Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Προστασία καταναλωτών στην Ελλάδα και στην Ε.Ε. - Εγγυήσεις προϊόντων
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="ocean82" data-source="post: 1058383578" data-attributes="member: 27093"><p>Καλημέρα και από εμένα,</p><p>έχω μια sony 4k 55' και εντός εγγύησης μου ενφάνισε μια οριζόντια λευκή γραμμή στο πανελ. Ήρθαν από το service και μου είπαν ότι για τέτοιες βλάβες η πολιτική της sony είναι αντικατάσταση της συσκευής με καινούρια, είτε το ίδιο μοντέλο αν υπάρχει είτε με παρόμοια χαρακτηριστικά, δωρεάν εφόσον είναι εντός εγγύησης. Μετά από 1 μήνα μου έφεραν το ίδιο ακριβώς μοντέλο τηλεόρασης και παρέδωσα τη δική μου. Μόλις ομως άνοιξα την τηλεόραση και πήγα στο self diagnostic menu (ένα γαλάζιο μενού με πληροφορίες) είδα ότι η συσκευή ήταν ανοιχτή 1020 ώρες και το boot count ήταν 86. Πήρα τηλ στο service και δεν παραδέχθηκαν ότι η τηλεόραση δεν είναι καινούρια γιατί την παρέλαβαν από τα κεντρικά της sony λένε. Μίλησα τηλεφωνικά με sony Ελλάδας και μου είπαν να στείλω mail στο <a href="mailto:customersupport.el@eu.sony.com">customersupport.el@eu.sony.com</a>. Το έκανα, αλλά εδώ και 2 εβδομάδες δεν έχω λάβει καμία απάντηση. Καταρχήν γνωρίζει κανείς αν αυτό που έγινε δικαιολογείται από κάποιους όρους εγγύησς ή νομοθεσία? Τι άλλο μπορώ να κάνω? Να απευθυνθώ στη sony Europe?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ocean82, post: 1058383578, member: 27093"] Καλημέρα και από εμένα, έχω μια sony 4k 55' και εντός εγγύησης μου ενφάνισε μια οριζόντια λευκή γραμμή στο πανελ. Ήρθαν από το service και μου είπαν ότι για τέτοιες βλάβες η πολιτική της sony είναι αντικατάσταση της συσκευής με καινούρια, είτε το ίδιο μοντέλο αν υπάρχει είτε με παρόμοια χαρακτηριστικά, δωρεάν εφόσον είναι εντός εγγύησης. Μετά από 1 μήνα μου έφεραν το ίδιο ακριβώς μοντέλο τηλεόρασης και παρέδωσα τη δική μου. Μόλις ομως άνοιξα την τηλεόραση και πήγα στο self diagnostic menu (ένα γαλάζιο μενού με πληροφορίες) είδα ότι η συσκευή ήταν ανοιχτή 1020 ώρες και το boot count ήταν 86. Πήρα τηλ στο service και δεν παραδέχθηκαν ότι η τηλεόραση δεν είναι καινούρια γιατί την παρέλαβαν από τα κεντρικά της sony λένε. Μίλησα τηλεφωνικά με sony Ελλάδας και μου είπαν να στείλω mail στο [email]customersupport.el@eu.sony.com[/email]. Το έκανα, αλλά εδώ και 2 εβδομάδες δεν έχω λάβει καμία απάντηση. Καταρχήν γνωρίζει κανείς αν αυτό που έγινε δικαιολογείται από κάποιους όρους εγγύησς ή νομοθεσία? Τι άλλο μπορώ να κάνω? Να απευθυνθώ στη sony Europe? [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Προστασία καταναλωτών στην Ελλάδα και στην Ε.Ε. - Εγγυήσεις προϊόντων
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…