Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Nova.Rep1" data-source="post: 1056937722" data-attributes="member: 45120"><p><strong>Re: *** Nova official support ***</strong></p><p></p><p>@ Teo010</p><p>Η επόμενη αναβάθμιση θα είναι η τελευταία.</p><p></p><p></p><p>@ keraki</p><p>Η συχνότητα εκπομπής των υπηρεσιών Video On Demand είναι η 12130 Ghz. Οι υπηρεσίες εκπέμπονται από εκεί με τη μορφή carousel (κυκλικά επαναλαμβανόμενο) όλο το 24ωρο κατ επανάληψη. Δεν επηρεάζει τη λήψη τους αν ο δέκτης μας είναι ανοιχτός η όχι, δεν επηρεάζεται από συγκεκριμένη ημερομηνία απλά πρέπει να είναι ο δέκτης συνεχώς στο ρεύμα, τα υπόλοιπα αυτόματα τα φροντίζει το λογισμικό με την αποκλειστική χρήση του 2ου tuner που προορίζεται για εγγραφές και μόνο. Έτσι προτεραιότητα έχουν οι προσωπικές μας εγγραφές που μόνο αν είναι σε υπερβολικά αυξημένες επηρεάζουν αυτές της υπηρεσίας VOD. Αυτό που σίγουρα επηρεάζει την υπηρεσία VOD είναι η σωστή λήψη από την κεραία μας, η ποιότητα του σήματος. Επίσης έχουν βρεθεί κακές εγκαταστάσεις που διευκολύνουν ευκαιριακές τοπικές παρεμβολές και τελικά δημιουργούν κακή λήψη σήματος. Θα πρέπει εξειδικευμένος τεχνικός της NOVA να ελέγξει την κατάσταση της κεραίας λήψης και των καλωδίων μεταφοράς σήματος προς τους δέκτες. </p><p>Σας ευχαριστούμε για τις προτάσεις βελτίωσης που θα λάβουμε υπόψη μας και σημειώνουμε τα πιο κάτω:</p><p>η χωρητικότητα του δίσκου που καταλαμβάνεται για τις υπηρεσίες VOD είναι συγκεκριμένη (120GB)και αφορά αποκλειστικά ταινίες και σειρές πρώτης προβολής που η NOVA εξασφάλισε τα δικαίωμα τους. Τα δικαιώματα αυτά μας καθορίζουν τη συγκεκριμένη ημερομηνία. </p><p>Μπορείτε εναλλακτικά να χρησιμοποιείτε το TV Guide με τον εβδομαδιαίο προγραμματισμό καθώς και την υπηρεσία series linking που αυτόματα εγγράφουν όλα τα προγράμματα.</p><p>Σχετικά με το δεύτερο σκέλος μείνετε συντονισμένοι υπάρχει σχεδιασμός για την αύξηση του όγκου των υπηρεσιών. </p><p></p><p></p><p>@ koul1gr</p><p>σας έχουμε στείλει μήνυμα.</p><p></p><p></p><p>@ jpil </p><p>έχουμε ενημερώσει να δει ένας συνάδελφος όλα τα θέματα που μας αναφέρατε (υπόλοιπο στον λογαριασμό & HD) και θα σας καλέσει.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nova.Rep1, post: 1056937722, member: 45120"] [b]Re: *** Nova official support ***[/b] @ Teo010 Η επόμενη αναβάθμιση θα είναι η τελευταία. @ keraki Η συχνότητα εκπομπής των υπηρεσιών Video On Demand είναι η 12130 Ghz. Οι υπηρεσίες εκπέμπονται από εκεί με τη μορφή carousel (κυκλικά επαναλαμβανόμενο) όλο το 24ωρο κατ επανάληψη. Δεν επηρεάζει τη λήψη τους αν ο δέκτης μας είναι ανοιχτός η όχι, δεν επηρεάζεται από συγκεκριμένη ημερομηνία απλά πρέπει να είναι ο δέκτης συνεχώς στο ρεύμα, τα υπόλοιπα αυτόματα τα φροντίζει το λογισμικό με την αποκλειστική χρήση του 2ου tuner που προορίζεται για εγγραφές και μόνο. Έτσι προτεραιότητα έχουν οι προσωπικές μας εγγραφές που μόνο αν είναι σε υπερβολικά αυξημένες επηρεάζουν αυτές της υπηρεσίας VOD. Αυτό που σίγουρα επηρεάζει την υπηρεσία VOD είναι η σωστή λήψη από την κεραία μας, η ποιότητα του σήματος. Επίσης έχουν βρεθεί κακές εγκαταστάσεις που διευκολύνουν ευκαιριακές τοπικές παρεμβολές και τελικά δημιουργούν κακή λήψη σήματος. Θα πρέπει εξειδικευμένος τεχνικός της NOVA να ελέγξει την κατάσταση της κεραίας λήψης και των καλωδίων μεταφοράς σήματος προς τους δέκτες. Σας ευχαριστούμε για τις προτάσεις βελτίωσης που θα λάβουμε υπόψη μας και σημειώνουμε τα πιο κάτω: η χωρητικότητα του δίσκου που καταλαμβάνεται για τις υπηρεσίες VOD είναι συγκεκριμένη (120GB)και αφορά αποκλειστικά ταινίες και σειρές πρώτης προβολής που η NOVA εξασφάλισε τα δικαίωμα τους. Τα δικαιώματα αυτά μας καθορίζουν τη συγκεκριμένη ημερομηνία. Μπορείτε εναλλακτικά να χρησιμοποιείτε το TV Guide με τον εβδομαδιαίο προγραμματισμό καθώς και την υπηρεσία series linking που αυτόματα εγγράφουν όλα τα προγράμματα. Σχετικά με το δεύτερο σκέλος μείνετε συντονισμένοι υπάρχει σχεδιασμός για την αύξηση του όγκου των υπηρεσιών. @ koul1gr σας έχουμε στείλει μήνυμα. @ jpil έχουμε ενημερώσει να δει ένας συνάδελφος όλα τα θέματα που μας αναφέρατε (υπόλοιπο στον λογαριασμό & HD) και θα σας καλέσει. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…