Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Home Theater
Home Theater PC
HTPC Hardware
Logitech Harmony Ultimate
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="sfortis" data-source="post: 1056836101" data-attributes="member: 1043"><p>Τις τελευταίες ημέρες 2 πλήκτρα άρχισαν να τεμπελιάζουν... το play και το πάνω βελάκι ήθελαν κι άλλη δύναμη στον αντίχειρα μετά το χαρακτηριστικό "κλικ" ώστε να ακούσουν την εντολή. </p><p></p><p>Ειμαι 99% σίγουρος οτι δεν έχει πεσει ούτε σταγόνα υγρό στο χειριστήριο. Εξάλλου και τα δύο πλήκτρα τοποθετούνται αρκετά μακρυά μεταξύ τους, οπότε μιλάμε μάλλον για κάποιο ελάττωμα. </p><p></p><p>Ετσι λοιπόν απευθύνθηκα στο support της logitech, οι οποίοι αφού σιγουρευτηκαν οτι δεν πρόκειται για πρόβλημα με τον προγραμματισμό των πλήκτρων, μου είπαν οτι θα κάνουν warranty claim και αν αυτό γίνει accept θα μου στείλουν νέα συσκευή.</p><p>Σε λίγες ώρες μου έρχεται μήνυμα οτι το warrany claim έγινε δεκτό και το νέο χειριστήριο έχει ήδη πάρει τον δρόμο της UPS!</p><p></p><p>Ενω άρχισα να σκέφτομαι πως θα παραλάβουν το παλιό πίσω κτλ και ήμουν έτοιμος να ρωτήσω, διαβάζω λίγο πιο κάτω οτι κάτι τέτοιο δεν γίνεται, απλά το κλειδώνουν ώστε να μην μπορει πλεον να γίνει sync με το pc. Θα συνεχίσει αν δουλεύει όμως με το παρών setup.</p><p></p><p><strong>Υποδειγματικό</strong> after sales support απο την logitech, τόσο στις ερωτήσεις που είχα κάνει όπου η απάντηση / επίλυση προβλημάτων είναι αστραπιαία, όσο και στα θέματα εγγύησης. Προτείνω <strong>ανεπιφύλακτα </strong>την αγορά απο το online store της logitech που παρεμπιπτόντως έχει και δωρεάν μεταφορικά και στην χώρα μας.</p><p></p><p><strong>Συγχαρητήρια λοιπόν! well done logitech!</strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sfortis, post: 1056836101, member: 1043"] Τις τελευταίες ημέρες 2 πλήκτρα άρχισαν να τεμπελιάζουν... το play και το πάνω βελάκι ήθελαν κι άλλη δύναμη στον αντίχειρα μετά το χαρακτηριστικό "κλικ" ώστε να ακούσουν την εντολή. Ειμαι 99% σίγουρος οτι δεν έχει πεσει ούτε σταγόνα υγρό στο χειριστήριο. Εξάλλου και τα δύο πλήκτρα τοποθετούνται αρκετά μακρυά μεταξύ τους, οπότε μιλάμε μάλλον για κάποιο ελάττωμα. Ετσι λοιπόν απευθύνθηκα στο support της logitech, οι οποίοι αφού σιγουρευτηκαν οτι δεν πρόκειται για πρόβλημα με τον προγραμματισμό των πλήκτρων, μου είπαν οτι θα κάνουν warranty claim και αν αυτό γίνει accept θα μου στείλουν νέα συσκευή. Σε λίγες ώρες μου έρχεται μήνυμα οτι το warrany claim έγινε δεκτό και το νέο χειριστήριο έχει ήδη πάρει τον δρόμο της UPS! Ενω άρχισα να σκέφτομαι πως θα παραλάβουν το παλιό πίσω κτλ και ήμουν έτοιμος να ρωτήσω, διαβάζω λίγο πιο κάτω οτι κάτι τέτοιο δεν γίνεται, απλά το κλειδώνουν ώστε να μην μπορει πλεον να γίνει sync με το pc. Θα συνεχίσει αν δουλεύει όμως με το παρών setup. [B]Υποδειγματικό[/B] after sales support απο την logitech, τόσο στις ερωτήσεις που είχα κάνει όπου η απάντηση / επίλυση προβλημάτων είναι αστραπιαία, όσο και στα θέματα εγγύησης. Προτείνω [B]ανεπιφύλακτα [/B]την αγορά απο το online store της logitech που παρεμπιπτόντως έχει και δωρεάν μεταφορικά και στην χώρα μας. [B]Συγχαρητήρια λοιπόν! well done logitech![/B] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Home Theater
Home Theater PC
HTPC Hardware
Logitech Harmony Ultimate
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…