Philips PUS85x5 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

pan_riga

Established Member
25 November 2007
149
Με πείρε τηλ ο τεχνικός και μου είπε ότι δεν αναγνωρίζουν κανένα σφάλμα εφόσον τα απλά κανάλια και η εικόνα σε Sdr είναι οκ, μα το θέμα είναι το Hdr... Η μόνη ελπίδα ένα Update... Τι να πω απλά το Service από Αθήνα απαράδεκτο γιατί τους έστειλε photo κλπ, ο άνθρωπος εδώ έκανε ότι μπορούσε και θα ξανά έρθει να κάνει test με χρώματα από Usb...
 

pan_riga

Established Member
25 November 2007
149
Changelog TPM191E_101.001.208.001 – Date: 2021/01/25

Now Dolby Atmos are identified correctly when played from USB
Fix for subwoofer pre out issues
PlayFi and AmbiAir improvements
UI and translations fixes
Fix for PVR HDD formatting issues
WiFi connection stability improvements
Stability improvements
General improvements
Είδα μια μικρή βελτίωση στα Sdr.... Τα HDR στο ίδιο χαλί...
 

xavito

Moderator
Staff member
29 October 2008
8,983
58PUS8505 subpixel panel structure,δεν ανάβουν όλα τα pixel σε ενδιάμεσους τόνους του γκρι.

Το ίδιο ψευτό 4Κ έχει παρατηρηθεί και σε τηλεοράσεις της Philips

Samsung 43TU7100

Τελικά, εκτός από τα ψευτό-4Κ IPS της LG, υπάρχουν και ψευτό-4Κ VA στην πιάτσα...

TCL 50P616

Samsung UE50TU8072

και άλλες.

Το αποτέλεσμα είναι, τα συγκεκριμένα πάνελ να έχουν 3840x2160 ανάλυση μόνο για το άσπρο-μαύρο, αλλά σε χρώμα συμπεριφέρονται σαν 1920x2160, όπως και τα ψευτο-4Κ IPS της LG...
 

Attachments

  • Philips 58PUS8505 subpixel panel structure no true 4K (2).jpg
    Philips 58PUS8505 subpixel panel structure no true 4K (2).jpg
    309.7 KB · Views: 131
  • Philips 58PUS8505 subpixel panel structure no true 4K (1).jpg
    Philips 58PUS8505 subpixel panel structure no true 4K (1).jpg
    310 KB · Views: 130
Last edited:

pan_riga

Established Member
25 November 2007
149
Κατάφερε κανένας από σας να αλλάξει τηλεόραση με προβληματικό HDR πάνελ η με δουλεύει κανονικά το Service της Philips?
 

Kalidim

New member
29 January 2014
20
Κατάφερε κανένας από σας να αλλάξει τηλεόραση με προβληματικό HDR πάνελ η με δουλεύει κανονικά το Service της Philips?

Εγώ έχω ξεκινήσει αρχικά με τον Κωτσόβολο μπας και βγάλω από εκεί κάποια άκρη και θα δω μετά με τη Philips αν δε βγει από και.
 

pan_riga

Established Member
25 November 2007
149
Εγώ έχω ξεκινήσει αρχικά με τον Κωτσόβολο μπας και βγάλω από εκεί κάποια άκρη και θα δω μετά με τη Philips αν δε βγει από και.
Εγώ πήγα Κωτσόβολο και μου είπε ότι μόνο της πρώτες 14 μέρες... την έχω κοντά 2 μήνες και πλέον είναι αργά. Μου είπε ο άνθρωπος που με εξυπηρέτησε να επιμένω με το Service αλλά αυτοί μου απαντάνε αυτοποιημενα...
 

gmirtzakis

AVClub Enthusiast
29 March 2007
1,022
Κομοτηνή
Εγώ παιδιά επειδή εντόπισα προβληματική εικόνα στο τηλεοπτικό, τα έχω αναφέρει, στο 10ήμερο που κάλεσα Κοτσόβολο και έστειλα φωτογραφίες το δέχτηκαν και την πήραν πίσω. Μια λεπτομέρεια. Είχα κάνει την 5ετή εγγύηση. Σε ερώτηση εάν δεν την είχα κάνει τι θα γινόταν, μου είπαν πως θα είχα να κάνω με τη Philips!
 

sylvester83

New member
26 March 2021
14
Καλησπέρα παιδιά, πρώτο post εδώ στο forum. Άρχισα να διαβάζω τα post σας λίγες μέρες αφού αγόρασα την 50άρα pus8505 και άρχισα να αντιμετωπίζω τα πρώτα προβλήματα. Η δική μου εμπειρία ήταν πολύ κακή. Βλέποντας τις καλές κριτικές σε skroutz και Κωτσόβολο και επειδή μου αρέσει το ambilight αποφάσισα να αγοράσω την 50άρα philips. Μου πήρε λίγες μέρες να διαπιστώσω ότι η τηλεόραση έχει θέματα, καθώς στην αρχή με ικανοποιούσε πολύ η εικόνα της στα φωτεινά και γεμάτα χρώματα πλάνα. Κάποια στιγμή άρχισα να παρατηρώ σε κάποιες γρήγορες σκηνές (όχι ιδιαίτερα απαιτητικές) να σχηματίζονται κάθετες γραμμές στην οθόνη. Ήταν τόσο γρήγορο και ανεπαίσθητο που αρχικά νόμιζα πως δεν είδα καλά, ώσπου επαναλήφθηκε και άλλες φορές με μεγαλύτερη ένταση κάποιες και δυστυχώς, είχα δεί καλά... Τα προβλήματα συνεχίστηκαν με πιξελιάσματα στις σκοτεινές σκηνές.. ξεκίνησε από μια σειρά στο netflix και άρχισα μανιωδώς να ψάχνω σκοτεινές σκηνές σε youtube και netflix για να επιβεβαιώσω αυτό που είχα δει. Το συμπέρασμα είναι, άκρως προβληματική εικόνα για μια τηλεόραση που έχει αρχική τιμή 700 ευρώ!!! Επικοινώνησα με την philips, ήρθε την είδε τεχνικός ο οποίος διαπίστωσε αυτά που προανέφερα. Θεώρησε ότι είναι πρόβλημα της πλακέτας. Έστειλε φωτό στην philips και περιμέναμε απάντηση. Είχαμε ζητήσει αντικατάσταση τηλεόρασης και όχι επισκευή. Μετά από 2 βδομάδες περίπου η philips απάντησε ότι το γνωρίζει το πρόβλημα, ότι αυτή τη στιγμή δεν έχει λύση και ότι προσπαθούν να το λύσουν με update στο λογισμικό. Δεν αρνήθηκαν να μου κάνουν αντικατάσταση αλλά μου είπαν ότι αυτό το πρόβλημα παρουσιάζεται σε όλες τις τηλεοράσεις!!! Τους είπα ότι ζήτησα αντικατάσταση θεωρώντας ότι έχει πρόβλημα η δική μου συσκευή και δεν θέλω να κρατήσω μια tv προβληματική! Ζήτησα επιστροφή χρημάτων η οποία και έγινε πριν λίγες μέρες. Εγώ ανακάλυψα την πραγματική αξιολόγηση που ανταποκρίνεται στην tv από το site της philips το αγγλικό, εκεί όπου η tv έχει 2,3 αστέρια στον μέσο όρο και η philips ζητάει συγγνώμη κάτω από κάθε κριτική. Δυστυχώς, το ανακάλυψα αφού την είχα αγοράσει. Η αξιολόγηση της tv είναι πολύ στρεβλή εδώ στην Ελλάδα. Θεωρώ απαράδεκτο από μέρους της philips να πουλάει τηλεοράσεις με τόσο σοβαρά θέματα! Λυπάμαι γιατί μου άρεσε και ως κατασκευή. Εν αναμονή των νέων μοντέλων. Συγγνώμη που μακρηγόρησα.
 

pan_riga

Established Member
25 November 2007
149
Καλησπέρα παιδιά, πρώτο post εδώ στο forum. Άρχισα να διαβάζω τα post σας λίγες μέρες αφού αγόρασα την 50άρα pus8505 και άρχισα να αντιμετωπίζω τα πρώτα προβλήματα. Η δική μου εμπειρία ήταν πολύ κακή. Βλέποντας τις καλές κριτικές σε skroutz και Κωτσόβολο και επειδή μου αρέσει το ambilight αποφάσισα να αγοράσω την 50άρα philips. Μου πήρε λίγες μέρες να διαπιστώσω ότι η τηλεόραση έχει θέματα, καθώς στην αρχή με ικανοποιούσε πολύ η εικόνα της στα φωτεινά και γεμάτα χρώματα πλάνα. Κάποια στιγμή άρχισα να παρατηρώ σε κάποιες γρήγορες σκηνές (όχι ιδιαίτερα απαιτητικές) να σχηματίζονται κάθετες γραμμές στην οθόνη. Ήταν τόσο γρήγορο και ανεπαίσθητο που αρχικά νόμιζα πως δεν είδα καλά, ώσπου επαναλήφθηκε και άλλες φορές με μεγαλύτερη ένταση κάποιες και δυστυχώς, είχα δεί καλά... Τα προβλήματα συνεχίστηκαν με πιξελιάσματα στις σκοτεινές σκηνές.. ξεκίνησε από μια σειρά στο netflix και άρχισα μανιωδώς να ψάχνω σκοτεινές σκηνές σε youtube και netflix για να επιβεβαιώσω αυτό που είχα δει. Το συμπέρασμα είναι, άκρως προβληματική εικόνα για μια τηλεόραση που έχει αρχική τιμή 700 ευρώ!!! Επικοινώνησα με την philips, ήρθε την είδε τεχνικός ο οποίος διαπίστωσε αυτά που προανέφερα. Θεώρησε ότι είναι πρόβλημα της πλακέτας. Έστειλε φωτό στην philips και περιμέναμε απάντηση. Είχαμε ζητήσει αντικατάσταση τηλεόρασης και όχι επισκευή. Μετά από 2 βδομάδες περίπου η philips απάντησε ότι το γνωρίζει το πρόβλημα, ότι αυτή τη στιγμή δεν έχει λύση και ότι προσπαθούν να το λύσουν με update στο λογισμικό. Δεν αρνήθηκαν να μου κάνουν αντικατάσταση αλλά μου είπαν ότι αυτό το πρόβλημα παρουσιάζεται σε όλες τις τηλεοράσεις!!! Τους είπα ότι ζήτησα αντικατάσταση θεωρώντας ότι έχει πρόβλημα η δική μου συσκευή και δεν θέλω να κρατήσω μια tv προβληματική! Ζήτησα επιστροφή χρημάτων η οποία και έγινε πριν λίγες μέρες. Εγώ ανακάλυψα την πραγματική αξιολόγηση που ανταποκρίνεται στην tv από το site της philips το αγγλικό, εκεί όπου η tv έχει 2,3 αστέρια στον μέσο όρο και η philips ζητάει συγγνώμη κάτω από κάθε κριτική. Δυστυχώς, το ανακάλυψα αφού την είχα αγοράσει. Η αξιολόγηση της tv είναι πολύ στρεβλή εδώ στην Ελλάδα. Θεωρώ απαράδεκτο από μέρους της philips να πουλάει τηλεοράσεις με τόσο σοβαρά θέματα! Λυπάμαι γιατί μου άρεσε και ως κατασκευή. Εν αναμονή των νέων μοντέλων. Συγγνώμη που μακρηγόρησα.
Εσύ κατάφερες να πάρεις τα λεφτά σου πίσω... εμείς που την έχουμε κάποιους μήνες περιμένουμε Update το οποίο δεν έρχεται και το service να λεει ότι δεν έχει θέμα....
 

vadergr

Super Moderator
Staff member
17 August 2007
27,476
Μεταμορφωση
Ειναι σίγουρο οτι η 58αρα ειναι ips?
 

xavito

Moderator
Staff member
29 October 2008
8,983
Ειναι σίγουρο οτι η 58αρα ειναι ips?
Στο πρώτο ποστ αναφέρονται οι τύποι των πάνελ.
58" = VA