Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Γενικά περί Δικάναλου Ήχου
Τεχνικά θέματα Ήχου - Ακουστική χώρων
Ολίγα βασικά περί Ακουστικής Χώρων
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Σπύρος Κωστόπουλος" data-source="post: 5131" data-attributes="member: 41"><p><strong>Σας ευχαριστώ για τα καλά λόγια</strong></p><p></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'">...<span style="font-size: 12px">θα ήθελα όμως, όπως ήδη έγραψα, να καταθέσετε ό,τι χρήσιμο γνωρίζει έκαστος (<em>ευχαριστώ τους <strong>Konstantinos</strong> και <strong>Δημοσθένη</strong> για τα link</em>) ώστε να μαζευτεί όσο το δυνατόν περισσότερο υλικό, που θα χρησιμεύει για μελλοντική αναφορά.</span></span></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'"><span style="font-size: 12px"></span></span></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'"><span style="font-size: 12px">Ας συνεχίσουμε, λοιπόν, την κουβέντα μας με το πώς επιδρούν τα διάφορα δομικά υλικά στην αντήχηση, επηρεάζοντας τον Τ(60). Κατ´αρχήν, όλα τα δομικά υλικά έχουν, λίγο ή πολύ, το δικό τους συντελεστή απορρόφησης. Τα πιο συνηθισμένα στη χώρα μας (<em>μπετόν, ατσάλι, γυαλί</em>) έχουν μικρό συντελεστή απορρόφησης, επομένως η ηχητική ενέργεια ανακλάται σε μεγάλο ποσοστό πάνω τους, δημιουργώντας αντήχηση. </span></span></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'"><span style="font-size: 12px"></span></span></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'"><span style="font-size: 12px">Αν υπήρχε ένας απόλυτα επίπεδος, στιβαρός και καθόλου ενδοτικός στην πίεση τοίχος, τότε θα ανακλούσε όλη την ηχητική ενέργεια που θα έπεφτε πάνω του και ο <strong>Συντελεστής Απορρόφησης </strong>θα ισούνταν με το Μηδέν (<strong>0.0</strong>). </span></span></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'"><span style="font-size: 12px"></span></span></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'"><span style="font-size: 12px">Από την άλλη, αν ο συγκεκριμένος τοίχος διαθέτει ένα ανοιχτό παράθυρο, το ηχητικό κύμα δεν θα ανακλούνταν, αλλά θα συνέχιζε απτόητο την πορεία του από την άλλη πλευρά του παράθυρου, βαίνοντας διαρκώς εξασθενούμενο μέχρι να σβήσει εντελώς. Σε αυτή την περίπτωση, ο <strong>Συντελεστής Απορρόφησης</strong> θα ήταν Ένα (<strong>1.0</strong>).</span></span></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'"><span style="font-size: 12px"></span></span></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'"><span style="font-size: 12px">Αμφότερα τα παραδείγματα δεν είναι δυνατό να συμβαίνουν στην πραγματικότητα, αφού ακόμα και ο πιο λείος τοίχος διαθέτει πορώδη επένδυση που υποχωρεί ελαφρά υπό πίεση (σοβάς, ταπετσαρία), ενώ το άνοιγμα των παραθύρων την ώρα που ακούμε μια συμφωνική ορχήστρα δεν ενδείκνυται</span>... </span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Σπύρος Κωστόπουλος, post: 5131, member: 41"] [b]Σας ευχαριστώ για τα καλά λόγια[/b] [FONT="Trebuchet MS"]...[SIZE="3"]θα ήθελα όμως, όπως ήδη έγραψα, να καταθέσετε ό,τι χρήσιμο γνωρίζει έκαστος ([I]ευχαριστώ τους [B]Konstantinos[/B] και [B]Δημοσθένη[/B] για τα link[/I]) ώστε να μαζευτεί όσο το δυνατόν περισσότερο υλικό, που θα χρησιμεύει για μελλοντική αναφορά. Ας συνεχίσουμε, λοιπόν, την κουβέντα μας με το πώς επιδρούν τα διάφορα δομικά υλικά στην αντήχηση, επηρεάζοντας τον Τ(60). Κατ´αρχήν, όλα τα δομικά υλικά έχουν, λίγο ή πολύ, το δικό τους συντελεστή απορρόφησης. Τα πιο συνηθισμένα στη χώρα μας ([I]μπετόν, ατσάλι, γυαλί[/I]) έχουν μικρό συντελεστή απορρόφησης, επομένως η ηχητική ενέργεια ανακλάται σε μεγάλο ποσοστό πάνω τους, δημιουργώντας αντήχηση. Αν υπήρχε ένας απόλυτα επίπεδος, στιβαρός και καθόλου ενδοτικός στην πίεση τοίχος, τότε θα ανακλούσε όλη την ηχητική ενέργεια που θα έπεφτε πάνω του και ο [B]Συντελεστής Απορρόφησης [/B]θα ισούνταν με το Μηδέν ([B]0.0[/B]). Από την άλλη, αν ο συγκεκριμένος τοίχος διαθέτει ένα ανοιχτό παράθυρο, το ηχητικό κύμα δεν θα ανακλούνταν, αλλά θα συνέχιζε απτόητο την πορεία του από την άλλη πλευρά του παράθυρου, βαίνοντας διαρκώς εξασθενούμενο μέχρι να σβήσει εντελώς. Σε αυτή την περίπτωση, ο [B]Συντελεστής Απορρόφησης[/B] θα ήταν Ένα ([B]1.0[/B]). Αμφότερα τα παραδείγματα δεν είναι δυνατό να συμβαίνουν στην πραγματικότητα, αφού ακόμα και ο πιο λείος τοίχος διαθέτει πορώδη επένδυση που υποχωρεί ελαφρά υπό πίεση (σοβάς, ταπετσαρία), ενώ το άνοιγμα των παραθύρων την ώρα που ακούμε μια συμφωνική ορχήστρα δεν ενδείκνυται[/SIZE]... [/FONT] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Γενικά περί Δικάναλου Ήχου
Τεχνικά θέματα Ήχου - Ακουστική χώρων
Ολίγα βασικά περί Ακουστικής Χώρων
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…