Περίεργο πρόβλημα internet

georgeol

Established Member
21 October 2014
229
Αποφάσισα να γράψω εδώ γιατί έχω απογοητευτεί με το πρόβλημα που αντιμετωπίζω και εξηγούμαι:
Έχω SkyTelecom καθώς όλοι οι άλλοι πάροχοι, στην περιοχή που μένω, έχουν ταχύτητες περίπου 4mbps.
Μέχρι πριν κάνα δίμηνο όλα ήταν μια χαρά. Είχα ταχύτητες 45-50 mbps.
Εδώ και λίγο καιρό έχω τις ίδιες ταχύτητες, με Speedtest από κινητό, Netflix, YouTube Κ.λπ. Όταν συνδέομαι στη εφαρμογή της tv cosmote και eontv βλέπω σε ποιότητα 365p. σε speed test μέσα από τις εφαρμογές η ταχύτητα είναι 1,5-4 mbps.
Το έχω ψάξει τόσο σε τηλεφωνική επαφή με τους παρόχους όσο και με την SkyTelecom και δεν έχω βρει καμία λύση


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

stivi1981

Senior Member
27 October 2008
487
Ν.φθιωτιδος
στην επιλογη ποιοτητα της εικονας οταν βλεπεις καποιο καναλι βγαλε την ποιοτητα απο το αυτοματο και βαλτο στο 1080
 

johnkout7

Established Member
12 November 2021
108
Αποφάσισα να γράψω εδώ γιατί έχω απογοητευτεί με το πρόβλημα που αντιμετωπίζω και εξηγούμαι:
Έχω SkyTelecom καθώς όλοι οι άλλοι πάροχοι, στην περιοχή που μένω, έχουν ταχύτητες περίπου 4mbps.
Μέχρι πριν κάνα δίμηνο όλα ήταν μια χαρά. Είχα ταχύτητες 45-50 mbps.
Εδώ και λίγο καιρό έχω τις ίδιες ταχύτητες, με Speedtest από κινητό, Netflix, YouTube Κ.λπ. Όταν συνδέομαι στη εφαρμογή της tv cosmote και eontv βλέπω σε ποιότητα 365p. σε speed test μέσα από τις εφαρμογές η ταχύτητα είναι 1,5-4 mbps.
Το έχω ψάξει τόσο σε τηλεφωνική επαφή με τους παρόχους όσο και με την SkyTelecom και δεν έχω βρει καμία λύση


Sent from my iPhone using Tapatalk
Καλημερα και καλη εβδομαδα.Ετσι οπως το περιγραφεις αποκλειστικος υπευθυνος του προβληματος ειναι ο παροχος σου.Εχετε καθισει με την τεχνικη υποστηριξη να κανετε βημα βημα reset και επανεκικινηση του εξοπλισμου;;Εχουν δηλωσει βλαβη;;Ποια βηματα εχουν γινει;;
 

georgeol

Established Member
21 October 2014
229
Καλημερα και καλη εβδομαδα.Ετσι οπως το περιγραφεις αποκλειστικος υπευθυνος του προβληματος ειναι ο παροχος σου.Εχετε καθισει με την τεχνικη υποστηριξη να κανετε βημα βημα reset και επανεκικινηση του εξοπλισμου;;Εχουν δηλωσει βλαβη;;Ποια βηματα εχουν γινει;;
Έχω μιλήσει 50 φορές μαζί τους και δεν έχει βγει καμία άκρη, το βλέπουν και αυτοί ότι υπάρχει πρόβλημα (βλέπουν την ταχύτητα όταν παίζει το cosmote tv για παράδειγμα) αλλά δεν μπορούν να δώσουν καμία λύση
 

antonispgs

Senior Member
27 January 2017
402
Βάλε ένα ελληνικό vpn και δοκίμασε να δεις κοσμοτε μέσω του vpn. Αν παίζει κανονικά τότε κάποιος κάνει throttle
 

georgeol

Established Member
21 October 2014
229
Βάλε ένα ελληνικό vpn και δοκίμασε να δεις κοσμοτε μέσω του vpn. Αν παίζει κανονικά τότε κάποιος κάνει throttle

Μπορείς να βοηθήσεις λίγο περισσότερο; Πος θα το κάνω αυτό στην τιβι


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

antonispgs

Senior Member
27 January 2017
402
Ώπα κάτσε στον υπολογιστή δοκιμασε να τεσταρεις; Αν φταίει η σύνδεση τότε το πρόβλημα θα είναι και στην τηλεόραση και στον υπολογιστή. Αν είσαι οκ στον υπολογιστή, τότε φταίει η τηλεόραση, όχι η σύνδεση. Δοκίμασε να συνδέσεις την τηλεόραση με καλώδιο Ethernet.
 

georgeol

Established Member
21 October 2014
229
Παντού έχει πρόβλημα, κινητό και 3 τηλεοράσεις (δεν έχω δοκιμάσει λαπτοπ)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

antonispgs

Senior Member
27 January 2017
402
Τσεκαρε λοιπον το pc και αν το κανει και εκει, τρεξε ενα vpn με σερβερ στην ελλαδα και αν μετα από αυτό φτιάξει στο pc, τότε φταίει ξεκάθαρα ο πάροχος (η sky telecom και οχι η cosmote)
 

georgeol

Established Member
21 October 2014
229
Τσεκαρε λοιπον το pc και αν το κανει και εκει, τρεξε ενα vpn με σερβερ στην ελλαδα και αν μετα από αυτό φτιάξει στο pc, τότε φταίει ξεκάθαρα ο πάροχος (η sky telecom και οχι η cosmote)

Το δοκίμασα σε άλλο δίκτυο (100άρα cosmote) από browser και σέρνεται και εκεί. Απίστευτο!


Sent from my iPhone using Tapatalk