Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Ανακοινώσεις, συζητήσεις
Μερικές σκέψεις για τη φωτογραφία και τις φωτογραφικές μηχανές
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="shutter" data-source="post: 1451555" data-attributes="member: 18459"><p>Παρατηρώ οτι η κουβέντα έχει εστιαστεί αποκλειστικα σε φωτογραφίες του timing ή "δράσης" ή τύπου street φωτογραφία, (δεν μπορώ να την κατατάξω σε κάποια κατηγορία), υπάρχουν όμως και οι φωτογραφίες "τοπίου" που παίζει σημαντικότατο ρόλο το οτι έκλεισες πολύ το διάφραγμα σε συνδιασμό με αργή ταχύτητα για να "γράψει" το νερό του καταρράκτη ή οτι χρησιμοποίησες ND φίλτρο. Star trails. έπλεπα φωτογραφία που ο τύπος τράβηξε 1300 φωτογραφίες για τα trails και 3 για το background με διαφορετικές εκθέσεις. Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να έχεις κληρονομικο χάρισμα για να μαντέψεις πως έφτασε στο αποτέλεσμα. </p><p>Επίσης πόσες φορές αναγκαζόμαστε να ανεβάσουμε ISO για ελλατωθεί ο χρόνος έκθεσης ώστε να προλάβουμε να μην χαθεί το magic light για να "μαζέψει" οσο φώς χρείαζεται για δώσει αυτο το ζωντανό-πλούσιο χρώμα και να γράψουν όμορφα και τα σύννεφα?</p><p></p><p>Θα συμφωνήσω και με τον Kosh αλλα και με τον Olive tree. Εξηγώ..</p><p>Όπως αναφέρω και παραπάνω υπάρχουν φωτογραφίες που βασίζονται κυρίως σε τεχνική, που παρόλα αυτά, σου δημιουργούν άπειρα συναισθήματα, σε μαγεύουν, αυτές θεωρώ οτι καλο είναι για έναν άπειρο φωτογράφο να μπορεί να τις "αποκωδικοποιήσει" για να μπορέσει είτε να επιτύχει παρόμοιο αποτέλεσμα είτε και να τις "εξελίξει".</p><p>Θα μιλήσω για μένα, γοητέυομαι απο τις φωτογραφίες τοπίου.</p><p></p><p>Απο το forum γνωρίσα έλληνες φωτογράφους όπως ο Μανόλης Κουπέ, που ούκ ολίγες φορές, φωτογραφίες του έχουν δημιουργήσει τόπικ για το πώς έφτασε σε αυτό το αποτέλεσμα.</p><p>Προσωπικά θα ήθελα, σαν άπειρος πάντα, να μάθω και τι ακολούθησε σε επίπεδο post production.</p><p>Ή και του Γιώργου Μέη που κάθε καλοκαίρι ξεχνιέμαι στα stands και χαζεύω τη δουλειά του!</p><p></p><p>Απο την άλλη πλευρά, ίσως πραγματικά να μην έχουν νόημα οι ρυθμίσεις, οταν η φωτογραφία τραβήχθηκε την στιγμή που ο φωτογράφος "ένιωσε" οτι τότε πρέπει να βάλει το μάτι στο σκόπευτρο, χωρίς να σκεφτεί να καδράρει γιατί γνωρίζει οτι έκεινη η στιγμή θα χαθεί!</p><p>Τέλος θεωρώ πως και η σύνθεση, Αλέξη, τις περισσότερες φορές είναι τεχνική. Δλδ το πώς θα "τοποθετήσεις" τους όγκους, χρώματα μέσα στο κάδρο.</p><p></p><p>Στο φορουμ δεν "συχνάζουν" μόνο φωτογράφοι που το "έχουν" άλλα και αυτοί που θέλουν να πειραματιστούν και να μάθουν..</p><p></p><p>Απολογούμαι για το μακροσκελές κείμενο...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="shutter, post: 1451555, member: 18459"] Παρατηρώ οτι η κουβέντα έχει εστιαστεί αποκλειστικα σε φωτογραφίες του timing ή "δράσης" ή τύπου street φωτογραφία, (δεν μπορώ να την κατατάξω σε κάποια κατηγορία), υπάρχουν όμως και οι φωτογραφίες "τοπίου" που παίζει σημαντικότατο ρόλο το οτι έκλεισες πολύ το διάφραγμα σε συνδιασμό με αργή ταχύτητα για να "γράψει" το νερό του καταρράκτη ή οτι χρησιμοποίησες ND φίλτρο. Star trails. έπλεπα φωτογραφία που ο τύπος τράβηξε 1300 φωτογραφίες για τα trails και 3 για το background με διαφορετικές εκθέσεις. Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να έχεις κληρονομικο χάρισμα για να μαντέψεις πως έφτασε στο αποτέλεσμα. Επίσης πόσες φορές αναγκαζόμαστε να ανεβάσουμε ISO για ελλατωθεί ο χρόνος έκθεσης ώστε να προλάβουμε να μην χαθεί το magic light για να "μαζέψει" οσο φώς χρείαζεται για δώσει αυτο το ζωντανό-πλούσιο χρώμα και να γράψουν όμορφα και τα σύννεφα? Θα συμφωνήσω και με τον Kosh αλλα και με τον Olive tree. Εξηγώ.. Όπως αναφέρω και παραπάνω υπάρχουν φωτογραφίες που βασίζονται κυρίως σε τεχνική, που παρόλα αυτά, σου δημιουργούν άπειρα συναισθήματα, σε μαγεύουν, αυτές θεωρώ οτι καλο είναι για έναν άπειρο φωτογράφο να μπορεί να τις "αποκωδικοποιήσει" για να μπορέσει είτε να επιτύχει παρόμοιο αποτέλεσμα είτε και να τις "εξελίξει". Θα μιλήσω για μένα, γοητέυομαι απο τις φωτογραφίες τοπίου. Απο το forum γνωρίσα έλληνες φωτογράφους όπως ο Μανόλης Κουπέ, που ούκ ολίγες φορές, φωτογραφίες του έχουν δημιουργήσει τόπικ για το πώς έφτασε σε αυτό το αποτέλεσμα. Προσωπικά θα ήθελα, σαν άπειρος πάντα, να μάθω και τι ακολούθησε σε επίπεδο post production. Ή και του Γιώργου Μέη που κάθε καλοκαίρι ξεχνιέμαι στα stands και χαζεύω τη δουλειά του! Απο την άλλη πλευρά, ίσως πραγματικά να μην έχουν νόημα οι ρυθμίσεις, οταν η φωτογραφία τραβήχθηκε την στιγμή που ο φωτογράφος "ένιωσε" οτι τότε πρέπει να βάλει το μάτι στο σκόπευτρο, χωρίς να σκεφτεί να καδράρει γιατί γνωρίζει οτι έκεινη η στιγμή θα χαθεί! Τέλος θεωρώ πως και η σύνθεση, Αλέξη, τις περισσότερες φορές είναι τεχνική. Δλδ το πώς θα "τοποθετήσεις" τους όγκους, χρώματα μέσα στο κάδρο. Στο φορουμ δεν "συχνάζουν" μόνο φωτογράφοι που το "έχουν" άλλα και αυτοί που θέλουν να πειραματιστούν και να μάθουν.. Απολογούμαι για το μακροσκελές κείμενο... [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Ανακοινώσεις, συζητήσεις
Μερικές σκέψεις για τη φωτογραφία και τις φωτογραφικές μηχανές
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…