Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Home Theater
Home Theater PC
HTPC Software
MadVR: Ρυθμίσεις, Προβλήματα, FAQ [Part II]
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="svellinis" data-source="post: 1056587840" data-attributes="member: 6923"><p>να τι γραφει ο Αλεξανδρος στον οδηγο για το madvr σαν επεξηγηση </p><p>Γιατί μας αφορά το WTW (236-255) & BTB (0-15)?</p><p>Γιατί μέσα στο pc θα γίνει μετατροπή σε RGB με 0-255, οπότε θέλοντας και μη θα έχουμε και τιμές κάτω από 16 και πάνω από 235</p><p>Ποια είναι τα αρνητικά αυτής της ιστορίας?</p><p></p><p> 'Αν το επόμενο φίλτρο ή το προβολικό μέσο δεν μπορεί να δεχθεί BTB & WTW καταλαβαίνετε ότι αυτή η πληροφορία χάνεται.</p><p> Banding</p><p> Aν ρυθμίσουμε την κάρτα έτσι ώστε να βγάλει 16-235 όπως γίνεται σε μερικές καινούργιες κάρτες καταλαβαίνετε ότι θα έχουμε άλλη μια μετατροπή (συμπίεση αυτή τη φορά ) της φωτεινότητας, με ακόμα μεγαλύτερη απώλεια πληροφορίας.</p><p></p><p>Οσο για το 4:4:4 αντιγραφω παλι </p><p></p><p>Κατά την διάρκεια αναπαραγωγής ενός αρχείου στο PC υπάρχουν 3 μέρη όπου μπορεί να γίνουν μετατροπές χρώματος με αντίστοιχες αλλοιώσεις στην ποιότητα.</p><p></p><p> Κατά την διάρκεια του decoding</p><p> Στον Video Renderer</p><p> Στην κάρτα γραφικών.</p><p></p><p></p><p>Οι ταινίες μας στην μεγαλύτερη τους πλειοψηφεία είναι αποθηκευμένες σε YUV 4:2:0 με luminance levels: 16-235.</p><p>Τι σημαίνει αυτό;</p><p>Επειδή το μάτι μας είναι πιο ευαίσθητο στις αλλαγές της φωτεινότητας και λιγότερο στις αλλαγές του χρώματος, το χρώμα είναι αποθηκευμένο στη μισή ανάλυση δηλαδή 960x540. Το χρώμα πρέπει να γίνει πρώτα Upscale στην ανάλυση της φωτεινότητας και μέτα και να μετατραπεί σε RGB. Ολες οι μετατροπές μέσα στο PC γίνονται σε RGB oπότε αναγκαστικά πρέπει να γίνει ενα αντίστοιχο "Chroma Interpolate".</p><p>Aυτός είναι ο κύριως λόγος που έχουμε banding και Artifacts όταν αυτή η μετατροπή γίνεται λάθος.</p><p>Σχεδόν όλες οι κάρτες γραφικών όμως δουλεύουν σε RGB 4:4:4 με luminance levels: 0-255. 'Οπως καταλαβαίνεται και οι δύο αυτές μετατροπές του Chroma και του Luma είναι απαραίτητες.</p><p>Aκόμα και να έχει μια κάρτα έξοδο ΥCbCr με 16-235 θα έχουμε μια ακόμα ενδιάμεση μετατροπή του χρώματος σε RGB και της φωτεινότητας σε 0-255.</p><p>Bασική αρχή αυτού του οδηγού είναι οι μετατροπές τις φωτεινότητας και του χρώματος (= chroma subsampling) να συμβούν μόνο ΜΙΑ φορά</p><p></p><p>αυριο παλι καλη σας νυχτα</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="svellinis, post: 1056587840, member: 6923"] να τι γραφει ο Αλεξανδρος στον οδηγο για το madvr σαν επεξηγηση Γιατί μας αφορά το WTW (236-255) & BTB (0-15)? Γιατί μέσα στο pc θα γίνει μετατροπή σε RGB με 0-255, οπότε θέλοντας και μη θα έχουμε και τιμές κάτω από 16 και πάνω από 235 Ποια είναι τα αρνητικά αυτής της ιστορίας? 'Αν το επόμενο φίλτρο ή το προβολικό μέσο δεν μπορεί να δεχθεί BTB & WTW καταλαβαίνετε ότι αυτή η πληροφορία χάνεται. Banding Aν ρυθμίσουμε την κάρτα έτσι ώστε να βγάλει 16-235 όπως γίνεται σε μερικές καινούργιες κάρτες καταλαβαίνετε ότι θα έχουμε άλλη μια μετατροπή (συμπίεση αυτή τη φορά ) της φωτεινότητας, με ακόμα μεγαλύτερη απώλεια πληροφορίας. Οσο για το 4:4:4 αντιγραφω παλι Κατά την διάρκεια αναπαραγωγής ενός αρχείου στο PC υπάρχουν 3 μέρη όπου μπορεί να γίνουν μετατροπές χρώματος με αντίστοιχες αλλοιώσεις στην ποιότητα. Κατά την διάρκεια του decoding Στον Video Renderer Στην κάρτα γραφικών. Οι ταινίες μας στην μεγαλύτερη τους πλειοψηφεία είναι αποθηκευμένες σε YUV 4:2:0 με luminance levels: 16-235. Τι σημαίνει αυτό; Επειδή το μάτι μας είναι πιο ευαίσθητο στις αλλαγές της φωτεινότητας και λιγότερο στις αλλαγές του χρώματος, το χρώμα είναι αποθηκευμένο στη μισή ανάλυση δηλαδή 960x540. Το χρώμα πρέπει να γίνει πρώτα Upscale στην ανάλυση της φωτεινότητας και μέτα και να μετατραπεί σε RGB. Ολες οι μετατροπές μέσα στο PC γίνονται σε RGB oπότε αναγκαστικά πρέπει να γίνει ενα αντίστοιχο "Chroma Interpolate". Aυτός είναι ο κύριως λόγος που έχουμε banding και Artifacts όταν αυτή η μετατροπή γίνεται λάθος. Σχεδόν όλες οι κάρτες γραφικών όμως δουλεύουν σε RGB 4:4:4 με luminance levels: 0-255. 'Οπως καταλαβαίνεται και οι δύο αυτές μετατροπές του Chroma και του Luma είναι απαραίτητες. Aκόμα και να έχει μια κάρτα έξοδο ΥCbCr με 16-235 θα έχουμε μια ακόμα ενδιάμεση μετατροπή του χρώματος σε RGB και της φωτεινότητας σε 0-255. Bασική αρχή αυτού του οδηγού είναι οι μετατροπές τις φωτεινότητας και του χρώματος (= chroma subsampling) να συμβούν μόνο ΜΙΑ φορά αυριο παλι καλη σας νυχτα [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Home Theater
Home Theater PC
HTPC Software
MadVR: Ρυθμίσεις, Προβλήματα, FAQ [Part II]
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…