Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Μπλουζ, μείνετε μακριά μου... [Johnny Burnette and the Rock 'n Roll Trio]
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="grio" data-source="post: 1057684138" data-attributes="member: 30418"><p><h3>Ροκ Μπίλι Μπούγκι</h3><p><strong>Johnny Burnette and the Rock 'n Roll Trio - Johnny Burnette and the Rock 'n Roll Trio</strong> (Δεκέμβριος 1956, Coral)</p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH=full]183029[/ATTACH]</p><p></p><p><span style="color: Indianred">Τραγούδια</span>: A1 Honey Hush (Lou Willie Turner) - 1:59, A2 Lonesome Train (On A Lonesome Track) (Glen Moore, Milton Subotsky) - 2:09, A3 Sweet Love On My Mind (W. P. Walker) - 2:26, A4 Rock Billy Boogie (J. Burnette, D. Burnette, G. Hawkins, A. Mortimer) - 2:33, A5 Lonesome Tears In My Eyes (J. Burnette, D. Burnette, P. Burlison, A. Mortimer) - 2:05, A6 All By Myself (A. Domino, D. Bartholomew) - 2:04, B1 The Train Kept A-Rollin' (T. Bradshaw, L. Mann, H. Kay) - 2:13, B2 I Just Found Out (J. Burnette, D. Burnette, P. Burlison, A. Mortimer) - 2:18, B3 Your Baby Blue Eyes (J. Burnette, D. Burnette, P. Burlison, A. Mortimer) - 2:09, B4 Chains Of Love (Harry Vann Walls, A. Nugetre) - 2:35, B5 I Love You So (Henry Jerome) - 2:15, B6 Drinking Wine, Spo-Dee-O-Dee, Drinking Wine ("Stick" McGhee, J. Mayo Williams) - 2:11</p><p>-- Πρόσθετα κομμάτια στη CD επανέκδοση του 1993</p><p>13 Rock Therapy (Subotsky) - 2:14, 14 Blues Stay Away from Me (Alton Delmore, Rabon Delmore, Henry Glover, Wayne Raney) - 2:12, 15 Eager Beaver Baby (Stanley Clayton, Bill Katz, Ruth Ann Roberts) - 2:01, 16 You're Undecided - 1:57, 17 If You Want It Enough (Grayson, Mel Howard) - 2:12, 18 Please Don't Leave Me (Domino) - 2:15, 19 Touch Me (Johnny Burnette, Hyde, James M. Smith) - 2:23, 20 Tear It Up (Johnny Burnette) - 1:52</p><p><span style="color: Indianred">Μουσικοί</span>: Johnny Burnette (φωνητικά, ρυθμική κιθάρα), Paul Burlison (ηλεκτρική κιθάρα), Dorsey Burnette (μπάσο, φωνητικά: A3), "Buddy" Harman, Jr. / Eddie Gray / Farris Coursey (τύμπανα), Thomas Grady Martin (κιθάρα), Bob L. Moore (μπάσο), Owen Bradley (πιάνο), Anita Kerr Singers (υποστηρικτικά φωνητικά)</p><p><span style="color: Indianred">Παραγωγή</span>: Owen Bradley</p><p></p><p>Οι ηχογραφήσεις έγιναν 7 Μαΐου του 1956 στο <em>Pythian Temple</em> στη Νέα Υόρκη (16, 20), 2 με 5 Ιουλίου του 1956 (A1-B6, 13, 14, 18) και 22 Μαρτίου του 1957 (15, 17, 19) στο <em>Studio Quonset, 16 Avenue South</em>, Νάσβιλ, Τενεσί</p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH]128886[/ATTACH]</p><p></p><p>Το <strong>Rock 'n' Roll Trio</strong> ενσαρκώνει την αρχέγονη κραυγή του ροκαμπίλι. Ακόμη και η νεανική φαγωμάρα και οι ζήλιες που ταλαιπωρούσαν το γκρουπ χαρακτήριζαν τη γέννηση μιας νέας εποχής στη μουσική. Από τότε όλοι οι ροκαμπίλι αναβιωτές αναφέρονται και αναμετριούνται με το πάθος του <em>Johnny Burnette</em>.</p><p></p><p>Το <em>Rock 'n' Roll Trio</em> υπήρξε η εμπροσθοφυλακή του ροκ εντ ρολ. Οι <strong>Dorsey</strong> και <strong>Johnny Burnette</strong> γεννήθηκαν στο Μέμφις στις 28 Δεκεμβρίου του 1932 και 25 Μαρτίου του 1934 αντίστοιχα. Παραδόξως, το Μέμφις είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με το ροκαμπίλι, αν και οι <em>Burnette</em> ήταν ένα από τα λίγα μεγάλα ονόματα που έρχονταν από εκεί. Ο πατέρας τους, <em>Dorsey</em> ο πρεσβύτερος, τους έδωσε ένα ζευγάρι κιθάρες <em>Gene Autry</em> το 1939, αλλά αυτές κατέληξαν σπασμένες στα κεφάλια τους, σαν μια αλάθητη πρόγευση του τι επρόκειτο να ακολουθήσει. Αλλά τότε και οι δύο αδελφοί ενδιαφέρονταν περισσότερο για τον αθλητισμό. Ξεκίνησαν την πυγμαχία και συμμετείχαν σε διάφορα πρωταθλήματα "Χρυσό Γάντι" και στους αγώνες του 1949 ο <em>Dorsey</em> συνάντησε τον <strong>Paul Burlison</strong> (1929), που αργότερα θα γίνει ο ληντ κιθαρίστας τους.</p><p></p><p>Ο <em>Burlison</em> αμέσως μετά τη γνωριμία με τον <em>Dorsey</em> πήγε στο στρατό, αλλά επανασυνδέθηκαν πάλι το 1951. "<em><span style="color: Darkorange">Πολλοί άνθρωποι</span></em>", είπε, "<em><span style="color: Darkorange">νομίζουν ότι το Rock 'n' Roll Trio ήταν μαζί από το 1956 μέχρι το φθινόπωρο του 1957, αλλά εμείς παίζαμε τακτικά από το 1951</span></em>". Άρχισαν να εργάζονται σε χιλμπίλι νυχτερινά μαγαζιά στις παρυφές της πόλης, τόσο ως τρίο όσο και ως μέρος άλλων γκρουπ. Οι πρώτες ηχογραφήσεις των <em>Burnette</em> εμφανίστηκαν στην ετικέτα <em>Von</em> με έδρα το <em>Booneville</em> του Μισισιπή, αλλά πούλησαν ελάχιστα και σπανίως λογαριάζονται ως ντεμπούτο.</p><p></p><p>Τόσο ο <em>Paul Burlison</em> όσο και ο <em>Dorsey Burnette</em> εργάζονταν σε κανονικές δουλειές στην <em>Crown Electric Company</em>, όπου εργαζόταν και ο <em>Elvis Presley</em> σαν οδηγός φορτηγού. Ο <em>Johnny</em> έκανε διάφορες δουλειές μεταξύ των οποίων, πώληση πιάτων και συσκευών από πόρτα σε πόρτα και εισπράκτορας. Η ιδέα για το τρίο ήρθε μετά από το λίγο θόρυβο, σε τοπικό επίπεδο, που άρχισαν να κάνουν οι <em>Elvis, Scotty</em> και <em>Bill</em> και έτσι αποχώρισαν από την κάντρι χορευτική μπάντα του <em>Doc McQueen</em> στο <em>Hideaway Club</em>. "<em><span style="color: Darkorange">Αν προσέξετε το 'Rock Billy Boogie'</span></em>", είπε ο Paul, "<em><span style="color: Darkorange">μπορείτε να μας ακούσετε να τραγουδάμε για το Hideaway. Είχαμε οι τρεις μας μια μικρή ανάπαυλα και αποφασίσαμε να πάμε στη Νέα Υόρκη</span></em>".</p><p></p><p>Οδηγώντας μέσα από τις χειρότερες χιονοθύελλες που έπληξαν ποτέ τα Βορειοανατολικά, το τρίο έφτασε στη Νέα Υόρκη και πήρε δωμάτια στη Χριστιανική Αδελφότητα Νέων. Ο <em>Dorsey</em> και ο <em>Paul</em> άρχισαν να εργάζονται ως ηλεκτρολόγοι, ενώ ο <em>Johnny</em> βρήκε δουλειά στην περιοχή με τα ρουχάδικα. Άκουσαν για τις νυχτερινές ακροάσεις της Τετάρτης στο πρόγραμμα <em>Amateur Hour</em> του <em>Ted Mack</em> και προσχώρησαν στην ατελείωτη ουρά των αισιόδοξων. Κατά τη διάρκεια των οντισιόν, κάποιος σκέφτηκε ότι το τρίο <em>Burnette</em> μπορούσε να βοηθήσει τη δημοφιλία της παράστασης με τα παιδιά, έτσι προωθήθηκαν ταχύτερα στο σόου. Το <em>Rock 'n' Roll Trio</em> κέρδισε τρεις συνεχόμενες εμφανίσεις τον Απρίλιο και τον Μάιο του 1956, που τους εξασφάλισαν παρουσία στο γύρο των φιναλίστ τον Σεπτέμβριο.</p><p></p><p>Μεταξύ της δεύτερης και τρίτης εμφάνισης βρήκαν έναν μάνατζερ, ή ακριβέστερα τους βρήκε ένας μάνατζερ. Ο <em>Bill Randle</em>, ένας κορυφαίος ντι τζέι του ραδιοφωνικού σταθμού <em>WERE</em>, στο Κλίβελαντ, τηλεφώνησε στον φίλο του, <strong>Henry Jerome</strong>, μετέπειτα διευθυντή ορχήστρας στο <em>Hotel Edison</em> και του είπε να παρακολουθήσει τους <em>Burnette</em> στην τηλεόραση. Ο <em>Jerome</em> έγινε μάνατζερ των <em>Burnette</em> και τους πέτυχε ένα συμβόλαιο με την ετικέτα <em>Coral</em> της <em>Decca Records</em>. Ο <em>Jerome</em> επίσης βρήκε ημερήσια δουλειά στον <em>Johnny</em> σαν χειριστή ανελκυστήρα στο <em>Hotel Edison</em> και το <em>Trio</em> μετακόμισε εκεί (στο ξενοδοχείο) από το <em>YMCA</em>. Στην <em>Coral</em>, το γκρουπ τοποθετήθηκε μπροστά από μια ορχήστρα 32 μελών για το σέσιον του ντεμπούτου τους. "<em><span style="color: Darkorange">Ο ντράμερ ήταν ο μόνος που χρησιμοποιήσαμε από το γκρουπ του στούντιο που συγκλήθηκε για εμάς</span></em>", υπενθύμισε ο <em>Paul Burlison</em>, "<em><span style="color: Darkorange">και όταν ηχογραφήσαμε το 'Tear It Up' επέμενα να παίξει πιο δυνατά αλλά ο ίδιος ανησυχούσε ότι θα σπάσει τις μεμβράνες, έτσι στο τέλος χτυπούσε τις κάσες. Αυτός, απλά, δεν συνήθιζε να παίζει τόσο δυνατά</span></em>". Το τρίο έπαιξε με απόλυτη έλλειψη μέτρου, ξέφρενα, που ήταν ξένο προς τον τρόπο με τον οποίο γίνονταν τότε οι δίσκοι στη Νέα Υόρκη. Σε απρόσμενες στιγμές, ο <em>Johnny</em> άφηνε ένα από τα ουρλιαχτά του, ένα χαρακτηριστικό που ξεκίνησε κατά λάθος ένα βράδυ όταν τινάχτηκε από ένα αναμμένο τσιγάρο που ο <em>Burlison</em> είχε στερεώσει σε μια χορδή της κιθάρας του.</p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH]128887[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="grio, post: 1057684138, member: 30418"] [HEADING=2]Ροκ Μπίλι Μπούγκι[/HEADING] [B]Johnny Burnette and the Rock 'n Roll Trio - Johnny Burnette and the Rock 'n Roll Trio[/B] (Δεκέμβριος 1956, Coral) [CENTER][ATTACH type="full"]183029[/ATTACH][/CENTER] [COLOR=Indianred]Τραγούδια[/COLOR]: A1 Honey Hush (Lou Willie Turner) - 1:59, A2 Lonesome Train (On A Lonesome Track) (Glen Moore, Milton Subotsky) - 2:09, A3 Sweet Love On My Mind (W. P. Walker) - 2:26, A4 Rock Billy Boogie (J. Burnette, D. Burnette, G. Hawkins, A. Mortimer) - 2:33, A5 Lonesome Tears In My Eyes (J. Burnette, D. Burnette, P. Burlison, A. Mortimer) - 2:05, A6 All By Myself (A. Domino, D. Bartholomew) - 2:04, B1 The Train Kept A-Rollin' (T. Bradshaw, L. Mann, H. Kay) - 2:13, B2 I Just Found Out (J. Burnette, D. Burnette, P. Burlison, A. Mortimer) - 2:18, B3 Your Baby Blue Eyes (J. Burnette, D. Burnette, P. Burlison, A. Mortimer) - 2:09, B4 Chains Of Love (Harry Vann Walls, A. Nugetre) - 2:35, B5 I Love You So (Henry Jerome) - 2:15, B6 Drinking Wine, Spo-Dee-O-Dee, Drinking Wine ("Stick" McGhee, J. Mayo Williams) - 2:11 -- Πρόσθετα κομμάτια στη CD επανέκδοση του 1993 13 Rock Therapy (Subotsky) - 2:14, 14 Blues Stay Away from Me (Alton Delmore, Rabon Delmore, Henry Glover, Wayne Raney) - 2:12, 15 Eager Beaver Baby (Stanley Clayton, Bill Katz, Ruth Ann Roberts) - 2:01, 16 You're Undecided - 1:57, 17 If You Want It Enough (Grayson, Mel Howard) - 2:12, 18 Please Don't Leave Me (Domino) - 2:15, 19 Touch Me (Johnny Burnette, Hyde, James M. Smith) - 2:23, 20 Tear It Up (Johnny Burnette) - 1:52 [COLOR=Indianred]Μουσικοί[/COLOR]: Johnny Burnette (φωνητικά, ρυθμική κιθάρα), Paul Burlison (ηλεκτρική κιθάρα), Dorsey Burnette (μπάσο, φωνητικά: A3), "Buddy" Harman, Jr. / Eddie Gray / Farris Coursey (τύμπανα), Thomas Grady Martin (κιθάρα), Bob L. Moore (μπάσο), Owen Bradley (πιάνο), Anita Kerr Singers (υποστηρικτικά φωνητικά) [COLOR=Indianred]Παραγωγή[/COLOR]: Owen Bradley Οι ηχογραφήσεις έγιναν 7 Μαΐου του 1956 στο [I]Pythian Temple[/I] στη Νέα Υόρκη (16, 20), 2 με 5 Ιουλίου του 1956 (A1-B6, 13, 14, 18) και 22 Μαρτίου του 1957 (15, 17, 19) στο [I]Studio Quonset, 16 Avenue South[/I], Νάσβιλ, Τενεσί [CENTER][ATTACH alt="JohnnyBurnetteTrio.jpg"]128886[/ATTACH][/CENTER] Το [B]Rock 'n' Roll Trio[/B] ενσαρκώνει την αρχέγονη κραυγή του ροκαμπίλι. Ακόμη και η νεανική φαγωμάρα και οι ζήλιες που ταλαιπωρούσαν το γκρουπ χαρακτήριζαν τη γέννηση μιας νέας εποχής στη μουσική. Από τότε όλοι οι ροκαμπίλι αναβιωτές αναφέρονται και αναμετριούνται με το πάθος του [I]Johnny Burnette[/I]. Το [I]Rock 'n' Roll Trio[/I] υπήρξε η εμπροσθοφυλακή του ροκ εντ ρολ. Οι [B]Dorsey[/B] και [B]Johnny Burnette[/B] γεννήθηκαν στο Μέμφις στις 28 Δεκεμβρίου του 1932 και 25 Μαρτίου του 1934 αντίστοιχα. Παραδόξως, το Μέμφις είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με το ροκαμπίλι, αν και οι [I]Burnette[/I] ήταν ένα από τα λίγα μεγάλα ονόματα που έρχονταν από εκεί. Ο πατέρας τους, [I]Dorsey[/I] ο πρεσβύτερος, τους έδωσε ένα ζευγάρι κιθάρες [I]Gene Autry[/I] το 1939, αλλά αυτές κατέληξαν σπασμένες στα κεφάλια τους, σαν μια αλάθητη πρόγευση του τι επρόκειτο να ακολουθήσει. Αλλά τότε και οι δύο αδελφοί ενδιαφέρονταν περισσότερο για τον αθλητισμό. Ξεκίνησαν την πυγμαχία και συμμετείχαν σε διάφορα πρωταθλήματα "Χρυσό Γάντι" και στους αγώνες του 1949 ο [I]Dorsey[/I] συνάντησε τον [B]Paul Burlison[/B] (1929), που αργότερα θα γίνει ο ληντ κιθαρίστας τους. Ο [I]Burlison[/I] αμέσως μετά τη γνωριμία με τον [I]Dorsey[/I] πήγε στο στρατό, αλλά επανασυνδέθηκαν πάλι το 1951. "[I][COLOR=Darkorange]Πολλοί άνθρωποι[/COLOR][/I]", είπε, "[I][COLOR=Darkorange]νομίζουν ότι το Rock 'n' Roll Trio ήταν μαζί από το 1956 μέχρι το φθινόπωρο του 1957, αλλά εμείς παίζαμε τακτικά από το 1951[/COLOR][/I]". Άρχισαν να εργάζονται σε χιλμπίλι νυχτερινά μαγαζιά στις παρυφές της πόλης, τόσο ως τρίο όσο και ως μέρος άλλων γκρουπ. Οι πρώτες ηχογραφήσεις των [I]Burnette[/I] εμφανίστηκαν στην ετικέτα [I]Von[/I] με έδρα το [I]Booneville[/I] του Μισισιπή, αλλά πούλησαν ελάχιστα και σπανίως λογαριάζονται ως ντεμπούτο. Τόσο ο [I]Paul Burlison[/I] όσο και ο [I]Dorsey Burnette[/I] εργάζονταν σε κανονικές δουλειές στην [I]Crown Electric Company[/I], όπου εργαζόταν και ο [I]Elvis Presley[/I] σαν οδηγός φορτηγού. Ο [I]Johnny[/I] έκανε διάφορες δουλειές μεταξύ των οποίων, πώληση πιάτων και συσκευών από πόρτα σε πόρτα και εισπράκτορας. Η ιδέα για το τρίο ήρθε μετά από το λίγο θόρυβο, σε τοπικό επίπεδο, που άρχισαν να κάνουν οι [I]Elvis, Scotty[/I] και [I]Bill[/I] και έτσι αποχώρισαν από την κάντρι χορευτική μπάντα του [I]Doc McQueen[/I] στο [I]Hideaway Club[/I]. "[I][COLOR=Darkorange]Αν προσέξετε το 'Rock Billy Boogie'[/COLOR][/I]", είπε ο Paul, "[I][COLOR=Darkorange]μπορείτε να μας ακούσετε να τραγουδάμε για το Hideaway. Είχαμε οι τρεις μας μια μικρή ανάπαυλα και αποφασίσαμε να πάμε στη Νέα Υόρκη[/COLOR][/I]". Οδηγώντας μέσα από τις χειρότερες χιονοθύελλες που έπληξαν ποτέ τα Βορειοανατολικά, το τρίο έφτασε στη Νέα Υόρκη και πήρε δωμάτια στη Χριστιανική Αδελφότητα Νέων. Ο [I]Dorsey[/I] και ο [I]Paul[/I] άρχισαν να εργάζονται ως ηλεκτρολόγοι, ενώ ο [I]Johnny[/I] βρήκε δουλειά στην περιοχή με τα ρουχάδικα. Άκουσαν για τις νυχτερινές ακροάσεις της Τετάρτης στο πρόγραμμα [I]Amateur Hour[/I] του [I]Ted Mack[/I] και προσχώρησαν στην ατελείωτη ουρά των αισιόδοξων. Κατά τη διάρκεια των οντισιόν, κάποιος σκέφτηκε ότι το τρίο [I]Burnette[/I] μπορούσε να βοηθήσει τη δημοφιλία της παράστασης με τα παιδιά, έτσι προωθήθηκαν ταχύτερα στο σόου. Το [I]Rock 'n' Roll Trio[/I] κέρδισε τρεις συνεχόμενες εμφανίσεις τον Απρίλιο και τον Μάιο του 1956, που τους εξασφάλισαν παρουσία στο γύρο των φιναλίστ τον Σεπτέμβριο. Μεταξύ της δεύτερης και τρίτης εμφάνισης βρήκαν έναν μάνατζερ, ή ακριβέστερα τους βρήκε ένας μάνατζερ. Ο [I]Bill Randle[/I], ένας κορυφαίος ντι τζέι του ραδιοφωνικού σταθμού [I]WERE[/I], στο Κλίβελαντ, τηλεφώνησε στον φίλο του, [B]Henry Jerome[/B], μετέπειτα διευθυντή ορχήστρας στο [I]Hotel Edison[/I] και του είπε να παρακολουθήσει τους [I]Burnette[/I] στην τηλεόραση. Ο [I]Jerome[/I] έγινε μάνατζερ των [I]Burnette[/I] και τους πέτυχε ένα συμβόλαιο με την ετικέτα [I]Coral[/I] της [I]Decca Records[/I]. Ο [I]Jerome[/I] επίσης βρήκε ημερήσια δουλειά στον [I]Johnny[/I] σαν χειριστή ανελκυστήρα στο [I]Hotel Edison[/I] και το [I]Trio[/I] μετακόμισε εκεί (στο ξενοδοχείο) από το [I]YMCA[/I]. Στην [I]Coral[/I], το γκρουπ τοποθετήθηκε μπροστά από μια ορχήστρα 32 μελών για το σέσιον του ντεμπούτου τους. "[I][COLOR=Darkorange]Ο ντράμερ ήταν ο μόνος που χρησιμοποιήσαμε από το γκρουπ του στούντιο που συγκλήθηκε για εμάς[/COLOR][/I]", υπενθύμισε ο [I]Paul Burlison[/I], "[I][COLOR=Darkorange]και όταν ηχογραφήσαμε το 'Tear It Up' επέμενα να παίξει πιο δυνατά αλλά ο ίδιος ανησυχούσε ότι θα σπάσει τις μεμβράνες, έτσι στο τέλος χτυπούσε τις κάσες. Αυτός, απλά, δεν συνήθιζε να παίζει τόσο δυνατά[/COLOR][/I]". Το τρίο έπαιξε με απόλυτη έλλειψη μέτρου, ξέφρενα, που ήταν ξένο προς τον τρόπο με τον οποίο γίνονταν τότε οι δίσκοι στη Νέα Υόρκη. Σε απρόσμενες στιγμές, ο [I]Johnny[/I] άφηνε ένα από τα ουρλιαχτά του, ένα χαρακτηριστικό που ξεκίνησε κατά λάθος ένα βράδυ όταν τινάχτηκε από ένα αναμμένο τσιγάρο που ο [I]Burlison[/I] είχε στερεώσει σε μια χορδή της κιθάρας του. [CENTER][ATTACH alt="JohnnyBurnetteRockAndRollTrio-1.jpg"]128887[/ATTACH][/CENTER] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Μπλουζ, μείνετε μακριά μου... [Johnny Burnette and the Rock 'n Roll Trio]
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…