Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Γενικά περί Δικάναλου Ήχου
loudness war...η συνέχεια
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Sonus Naturalis" data-source="post: 1058876643" data-attributes="member: 17874"><p>Ναι, είναι λογικό. Το σωστό είναι να δοκιμάζουμε το τελικό μουσικό προϊόν σε διάφορα συστήματα χαμηλής, μεσαίας και υψηλής ποιότητας, προκειμένου να εξασφαλίσουμε ότι θα ακούγεται καλά παντού.</p><p>Όλα τα εγχειρίδια mixing-mastering αυτό αναφέρουν.</p><p></p><p>Η χρήση compressor είναι απαραίτητη. Και για έναν άλλο πιο σπουδαίο λόγο. Για να πετύχουμε ομογενοποίηση και εξισορρόπηση οργάνων και φωνών μεταξύ τους στο χώρο σε ενιαίο σύνολο. Πολύ συχνά τα Faders δεν αρκούν. Επίσης για να δώσουμε συγκεκριμένο χαρακτήρα στα όργανα ή στη μουσική. Πολλές φορές τα σώματα και ο όγκος των οργάνων που ακούμε και θαυμάζουμε είναι αποτέλεσμα σκληρού κομπρεσσαρίσματος. Όλα αυτά είναι σωστά και επιτρεπόμενα. Εξαρτάται από την κρίση και το ταλέντο του ηχολήπτη/μηχανικού ποιός είναι ο καλύτερος τρόπος να αξιοποιηθούν τα μέσα που έχει στη διάθεσή του.</p><p></p><p>Αλλά υπάρχει ένα όριο. Δεν πρέπει να θίγεται το συναισθηματικό περιεχόμενο της μουσικής. Στο οποίο έχει καθοριστική σημασία η απόδοση της δυναμικής περιοχής. Απαιτείται ο ηχολήπτης να μην έχει μόνο τεχνικές γνώσεις, αλλά και καλλιτεχνική ευαισθησία. Να γνωρίζει τουλάχιστον το είδος που υπηρετεί. Γι' αυτό και υφίσταται εξειδίκευση. Ένας ηχολήπτης π.χ. που ξέρει να δουλεύει πάνω στην κλασσική και στην ακουστική μουσική πολύ δύσκολα θα μπορούσε να προσαρμοστεί φτιάχνοντας χιπ-χοπ. Και αντίστροφα.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sonus Naturalis, post: 1058876643, member: 17874"] Ναι, είναι λογικό. Το σωστό είναι να δοκιμάζουμε το τελικό μουσικό προϊόν σε διάφορα συστήματα χαμηλής, μεσαίας και υψηλής ποιότητας, προκειμένου να εξασφαλίσουμε ότι θα ακούγεται καλά παντού. Όλα τα εγχειρίδια mixing-mastering αυτό αναφέρουν. Η χρήση compressor είναι απαραίτητη. Και για έναν άλλο πιο σπουδαίο λόγο. Για να πετύχουμε ομογενοποίηση και εξισορρόπηση οργάνων και φωνών μεταξύ τους στο χώρο σε ενιαίο σύνολο. Πολύ συχνά τα Faders δεν αρκούν. Επίσης για να δώσουμε συγκεκριμένο χαρακτήρα στα όργανα ή στη μουσική. Πολλές φορές τα σώματα και ο όγκος των οργάνων που ακούμε και θαυμάζουμε είναι αποτέλεσμα σκληρού κομπρεσσαρίσματος. Όλα αυτά είναι σωστά και επιτρεπόμενα. Εξαρτάται από την κρίση και το ταλέντο του ηχολήπτη/μηχανικού ποιός είναι ο καλύτερος τρόπος να αξιοποιηθούν τα μέσα που έχει στη διάθεσή του. Αλλά υπάρχει ένα όριο. Δεν πρέπει να θίγεται το συναισθηματικό περιεχόμενο της μουσικής. Στο οποίο έχει καθοριστική σημασία η απόδοση της δυναμικής περιοχής. Απαιτείται ο ηχολήπτης να μην έχει μόνο τεχνικές γνώσεις, αλλά και καλλιτεχνική ευαισθησία. Να γνωρίζει τουλάχιστον το είδος που υπηρετεί. Γι' αυτό και υφίσταται εξειδίκευση. Ένας ηχολήπτης π.χ. που ξέρει να δουλεύει πάνω στην κλασσική και στην ακουστική μουσική πολύ δύσκολα θα μπορούσε να προσαρμοστεί φτιάχνοντας χιπ-χοπ. Και αντίστροφα. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Γενικά περί Δικάναλου Ήχου
loudness war...η συνέχεια
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…