Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Προβολείς
Προβολικά Μέσα & Ρυθμίσεις Εικόνας
Προηγμένες ρυθμίσεις part I (Calman 4)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Γιάννης Χατζηγεωργίου" data-source="post: 1057936385" data-attributes="member: 255"><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px">Η ένδειξη Y είναι το φως μας στις διάφορες διαβαθμίσεις. Η τιμή φωτεινότητας στα διάφορα IRE μέσω της οποίας το πρόγραμμα υπολογίζει αυτόματα την τιμή του gamma, το οποίο μας ανακοινώνει λίγο πιο κάτω. ( η τιμή μπορεί να είναι είτε σε FL είτε σε Nits, ανάλογα τι επιλέγουμε από το πρόγραμμα)</span></span></p><p></p><p>[ATTACH]142344[/ATTACH]</p><p></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px">Target Y είναι η ιδανική τιμή φωτεινότητας που θα πρέπει να έχουμε υπολογίζοντας μια σταθερή τιμή gamma π.χ. 2,2.</span></span></p><p></p><p>[ATTACH]142345[/ATTACH]</p><p></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px">Η ένδειξη ΔΕ είναι η διαφορά μας από την αναφορά (x = 312,7 y = 329). Όσο πιο μικρό νουμεράκι παίρνουμε τόσο το καλύτερο. Ιδανικό φυσικά το 0.</span></span></p><p></p><p>[ATTACH]142346[/ATTACH]</p><p></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px">Τέλος, η ένδειξη gammapoint μας λέει τι gamma έχουμε στις διάφορες διαβαθμίσεις σε σχέση με τον στόχο που έχουμε ορίσει και οποίος φαίνεται στην αμέσως πιο κάτω σειρά π.χ. 2,2.</span></span></p><p></p><p>[ATTACH]142347[/ATTACH]</p><p></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px">Ας δούμε λίγο τα γραφήματά μας:</span></span></p><p></p><p></p><p>[ATTACH]142348[/ATTACH]</p><p></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px">Το παραπάνω γράφημα μας λέει ότι το πράσινό μας παίζει πάνω από το 110%, το μπλε μας κάπου στα 100% και το κόκκινό μας κάτω από τα 90%. Έτσι εξηγούνται και οι αποκλίσεις των x, y συντεταγμένων. Σκοπός και και στόχος της προσπάθειας βαθμονόμησης είναι να φέρουμε τα τρία χρώματα σε απόλυτη ισορροπία στα 100% όσο πιο ιδανικά μπορούμε για να διώξουμε την πρασινίλα (στην προκειμένη περίπτωση) που προκύπτει στην εικόνα μας.</span></span></p><p></p><p>[ATTACH]142349[/ATTACH]</p><p></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px">Η καρτέλα ΔΕ μας περιγράφει σε γράφημα πόσο λάθος είμαστε.</span></span></p><p></p><p>[ATTACH]142350[/ATTACH]</p><p></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px">Η καρτέλα του gamma μας δείχνει τον μ.ο. καθώς και την πορεία του στα διάφορα IRE.</span></span></p><p></p><p>[ATTACH]142351[/ATTACH]</p><p></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px">Η καρτέλα της θερμοκρασίας μας ενημερώνει για τους βαθμούς μέτρησης (ιδανικά 6500Κ).</span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px"></span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px">Ανοίγοντας μια νέα καρτέλα,</span></span></p><p></p><p>[ATTACH]142352[/ATTACH]</p><p></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px">επαναλαμβάνουμε την διαδικασία μέτρησης σε κάποιο άλλο mode του προβολέα μας π.χ. standard, living room. Καλό θα είναι να ξεχάσουμε εντελώς το dynamic mode. Στο 99,99% των περιπτώσεων δεν πρόκειται να μας δώσει ικανοποιητικές μετρήσεις ώστε να το χρησιμοποιήσουμε ως βάση ρύθμισης.</span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px"></span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px"><strong><em><u>Βαθμονόμηση κλίμακας του γκρι και ορισμός gamma.</u></em></strong></span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px"></span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px">Ανοίγουμε ένα νέο παράθυρο και παίρνουμε ξανά μία μέτρηση προβάλλοντας την καρτέλα των 80 IRE. Πάμε στα ρυθμιστικά του προβολέα μας και εντοπίζουμε τα κοντρόλ για τη θερμοκρασία λευκού από το μενού. Συνήθως αυτά ορίζονται ως gain και offset και έχουν ξεχωριστή ρύθμιση για το κάθε ένα από τα πρωτεύοντα χρώματα:</span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px"></span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px">R Gain (Κόκκινο Gain)</span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px"></span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px">G Gain (Πράσινο Gain)</span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px"></span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px">B Gain (Μπλε Gain)</span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px"></span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px">R Offset (Κόκκινο Offset)</span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px"></span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px">G Offset (Πράσινο Offset)</span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px"></span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px">B Offset (Μπλε Offset)</span></span></p><p></p><p>[ATTACH]142353[/ATTACH]</p><p></p><p></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px">Το <strong>Gain</strong> επηρεάζει όλη την κλίμακά μας ενώ το Offset επηρεάζει τα χαμηλά IRE μέχρι τα 50. Με λίγα λόγια, η επίδραση του gain είναι πιο καταλυτική διότι αυξομειώνει και τα χαμηλά αλλά και τα υψηλά IRE. Τα ρυθμιστικά του μπλε και του κόκκινου αλληλεπιδρούν μεταξύ τους. Όσο σηκώνουμε το μπλε τόσο θα πέφτει το κόκκινο και το ανάποδο. Το πράσινο ορίζει την φωτεινότητά μας και καλό θα είναι να μην το πειράξουμε προς τα κάτω διότι θα χάσουμε φως. Βέβαια, σε περιπτώσεις υπερφωτεινών προβολέων (όπως είναι αυτοί μετά την έλευση του 3D) κάτι τέτοιο δεν είναι κατ’ ανάγκη κακό, κάθε άλλο μάλιστα. Αυξομειώνουμε τα ρυθμιστικά μας έτσι ώστε τα 3 χρώματά μας να έχουν ισορροπία στα 100%.</span></span></p><p></p><p>[ATTACH]142354[/ATTACH]</p><p></p><p></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px">Κάθε φορά που σηκώνουμε ή χαμηλώνουμε το κοντρόλ gain για κάθε χρώμα παίρνουμε και μια μέτρηση. Σταματούμε μόλις δούμε ότι και τα τρία χρώματα βρίσκονται πάνω στο 100% (ή πάρα πολύ κοντά).</span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px"></span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px">Πάμε στο κελί των 30 IRE προβάλλουμε την αντίστοιχη καρτέλα και παίρνουμε εκ νέου μέτρηση. Κοιτάμε το γράφημά μας και κάνουμε τα αντίστοιχα πράγματα χρησιμοποιώντας αυτή τη φορά τα ρυθμιστικά offset. Τσεκάρουμε τι κάνουμε με συνεχείς μετρήσεις.</span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px"></span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px">Μόλις τελειώσουμε και με τη ρύθμιση των 30 IRE, παίρνουμε μια συνολική μέτρηση (10-20, 50-60 κ.λ.π.) για να δούμε πως οι ρυθμίσεις μας επηρέασαν και όλες τις υπόλοιπες διαβαθμίσεις. Πιθανότατα τα πρωτεύοντα χρώματα να είναι πια αρκετά κοντά σε όλες τις διαβαθμίσεις του λευκού, όχι, όμως, απόλυτα σωστά. Εδώ είναι καλό να επανέλθουμε σ’ ένα θέμα που είχαμε θίξει και σε προηγούμενο άρθρο σχετικά με τα ρυθμιστικά των μηχανημάτων και τους περιορισμούς τους.</span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px"></span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px">Το ιδανικό θα ήταν μετά τη ρύθμισή μας όλα τα x μας να έγραφαν 312,7 και όλα τα y μας 329. Μιας, όμως, και τα μηχανήματά μας δεν είναι αναφοράς ώστε να κάτσουν τέλεια πάνω στο D65 και συγχρόνως μιας και διαθέτουμε μόνο δύο ρυθμιστικά που επηρεάζουν ταυτόχρονα πολλές διαβαθμίσεις, κάτι τέτοιο είναι πολύ σπάνιο να συμβεί.</span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px"></span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px">Τι κάνουμε?</span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px"></span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px">Προσπαθούμε να βρούμε μια ισορροπία με όσο το δυνατόν λιγότερο λάθος (ΔΕ) μπορούμε. Είναι προτιμότερο να φέρουμε μια ισορροπημένη κλίμακα με το κόκκινο ή το πράσινο που και που να κλιπάρει, παρά να φέρουμε άριστα την κλίμακά μας από τα 50 IRE μέχρι τα 100 π.χ. και η υπόλοιπη να έχει μεγάλο λάθος. Αν δε έχουμε στρυφνό μηχάνημα που δεν έρχεται με τίποτα, προτιμούμε να θυσιάζουμε τα 90-100 IRE (μιας και ελάχιστη πληροφορία υπάρχει σε αυτές τις διαβαθμίσεις), φροντίζοντας την κλίμακά μας από τα 20 μέχρι τα 80.</span></span></p><p></p><p>[ATTACH]142355[/ATTACH]</p><p></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px">Μόλις ολοκληρώσουμε τη βαθμονόμηση της κλίμακας του γκρι, ρίχνουμε μια ματιά στο gamma μας. Έχοντας φέρει καλά την κλίμακά μας, το gamma μας πρέπει να έχει ισορροπήσει όμορφα εκεί που επιθυμούμε (2,2 ή 2,35). Αν δούμε ότι το gamma παρ’ όλη τη ρύθμιση είναι χαμηλότερα ή ψηλότερα, επιλέγουμε από το μενού του προβολέα μας κάποια άλλη επιλογή gamma που σκουραίνει ή φωτίζει την εικόνα μας. Ξαναπαίρνουμε μετρήσεις της κλίμακας του γκρι και βλέπουμε πως ανταποκρίνεται η νέα επιλογή gamma. Εφόσον, ισορροπήσει καλά και δεν έχει επιφέρει αλλαγές στη βαθμονόμησή μας (αν ναι, ξαναπειράζουμε τα gain/offset), είμαστε έτοιμοι.</span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px"></span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px">Τσεκάρουμε άλλη μια φορά τα Brightness/Contrast τα οποία ενδέχεται να χρειάζονται ένα δυο κλικ.</span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px"></span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px">Έχουμε πλέον βαθμονομήσει κατάλληλα τον προβολέα μας να παίζει κατά (το δυνατόν) D65. Σώζουμε τις ρυθμίσεις μας και απολαμβάνουμε τα αποτελέσματα των κόπων μας προβάλλοντας αρχικά αυτές τις δύο καρτέλες:</span></span></p><p></p><p>[ATTACH]142356[/ATTACH]</p><p>[ATTACH]142357[/ATTACH]</p><p></p><p></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px">Και μετά σκηνές από τις αγαπημένες μας ταινίες!!!</span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px"></span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px">Στο επόμενο κεφάλαιο θα ασχοληθούμε με το σετάρισμα των χρωμάτων.</span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px"></span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px">Καλές ρυθμίσεις!!!</span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px"></span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 18px">Υγιαίνετε!!!</span></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Γιάννης Χατζηγεωργίου, post: 1057936385, member: 255"] [FONT=Times New Roman][SIZE=5]Η ένδειξη Y είναι το φως μας στις διάφορες διαβαθμίσεις. Η τιμή φωτεινότητας στα διάφορα IRE μέσω της οποίας το πρόγραμμα υπολογίζει αυτόματα την τιμή του gamma, το οποίο μας ανακοινώνει λίγο πιο κάτω. ( η τιμή μπορεί να είναι είτε σε FL είτε σε Nits, ανάλογα τι επιλέγουμε από το πρόγραμμα)[/SIZE][/FONT] [ATTACH=CONFIG]142344._xfImport[/ATTACH] [FONT=Times New Roman][SIZE=5]Target Y είναι η ιδανική τιμή φωτεινότητας που θα πρέπει να έχουμε υπολογίζοντας μια σταθερή τιμή gamma π.χ. 2,2.[/SIZE][/FONT] [ATTACH=CONFIG]142345._xfImport[/ATTACH] [FONT=Times New Roman][SIZE=5]Η ένδειξη ΔΕ είναι η διαφορά μας από την αναφορά (x = 312,7 y = 329). Όσο πιο μικρό νουμεράκι παίρνουμε τόσο το καλύτερο. Ιδανικό φυσικά το 0.[/SIZE][/FONT] [ATTACH=CONFIG]142346._xfImport[/ATTACH] [FONT=Times New Roman][SIZE=5]Τέλος, η ένδειξη gammapoint μας λέει τι gamma έχουμε στις διάφορες διαβαθμίσεις σε σχέση με τον στόχο που έχουμε ορίσει και οποίος φαίνεται στην αμέσως πιο κάτω σειρά π.χ. 2,2.[/SIZE][/FONT] [ATTACH=CONFIG]142347._xfImport[/ATTACH] [FONT=Times New Roman][SIZE=5]Ας δούμε λίγο τα γραφήματά μας:[/SIZE][/FONT] [ATTACH=CONFIG]142348._xfImport[/ATTACH] [FONT=Times New Roman][SIZE=5]Το παραπάνω γράφημα μας λέει ότι το πράσινό μας παίζει πάνω από το 110%, το μπλε μας κάπου στα 100% και το κόκκινό μας κάτω από τα 90%. Έτσι εξηγούνται και οι αποκλίσεις των x, y συντεταγμένων. Σκοπός και και στόχος της προσπάθειας βαθμονόμησης είναι να φέρουμε τα τρία χρώματα σε απόλυτη ισορροπία στα 100% όσο πιο ιδανικά μπορούμε για να διώξουμε την πρασινίλα (στην προκειμένη περίπτωση) που προκύπτει στην εικόνα μας.[/SIZE][/FONT] [ATTACH=CONFIG]142349._xfImport[/ATTACH] [FONT=Times New Roman][SIZE=5]Η καρτέλα ΔΕ μας περιγράφει σε γράφημα πόσο λάθος είμαστε.[/SIZE][/FONT] [ATTACH=CONFIG]142350._xfImport[/ATTACH] [FONT=Times New Roman][SIZE=5]Η καρτέλα του gamma μας δείχνει τον μ.ο. καθώς και την πορεία του στα διάφορα IRE.[/SIZE][/FONT] [ATTACH=CONFIG]142351._xfImport[/ATTACH] [FONT=Times New Roman][SIZE=5]Η καρτέλα της θερμοκρασίας μας ενημερώνει για τους βαθμούς μέτρησης (ιδανικά 6500Κ). Ανοίγοντας μια νέα καρτέλα,[/SIZE][/FONT] [ATTACH=CONFIG]142352._xfImport[/ATTACH] [FONT=Times New Roman][SIZE=5]επαναλαμβάνουμε την διαδικασία μέτρησης σε κάποιο άλλο mode του προβολέα μας π.χ. standard, living room. Καλό θα είναι να ξεχάσουμε εντελώς το dynamic mode. Στο 99,99% των περιπτώσεων δεν πρόκειται να μας δώσει ικανοποιητικές μετρήσεις ώστε να το χρησιμοποιήσουμε ως βάση ρύθμισης. [B][I][U]Βαθμονόμηση κλίμακας του γκρι και ορισμός gamma.[/U][/I][/B] Ανοίγουμε ένα νέο παράθυρο και παίρνουμε ξανά μία μέτρηση προβάλλοντας την καρτέλα των 80 IRE. Πάμε στα ρυθμιστικά του προβολέα μας και εντοπίζουμε τα κοντρόλ για τη θερμοκρασία λευκού από το μενού. Συνήθως αυτά ορίζονται ως gain και offset και έχουν ξεχωριστή ρύθμιση για το κάθε ένα από τα πρωτεύοντα χρώματα: R Gain (Κόκκινο Gain) G Gain (Πράσινο Gain) B Gain (Μπλε Gain) R Offset (Κόκκινο Offset) G Offset (Πράσινο Offset) B Offset (Μπλε Offset)[/SIZE][/FONT] [ATTACH=CONFIG]142353._xfImport[/ATTACH] [FONT=Times New Roman][SIZE=5]Το [B]Gain[/B] επηρεάζει όλη την κλίμακά μας ενώ το Offset επηρεάζει τα χαμηλά IRE μέχρι τα 50. Με λίγα λόγια, η επίδραση του gain είναι πιο καταλυτική διότι αυξομειώνει και τα χαμηλά αλλά και τα υψηλά IRE. Τα ρυθμιστικά του μπλε και του κόκκινου αλληλεπιδρούν μεταξύ τους. Όσο σηκώνουμε το μπλε τόσο θα πέφτει το κόκκινο και το ανάποδο. Το πράσινο ορίζει την φωτεινότητά μας και καλό θα είναι να μην το πειράξουμε προς τα κάτω διότι θα χάσουμε φως. Βέβαια, σε περιπτώσεις υπερφωτεινών προβολέων (όπως είναι αυτοί μετά την έλευση του 3D) κάτι τέτοιο δεν είναι κατ’ ανάγκη κακό, κάθε άλλο μάλιστα. Αυξομειώνουμε τα ρυθμιστικά μας έτσι ώστε τα 3 χρώματά μας να έχουν ισορροπία στα 100%.[/SIZE][/FONT] [ATTACH=CONFIG]142354._xfImport[/ATTACH] [FONT=Times New Roman][SIZE=5]Κάθε φορά που σηκώνουμε ή χαμηλώνουμε το κοντρόλ gain για κάθε χρώμα παίρνουμε και μια μέτρηση. Σταματούμε μόλις δούμε ότι και τα τρία χρώματα βρίσκονται πάνω στο 100% (ή πάρα πολύ κοντά). Πάμε στο κελί των 30 IRE προβάλλουμε την αντίστοιχη καρτέλα και παίρνουμε εκ νέου μέτρηση. Κοιτάμε το γράφημά μας και κάνουμε τα αντίστοιχα πράγματα χρησιμοποιώντας αυτή τη φορά τα ρυθμιστικά offset. Τσεκάρουμε τι κάνουμε με συνεχείς μετρήσεις. Μόλις τελειώσουμε και με τη ρύθμιση των 30 IRE, παίρνουμε μια συνολική μέτρηση (10-20, 50-60 κ.λ.π.) για να δούμε πως οι ρυθμίσεις μας επηρέασαν και όλες τις υπόλοιπες διαβαθμίσεις. Πιθανότατα τα πρωτεύοντα χρώματα να είναι πια αρκετά κοντά σε όλες τις διαβαθμίσεις του λευκού, όχι, όμως, απόλυτα σωστά. Εδώ είναι καλό να επανέλθουμε σ’ ένα θέμα που είχαμε θίξει και σε προηγούμενο άρθρο σχετικά με τα ρυθμιστικά των μηχανημάτων και τους περιορισμούς τους. Το ιδανικό θα ήταν μετά τη ρύθμισή μας όλα τα x μας να έγραφαν 312,7 και όλα τα y μας 329. Μιας, όμως, και τα μηχανήματά μας δεν είναι αναφοράς ώστε να κάτσουν τέλεια πάνω στο D65 και συγχρόνως μιας και διαθέτουμε μόνο δύο ρυθμιστικά που επηρεάζουν ταυτόχρονα πολλές διαβαθμίσεις, κάτι τέτοιο είναι πολύ σπάνιο να συμβεί. Τι κάνουμε? Προσπαθούμε να βρούμε μια ισορροπία με όσο το δυνατόν λιγότερο λάθος (ΔΕ) μπορούμε. Είναι προτιμότερο να φέρουμε μια ισορροπημένη κλίμακα με το κόκκινο ή το πράσινο που και που να κλιπάρει, παρά να φέρουμε άριστα την κλίμακά μας από τα 50 IRE μέχρι τα 100 π.χ. και η υπόλοιπη να έχει μεγάλο λάθος. Αν δε έχουμε στρυφνό μηχάνημα που δεν έρχεται με τίποτα, προτιμούμε να θυσιάζουμε τα 90-100 IRE (μιας και ελάχιστη πληροφορία υπάρχει σε αυτές τις διαβαθμίσεις), φροντίζοντας την κλίμακά μας από τα 20 μέχρι τα 80.[/SIZE][/FONT] [ATTACH=CONFIG]142355._xfImport[/ATTACH] [FONT=Times New Roman][SIZE=5]Μόλις ολοκληρώσουμε τη βαθμονόμηση της κλίμακας του γκρι, ρίχνουμε μια ματιά στο gamma μας. Έχοντας φέρει καλά την κλίμακά μας, το gamma μας πρέπει να έχει ισορροπήσει όμορφα εκεί που επιθυμούμε (2,2 ή 2,35). Αν δούμε ότι το gamma παρ’ όλη τη ρύθμιση είναι χαμηλότερα ή ψηλότερα, επιλέγουμε από το μενού του προβολέα μας κάποια άλλη επιλογή gamma που σκουραίνει ή φωτίζει την εικόνα μας. Ξαναπαίρνουμε μετρήσεις της κλίμακας του γκρι και βλέπουμε πως ανταποκρίνεται η νέα επιλογή gamma. Εφόσον, ισορροπήσει καλά και δεν έχει επιφέρει αλλαγές στη βαθμονόμησή μας (αν ναι, ξαναπειράζουμε τα gain/offset), είμαστε έτοιμοι. Τσεκάρουμε άλλη μια φορά τα Brightness/Contrast τα οποία ενδέχεται να χρειάζονται ένα δυο κλικ. Έχουμε πλέον βαθμονομήσει κατάλληλα τον προβολέα μας να παίζει κατά (το δυνατόν) D65. Σώζουμε τις ρυθμίσεις μας και απολαμβάνουμε τα αποτελέσματα των κόπων μας προβάλλοντας αρχικά αυτές τις δύο καρτέλες:[/SIZE][/FONT] [ATTACH=CONFIG]142356._xfImport[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]142357._xfImport[/ATTACH] [FONT=Times New Roman][SIZE=5]Και μετά σκηνές από τις αγαπημένες μας ταινίες!!! Στο επόμενο κεφάλαιο θα ασχοληθούμε με το σετάρισμα των χρωμάτων. Καλές ρυθμίσεις!!! Υγιαίνετε!!![/SIZE][/FONT] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Προβολείς
Προβολικά Μέσα & Ρυθμίσεις Εικόνας
Προηγμένες ρυθμίσεις part I (Calman 4)
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…