Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Γενικά περί Δικάναλου Ήχου
Τεχνικά θέματα Ήχου - Ακουστική χώρων
νεο format: Meridian MQA
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Totsipaki" data-source="post: 1057498964" data-attributes="member: 2562"><p><strong>Re: Chord Mojo</strong></p><p></p><p>Βασίλη και λοιποι συνδαιτημόνες οποιος θα πίστευε οτι οι μάγκες στην Μqa (ναι είναι αυτόνομη εταιρία πια) έχουν επενδύσει τόσο χρόνο και χρήμμα για την ψυχή της μάννας τους είναι τουλάχιστον Αφελής. Έχουν μάλιστα μελετήσει βαθια όχι μόνο το κομμάτι της κωδικοπιησης, το οποίο επαναλαμβάνω μένει να αποδειχτεί στην πράξη το κατα πόσο φερνει κάτι καινούριο ποιοτικά, αλλα κυρίως το κομμάτι του Marketing και εξηγούμαι.</p><p></p><p>Ποιές είναι οι πληγές του σύγχρονου ποιοτικού ψηφιακού ήχου;</p><p></p><p>1) H πειρατεία. 'εχει αποδειχτεί στην πράξη οτι η ουσιαστική καταπολέμηση της με περιοριστικά μέσα δεν είναι μόνο αναποτελεσματική (ότι κλειδώνει ξεκλειδώνει) αλλα πολλές φορές κοστίζει πολλά περισσότερα απο το απλά να μην ασχοληθεί κανεις με το θέμα και απλά να υποστεί τις όποιες απώλειες</p><p></p><p>2)Ο πλουραλισμός τεχνολογιών και format. O μέσος χρήστης θα μπορούσε να πειστεί να ακούσει απο κάτι ποιοτικότερο αλλα χ@στηκε για το τί είναι dsd, pcm, jires, redbook,ασύγχρονη USB2,Interger Mode για τις συχνότητες δειγματοληψίας τα ladderdac τα ΔΣ dac και ουτωκαθεξής.. Αυτή η ψηφιακή βαβέλ δεν εξυπηρετεί την προώθηση του καλού ήχου αφου μπερδεύει τον καταναλωτή που θεωρεί χάσιμο χρόνου όχι μόνο το να ασχοληθεί μαζί της αλλα και απλά το μα μάθει για αυτήν ενώ δυσκολεύει εν μέρει και τους κατασκευαστές συσκευών που παλεύουν το να χωρέσουν όλες αυτές τις τεχνολογίες με λογικό κόστος στην ίδια συσκευή με τον ιδανικό τρόπο κάτι το ουσιαστικά ανέφικτο. </p><p></p><p>3)Το κόστος αποθήκευσης. Μπορεί το κόστος αποθήκυσης δεδομένων να πεφτει ραγδαία αλλα ακόμα και τώρα που μιλάμε και για το προσεχές μέλλον ο τρομαχτικός για τον μέσο χρήστη όγκος μιας καλής συλλογής αρχείων ήχου υψηλής ανάλυσης κάνει το κόστος αποθήκευσης του αν όχι απαγορευτικό σίγουρα δυσβάσταχτο η έστω απωθητικό. Πιό εύκολο ηταν να δώσει κάποιος σε έναν μαραγκο 300 ευρώ για να του φτιάξει ράφια για τα CD του να τα βλέπει και να τα καμαρώνει πρίν 10-15 χρόνια απο ότι είναι το να δώσει (μιλάμε για τον μέσο χρήστη πάντα) τώρα το ίδιο ποσό για να αγοράσει τρία τέσσερα Terra σκληρούς δίσκους σύν το backup για να αποθηκεύσει την συλλογή του που θα έχει κατεβάσει κυρίως ..τσάμπα..</p><p></p><p>Αυτοι είναι οι τρείς κύριοι λόγοι που παρά την ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας του home audio ο μέσος καταναλωτής ειναι παγερά αδιάφορος οπότε τα κέρδη ελάχιστα και η όλη σχετική βιομηχανία περιορισμένη.</p><p></p><p>Το CD στην εποχή του αντιμετώπιζε και τα τρία αυτά προβλήματαμε τεράστια επιτυχία λόγω τεχνολιγικής εξέλιξης και σωστής μαρκετιστικά προσέγγισης. Bοηθώντας όχι μόνο την μουσικη βιομηχανία να ακμάσει αλλα και το HI-FI να εξελιχθεί και να αννανεωθει.</p><p></p><p>1)Δεν αντιγραφόταν στην χρυσή εποχή του τουλάχιστον σε κάτι το ίδιο ποιοτικό, όποιος το έγραφε σε κασέτα αν του άρεσε πολύ κάποια στιγμή θα αγόραζε και το cd. Αυτό άλλαξε στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας με τα γνωστά αποτελέσματα..</p><p></p><p>2)Ήταν πανεύκολο στην χρήση, ακόμα και ένας διανοητικά καθυστερημένος μπορούσε να βάλει ένα cd να παίξει η δε όλη διαδικασία αναπαραγωγής του πέρα απο απλή σαν διαδικασία πανεύκολη στην ρύθμιση και στον χειρισμο. Τo δε CD ήταν ένα πράγμα και όχι εκατό που ηταν συγκεκριμένο με συγκεκριμένη μορφή και παρουσία και πέρα απο το οτι είχε την hitech γοητεία στην εποχή του όσο και να χτυπιούνται οι audiophiles ήταν κι πολύ αποτελεσματικό δηλαδή δεν χάλαγε έσπαγε ευκολα και η διαφορά στην ποιοτητα του στο μέσο φτηνό οικιακό στερεοφωνικό ήταν απλά ξεκάθαρη.</p><p></p><p>3)Οκ αν ήθελε κάποιος να γεμμίσει το σπίτι του cd είχε και τότε κάποιο κόστος αλλα τότε τουλάχιστον ο άλλος τα έβλεπε τα λεφτά του στον τοίχο πέρα του οτι ομέσος καταναλωτής δεν ενδιαφέρεται να κρατήσει την κονσέρβα σπόιτι του και να το γεμμίσει με αυτές κάτι που ούτε τότε έγινε αλλα επειδη πουλιόντουσαν αρκετά (κάθε σπίτι είχε λίγα) λόγω οτι δεν αντιγράφονταν δεν ήταν και αυτός ο σκοπός της βιομηχανίας, (όχι πως θα τους χάλαγε να τα αγοράζαν όλοι σαν τρελοί) .</p><p></p><p>Το ΜQA είναι το πρώτο ψηφιακό φορμάτ με αντίστοιχες προυποθέσεις με το cd.</p><p></p><p>1)Δεν υπάρχει λόγος να το κατεβάσει κανείς παράνομα αφού με φτηνό αντίτιμο, όσο πληρώνει κάποιος για να βλέπει μπάλλα στην τηλεόραση θα το έχει σπίτι του και παντού μαζί του χωρίς επιπρόσθετο κόστος και το κυριότερο χωρίς ανόητους και αναποτελεσματικούς περιορισμούς. Ξαφνικά το κόστος σε αποθήκευση και χρόνο-ρίσκο για παράνομο κατέβασμα χάνει την αξία του οπότε φάγαμε και το (3) Σίγουρα θα πουλιέται και για κατέβασμα η ακομα θα μπορεί να προστεθεί σαν έξτρα στα εμπορικά cd που σε ανάλογες συσκευές θα αναπαράγεται ώς MQA αλλα αυτό θα είναι το κερασάκι στην τούρα απο τα κέρδη που θα μπορούσε να προκαλέσει η αναζωπύρωση του ενδιαφέροντος πιθανών δισεκατομμυρίων καταναλωτών για εύκολο φτηνό και πραγματικά καλό ήχο "χωρίς πολλά πολλά" με πανεύκολη πρόσβαση και χειρισμο, άρα μάνι μάνι καλύψαμε και το (2). Ο μεσος καταναλωτής πολύ ευκολα θα προτιμήσει ένα κινητό λογικά τομιολογημένο που θα γράφει επάνω του και "Μqa" κάτι που μπορεί να μην καταλαβαίνει αλλα εχει ψαρρωτικό όνομα ωραίο λογότυπο και είναι ενα πράγμα ευκολα αναγνωρίσιμο (αρα και ποθητο αν πλασαριστεί σωστά) που αν είναι και ξεκάθαρα ποιοτικότερο χωρίς ιδιαίτερες απαιτησεις θα βάλει πολους απο αυτούς που πήραν το αντίστοιχο κινητό η τάμπλετ να ενεργοποιησουν (με το αζημιωτο) την προεγκατεστημένη εφαρμογη που θα το παρέχει και σε κάποια δοκιμαστική μορφη. </p><p></p><p>Με μια πραγραφο εξηγείται σχετικά απλά το ποόσο εξυπνο ειναι τουλαχιστον στην σύλληψη αυτό το νέο φορμάτ που αν κάνει αυτα που υπόσχεται ποιοτικα θα επωφεληθούμε τα μεγιστα και εμείς οι Αudiophiles οι οποιοι επιπλέον πιθανον να σταματήσουμε να ειμαστε και αξιοπερίεργο φαινόμενο για τους υπόλοιπους ανθρώπους.</p><p></p><p>Το οτι οι ανθρωποι στην MQA δεν βιάζονται και προσπαθουν να τελειοποιήσουν το προιόν τους πρίν βγεί στην αγορά σίγουρα είναι καλό σημάδι. Άν καταφέρουν να πείσουν τισ δισκογραφικές εταιρίες να το υποστηρίξουν μαζικά δεν θα είναι δύσκολο μετά να πεισθούν και οι πάροχοι streaming αλλα και οι κατασκευαστές συσκευών οπότε μπορεί να μιλάμε για την νεα χρυσή δεν θα το έλεγα αλλα καλή σίγουρα εποχή του ήχου και της μουσικλης μιας και η πιθανη αναζωπύρωση του ενδιαφέροντος του μεγάλου κοινου για αυτήν με τα κέρδη που θα μπορεί να φέρει θα χρηματοδοτήσει και την προβολή και υποστηριξη ταλέντων που τώρα ποτέ δεν ξεπερνάνε το underground χωρίς να μπορέσουν ποτέ να υλοποιήσουν το όραμα τους λόγω έλειψης πόρων. </p><p></p><p>Το όλο εγχειρημα μόνο εύκολο δεν είναι. Αν όμως πετύχει νομίζω οτι τα αφέλη θα είνβαι πολλαπλά για όλλους συμπεριλαμβανομενων και εκεινων που αγαπάμε την καλή μοσική εε και τον καλό ήχο..</p><p></p><p>Μην ξεχνάμε οι beatles oi Pink floyd ο Κarajan ο Μiles Davis O Χατζηδακις ο Ξαρχάκος κι τόσοι αλοι πολοι ήταν προιόντα μιας τέτοιας περασμένης χρυσής εποχής που τώρα νοσταλγουμε αλλα ας μην γελιόμαστε αν δεν υπήρχε τότηε η ακμάζουσα (και για τόσους αντιπαθητική) μουσική βιομηχανία πιθανόν και να μην τους είχαμε γνωρίσει.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Totsipaki, post: 1057498964, member: 2562"] [b]Re: Chord Mojo[/b] Βασίλη και λοιποι συνδαιτημόνες οποιος θα πίστευε οτι οι μάγκες στην Μqa (ναι είναι αυτόνομη εταιρία πια) έχουν επενδύσει τόσο χρόνο και χρήμμα για την ψυχή της μάννας τους είναι τουλάχιστον Αφελής. Έχουν μάλιστα μελετήσει βαθια όχι μόνο το κομμάτι της κωδικοπιησης, το οποίο επαναλαμβάνω μένει να αποδειχτεί στην πράξη το κατα πόσο φερνει κάτι καινούριο ποιοτικά, αλλα κυρίως το κομμάτι του Marketing και εξηγούμαι. Ποιές είναι οι πληγές του σύγχρονου ποιοτικού ψηφιακού ήχου; 1) H πειρατεία. 'εχει αποδειχτεί στην πράξη οτι η ουσιαστική καταπολέμηση της με περιοριστικά μέσα δεν είναι μόνο αναποτελεσματική (ότι κλειδώνει ξεκλειδώνει) αλλα πολλές φορές κοστίζει πολλά περισσότερα απο το απλά να μην ασχοληθεί κανεις με το θέμα και απλά να υποστεί τις όποιες απώλειες 2)Ο πλουραλισμός τεχνολογιών και format. O μέσος χρήστης θα μπορούσε να πειστεί να ακούσει απο κάτι ποιοτικότερο αλλα χ@στηκε για το τί είναι dsd, pcm, jires, redbook,ασύγχρονη USB2,Interger Mode για τις συχνότητες δειγματοληψίας τα ladderdac τα ΔΣ dac και ουτωκαθεξής.. Αυτή η ψηφιακή βαβέλ δεν εξυπηρετεί την προώθηση του καλού ήχου αφου μπερδεύει τον καταναλωτή που θεωρεί χάσιμο χρόνου όχι μόνο το να ασχοληθεί μαζί της αλλα και απλά το μα μάθει για αυτήν ενώ δυσκολεύει εν μέρει και τους κατασκευαστές συσκευών που παλεύουν το να χωρέσουν όλες αυτές τις τεχνολογίες με λογικό κόστος στην ίδια συσκευή με τον ιδανικό τρόπο κάτι το ουσιαστικά ανέφικτο. 3)Το κόστος αποθήκευσης. Μπορεί το κόστος αποθήκυσης δεδομένων να πεφτει ραγδαία αλλα ακόμα και τώρα που μιλάμε και για το προσεχές μέλλον ο τρομαχτικός για τον μέσο χρήστη όγκος μιας καλής συλλογής αρχείων ήχου υψηλής ανάλυσης κάνει το κόστος αποθήκευσης του αν όχι απαγορευτικό σίγουρα δυσβάσταχτο η έστω απωθητικό. Πιό εύκολο ηταν να δώσει κάποιος σε έναν μαραγκο 300 ευρώ για να του φτιάξει ράφια για τα CD του να τα βλέπει και να τα καμαρώνει πρίν 10-15 χρόνια απο ότι είναι το να δώσει (μιλάμε για τον μέσο χρήστη πάντα) τώρα το ίδιο ποσό για να αγοράσει τρία τέσσερα Terra σκληρούς δίσκους σύν το backup για να αποθηκεύσει την συλλογή του που θα έχει κατεβάσει κυρίως ..τσάμπα.. Αυτοι είναι οι τρείς κύριοι λόγοι που παρά την ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας του home audio ο μέσος καταναλωτής ειναι παγερά αδιάφορος οπότε τα κέρδη ελάχιστα και η όλη σχετική βιομηχανία περιορισμένη. Το CD στην εποχή του αντιμετώπιζε και τα τρία αυτά προβλήματαμε τεράστια επιτυχία λόγω τεχνολιγικής εξέλιξης και σωστής μαρκετιστικά προσέγγισης. Bοηθώντας όχι μόνο την μουσικη βιομηχανία να ακμάσει αλλα και το HI-FI να εξελιχθεί και να αννανεωθει. 1)Δεν αντιγραφόταν στην χρυσή εποχή του τουλάχιστον σε κάτι το ίδιο ποιοτικό, όποιος το έγραφε σε κασέτα αν του άρεσε πολύ κάποια στιγμή θα αγόραζε και το cd. Αυτό άλλαξε στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας με τα γνωστά αποτελέσματα.. 2)Ήταν πανεύκολο στην χρήση, ακόμα και ένας διανοητικά καθυστερημένος μπορούσε να βάλει ένα cd να παίξει η δε όλη διαδικασία αναπαραγωγής του πέρα απο απλή σαν διαδικασία πανεύκολη στην ρύθμιση και στον χειρισμο. Τo δε CD ήταν ένα πράγμα και όχι εκατό που ηταν συγκεκριμένο με συγκεκριμένη μορφή και παρουσία και πέρα απο το οτι είχε την hitech γοητεία στην εποχή του όσο και να χτυπιούνται οι audiophiles ήταν κι πολύ αποτελεσματικό δηλαδή δεν χάλαγε έσπαγε ευκολα και η διαφορά στην ποιοτητα του στο μέσο φτηνό οικιακό στερεοφωνικό ήταν απλά ξεκάθαρη. 3)Οκ αν ήθελε κάποιος να γεμμίσει το σπίτι του cd είχε και τότε κάποιο κόστος αλλα τότε τουλάχιστον ο άλλος τα έβλεπε τα λεφτά του στον τοίχο πέρα του οτι ομέσος καταναλωτής δεν ενδιαφέρεται να κρατήσει την κονσέρβα σπόιτι του και να το γεμμίσει με αυτές κάτι που ούτε τότε έγινε αλλα επειδη πουλιόντουσαν αρκετά (κάθε σπίτι είχε λίγα) λόγω οτι δεν αντιγράφονταν δεν ήταν και αυτός ο σκοπός της βιομηχανίας, (όχι πως θα τους χάλαγε να τα αγοράζαν όλοι σαν τρελοί) . Το ΜQA είναι το πρώτο ψηφιακό φορμάτ με αντίστοιχες προυποθέσεις με το cd. 1)Δεν υπάρχει λόγος να το κατεβάσει κανείς παράνομα αφού με φτηνό αντίτιμο, όσο πληρώνει κάποιος για να βλέπει μπάλλα στην τηλεόραση θα το έχει σπίτι του και παντού μαζί του χωρίς επιπρόσθετο κόστος και το κυριότερο χωρίς ανόητους και αναποτελεσματικούς περιορισμούς. Ξαφνικά το κόστος σε αποθήκευση και χρόνο-ρίσκο για παράνομο κατέβασμα χάνει την αξία του οπότε φάγαμε και το (3) Σίγουρα θα πουλιέται και για κατέβασμα η ακομα θα μπορεί να προστεθεί σαν έξτρα στα εμπορικά cd που σε ανάλογες συσκευές θα αναπαράγεται ώς MQA αλλα αυτό θα είναι το κερασάκι στην τούρα απο τα κέρδη που θα μπορούσε να προκαλέσει η αναζωπύρωση του ενδιαφέροντος πιθανών δισεκατομμυρίων καταναλωτών για εύκολο φτηνό και πραγματικά καλό ήχο "χωρίς πολλά πολλά" με πανεύκολη πρόσβαση και χειρισμο, άρα μάνι μάνι καλύψαμε και το (2). Ο μεσος καταναλωτής πολύ ευκολα θα προτιμήσει ένα κινητό λογικά τομιολογημένο που θα γράφει επάνω του και "Μqa" κάτι που μπορεί να μην καταλαβαίνει αλλα εχει ψαρρωτικό όνομα ωραίο λογότυπο και είναι ενα πράγμα ευκολα αναγνωρίσιμο (αρα και ποθητο αν πλασαριστεί σωστά) που αν είναι και ξεκάθαρα ποιοτικότερο χωρίς ιδιαίτερες απαιτησεις θα βάλει πολους απο αυτούς που πήραν το αντίστοιχο κινητό η τάμπλετ να ενεργοποιησουν (με το αζημιωτο) την προεγκατεστημένη εφαρμογη που θα το παρέχει και σε κάποια δοκιμαστική μορφη. Με μια πραγραφο εξηγείται σχετικά απλά το ποόσο εξυπνο ειναι τουλαχιστον στην σύλληψη αυτό το νέο φορμάτ που αν κάνει αυτα που υπόσχεται ποιοτικα θα επωφεληθούμε τα μεγιστα και εμείς οι Αudiophiles οι οποιοι επιπλέον πιθανον να σταματήσουμε να ειμαστε και αξιοπερίεργο φαινόμενο για τους υπόλοιπους ανθρώπους. Το οτι οι ανθρωποι στην MQA δεν βιάζονται και προσπαθουν να τελειοποιήσουν το προιόν τους πρίν βγεί στην αγορά σίγουρα είναι καλό σημάδι. Άν καταφέρουν να πείσουν τισ δισκογραφικές εταιρίες να το υποστηρίξουν μαζικά δεν θα είναι δύσκολο μετά να πεισθούν και οι πάροχοι streaming αλλα και οι κατασκευαστές συσκευών οπότε μπορεί να μιλάμε για την νεα χρυσή δεν θα το έλεγα αλλα καλή σίγουρα εποχή του ήχου και της μουσικλης μιας και η πιθανη αναζωπύρωση του ενδιαφέροντος του μεγάλου κοινου για αυτήν με τα κέρδη που θα μπορεί να φέρει θα χρηματοδοτήσει και την προβολή και υποστηριξη ταλέντων που τώρα ποτέ δεν ξεπερνάνε το underground χωρίς να μπορέσουν ποτέ να υλοποιήσουν το όραμα τους λόγω έλειψης πόρων. Το όλο εγχειρημα μόνο εύκολο δεν είναι. Αν όμως πετύχει νομίζω οτι τα αφέλη θα είνβαι πολλαπλά για όλλους συμπεριλαμβανομενων και εκεινων που αγαπάμε την καλή μοσική εε και τον καλό ήχο.. Μην ξεχνάμε οι beatles oi Pink floyd ο Κarajan ο Μiles Davis O Χατζηδακις ο Ξαρχάκος κι τόσοι αλοι πολοι ήταν προιόντα μιας τέτοιας περασμένης χρυσής εποχής που τώρα νοσταλγουμε αλλα ας μην γελιόμαστε αν δεν υπήρχε τότηε η ακμάζουσα (και για τόσους αντιπαθητική) μουσική βιομηχανία πιθανόν και να μην τους είχαμε γνωρίσει. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Γενικά περί Δικάναλου Ήχου
Τεχνικά θέματα Ήχου - Ακουστική χώρων
νεο format: Meridian MQA
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…