Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Πρόβλημα με Samsung 40KU6400
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="γιάννης Δ" data-source="post: 1057905418" data-attributes="member: 53452"><p>Να στείλεις μια ΩΡΑΙΑ συστημένη ταχυδρομική επιστολή στην Samsung, την οποία θα κοινοποιείς και στο συνήγορο του καταναλωτή,στην οποία θα αναφέρεις περιληπτικά όλο το θέμα ,από την ημερομηνία αγοράς και θα τους καλείς εντός ενός εύλογου χρονικού διαστήματος να προβούν στην αλλαγή της τηλεόρασης με καινούργια, ή με άλλο μοντέλο που δεν εμφανίζει αυτό το θέμα,διαφορετικά θα τους αναφέρεις ότι θα προβείς σε αγωγή εναντίον τους η οποία θα φροντίσεις να πάρει έκταση.....Θα επιδιώξεις έγγραφη απάντηση, οχι προφορικά και τηλεφωνικά.</p><p>Το 2004 κατά την αγορά καινούργιου αυτοκινήτου από επώνυμη γιαπωνέζικη εταιρεία παρατήρησα ΤΡΕΞΙΜΟ ΧΡΩΜΑΤΟΣ,διαφορές στο πάχος των αρμών σε πόρτες καπώ,μου είπαν ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ότι η μικροδιαφορές η παρατηρήσεις μου είναι μέσα στις προβλεπόμενες προδιαγραφές του κατασκευαστή και το τρέξιμο του βερνικιού χρώματος θα αποκατασταθεί....ανοίξαμε αλληλογραφία για ...σχεδόν 5-6 μήνες δεν δέχτηκα καμιά επισκευή και τελικά μου το άλλαξαν με καινούργιο.</p><p>Συμβουλέψου σχετικά ,τι ισχύει με τα δικαιώματα του καταναλωτή, κατά την αγορά προϊόντων και πως αυτό θα επιλυθεί εξωδικαστικά μέσω του Συνήγορου Καταναλωτή.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="γιάννης Δ, post: 1057905418, member: 53452"] Να στείλεις μια ΩΡΑΙΑ συστημένη ταχυδρομική επιστολή στην Samsung, την οποία θα κοινοποιείς και στο συνήγορο του καταναλωτή,στην οποία θα αναφέρεις περιληπτικά όλο το θέμα ,από την ημερομηνία αγοράς και θα τους καλείς εντός ενός εύλογου χρονικού διαστήματος να προβούν στην αλλαγή της τηλεόρασης με καινούργια, ή με άλλο μοντέλο που δεν εμφανίζει αυτό το θέμα,διαφορετικά θα τους αναφέρεις ότι θα προβείς σε αγωγή εναντίον τους η οποία θα φροντίσεις να πάρει έκταση.....Θα επιδιώξεις έγγραφη απάντηση, οχι προφορικά και τηλεφωνικά. Το 2004 κατά την αγορά καινούργιου αυτοκινήτου από επώνυμη γιαπωνέζικη εταιρεία παρατήρησα ΤΡΕΞΙΜΟ ΧΡΩΜΑΤΟΣ,διαφορές στο πάχος των αρμών σε πόρτες καπώ,μου είπαν ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ότι η μικροδιαφορές η παρατηρήσεις μου είναι μέσα στις προβλεπόμενες προδιαγραφές του κατασκευαστή και το τρέξιμο του βερνικιού χρώματος θα αποκατασταθεί....ανοίξαμε αλληλογραφία για ...σχεδόν 5-6 μήνες δεν δέχτηκα καμιά επισκευή και τελικά μου το άλλαξαν με καινούργιο. Συμβουλέψου σχετικά ,τι ισχύει με τα δικαιώματα του καταναλωτή, κατά την αγορά προϊόντων και πως αυτό θα επιλυθεί εξωδικαστικά μέσω του Συνήγορου Καταναλωτή. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Πρόβλημα με Samsung 40KU6400
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…