυπωσιακά καλύτερη.</p><p></p><p>Μακράν η χειρότερη αγορά που έχω κάνει τα τελευταία χρόνια σε όλα τα επίπεδα.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zounds, post: 1057910140, member: 26693"] Αγόρασα πριν από 3 μήνες μια LG τηλεόραση, συγκεκριμένα την LG 60UH770V. Από την αρχή δεν ήμουν ιδιαίτερα ευχαριστημένος. Πάλεψα λίγες μέρες με τη διάχυση φωτός, μέχρι που βρήκα την επιλογή για Local Dimming και διορθώθηκε αρκετά. Συνέχιζα όμως να βλέπω έντονο clouding (έτσι νομίζω πως λέγεται), ενώ παρατήρησα και μια οριζόντια γραμμή με διαφορά σε χρωματισμό και φωτισμό. Τελικά μίλησα με την LG και έκανα αίτημα για service. Μίλησα με την εταιρία που έχει αναλάβει το service, ήρθε τεχνικός, είδε την τηλεόραση και την επόμενη μέρα ήρθαν και την πήραν. Η παραλαβή έγινε στις 3/5/2017. Μετά από μια βδομάδα, πήρα στην εταιρία και μου είπαν πως έχουν κάνει αίτηση αντικατάστασης, από την πρώτη μέρα κιόλας, και αν θέλω να μιλήσω απευθείας με την LG. Πήρα, λοιπόν, στην LG και (ο ευγενικός, στα όρια της ειρωνείας, υπάλληλος) με ενημέρωσε πως εντός 15 εργάσιμων ημερών (!!!) θα έχω απάντηση!!! Όχι θα γίνει αντικατάσταση κλπ, αλλά θα έχω απάντηση. Έχω ήδη μείνει δηλαδή 2 βδομάδες χωρίς τηλεόραση και θα πρέπει να περιμένω κι άλλη μια για να μου απαντήσουν. Το πότε θα γίνει η αντικατάσταση, τρέχα γύρευε. Και βέβαια δεν περιμένω η καινούργια τηλεόραση να είναι εντυπωσιακά καλύτερη. Μακράν η χειρότερη αγορά που έχω κάνει τα τελευταία χρόνια σε όλα τα επίπεδα. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
LG και απαράδεκτο after sales support
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…